abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_76358046
quote:
LONDEN - De wanhopige zoektocht van miljoenen vrouwen (en mannen) naar de 'g-spot' kan gestaakt worden. Het mysterieuze plekje in het vrouwenlichaam dat garant zou staan voor seksueel plezier, bestaat namelijk niet, zo concluderen Britse wetenschappers. Dat schrijft de zondagskrant The Sunday Times.
De Duitser Ernst Gräfenberg "ontdekte" de erogene zone die vrouwen tot een climax kon helpen brengen, maar het was de Amerikaanse professor Beverly Whipple die de ontdekking wereldkundig maakte. Hij onderzocht 400 vrouwen en publiceerde hoopgevende resultaten over dit trosje hypergevoelige zenuwuiteinden.

In de halve eeuw die sindsdien is verstreken, werd driftig gediscussieerd over het bestaan van dat plekje. Na onderzoek bij 1.800 Britse vrouwen concluderen de onderzoekers dat het plekje niet bestaat.

Aan het onderzoek namen tweelingen deel. Als een helft van een identieke tweeling zei dat ze een g-spot had, moest de ander dat ook hebben aangezien zij hun genen delen. Dat bleek echter niet zo te zijn, dus gaat het volgens professor Tim Spector om een mythe.

"Dit is verreweg het grootste onderzoek ooit en het toont duidelijk aan dat de idee van een g-spot puur subjectief is. Vrouwen mogen dan zeggen dat het bezit van een g-spot samenhangt met dieet of lichaamsbeweging, maar in werkelijkheid is het vrijwel onmogelijk er concrete sporen van te vinden", aldus Spector.

De meeste artsen hebben altijd al twijfels gehad bij het bestaan van de g-spot. Volgens gynaecoloog Gedis Grudzinskas "bewijst dit onderzoek het verschil tussen populaire wetenschap en biologische of anatomische wetenschap".

Toch is de zoektocht naar het plekje hiermee niet afgesloten. Want professor Whipple geeft niet toe en beschreef de Britse studie als "foutief" omdat geen rekening was gehouden met bepaalde seksuele technieken en geen lesbische vrouwen waren ondervraagd.

Daarnaast klaagt ze dat "er geen rekening is gehouden met het feit dat tweelingen doorgaans niet dezelfde seksuele partner hebben".

In het Journal of Sexual Medicine, dat de resultaten van de Britse studie publiceerde, werd al aangekondigd dat over dit thema een groot debat zal worden georganiseerd, met non-believers én believers.
03/01/10 14u04
Al die sextherapisten kunnen een andere baan gaan zoeken na alle leugens die ze hebben verkondigd
When I die, I want to go peacefully like my Grandfather did, in his sleep -- not screaming, like the passengers in his car.
pi_76358096
Wat vindt je er zelf van TS?

Wel eens de G-spot van een meisje gevonden?
pi_76358156
quote:
Op zondag 3 januari 2010 14:31 schreef nummer_zoveel het volgende:
Wat vindt je er zelf van TS?

Wel eens de G-spot van een meisje gevonden?
Man ik ben al blij als ik erop mag kruipen
When I die, I want to go peacefully like my Grandfather did, in his sleep -- not screaming, like the passengers in his car.
  zondag 3 januari 2010 @ 14:33:41 #4
241597 FunkyHomosapien
de macht, de mat.
pi_76358188
maare, hoe zit dat dan met die vrouwen die menen die g-spot gewoon te hebben?
't logo goudgeel, oppervlag in kersenrood; symbool van de strijd tegen een systeem dat je hersens doodt.
pi_76358217
quote:
Op zondag 3 januari 2010 14:33 schreef FunkyHomosapien het volgende:
Zijn die niet gewoon vaker geil
Geld maakt meer kapot dan je lief is.
Het zijn sterke ruggen die vrijheid en weelde kunnen dragen
pi_76358246
quote:
Op zondag 3 januari 2010 14:30 schreef Winner_Taco het volgende:
Al die sextherapisten kunnen een andere baan gaan zoeken na alle leugens die ze hebben verkondigd
Bij het zoeken naar de g-spot gaat het niet om het doel maar om de tocht.
pi_76358250
quote:
Misschien zijn dat wel actrice's die menen dat ze erbij moeten horen ofzo.

Kan dit niet beter naar Sex?
Misschien zijn daar meer mensen met ervaringen.
pi_76358384
quote:
Op zondag 3 januari 2010 14:35 schreef nummer_zoveel het volgende:

[..]

Misschien zijn dat wel actrice's die menen dat ze erbij moeten horen ofzo.

Kan dit niet beter naar Sex?
Misschien zijn daar meer mensen met ervaringen.
Dit is toch wereldnieuws?
Op donderdag 6 september 2012 @ 21:41 schreef Shakkara het volgende:
Uiteraard is het volgens Rutte en consorten de schuld van een imaginair links kabinet dat we ooit ergens in het verleden gehad schijnen te hebben.
pi_76358439
quote:
Zoals het in het artikel staat vermeld gaat het om een subjectieve beleving. Een bepaald plekje kan dan erg lekker zijn, van een g-spot is - puur fysiek gezien - geen sprake.
  zondag 3 januari 2010 @ 14:39:40 #10
274062 Sjaakz
Teflonbuikspreekpop
pi_76358454
Leuk onderzoek.
pi_76358977
keihard in d'r reet neuken..

DAT stimuleert de boel wel
"Een volk dat voor tirannen zwicht zal meer dan lijf en goed verliezen dan dooft het licht.."
"Madju Terus!"
pi_76359210
quote:
Op zondag 3 januari 2010 14:39 schreef Disorder het volgende:

[..]

Zoals het in het artikel staat vermeld gaat het om een subjectieve beleving. Een bepaald plekje kan dan erg lekker zijn, van een g-spot is - puur fysiek gezien - geen sprake.
Dan heb ik me zeker ook altijd dat sponzige plekje ingebeeld waar vrouwen zo makkelijk van klaarkomen.

Het is zo'n gelul dit allemaal, er is niks mysterieus aan de g-plek, nooit geweest ook. Het is aangetroffen, benoemd en beschreven, al dat mysterieuze is erbij verzonnen, en nu treft een 'wetenschapper' niks mysterieus aan, en trekt een belachelijke conclusie.
Wees gehoorzaam. Alleen samen krijgen we de vrijheid eronder.
  zondag 3 januari 2010 @ 15:02:53 #13
3542 Gia
User under construction
pi_76359443
quote:
Op zondag 3 januari 2010 14:57 schreef Weltschmerz het volgende:

[..]

Dan heb ik me zeker ook altijd dat sponzige plekje ingebeeld waar vrouwen zo makkelijk van klaarkomen.

Het is zo'n gelul dit allemaal, er is niks mysterieus aan de g-plek, nooit geweest ook. Het is aangetroffen, benoemd en beschreven, al dat mysterieuze is erbij verzonnen, en nu treft een 'wetenschapper' niks mysterieus aan, en trekt een belachelijke conclusie.
Inderdaad. Omdat een zogenaamde wetenschapper zegt dat het niet bestaat, moet ik het zeker maar weg laten halen?
pi_76359731
Of dat nou g-spot heet, weet ik niet, maar ik weet wel een plekje waar vrouwen heftig op kunnen reageren.
Nee, ik bedoel niet de kittelaar.
Onderschat nooit de kracht van domme mensen in grote groepen!
Der Irrsinn ist bei Einzelnen etwas Seltenes - aber bei Gruppen, Parteien, Völkern, Zeiten die Regel. (Friedrich Nietzsche)
pi_76359779
quote:
Op zondag 3 januari 2010 15:10 schreef Kees22 het volgende:
Of dat nou g-spot heet, weet ik niet, maar ik weet wel een plekje waar vrouwen heftig op kunnen reageren.
Nee, ik bedoel niet de kittelaar.
Wat dan?
pi_76359834
Zit allemaal tussen de oren!
  zondag 3 januari 2010 @ 15:14:34 #17
3542 Gia
User under construction
pi_76359871
quote:
Op zondag 3 januari 2010 15:13 schreef Taurus het volgende:
Zit allemaal tussen de oren!
Goh, dan zijn veel mannen op de verkeerde plek bezig!!
  zondag 3 januari 2010 @ 15:15:20 #18
240052 NouMooiNiet
what's in a name...
pi_76359899
quote:
Op zondag 3 januari 2010 15:14 schreef Gia het volgende:

[..]

"Without music, life would be a mistake." - Friedrich Nietzsche
pi_76359918
quote:
Op zondag 3 januari 2010 15:14 schreef Gia het volgende:

[..]

Die G-spot zit toch een paar centimeter diep in de vagina?
  zondag 3 januari 2010 @ 15:30:15 #20
3542 Gia
User under construction
pi_76360417
quote:
Op zondag 3 januari 2010 15:15 schreef nummer_zoveel het volgende:

[..]

Die G-spot zit toch een paar centimeter diep in de vagina?
Tja, bij mij wel, in elk geval, maar volgens Taurus zit ie tussen de oren.
pi_76360478
quote:
Op zondag 3 januari 2010 15:30 schreef Gia het volgende:

[..]

Tja, bij mij wel, in elk geval, maar volgens Taurus zit ie tussen de oren.
Hij zit er ook bij jou niet, hij bestaat niet, dat lees je toch? Het zit tussen je oren!
pi_76360506
onderzoek is uitgevoerd door mannen die de vrouwelijke sexualiteit willen onderdrukken
pi_76360528
quote:
Op zondag 3 januari 2010 15:31 schreef Taurus het volgende:

[..]

Hij zit er ook bij jou niet, hij bestaat niet, dat lees je toch? Het zit tussen je oren!
Ik voorspel een run op wattenstaafjes nu dit bekend is.
pi_76360617
quote:
Op zondag 3 januari 2010 15:32 schreef Yorrit het volgende:
onderzoek is uitgevoerd door mannen die de vrouwelijke sexualiteit willen onderdrukken
Bron?

Ik heb 'm in ieder geval niet. Maar er is wel een ander plekje waar ik graag aangeraakt wordt en waardoor ik kan klaarkomen.
Maar vrouwen die schreeuwend klaarkomen als ze worden geneukt.... Nee, dat heb ik nooit meegemaakt.

Misschien heeft iedere vrouw een beetje een ander plekje en wordt daarom gezegd dat het tussen de oren zit.
  zondag 3 januari 2010 @ 15:36:15 #25
240052 NouMooiNiet
what's in a name...
pi_76360668
quote:
Op zondag 3 januari 2010 15:35 schreef nummer_zoveel het volgende:

[..]

Bron?

Ik heb 'm in ieder geval niet. Maar er is wel een ander plekje waar ik graag aangeraakt wordt en waardoor ik kan klaarkomen.
Maar vrouwen die schreeuwend klaarkomen als ze worden geneukt.... Nee, dat heb ik nooit meegemaakt.

Misschien heeft iedere vrouw een beetje een ander plekje en wordt daarom gezegd dat het tussen de oren zit
.
waar dan??
pi_76360680
quote:
Op zondag 3 januari 2010 15:36 schreef NouMooiNiet het volgende:

[..]

waar dan??
Dan moet je aan m'n dikke teen trekken.
  zondag 3 januari 2010 @ 15:37:44 #27
240052 NouMooiNiet
what's in a name...
pi_76360713
quote:
Op zondag 3 januari 2010 15:36 schreef nummer_zoveel het volgende:

[..]

Dan moet je aan m'n dikke teen trekken.
getverdemme
pi_76360785
quote:
Op zondag 3 januari 2010 15:37 schreef NouMooiNiet het volgende:

[..]

getverdemme
Mooi, da's ook de bedoeling!

Je kunt toch zelf wel bedenken wat vrouwen het meest stimuleert.
  zondag 3 januari 2010 @ 16:08:52 #29
89730 Drugshond
De Euro. Mislukt vanaf dag 1.
pi_76361971
quote:
Op zondag 3 januari 2010 16:08 schreef Drugshond het volgende:
[ afbeelding ]
1800 meiden die verdwalen in hun g-spot zoektocht, lijkt me meer voor de hand liggend.

Die poezenposters aan de muur.
  zondag 3 januari 2010 @ 16:27:00 #31
240052 NouMooiNiet
what's in a name...
pi_76362571
quote:
Op zondag 3 januari 2010 15:39 schreef nummer_zoveel het volgende:

[..]

Mooi, da's ook de bedoeling!

Je kunt toch zelf wel bedenken wat vrouwen het meest stimuleert.
Bij mezelf weet ik t wel ja, maar dacht dat er misschien nog ergens anders wat 'verborgen'zat
pi_76362835
quote:
Op zondag 3 januari 2010 15:33 schreef Barwurz het volgende:

[..]

Ik voorspel een run op wattenstaafjes nu dit bekend is.
Football. Glorious football. Dont care what it looks like.
pi_76362961
quote:
Op zondag 3 januari 2010 14:57 schreef Weltschmerz het volgende:

[..]

Nogmaals, dat sponzige plekje waar jij het over hebt bestaat. Er is alleen geen sprake van een g-spot zoals we dachten dat die er was (soort van zenuwkruispunt).
pi_76364022
quote:
Op zondag 3 januari 2010 16:37 schreef Disorder het volgende:

[..]

Nogmaals, dat sponzige plekje waar jij het over hebt bestaat. Er is alleen geen sprake van een g-spot zoals we dachten dat die er was (soort van zenuwkruispunt).
Wat dachten 'we' dan? Volgens mij heeft meneer Grafenberg gesteld dat het sponsje een gevoelig plekje is dat bij stimulatie een orgasme kan opleveren. In mijn ervaring een ontdekking waar je geen wetenschapper voor hoeft te zijn maar waarvoor enig enthousiasme volstaat.

Toen is dat plekje naar hem vernoemd. Alleen om een of andere onduidelijk reden is het toen een soort mythisch plekje geworden wat ook nog eens overal zou kunnen zitten, een soort heilige graal van het orgasme. Deze even koene als onkuise ridder heeft die graal zo te pakken hoor, in een handomdraai zelfs.

Dus volgens mij hebben we iets wat heel concreet wel bestaat en met recht de g-spot genoemd kan worden, en we hebben iets mythisch wat niet bestaat en wat ook wel eens de g-spot wordt genoemd, en daarvan beweren wetenschappers nu dat het niet bestaat. Tja, dan vraag ik me af waar ze mee bezig waren, in wetenschappelijke zin.
Wees gehoorzaam. Alleen samen krijgen we de vrijheid eronder.
pi_76366090
Volgens mij stelt een vrouwelijk orgasme niks voor in vergelijking met die van een man.
Ik bedoel, als je moet faken, wtf dan mis je toch echt iets. (ja gefrustreerd)
  zondag 3 januari 2010 @ 18:08:12 #36
39952 Hukkie
Wanna bang heads with me
pi_76366323
quote:
Op zondag 3 januari 2010 18:01 schreef DeParo het volgende:
Volgens mij stelt een vrouwelijk orgasme niks voor in vergelijking met die van een man.
Dan is het misschien handig dat je een keer een echt vrouwelijk orgasme meemaakt. Dan merk je het verschil wel, en daar komt dat sponzige plekje weer om de hoek kijken.
There are no Saviours, there are no Kings, the Power lies in your head
DeviantArt
pi_76366563
quote:
Op zondag 3 januari 2010 18:08 schreef Hukkie het volgende:

[..]

Dan is het misschien handig dat je een keer een echt vrouwelijk orgasme meemaakt. Dan merk je het verschil wel, en daar komt dat sponzige plekje weer om de hoek kijken.
Die heb ik wel eens meegemaakt hoor (althans dat denk ik), alleen niet recent , maar goed dat moeten zij weten ik geniet er niet minder van. Ik kan me wel voorstellen dat het goed voor een huwelijk zou zijn als zij ook zou komen. Maar goed de keren dat ik het wel heb gezien vond ik nu niet bijzonder, het duurt alleen langer bij een vrouw tenminste hun gevoel blijft, bij mij is het komen en de geilheid is weg, kan ie 2 minuten later wel weer terug zijn, maar toch die van ons is korter maar 10x zo heftig.
  zondag 3 januari 2010 @ 18:21:33 #38
39952 Hukkie
Wanna bang heads with me
pi_76366803
Mwa, kan. Mij lijkt er geen hoger doel dan om mn meiske lekker klaar te laten komen
Maar smaken verschillen natuurlijk.
DeviantArt
  zondag 3 januari 2010 @ 19:20:39 #39
3542 Gia
User under construction
pi_76369460
quote:

Die stelling moet toch echt andersom zijn hoor. Sowieso duurt een vrouwelijk orgasme over het algemeen langer dan een mannelijke. Daarbij kunnen vrouwen meerdere orgasmes achter elkaar krijgen, als in minuten na elkaar.......
pi_76369702
quote:
Op zondag 3 januari 2010 19:20 schreef Gia het volgende:

[..]

Die stelling moet toch echt andersom zijn hoor. Sowieso duurt een vrouwelijk orgasme over het algemeen langer dan een mannelijke. Daarbij kunnen vrouwen meerdere orgasmes achter elkaar krijgen, als in minuten na elkaar.......
Langer klopt maar wel met een minder hoge piek. Een veel minder hoge piek, daarmee zijn vrouwen dat niet gewend ik denk dat ze bij een mannelijk orgasme flauw zouden vallen, van genot.
  zondag 3 januari 2010 @ 19:32:35 #41
39952 Hukkie
Wanna bang heads with me
pi_76369996
Je moet nog veel leren
DeviantArt
pi_76375513
Ja, mooi nieuws dit man! Er zit wel meer tussen de oren.
pi_76379857
quote:
Volgens mij stelt een vrouwelijk orgasme niks voor in vergelijking met die dat van een man.
quote:
Op zondag 3 januari 2010 18:21 schreef Hukkie het volgende:
Mwa, kan. Mij lijkt er geen hoger doel dan om mn meiske lekker klaar te laten komen
Maar smaken verschillen natuurlijk.
Nou ja, om het als doel te stellen gaat wat ver: het is geen wedstrijd, natuurlijk.
En elke vrouw is natuurlijk weer anders. Ik heb de sterren van de hemel geneukt met een vriendin die nooit klaarkwam, ook niet bij masturbatie. En een andere vriendin kwam de ene keer een keer of vier achter elkaar en dan de volgende keer niet.
Gewoon een beetje opletten en lief zijn, dan wijst het zichzelf.

Maar dat plekje is wel leuk, daar reageren ze bijna allemaal op.
En dan kan het me weinig schelen hoe het heet.
Onderschat nooit de kracht van domme mensen in grote groepen!
Der Irrsinn ist bei Einzelnen etwas Seltenes - aber bei Gruppen, Parteien, Völkern, Zeiten die Regel. (Friedrich Nietzsche)
  zondag 3 januari 2010 @ 22:42:01 #44
250282 fluitbekzeenaald2.0
Oi u luzi chervona kalyna
pi_76380411
quote:
Aan het onderzoek namen tweelingen deel. Als een helft van een identieke tweeling zei dat ze een g-spot had, moest de ander dat ook hebben aangezien zij hun genen delen. Dat bleek echter niet zo te zijn, dus gaat het volgens professor Tim Spector om een mythe.
En daar hangen ze zo'n conclusie aan op? Dit is echt de wetenschap onwaardig. Wie zegt dat juist degenen die een G-spot menen te hebben fout zitten?
Fluitbekzeenaalden zijn verwant aan de zeenaalden, de zeepaardjes en de trompetzeenaalden.
Van die laatste groep onderscheiden ze zich door de draadvormige verlenging van de middelste staartvinstralen (die bij de trompetzeenaalden ontbreken).
pi_76387487
Langdurig herhaaldelijk empirisch onderzoek heeft aangetoond dat deze onderzoeksresultaten zo de prullenbak in kunnen.
The only limit is your own imagination
Ik ben niet gelovig aangelegd en maak daarin geen onderscheid tussen dominees, imams, scharenslieps, autohandelaren, politici en massamedia

Waarom er geen vliegtuig in het WTC vloog
pi_76387825
Mannen vs vrouwen over de inzet en intensiteit van hun orgasme.
Alsof er transgenders in de zaal zijn die beiden hebben mogen ervaren...
  maandag 4 januari 2010 @ 08:57:55 #47
25957 Reddiablo
Football Manager Researcher NL
pi_76388954
goh, wat waren het dan voor plekjes?
Don't ask me, I only use my brains to keep my ears apart!
www.3voor12denhaag.nl
http://www.last.fm/user/Reddiablo
pi_76389299

En trouwens, de G-plek bestaat wel
in de portemonaie van de man zit die
In de KSC-soap is Bos81 mijn man en heb ik een kind met Dr_Flash.
RockNijntje is mn KSC-soap dochter.
Lid van de MamaSquad
  maandag 4 januari 2010 @ 09:37:03 #49
215628 woid
let's get Friendly
pi_76389504
quote:
Op zondag 3 januari 2010 15:31 schreef Taurus het volgende:

[..]

daarom is die van mij zo dol op pijpen....
pi_76390141
Oei, als erodome dit leest....
I´m back.
  maandag 4 januari 2010 @ 12:01:51 #51
89730 Drugshond
De Euro. Mislukt vanaf dag 1.
pi_76393434
oi, G-spot is er best, je moet hem wel kunnen vinden he
Dit bericht is goedgekeurd door de NSA en de NVD en andere opsporingsdiensten.
pi_76397036
Nou nou, maar liefst één onderzoek zegt dat het niet bestaat. Dan zal het wel zo zijn, hè.
pi_76405099
Het leukste van dit soort berichten is natuurlijk dat er veel mannen met woede op reageren. Hevig verdedigend stellen ze dat hun vriendin toch écht wel goed aan haar trekken komt (terwijl dit bericht daar niet eens over gaat).
  maandag 4 januari 2010 @ 18:00:32 #55
45206 Pietverdriet
Ik wou dat ik een ijsbeer was.
pi_76406276
quote:
Op zondag 3 januari 2010 16:08 schreef Drugshond het volgende:
[ afbeelding ]
1800 meiden die verdwalen in hun g-spot zoektocht, lijkt me meer voor de hand liggend.
OH MY GOD
I'M BLIND
I'M BLIND
In Baden-Badener Badeseen kann man Baden-Badener baden sehen.
  maandag 4 januari 2010 @ 18:00:48 #56
pi_76406283
quote:
Op maandag 4 januari 2010 13:50 schreef LinkseFrieseVegetarier het volgende:
Nou nou, maar liefst één onderzoek zegt dat het niet bestaat. Dan zal het wel zo zijn, hè.
Klopt, het is maar één van de vele onderzoeken. Maar het wordt wel gepresenteerd als het absolute en enige juiste antwoord op een aloude vraag. En dat op basis van een overhaastig getrokken conclusie na een enkel, niet al te professioneel onderzoek
Maar als wetenschapper trek je natuurlijk weinig aandacht als je het zoveelste gedegen biologisch onderzoek uitvoert en dan als antwoord weer uitkomt op 'misschien' of 'soms' In die zin is het ook wel weer logisch, maar enige nuancering zou op zijn plaats zijn.
Fluitbekzeenaalden zijn verwant aan de zeenaalden, de zeepaardjes en de trompetzeenaalden.
Van die laatste groep onderscheiden ze zich door de draadvormige verlenging van de middelste staartvinstralen (die bij de trompetzeenaalden ontbreken).
  maandag 4 januari 2010 @ 18:05:57 #57
45206 Pietverdriet
pi_76406484
Ik heb een G Spot, dat heet prostaat
  maandag 4 januari 2010 @ 18:36:14 #58
798 voyeur
bemoeit zich
pi_76407822
quote:
Op maandag 4 januari 2010 18:05 schreef Pietverdriet het volgende:
Ik heb een G Spot, dat heet prostaat
Er was ooit een policy dat je mensen, m.n. Danny, geen teeltbalkanker toe mocht wensen, maar ik neem aan dat ik jou dan toch wel de vergrote prostaat mag gunnen?
Here we are now, entertain us.
  maandag 4 januari 2010 @ 18:38:47 #59
45206 Pietverdriet
pi_76407899
quote:
Op maandag 4 januari 2010 18:36 schreef voyeur het volgende:

[..]

Er was ooit een policy dat je mensen, m.n. Danny, geen teeltbalkanker toe mocht wensen, maar ik neem aan dat ik jou dan toch wel de vergrote prostaat mag gunnen?
teelTbal?
  maandag 4 januari 2010 @ 19:06:06 #60
798 voyeur
bemoeit zich
pi_76409034
quote:
Op maandag 4 januari 2010 18:38 schreef Pietverdriet het volgende:

[..]

teelTbal?
I got carried away bij het idee dat lichaamsdelen ook op latere leeftijd nog groeien en ik had altijd het idee dat Danny grotere ballen wou.
  maandag 4 januari 2010 @ 19:08:27 #61
45206 Pietverdriet
pi_76409120
quote:
Op maandag 4 januari 2010 19:06 schreef voyeur het volgende:

[..]

I got carried away bij het idee dat lichaamsdelen ook op latere leeftijd nog groeien.
Oren groeien je hele leven door.
  maandag 4 januari 2010 @ 19:09:44 #62
798 voyeur
bemoeit zich
pi_76409185
quote:
Op maandag 4 januari 2010 19:08 schreef Pietverdriet het volgende:

[..]

Dan is het goed nieuws dat je G-spot kennelijk tussen je oren zit.
  maandag 4 januari 2010 @ 19:11:49 #63
pi_76409275
quote:
Op maandag 4 januari 2010 19:08 schreef Pietverdriet het volgende:

[..]

Je neus ook Ook al is het eigenlijk niet echt groeien in de normale betekenis van het woord.
  maandag 4 januari 2010 @ 19:13:45 #64
pi_76409351
quote:
Op maandag 4 januari 2010 19:09 schreef voyeur het volgende:

[..]

Dan is het goed nieuws dat je G-spot kennelijk tussen je oren zit.
Juist niet, het is nog moeilijker zoeken. Hoe groter de oppervlakte van je oren hoe meer ruimte ertussen zit.
  dinsdag 5 januari 2010 @ 15:25:41 #65
270592 Johannes_Klabanus
Wie die Nase des Mannes...
pi_76439935
Net als de clitoris, ook zo'n hoax!
  dinsdag 5 januari 2010 @ 16:27:53 #66
94922 Tyler..Durden
Bacchus is my homeboy
pi_76442699
Hij bestaat wel, en is goed voelbaar als de vrouw opgewonden is. De g-spot zit binnen in aan de bovenkant een stukje achter de clitoris. Het voelt sponsig en ribbelig aan, een beetje als de bovenkant van je gehemelte maar dan zachter.

En het werkt. (mits ze opgewonden is, maar dat is in alle gevallen een mits )
Het is alleen niet een knopje dat je in kan drukken en dat ze dan kronkelend aan je vinger zit, je moet er alsnog wél wat voor doen. Dát idee van een g-spot is indd fictie. Het heeft een beetje te maken met druk, netzo als dat bij ons mannen een beetje zo is. Het is alleen wel een stuk makkelijker dan clitoraal want dan kan je na 15 minuten met een lamme bek even ver zijn als na één minuut.

Ik zou zeggen probeer het uit op je vriendin en bedank me later maar. Clitoraal schijnt voor genot wel beter te zijn, zeggen ze.

[ Bericht 20% gewijzigd door Tyler..Durden op 05-01-2010 16:34:01 ]
Wat loop je naar mijn sig te kijken!?
pi_76443109
I just had to get that stress off my chest like breast reduction.
pi_76450095
quote:
Op maandag 4 januari 2010 12:01 schreef Drugshond het volgende:

[..]

paardenlul...size does matters post
Ze negeert dit topic gewoon.
I´m back.
pi_77540306
01-02-2010

De G-spot bestaat toch!

Voor de ontelbare koppels die nog moeten bekomen van het nieuws dat de vrouwelijke G-spot helemaal niet zou bestaan, brengt The Independent on Sunday heugelijk nieuws: dat genotscentrum bij vrouwen is wel degelijk een realiteit. Dat hebben kenners in Frankrijk vastgesteld.

Britten keken niet goed
Het was een Duitser die de G-spot ontdekte, het waren Amerikaanse wetenschappers die het begrip wereldberoemd maakten en het waren, enkele weken geleden, Britse vorsers die het bestaan van het omstreden plekje categoriek ontkenden.

Zes op tien vrouwen
Nu is er alweer een nieuwe ontwikkeling in dit opwindende debat: op een gynaecologisch congres in Parijs verzekerde organisator Sylvain Mimoun de wereld dat de sceptische Britten gewoon slecht onderzoek hadden afgeleverd, dat in werkelijkheid niet minder dan 60 procent van de vrouwen over de G-spot beschikt en dat die "functioneel wordt bij de juiste interactie".

Gebrek aan respect
Volgens chirurg Pierre Folden toont het recente tweelingenonderzoek aan het Londense King's College, waaruit zou blijken dat er geen prikkelplek bestaat, "een gebrek aan respect voor wat vrouwen zelf zeggen".

"Die conclusies waren totaal onjuist omdat ze uitsluitend steunden op genetische waarnemingen en het duidelijk is dat er veel varianten bestaan in de vrouwelijke seksualiteit en dat die niet kan worden gereduceerd tot een ja of een nee, een 'aan' en 'af'."

De G-spot werd in de jaren '40 ontdekt door de Duitse gynaecoloog Ernst Grafenberg en werd veertig jaar later een begrip door een boek van de Amerikaanse seksuologe Beverly Whipple. Sindsdien wordt er op hoog wetenschappelijk niveau over geredetwist. (belga/lb)

(HLN)
Death Makes Angels of us all
And gives us wings where we had shoulders
Smooth as raven' s claws...
pi_77542411
Slap geouwehoer.. gebrek aan respect
  dinsdag 2 februari 2010 @ 11:39:45 #71
65394 Montov
Dogmaticus Irritantus
pi_77544615
quote:
een gebrek aan respect voor wat vrouwen zelf zeggen
Zo'n statement heeft niets met wetenschap te maken. Op die manier kan je astrologie, readings, ingestraald water en andere pseudowetenschap ook gaan accepteren.
Géén kloon van tvlxd!
pi_77544708
Die zit nog met zijn kop in de reet van Dolle Mina
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')