Had je dat niet even tussen een spoilertag kunnen plaatsen?quote:
Ook bedanktquote:Op woensdag 13 januari 2010 17:07 schreef fransbreda het volgende:
Aan de speelhuislaan zit ron koster, een ouderwetse herenkapper.
Knipt voor 14.50 en dan kan je daarna ff een broodje scoren bij wouters eethuis of ff langs de BK
Krijg meteen zin in een dubbele cheeseburger met bacon.
quote:
quote:Op woensdag 13 januari 2010 17:10 schreef ikbeneenkiwi het volgende:
[..]
Had je dat niet even tussen een spoilertag kunnen plaatsen?
http://nl.wikipedia.org/wiki/Hyena'squote:Op woensdag 13 januari 2010 18:06 schreef fransbreda het volgende:
de een na de ander
Ik weet niet wie der lacht als een verrekte mongool.
Daar kan je ook niks aan doen Frans, het is niet jouw schuld dat je een chromosoompje teveel hebtquote:Op woensdag 13 januari 2010 18:06 schreef fransbreda het volgende:
de een na de ander
Is dat in Breda? Zo ja, ik herken het nietquote:Op woensdag 13 januari 2010 18:06 schreef fransbreda het volgende:
de een na de ander
Oud a'damquote:Op woensdag 13 januari 2010 18:09 schreef JDude het volgende:
[..]
Is dat in Breda? Zo ja, ik herken het niet.
Jazeker!quote:Op woensdag 13 januari 2010 17:42 schreef ikbeneenkiwi het volgende:
Trigalti morgen: [ afbeelding ]
?
Held!quote:Op woensdag 13 januari 2010 18:06 schreef fransbreda het volgende:
de een na de ander
Waarom doe jij daar niet aan mee?quote:
Zal ik een paar opsturen?quote:
Oja! Verdorie, wat ben je toch slim!quote:
pm me. ik weet waar z'n huis woont.quote:Op woensdag 13 januari 2010 18:28 schreef automatic_ het volgende:
[..]
Oja! Verdorie, wat ben je toch slim!
Niet zo denigrerendquote:Op woensdag 13 januari 2010 18:28 schreef automatic_ het volgende:
[..]
Oja! Verdorie, wat ben je toch slim!
Oeh! Ik was vandaag in zijn HomeTown, dus had ik het eigenlijk vanmorgen moeten weten!quote:Op woensdag 13 januari 2010 18:29 schreef ikbeneenkiwi het volgende:
[..]
pm me. ik weet waar z'n huis woont.![]()
Hehequote:
Waag het, en je kan je naam veranderen in "ikbeneengeplettekiwi"quote:Op woensdag 13 januari 2010 18:29 schreef ikbeneenkiwi het volgende:
[..]
pm me. ik weet waar z'n huis woont.![]()
Die nickname vind ik ook tof!quote:Op woensdag 13 januari 2010 18:31 schreef tha_rizzo het volgende:
[..]
Waag het, en je kan je naam veranderen in "ikbeneengeplettekiwi"
Is er al een user "kiwisap" of kan ik die nog claimen?quote:Op woensdag 13 januari 2010 18:31 schreef tha_rizzo het volgende:
[..]
Waag het, en je kan je naam veranderen in "ikbeneengeplettekiwi"
*gaat registreren*quote:
Dan heb je veel om te registreren!quote:
Mijn tijd is te kostbaar om 62 posts per dag te plaatsenquote:Op woensdag 13 januari 2010 18:34 schreef automatic_ het volgende:
[..]
Dan heb je veel om te registreren!
Misschien moet je ook : ikbeneenlurker registreren
ik lolde.quote:
Ja, de mijne blijkbaar niet.quote:Op woensdag 13 januari 2010 18:35 schreef ikbeneenkiwi het volgende:
[..]
Mijn tijd is te kostbaar om 62 posts per dag te plaatsen
Evident.quote:
Schillen. Kiwi's was je niet.quote:
quote:
Wat dacht je van: Ikbeneenwitlof ?quote:Op woensdag 13 januari 2010 18:37 schreef ikbeneenkiwi het volgende:
[..]
Schillen. Kiwi's was je niet.
Te gewoontjes.quote:Op woensdag 13 januari 2010 18:42 schreef Trigalti het volgende:
[..]
Wat dacht je van: Ikbeneenwitlof ?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |