Nee, ik ga vandaag weer naar huis, moet van de week gewoon weer (betaaldquote:Op zondag 3 januari 2010 16:48 schreef Noek het volgende:
Mera, hoelang blijf jij eigenlijk daar? Ik snap er eigenlijk nog niet zoveel van. Verrassing!![]()
Maar jij gaat daar tijdelijk wonen en de rest ook?
Ah oké.quote:Op zondag 3 januari 2010 16:51 schreef MeraViglioSa het volgende:
[..]
Nee, ik ga vandaag weer naar huis, moet van de week gewoon weer (betaald) gaan werken,, ergens anders dus.
Dank je bbfakirquote:Op zondag 3 januari 2010 17:04 schreef bbfakir het volgende:
Dat is zijn achternaam. Van voren heet hij Sponge.
Leuk. Meteen kijken.quote:Op zondag 3 januari 2010 17:07 schreef tuinfluiter het volgende:
[..]
Dank je bbfakir, deed een edit want vergisde me dacht dat ik in de SC zat,
had de info even nodig voor het nieuwe topic van Gert.
Jammer.quote:Op zondag 3 januari 2010 16:51 schreef MeraViglioSa het volgende:
[..]
Nee, ik ga vandaag weer naar huis, moet van de week gewoon weer (betaald) gaan werken,, ergens anders dus.
quote:Op zondag 3 januari 2010 17:46 schreef Pearlbitch het volgende:
[..]
Jammer.Je doet het leuk op de stream..
De radio zeker meteen drie tikken harder?quote:Op zondag 3 januari 2010 17:53 schreef Disana het volgende:
Vraagt er iemand of de radio een tikje harder mag of dat dat storend zou zijn. Wat denk je zelf. Het geluid is al zo dof.
Ik verstond het antwoord nietquote:Op zondag 3 januari 2010 17:54 schreef Copycat het volgende:
[..]
De radio zeker meteen drie tikken harder?
Ik kan me niet voorstellen dat er mensen zijn die er anders over denken hoor.quote:Op zondag 3 januari 2010 17:48 schreef MeraViglioSa het volgende:
[..]
Fijn dat smaken zo verschillen
Nouhou.... het is wél weg nu anders.quote:Op zondag 3 januari 2010 15:37 schreef MeraViglioSa het volgende:
[..]
Tja, ieder z'n mening, ik deel de jouwe, maar ik heb het niet voor het zeggen.
We overschatten het niet daar, nee.quote:Op zondag 3 januari 2010 17:19 schreef Disana het volgende:
Toch frappant dat ik dat programmaboekje serieus nam. Kun je zien hoe hoog mijn verwachtingen zijn.
quote:Op zondag 3 januari 2010 19:11 schreef Copycat het volgende:
Is het avondprogram al van start gegaan?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |