En wat schaft de kijkpot?quote:
quote:
Het TFT filmpjequote:
Ah mèn, dat had ik willen zienquote:Op zondag 3 januari 2010 20:07 schreef MeraViglioSa het volgende:
[..]
Het TFT filmpjesorry
het was niet te zien op de stream hoor
Met een hoop drama?quote:Op zondag 3 januari 2010 20:12 schreef Dottey het volgende:
20.11 peter en aaltsje kondigen hun vertrek aan in SV.
Hij was de zwakste schakelquote:Op zondag 3 januari 2010 20:13 schreef Copycat het volgende:
En alweer zo snel eruit gestemd. Die Peter toch.
Ik sluit een surprise bezoekje van Adje niet uitquote:Op zondag 3 januari 2010 20:16 schreef liesje1979 het volgende:
Dus morgen is het weer gewoon alleen Alsido op de streams?
Dat zou wel heel erg tof zijn.quote:Op zondag 3 januari 2010 20:17 schreef Ian_Nick het volgende:
[..]
Ik sluit een surprise bezoekje van Adje niet uit
God, wat was Adje stoer.quote:Op zondag 3 januari 2010 20:18 schreef liesje1979 het volgende:
[..]
Dat zou wel heel erg tof zijn.
Maar ik acht de kans klein
Ja, en ze wisten niet hoe snel ze hem naar buiten moesten krijgen.quote:
En niemand achter de knoppen?quote:Op zondag 3 januari 2010 20:16 schreef liesje1979 het volgende:
Dus morgen is het weer gewoon alleen Alsido op de streams?
Weheehequote:Op zondag 3 januari 2010 20:21 schreef liesje1979 het volgende:
[..]
Ja, en ze wisten niet hoe snel ze hem naar buiten moesten krijgen.
Ik zal hem niet snel vergeten, onze Adje.![]()
Hoe hij bijna voorover van zijn kruk flikkerde enzo
Dat had ik gisterenquote:Op zondag 3 januari 2010 20:23 schreef Copycat het volgende:
Kweenie, maar sinds ik vanmiddag een uurtje of wat die stream op de achtergrond heb gehad bokt mijn laptop bij tijd en wijle.
Bij mij loopt IE standaard vast als ik de streams heb weggeklikt.quote:Op zondag 3 januari 2010 20:23 schreef Copycat het volgende:
Kweenie, maar sinds ik vanmiddag een uurtje of wat die stream op de achtergrond heb gehad bokt mijn laptop bij tijd en wijle.
Het was moeilijk te verstaan maar Antionette klonk ook zo blij, met zijn telefoontjequote:Op zondag 3 januari 2010 20:21 schreef Ian_Nick het volgende:
[..]
Weheehe
En hoe hij zijn best deed Antoinette te bereiken
Big Brother?quote:Op zondag 3 januari 2010 20:27 schreef Ian_Nick het volgende:
Ik geloof dat vanavond geen stream-hoogtepuntje gaat worden
Celebrity Big Brother dan maar?
Enorm traag wordt mijn laptop er van.quote:Op zondag 3 januari 2010 20:29 schreef Disana het volgende:
Ik heb ook FF en ik merkte voorheen al dat de stream sommige andere programma's vertraagde. Maar deze popup slurpt zelfs nog meer resources.
Drankwedstrijden, ik zou kijken.quote:Op zondag 3 januari 2010 20:50 schreef Copycat het volgende:
Kunnen we niet een actiegroep starten om Adje terug in PSII te krijgen?
Adje komt uit jouw omgeving, kan je het een en ander op touw zetten, ik zit te ver weg.quote:Op zondag 3 januari 2010 20:50 schreef Copycat het volgende:
Kunnen we niet een actiegroep starten om Adje terug in PSII te krijgen?
Adje woont aan de verkeerde kant van het spoor.quote:Op zondag 3 januari 2010 20:57 schreef tuinfluiter het volgende:
Adje komt uit jouw omgeving, kan je het een en ander op touw zetten, ik zit te ver weg.
Ons Adje was toevallig al wel jááren voor deze 'ik doe een Josti na'-Adje-wannabe geboren, ja!quote:Op zondag 3 januari 2010 21:08 schreef tuinfluiter het volgende:
Ik ga Adje misschien anders noemen, moet steeds aan andere Adje denken van Paul De Leeuw.
Ons Adje pwnt Pauls Adje op alle fronten.quote:Op zondag 3 januari 2010 21:25 schreef Copycat het volgende:
[..]
Ons Adje was toevallig al wel jááren voor deze 'ik doe een Josti na'-Adje-wannabe geboren, ja!
Ja dat is wel zo.quote:Op zondag 3 januari 2010 21:25 schreef Copycat het volgende:
Ons Adje was toevallig al wel jááren voor deze 'ik doe een Josti na'-Adje-wannabe geboren, ja!
Dus Johan was niet thuis toen Adje naar binnen liep,quote:Op zondag 3 januari 2010 21:27 schreef liesje1979 het volgende:
Ik herinner mij dat Alsido tegen Adje zei dat hij van de week maar terug moest komen
en dat Johan zeker thuis zou zijn dan. Nu hopen dat Adje dat zich ook nog herinnert.
Klopt! w00000t!quote:Op zondag 3 januari 2010 21:27 schreef liesje1979 het volgende:
Ik herinner mij dat Alsido tegen Adje zei dat hij van de week maar terug moest komen en dat Johan zeker thuis zou zijn dan. Nu hopen dat Adje dat zich ook nog herinnert.
Nee, maar die werd wel meteen gebeld en toen moest Adje heel snel het pand uit worden gewerkt. Dat gebeurde ook. Met veel liefde. En warmte.quote:Op zondag 3 januari 2010 21:27 schreef tuinfluiter het volgende:
Dus Johan was niet thuis toen Adje naar binnen liep,
Nee, Johan was bij het spookhuis volgens mij.quote:Op zondag 3 januari 2010 21:27 schreef tuinfluiter het volgende:
[..]
Ja dat is wel zo.![]()
.
[..]
Dus Johan was niet thuis toen Adje naar binnen liep,
Die blonde is Aaltsje en die zat ongeveer de hele avond in de regie, waar komt die verwarring vandaan!?quote:Op zondag 3 januari 2010 21:37 schreef liesje1979 het volgende:
Liesbeth kon zich toen hij weg was gelukkig wel voorstellen dat je zoveel drinkt als je zo lang opgesloten hebt gezeten. (Of Aaltsje)
Op de chat had zelfs iemand het over naar buiten "jonassen".quote:Op zondag 3 januari 2010 21:38 schreef Ian_Nick het volgende:
Johan vond geloof ik dat ze Adje gewoon een beuk richting deur moesten geven, Alsido wist Adje op zijn waarde te schatten en hielp hem eerst lievvvvv met smssen
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |