Je krijgt een meewarig blink gevolgd met een "ja".quote:Op maandag 4 januari 2010 19:52 schreef Copycat het volgende:
[ afbeelding ]
May I have another bowl of porridge?
Lang geen stream gezien met mensen. Nu wel, al gebeurt er nog heel weinig. mijn interesse heeft hetquote:
Watch out People!!!....Stream Junkie!!!quote:Op maandag 4 januari 2010 21:42 schreef ruudpuntenel het volgende:
[..]
Lang geen stream gezien met mensen. Nu wel, al gebeurt er nog heel weinig. mijn interesse heeft het
navraag gedaan..quote:
vroegerquote:Op maandag 4 januari 2010 21:49 schreef Copycat het volgende:
Ben blij dan dat ik geen die hard streamer ben!
quote:Op maandag 4 januari 2010 18:47 schreef tuinfluiter het volgende:
[..]
Rooie logeert nu bij Dottey en Kai.
Je verleidt me bijna tot kijken. Bijna!quote:Op maandag 4 januari 2010 22:11 schreef Chanel5 het volgende:
Beter dan die halfgare filmpjes Cc, maar idd een oververhitte PeterN in discussie op de chat maakt een boel goed
Het ging er vooral om dat PeterN kritiek zag als 'afzeiken' (wat door sommigen ook met plezier wordt gedaan, want dan kunnen ze zich tevreden omwentelen in hun eigen gelijk), en niet als een mogelijkheid met het gratis advies het programma te verbeteren. Vervolgen begon hij zijn platvloerse reacties goed te praten door zich te verschuilen achter 'Ik heb nu eenmaal een kort lontje' , en 'ik ben nu eenmaal niet huichelachtig'.quote:Op maandag 4 januari 2010 22:22 schreef Gert het volgende:
Oververhitte discussies lezen we hier wel graag terug trouwens.
Jazeker, je hebt gelijk.quote:Op maandag 4 januari 2010 22:42 schreef Copycat het volgende:
Wel grappig dat Peter zich plots ontpopt als groots regisseur.
Jack of all trades, die gelgozer.
Ofnie!?!
Ik vind het fijner om hem in de regie te zien.. dan dat hij aan de bar hangtquote:Op maandag 4 januari 2010 22:42 schreef Copycat het volgende:
Wel grappig dat Peter zich plots ontpopt als groots regisseur.
Jack of all trades, die gelgozer.
Ofnie!?!
quote:Op maandag 4 januari 2010 22:44 schreef Jian het volgende:
Die Nowlive op de chat is toch Slaai, ..... tis ie aardig hè
als die maar nietgaat bellen naar johanquote:Op maandag 4 januari 2010 22:44 schreef Jian het volgende:
Die Nowlive op de chat is toch Slaai, ..... tis ie aardig hè
Oh men, ik heb een hippie gevoel vanavondquote:Op maandag 4 januari 2010 22:52 schreef Jian het volgende:
Die chat; "algehele verbroedering der Fora", Ruudje doet bloemen in zijn haar en doet een dansje met Slaai. Krijg buikpijn van al die zoetigheid
dat was me niet ontgaanquote:Op maandag 4 januari 2010 22:57 schreef ruudpuntenel het volgende:
[..]
Oh men, ik heb een hippie gevoel vanavond
ik heb ineens een idee voor sv. elke week een uur lang sly-tv. met monoloog als afsluiting. kijkcijferhit.quote:Op maandag 4 januari 2010 22:52 schreef Jian het volgende:
Die chat; "algehele verbroedering der Fora", Ruudje doet bloemen in zijn haar en doet een dansje met Slaai. Krijg buikpijn van al die zoetigheid
Die monologen van Slaai zijn The Bombquote:Op maandag 4 januari 2010 23:00 schreef gomi het volgende:
[..]
ik heb ineens een idee voor sv. elke week een uur lang sly-tv. met monoloog als afsluiting. kijkcijferhit.
Schakel die chat dan maar uit. Dan kan het hier gewoon over de streams gaan.quote:Op maandag 4 januari 2010 22:52 schreef Jian het volgende:
zuchtje ....quote:Op maandag 4 januari 2010 23:06 schreef Noek het volgende:
[..]
Schakel die chat dan maar uit. Dan kan het hier gewoon over de streams gaan.
Studio Vlemmix chat via mIRC
Uitleg hoe je streams kunt kiek'n zonder chat.
Hou op en ga de sc in, zuchtmans.quote:Op maandag 4 januari 2010 23:09 schreef Jian het volgende:
[..]
zuchtje ....
Peter Nuninga zit achter een laptop ............. al een uur of 3
die dan gewoon ruktzichtloos worden verwijderdquote:Op maandag 4 januari 2010 23:13 schreef gomi het volgende:
[..]
je moet m kort houden hoor. voor je t weet post hij hele gtst verslagen
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |