Zou sbs het niet hebben doorgegeven?quote:Op zondag 3 januari 2010 19:15 schreef xxiessiexx het volgende:
[..]
Ik vind het sowieso stom dat nog geen van hen weet dat hier een fanclubje zit
Vast nietquote:Op zondag 3 januari 2010 19:16 schreef PiRANiA het volgende:
[..]
Zou sbs het niet hebben doorgegeven?
Dat dan kan in Nederlandquote:
Jaaaaaaaaaaaaa!quote:
quote:Op zondag 3 januari 2010 19:15 schreef xxiessiexx het volgende:
[..]
Ik vind het sowieso stom dat nog geen van hen weet dat hier een fanclubje zit
Wow! Al die liefde op fok. Wat engquote:Op zondag 3 januari 2010 19:18 schreef Maraca het volgende:
[..]
Jaaaaaaaaaaaaa!![]()
* Maraca geeft Jor_Dii een dikke knuffel
Al antwoord?quote:Op zondag 3 januari 2010 19:18 schreef Stephan1237 het volgende:
[..]
Ik heb een email in december 2008 verstuurd naar Undercoverinnederland
't is Albertoquote:Op zondag 3 januari 2010 19:18 schreef xxiessiexx het volgende:
[..]
Wow! Al die liefde op fok. Wat eng
quote:Op zondag 3 januari 2010 19:19 schreef the_legend_killer het volgende:
[..]
Elke kijkcijfer voor SBS is er 1 te veel
Die gaat wss nu nog door hun viruscontrolequote:Op zondag 3 januari 2010 19:18 schreef Stephan1237 het volgende:
[..]
Ik heb een email in december 2008 verstuurd naar Undercoverinnederland
np, ben vanavond weer gewoon van de partij hierquote:Op zondag 3 januari 2010 18:51 schreef PiRANiA het volgende:
TheKC bedankt voor het updaten van de wiki
Misschien was het niet geschikt bevondenquote:Op zondag 3 januari 2010 19:20 schreef Stephan1237 het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Maar niks meer van gehoord
quote:Op zondag 3 januari 2010 19:18 schreef Maraca het volgende:
[..]
Jaaaaaaaaaaaaa!![]()
* Maraca geeft Jor_Dii een dikke knuffel
In tegenstelling tot TSquote:Op zondag 3 januari 2010 19:21 schreef TheKC het volgende:
[..]
np, ben vanavond weer gewoon van de partij hier
Die controle heeft nooit plaatsgevonden natuurlijk. Laat staan het doorsturen.quote:Op zondag 3 januari 2010 19:20 schreef Stephan1237 het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Maar niks meer van gehoord
Heb je al uitslag over je scriptie?quote:
Mini Fok!meet in Zwollequote:Op zondag 3 januari 2010 19:22 schreef xxiessiexx het volgende:
We moeten alberto maar eens gaan opzoeken en hem de link overhandigen
Nee, eind deze week denk ikquote:
Dat heb je toch wel over voor Alberto?quote:
Het is op tv.quote:
Oftewel ook in het tv subforum mag je klagen over de smerige acties van de politie.quote:Film, Tv & Radio
Nieuwe en oude films, acteurs, actrices, TV- en radioprogramma's en hun presentatoren. Loof ze of kraak ze. Of praat er gewoon over...
Woont ie in zwolle dan? Tss in de randstad valt veel meer te belevenquote:Op zondag 3 januari 2010 19:24 schreef Maraca het volgende:
[..]
Dat heb je toch wel over voor Alberto?
Maak een topicquote:Op zondag 3 januari 2010 19:24 schreef ScarFace- het volgende:
[..]
Het is op tv.
[..]
Oftewel ook in het tv subforum mag je klagen over de smerige acties van de politie.
Maar goed dit is ook best bij nader inzien.
Undercover in nederland valt dan weer weinig over te klagen wat mij betreft maarjah.
Maar dit is echt bashenquote:Op zondag 3 januari 2010 19:24 schreef ScarFace- het volgende:
[..]
Het is op tv.
[..]
Oftewel ook in het tv subforum mag je klagen over de smerige acties van de politie.
Undercover in nederland valt dan weer weinig over te klagen wat mij betreft maarjah.
Volgens mij welquote:Op zondag 3 januari 2010 19:24 schreef xxiessiexx het volgende:
[..]
Woont ie in zwolle dan? Tss in de randstad valt veel meer te beleven
Het is tevens een traditiequote:Op zondag 3 januari 2010 19:24 schreef ScarFace- het volgende:
[..]
Het is op tv.
[..]
Misschien werkt Alberto wel underkoffer in die zaakquote:Op zondag 3 januari 2010 19:25 schreef Maraca het volgende:
[..]
Volgens mij welIk las ergens dat hij vlakbij een kebabzaak woont
Ja, nee.. nu is het niet heel erg gek dat de website niet is goedgekeurdquote:Op zondag 3 januari 2010 19:25 schreef Stephan1237 het volgende:
[..]
Maar dit is echt bashen
Zoals
Hahaha alberto, jij bent toch zo idioot met DAT DIT KAN IN NEDERLAND, noob
Alberto Stegeman doet de schokkende ontdekking over hoeveel studenten hun stufi besteden aan kebabquote:Op zondag 3 januari 2010 19:25 schreef Stephan1237 het volgende:
[..]
Misschien werkt Alberto wel underkoffer in die zaak
Daar lopen ze achter.quote:Op zondag 3 januari 2010 19:26 schreef PiRANiA het volgende:
Wegmisbruikers #8: Waar is de coffeeshop?
Sowieso, stufi daadwerkelijk besteden aan je studie wordt niet veel gedaan geloof ikquote:Op zondag 3 januari 2010 19:27 schreef Maraca het volgende:
[..]
Alberto Stegeman doet de schokkende ontdekking over hoeveel studenten hun stufi besteden aan kebab
Ik las het. Bitchfightquote:Op zondag 3 januari 2010 19:28 schreef PiRANiA het volgende:
[..]
Inderdaad
En we zijn ook niet echt welkom daar
Dat is nog nooit in mij opgekomenquote:Op zondag 3 januari 2010 19:28 schreef xxiessiexx het volgende:
[..]
Sowieso, stufi daadwerkelijk besteden aan je studie wordt niet veel gedaan geloof ik
Ik doe dit wel, ik besteed het alleen maar aan me studiequote:Op zondag 3 januari 2010 19:28 schreef xxiessiexx het volgende:
[..]
Sowieso, stufi daadwerkelijk besteden aan je studie wordt niet veel gedaan geloof ik
Dan worden ze boos...als ze er over drie dagen achter komenquote:Op zondag 3 januari 2010 19:29 schreef PiRANiA het volgende:
[..]
Gewoon deel 3 daar plaats laten vinden
Dat dat kan in Nederlandquote:Op zondag 3 januari 2010 19:28 schreef xxiessiexx het volgende:
[..]
Ze zouden eens undercover moeten gaan kijken hoeveel mensen melden dat ze uitwonend zijn maar stiekem gewoon bij hun ouders wonen. Die vangen bijna het dubbele aan stufi. Daar wordt echt mee gefraudeerd.quote:
Zolang het maar gezellig isquote:Op zondag 3 januari 2010 19:31 schreef Equites het volgende:
Voor hoeveel topics gaan jullie vanavond dan?
Dat mogen ze van mij inderdaad ook doen jaquote:Op zondag 3 januari 2010 19:31 schreef xxiessiexx het volgende:
[..]
Ze zouden eens undercover moeten gaan kijken hoeveel mensen melden dat ze uitwonend zijn maar stiekem gewoon bij hun ouders wonen. Die vangen bijna het dubbele aan stufi. Daar wordt echt mee gefraudeerd.
100 miljoen miljardquote:Op zondag 3 januari 2010 19:31 schreef Equites het volgende:
Voor hoeveel topics gaan jullie vanavond dan?
Ik denk dat Adelante dan echt boos gaat wordenquote:
Ik heb adelante nog niet gezien, dus het gaat goed zoquote:Op zondag 3 januari 2010 19:32 schreef Maraca het volgende:
[..]
Ik denk dat Adelante dan echt boos gaat worden
quote:Op zondag 3 januari 2010 19:32 schreef Pieter-utd het volgende:
Zo de hele dag al naar dit moment uitgekeken
Dat staat er wel heeeel foutquote:Op zondag 3 januari 2010 19:33 schreef Stephan1237 het volgende:
[ afbeelding ]
Wat doe je nou alberto
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |