Ophangen, vuurwerk in zijn reet stoppen en afstekenquote:Op zondag 3 januari 2010 16:36 schreef Stefan het volgende:
Kijk dan, wat een mongool
http://www.geenstijl.nl/archives/images/brandweerbekogelen.jpg
Die kut tjappies ook altijd hè nie normaal dan of nie dan nie, verrekte mongolen!quote:Op zondag 3 januari 2010 16:41 schreef wazoomie het volgende:
Mijn vader kreeg een balk op het dak van zijn ambulance-auto. Een paar Marokkaantjes flikkerde dat naar beneden vanaf 3-hoog. Hele auto naar de tering.
Emmer zout erbij en het is prima te volgen hoorquote:
Jongeman, zou jij misschien in ABN willen communiceren op dit forum?quote:Op zondag 3 januari 2010 16:43 schreef ManianMan het volgende:
[..]
Die kut tjappies ook altijd hè nie normaal dan of nie dan nie, verrekte mongolen!
Suggereren dat Youtube niet goed genoeg isquote:Op zondag 3 januari 2010 16:45 schreef Rookert het volgende:
[..]
Emmer zout erbij en het is prima te volgen hoor![]()
Bovendien is Dumpert.nl de enige fatsoenlijke filmpjessite van NL voor je dagelijkse portie prut
Ik dacht het even niet, niets irritanter dan een depressieve egoïst die zich voor de trein gooit en duizenden mensen indirect naait en de machinist en conducteur een trauma geeftquote:
aan hun ballen ophangen, al die mongolen trouwens.quote:Op zondag 3 januari 2010 16:41 schreef wazoomie het volgende:
Mijn vader kreeg een balk op het dak van zijn ambulance-auto. Een paar Marokkaantjes flikkerde dat naar beneden vanaf 3-hoog. Hele auto naar de tering.
Suggereren dat je geen filmpjes leuk kan vinden die je niet zelf moet opzoeken op Youtubequote:Op zondag 3 januari 2010 16:48 schreef Penisbaard het volgende:
[..]
Suggereren dat Youtube niet goed genoeg is
Truequote:Op zondag 3 januari 2010 16:48 schreef Rookert het volgende:
[..]
Ik dacht het even niet, niets irritanter dan een depressieve egoïst die zich voor de trein gooit en duizenden mensen indirect naait en de machinist en conducteur een trauma geeft![]()
Dat is een betere oplossing, dat dat de rest ook maar eens terugjaagtquote:Op zondag 3 januari 2010 16:49 schreef Mirjam het volgende:
[..]
aan hun ballen ophangen, al die mongolen trouwens.
Heb ik zo hekel aan dat soort headlines. Er staat Zes maanden cel maar eigenlijk is het maar 2 maanden en de andere 4 zijn voorwaardelijk.quote:Op zondag 3 januari 2010 16:40 schreef eNaSnI het volgende:
En iedereen weet ondertussen wat de gevolgen kunnen zijn: http://www.nu.nl/binnenla(...)ien-vuurwerk-me.html
Dat dusquote:Op zondag 3 januari 2010 16:53 schreef cheqy het volgende:
Vertekend die foto niet een beetje? In de eerst instantie lijkt het idd naar die brandgastjes te gaan. Maar als je goed kijkt zou het ook omhoog kunnen gaan.
Plus standaard 1/3 eraf wegens goed gedragquote:Op zondag 3 januari 2010 16:54 schreef Personan het volgende:
[..]
Heb ik zo hekel aan dat soort headlines. Er staat Zes maanden cel maar eigenlijk is het maar 2 maanden en de andere 4 zijn voorwaardelijk.
Da ken ik wel doen maar dat is nou eenmaal geen respect meer.quote:Op zondag 3 januari 2010 16:45 schreef poo het volgende:
[..]
Jongeman, zou jij misschien in ABN willen communiceren op dit forum?
Dank.
Die romeinse kaars gaat nog niet eens voorbij die paaltjes. Vertekent idd enormquote:Op zondag 3 januari 2010 16:53 schreef cheqy het volgende:
Vertekend die foto niet een beetje? In de eerst instantie lijkt het idd naar die brandgastjes te gaan. Maar als je goed kijkt zou het ook omhoog kunnen gaan.
Zou het?quote:Op zondag 3 januari 2010 17:12 schreef cheqy het volgende:
Je ziet het trouwens ook aan de vonken. Die zijn allemaal even groot.
Eén grote HOAX dus.
Ja en nu? Maakt die paar extra gasten die foto ineens echter ofzoquote:Op zondag 3 januari 2010 17:25 schreef Stefan het volgende:
[..]
Zou het?
http://www.geenstijl.nl/archives/images/brandweerklootzakje.html
Eens.quote:Op zondag 3 januari 2010 16:49 schreef jens007 het volgende:
Tuurlijk is het een kutstreek, maar van een Romeinse kaars ga je echt niet gewond raken
Precies, dat ding komt niet eens zo ver.quote:Op zondag 3 januari 2010 18:04 schreef tmffirework het volgende:
Whahah, die Romeinse Kaars komt nooit tot die brandweer? En omdat ie met een groepje staat is het opeens een crimineel?
Precies wat ik dus ook al dachtquote:Op zondag 3 januari 2010 16:53 schreef cheqy het volgende:
Eentje teveel. Drie stuks van het 21e chromosoom over het algemeen. Al zijn die mensen meestal vredelievend.quote:Op zondag 3 januari 2010 16:38 schreef ManianMan het volgende:
Das een verrekte mongol man die is nie meer goed bij zijn koppie nie, een chromosoompje tekort toch!?!
Ze houden zich niet eens met de brandweermannen bezig. Ze kijken de andere kant op.quote:Op zondag 3 januari 2010 17:25 schreef Stefan het volgende:
[..]
Zou het?
http://www.geenstijl.nl/archives/images/brandweerklootzakje.html
quote:Op zondag 3 januari 2010 16:42 schreef Stephan1237 het volgende:
[..]
Ophangen, vuurwerk in zijn reet stoppen en afsteken
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |