Zal wel iets te maken hebben met iets geels?quote:Op dinsdag 19 januari 2010 11:32 schreef ikbeneenkiwi het volgende:
[..]
Ach, ik heb er tien. Geen flauw idee wat er in staat, maar het klinkt wel aardig.
Kun je er op springen als je het voor 50 cent koopt?quote:Op dinsdag 19 januari 2010 11:33 schreef tha_rizzo het volgende:
[..]
Zal wel iets te maken hebben met iets geels?
Vraag het ross, die kan het zien.quote:Op dinsdag 19 januari 2010 11:33 schreef tha_rizzo het volgende:
[..]
Zal wel iets te maken hebben met iets geels?
Ik bedoelde het geels wat als je in je oog krijgt deaud bent.quote:Op dinsdag 19 januari 2010 11:35 schreef ikbeneenkiwi het volgende:
[..]
Kun je er op springen als je het voor 50 cent koopt?
Ik adviseer mensen nog wel eens het openbaar vervoer jaquote:Op dinsdag 19 januari 2010 11:37 schreef tha_rizzo het volgende:
[..]
Ik bedoelde het geels wat als je in je oog krijgt deaud bent.
quote:Op dinsdag 19 januari 2010 11:40 schreef ikbeneenkiwi het volgende:
[..]
Ik adviseer mensen nog wel eens het openbaar vervoer ja
Die slogan mogen ze niet meer gebruiken.quote:Op dinsdag 19 januari 2010 11:41 schreef tha_rizzo het volgende:
[..]
Wie op tijd wilt zijn, vertrouwt op de trein!
Dat komt door jouw adviezen.quote:Op dinsdag 19 januari 2010 11:43 schreef ikbeneenkiwi het volgende:
[..]
Die slogan mogen ze niet meer gebruiken.
Heb ik daar tien notes voor gekregen dan?quote:
Ja, van de NS. Die geven jou notes.quote:Op dinsdag 19 januari 2010 11:44 schreef ikbeneenkiwi het volgende:
[..]
Heb ik daar tien notes voor gekregen dan?
Een mooie nissan note is zo'n nissan note:quote:Op dinsdag 19 januari 2010 11:45 schreef tha_rizzo het volgende:
[..]
Ja, van de NS. Die geven jou notes.
Wees blij dat je geen Nissan Note van hen krijgt.
Aanrijding met een notenkraker?quote:Op dinsdag 19 januari 2010 11:46 schreef ikbeneenkiwi het volgende:
Een mooie nissan note is zo'n nissan note:
[ afbeelding ]
Whehehehe.quote:Op dinsdag 19 januari 2010 11:46 schreef ikbeneenkiwi het volgende:
[..]
Een mooie nissan note is zo'n nissan note:
[ afbeelding ]
Geen idee, deze was niet van mij.quote:
Ik heb smaak.quote:Op dinsdag 19 januari 2010 11:51 schreef ikbeneenkiwi het volgende:
Voor de duidelijkheid: ik heb ook nooit zo'n onding in bezit gehad.
True, true.quote:
plausibelquote:Op dinsdag 19 januari 2010 11:54 schreef Rossdale het volgende:
kiwi: treinkoppen, trollen, spellingsnazi uithangen en kicken van een oeroudtopic.
Zulk soort dingen
Volvo!quote:
Vergeet de kankerkachel nietquote:Op dinsdag 19 januari 2010 11:54 schreef Rossdale het volgende:
kiwi: treinkoppen, trollen, spellingsnazi uithangen en kicken van een oeroudtopic.
Zulk soort dingen
STFU. Blijf van mijn geliefde zweedse merk af.quote:Op dinsdag 19 januari 2010 11:57 schreef tha_rizzo het volgende:
[..]
Ja? Je wilt iets Chinees rijden?
Dat waren nog eens tijdenquote:
Zal er überhaupt ooit een Vulva voor je deur staan?quote:Op dinsdag 19 januari 2010 12:02 schreef ikbeneenkiwi het volgende:
[..]
STFU. Blijf van mijn geliefde zweedse merk af.
Hoe dan ook, de kans dat de volgende een modelletje van VAG of PSA zal worden is groter dan de kans dat er binnenkort een nieuwe gemotoriseerde eland voor de deur staat.
Zegt de eeuwige vrijgezel.quote:Op dinsdag 19 januari 2010 12:11 schreef tha_rizzo het volgende:
Zal er überhaupt ooit een Vulva voor je deur staan?
Al jaren, en dat zal nog vele jaren continueren.quote:Op dinsdag 19 januari 2010 12:11 schreef tha_rizzo het volgende:
[..]
Zal er überhaupt ooit een Vulva voor je deur staan?
quote:
quote:
Rule 4: Doubletap.quote:
Kiwimeet met kuukskekontfotoquote:Op dinsdag 19 januari 2010 13:03 schreef JDude het volgende:
Vroeger, toen Breda nog zat werd bij kiwimeets en veldmuis nog foto's maakte.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |