Truequote:Op zondag 3 januari 2010 20:26 schreef Netsplitter het volgende:
Zeer mooie foto's.
Ik vind alleen fotonr 10 er een beetje buiten vallen.
Komt voornamelijk door de kleuren die deze foto niet echt heeft in vergelijking met de rest.
En die vos is
Die vos, had je die achter op 'de vlakte'quote:Op zondag 3 januari 2010 20:31 schreef Xilantof het volgende:
En die vos is echt zo tof![]()
Die kwam toevallig langs toen ik op een vogel zat te wachten.
Bijna wel! Ik was bij de zeearend-observatiehut (waarbij je op die vlakte uit kijkt). Zag vanuit daar die vos al over die vlakte lopen.quote:Op zondag 3 januari 2010 20:35 schreef Ouwesok het volgende:
[..]
Die vos, had je die achter op 'de vlakte'
Ik had er daar twee weken terug eentje die zo onopvallend langs me scharrelde dat ik hem bijna vergat te fotograferen.
Jaquote:Op zondag 3 januari 2010 20:45 schreef Xilantof het volgende:
@PdeHoog: Dankjewel!
[..]
Bijna wel! Ik was bij de zeearend-observatiehut (waarbij je op die vlakte uit kijkt). Zag vanuit daar die vos al over die vlakte lopen.
Links van die hut daarvan loopt een klein stroompje. Daar zat ik op m'n knieën te wachten op wat vogeltjes die op het riet richting die vlakte gingen zitten. Op gegeven moment zag ik in mijn ooghoek wat bewegen en daar kwam de vos aanlopen aan de andere kant van het water.
ennuh... "bijna vergat" je hebt hem dus wel op de foto?
Hij zag mij inderdaad ook totaal niet als bedreiging. Liep rustig wat rond en maakte zich pas uit de voeten toen iemand de deur van de observatiehut dicht sloegquote:Op zondag 3 januari 2010 21:00 schreef Ouwesok het volgende:
[..]
Ja
Aan de beschrijving te oordelen was het dezelfde. Hij lijkt zich totaal niets van mensen aan te trekken waar vossen in de OVP normaliter al vrij snel op de vlucht slaan. Vermoedelijk komt ie van de vlakte en ziet ie mensen niet als bedreiging. iets anders kan ik er even niet van maken
4 wilde ik niet zo erg "breedbeeld" snijden maar juist wat traditioneler als portret instekenquote:Op zondag 3 januari 2010 21:03 schreef freud het volgende:
@1; is hier wat grauwig, misschien je levels iets kietelen of zo? Ik vind de plaat een beetje vlak geworden.
@2; heerlijk standpunt, en lekkere kleuren!
@3; wat weinig detail, misschien ietsje contrast oid erop? Plaat is niet zo spannend nu imo.
@4; gewoon super plaat. Misschien alleen een stuk van de onderkant af croppen dat hij meer landscape wordt?
@5; precies, dat bedoel ik dus bij 4
@6; errrg lekker, als je er eentje hebt met meer ruimte voor de beestjes om naar toe te rennen, dan is dat meer mijn smaak.
@7; compo, onderwerp, DOF,![]()
@8; iets meer contrast of saturation, zodat de vogel beter uitkomt, en wellicht croppen naar vierkant oid?
@9; gewoon![]()
@10; leuke plaat, maar beetje saai tov de rest van de serie.
Nummer 4 is gewoon...
Dan hebben we het over dezelfde. Hopelijk blijft ie zo onbevangen als ie nu is, dan hebben we er straks ook nog wat aan.quote:Op zondag 3 januari 2010 21:07 schreef Xilantof het volgende:
[..]
Hij zag mij inderdaad ook totaal niet als bedreiging. Liep rustig wat rond en maakte zich pas uit de voeten toen iemand de deur van de observatiehut dicht sloeg
Dankjewelquote:Op maandag 4 januari 2010 05:44 schreef martinus- het volgende:
Prachtfoto's zeg, nodigt uit om ook eens s'ochtends vroeg de natuur in te trekken!
Als point-en-shoot-fotograaf ben ik toch wel benieuwd met wat voor camera je dit soort shots maakt?
SR met een uitgebreidere lens of loop je echt met zo'n enorme lens te sjouwen om dit soort close-ups te maken?
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |