Dat mogen ze van mij inderdaad ook doen jaquote:Op zondag 3 januari 2010 19:31 schreef xxiessiexx het volgende:
[..]
Ze zouden eens undercover moeten gaan kijken hoeveel mensen melden dat ze uitwonend zijn maar stiekem gewoon bij hun ouders wonen. Die vangen bijna het dubbele aan stufi. Daar wordt echt mee gefraudeerd.
100 miljoen miljardquote:Op zondag 3 januari 2010 19:31 schreef Equites het volgende:
Voor hoeveel topics gaan jullie vanavond dan?
Ik denk dat Adelante dan echt boos gaat wordenquote:
Ik heb adelante nog niet gezien, dus het gaat goed zoquote:Op zondag 3 januari 2010 19:32 schreef Maraca het volgende:
[..]
Ik denk dat Adelante dan echt boos gaat worden
quote:Op zondag 3 januari 2010 19:32 schreef Pieter-utd het volgende:
Zo de hele dag al naar dit moment uitgekeken
Dat staat er wel heeeel foutquote:Op zondag 3 januari 2010 19:33 schreef Stephan1237 het volgende:
[ afbeelding ]
Wat doe je nou alberto
iets met explosieven en TNTquote:Op zondag 3 januari 2010 19:34 schreef Pieter-utd het volgende:
Waar gaat het over bij tsaar Alberto?
quote:Op zondag 3 januari 2010 19:33 schreef Stephan1237 het volgende:
[ afbeelding ]
Wat doe je nou alberto
Niet echt subtiel geschrevenquote:
Toen ben ik in slaap gevallen geloof ikquote:Op zondag 3 januari 2010 19:36 schreef Pieter-utd het volgende:
[..]
Ik hoop dat Paleis Noordeinde er weer in voorkomt, dat vond ik zo spectaculair!!!!1
Wat vreemd!quote:Op zondag 3 januari 2010 19:36 schreef xxiessiexx het volgende:
[..]
Toen ben ik in slaap gevallen geloof ik
en dan?quote:Op zondag 3 januari 2010 19:40 schreef Stephan1237 het volgende:
[..]
Lost staat er ook bij
Misschien moeten we Alberto en Koos op een onbewoond eiland neerzetten
Zet ze met superkrachten in een gevangenis op een onbewoond eiland en laat ze binnen 24 uur iemand vermoorden. Ook moet één van hun gewond raken zodat ze naar het ziekenhuis kunnen.quote:Op zondag 3 januari 2010 19:40 schreef Stephan1237 het volgende:
[..]
Lost staat er ook bij
Misschien moeten we Alberto en Koos op een onbewoond eiland neerzetten
Ik kijk hem zo nu en dan nog wel eens via sbs6-gemist op een regenachtige zondag of wanneer ik 's avonds alleen op de bank zit en zin heb in een spannende thrillerquote:
Ik heb hem gedownload en op dvd gezet en nu draaitie continu af op m'n tv. Elk detail móet ik gezien hebben. Wat een geweldige aflevering. Krijg tranen in m'n ogen van blijdschap als ik er al aan denk.quote:Op zondag 3 januari 2010 19:41 schreef Pieter-utd het volgende:
[..]
Ik kijk hem zo nu en dan nog wel eens via sbs6-gemist op een regenachtige zondag of wanneer ik 's avonds alleen op de bank zit en zin heb in een spannende thriller
Je moet daarover niet fantaserenquote:
Ja maar jij zei het en dan doe ik het meteen en iel.quote:Op zondag 3 januari 2010 19:44 schreef Stephan1237 het volgende:
[..]
Je moet daarover niet fantaseren
Ik heb de audio van die aflevering op mijn ipod staan, zo kan in de bus er toch nog lekker naar luisteren.quote:Op zondag 3 januari 2010 19:43 schreef xxiessiexx het volgende:
[..]
Ik heb hem gedownload en op dvd gezet en nu draaitie continu af op m'n tv. Elk detail móet ik gezien hebben. Wat een geweldige aflevering. Krijg tranen in m'n ogen van blijdschap als ik er al aan denk.
Ik heb dat ook altijdquote:Op zondag 3 januari 2010 19:44 schreef xxiessiexx het volgende:
[..]
Ja maar jij zei het en dan doe ik het meteen en iel.
Dat zou ik nooit aankunnen. Zonder beeld is het toch niet...bevredigend.quote:Op zondag 3 januari 2010 19:45 schreef Pieter-utd het volgende:
[..]
Ik heb de audio van die aflevering op mijn ipod staan, zo kan in de bus er toch nog lekker naar luisteren.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |