iets met explosieven en TNTquote:Op zondag 3 januari 2010 19:34 schreef Pieter-utd het volgende:
Waar gaat het over bij tsaar Alberto?
quote:Op zondag 3 januari 2010 19:33 schreef Stephan1237 het volgende:
[ afbeelding ]
Wat doe je nou alberto
Niet echt subtiel geschrevenquote:
Toen ben ik in slaap gevallen geloof ikquote:Op zondag 3 januari 2010 19:36 schreef Pieter-utd het volgende:
[..]
Ik hoop dat Paleis Noordeinde er weer in voorkomt, dat vond ik zo spectaculair!!!!1
Wat vreemd!quote:Op zondag 3 januari 2010 19:36 schreef xxiessiexx het volgende:
[..]
Toen ben ik in slaap gevallen geloof ik
en dan?quote:Op zondag 3 januari 2010 19:40 schreef Stephan1237 het volgende:
[..]
Lost staat er ook bij
Misschien moeten we Alberto en Koos op een onbewoond eiland neerzetten
Zet ze met superkrachten in een gevangenis op een onbewoond eiland en laat ze binnen 24 uur iemand vermoorden. Ook moet één van hun gewond raken zodat ze naar het ziekenhuis kunnen.quote:Op zondag 3 januari 2010 19:40 schreef Stephan1237 het volgende:
[..]
Lost staat er ook bij
Misschien moeten we Alberto en Koos op een onbewoond eiland neerzetten
Ik kijk hem zo nu en dan nog wel eens via sbs6-gemist op een regenachtige zondag of wanneer ik 's avonds alleen op de bank zit en zin heb in een spannende thrillerquote:
Ik heb hem gedownload en op dvd gezet en nu draaitie continu af op m'n tv. Elk detail móet ik gezien hebben. Wat een geweldige aflevering. Krijg tranen in m'n ogen van blijdschap als ik er al aan denk.quote:Op zondag 3 januari 2010 19:41 schreef Pieter-utd het volgende:
[..]
Ik kijk hem zo nu en dan nog wel eens via sbs6-gemist op een regenachtige zondag of wanneer ik 's avonds alleen op de bank zit en zin heb in een spannende thriller
Je moet daarover niet fantaserenquote:
Ja maar jij zei het en dan doe ik het meteen en iel.quote:Op zondag 3 januari 2010 19:44 schreef Stephan1237 het volgende:
[..]
Je moet daarover niet fantaseren
Ik heb de audio van die aflevering op mijn ipod staan, zo kan in de bus er toch nog lekker naar luisteren.quote:Op zondag 3 januari 2010 19:43 schreef xxiessiexx het volgende:
[..]
Ik heb hem gedownload en op dvd gezet en nu draaitie continu af op m'n tv. Elk detail móet ik gezien hebben. Wat een geweldige aflevering. Krijg tranen in m'n ogen van blijdschap als ik er al aan denk.
Ik heb dat ook altijdquote:Op zondag 3 januari 2010 19:44 schreef xxiessiexx het volgende:
[..]
Ja maar jij zei het en dan doe ik het meteen en iel.
Dat zou ik nooit aankunnen. Zonder beeld is het toch niet...bevredigend.quote:Op zondag 3 januari 2010 19:45 schreef Pieter-utd het volgende:
[..]
Ik heb de audio van die aflevering op mijn ipod staan, zo kan in de bus er toch nog lekker naar luisteren.
Ik ken Jos en Ger niet zo goedquote:Op zondag 3 januari 2010 19:46 schreef Stephan1237 het volgende:
[..]
Ik heb dat ook altijd
Maar laten we het over Jos & Ger hebben
Op google staan ze op 1
Doet me denken aan Bono die met Peter Griffin vastzit op een eilandquote:
O de stem van Alberto vind ik juist heel... bevredigend.........quote:Op zondag 3 januari 2010 19:46 schreef xxiessiexx het volgende:
[..]
Dat zou ik nooit aankunnen. Zonder beeld is het toch niet...bevredigend.
Overleven? Die gaat stoplichten en borden plaatsen op het eilandquote:Op zondag 3 januari 2010 19:44 schreef Stephan1237 het volgende:
[..]
Je moet daarover niet fantaseren
Alberto gaat undercover op het eiland onderzoeken wat Koos gaat doen om te overleven op het eiland![]()
Hihihihihiquote:Op zondag 3 januari 2010 19:48 schreef Pieter-utd het volgende:
[..]
O de stem van Alberto vind ik juist heel... bevredigend.........![]()
![]()
![]()
hihihihihi
Ah nee, nog meer concurrentiequote:
En hij nodigt andre uitquote:Op zondag 3 januari 2010 19:49 schreef Maraca het volgende:
[..]
Overleven? Die gaat stoplichten en borden plaatsen op het eiland
Oke trouwen?quote:Op zondag 3 januari 2010 19:53 schreef Stephan1237 het volgende:
[..]
Hallo xxiessiexx ,![]()
Ik zet de Koffie & koekjes alvast klaar voor wegmisbruikers
Wij vormen echt een goed koppel inderdaadquote:
Ok das ook engquote:Op zondag 3 januari 2010 19:55 schreef Stephan1237 het volgende:
[..]
Tuurlijk
Alberto is de ringendrager en Koos is de Dominee
quote:Op zondag 3 januari 2010 19:55 schreef Jor_Dii het volgende:
[..]
Wij vormen echt een goed koppel inderdaad![]()
IEMANDDDD?quote:Op zondag 3 januari 2010 19:54 schreef J.Stalin het volgende:
Oh, en heeft iemand dat linkje voor Ziggo users?
FAK JULLIE , FAK JULLIE, WEET JE WAT DAT IS, FAK JULLIE!?!??!?!quote:
Dan trouwen we zondagavond om 20:45 , iedereen is uitgenodigdquote:
FAK JOUquote:Op zondag 3 januari 2010 20:00 schreef J.Stalin het volgende:
[..]
FAK JULLIE , FAK JULLIE, WEET JE WAT DAT IS, FAK JULLIE!?!??!?!
quote:Op zondag 3 januari 2010 20:00 schreef Stephan1237 het volgende:
[..]
Veel plezier en tot volgende week
Thanksquote:
Ah, strak planquote:
Ja dag dan moet ik sbs6 kijkenquote:Op zondag 3 januari 2010 20:00 schreef Stephan1237 het volgende:
[..]
Dan trouwen we zondagavond om 20:45 , iedereen is uitgenodigd
Dan kan iedereen posten over de live uitzending van de trouwerij![]()
Ik ben niet zo bekend met het woordje fak.quote:Op zondag 3 januari 2010 20:00 schreef J.Stalin het volgende:
[..]
FAK JULLIE , FAK JULLIE, WEET JE WAT DAT IS, FAK JULLIE!?!??!?!
Vaker wegmisbruikers kijkenquote:Op zondag 3 januari 2010 20:01 schreef xxiessiexx het volgende:
[..]
Ik ben niet zo bekend met het woordje fak.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |