De radio zeker meteen drie tikken harder?quote:Op zondag 3 januari 2010 17:53 schreef Disana het volgende:
Vraagt er iemand of de radio een tikje harder mag of dat dat storend zou zijn. Wat denk je zelf. Het geluid is al zo dof.
Ik verstond het antwoord nietquote:Op zondag 3 januari 2010 17:54 schreef Copycat het volgende:
[..]
De radio zeker meteen drie tikken harder?
Ik kan me niet voorstellen dat er mensen zijn die er anders over denken hoor.quote:Op zondag 3 januari 2010 17:48 schreef MeraViglioSa het volgende:
[..]
Fijn dat smaken zo verschillen
Nouhou.... het is wél weg nu anders.quote:Op zondag 3 januari 2010 15:37 schreef MeraViglioSa het volgende:
[..]
Tja, ieder z'n mening, ik deel de jouwe, maar ik heb het niet voor het zeggen.
We overschatten het niet daar, nee.quote:Op zondag 3 januari 2010 17:19 schreef Disana het volgende:
Toch frappant dat ik dat programmaboekje serieus nam. Kun je zien hoe hoog mijn verwachtingen zijn.
quote:Op zondag 3 januari 2010 19:11 schreef Copycat het volgende:
Is het avondprogram al van start gegaan?
En wat schaft de kijkpot?quote:
quote:
Het TFT filmpjequote:
Ah mèn, dat had ik willen zienquote:Op zondag 3 januari 2010 20:07 schreef MeraViglioSa het volgende:
[..]
Het TFT filmpjesorry
het was niet te zien op de stream hoor
Met een hoop drama?quote:Op zondag 3 januari 2010 20:12 schreef Dottey het volgende:
20.11 peter en aaltsje kondigen hun vertrek aan in SV.
Hij was de zwakste schakelquote:Op zondag 3 januari 2010 20:13 schreef Copycat het volgende:
En alweer zo snel eruit gestemd. Die Peter toch.
Ik sluit een surprise bezoekje van Adje niet uitquote:Op zondag 3 januari 2010 20:16 schreef liesje1979 het volgende:
Dus morgen is het weer gewoon alleen Alsido op de streams?
Dat zou wel heel erg tof zijn.quote:Op zondag 3 januari 2010 20:17 schreef Ian_Nick het volgende:
[..]
Ik sluit een surprise bezoekje van Adje niet uit
God, wat was Adje stoer.quote:Op zondag 3 januari 2010 20:18 schreef liesje1979 het volgende:
[..]
Dat zou wel heel erg tof zijn.
Maar ik acht de kans klein
Ja, en ze wisten niet hoe snel ze hem naar buiten moesten krijgen.quote:
En niemand achter de knoppen?quote:Op zondag 3 januari 2010 20:16 schreef liesje1979 het volgende:
Dus morgen is het weer gewoon alleen Alsido op de streams?
Weheehequote:Op zondag 3 januari 2010 20:21 schreef liesje1979 het volgende:
[..]
Ja, en ze wisten niet hoe snel ze hem naar buiten moesten krijgen.
Ik zal hem niet snel vergeten, onze Adje.![]()
Hoe hij bijna voorover van zijn kruk flikkerde enzo
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |