quote:
Op zondag 3 januari 2010 12:30 schreef E.S.T. het volgende:Hallo allemaal..
Gister kwam een oude vriendin van me op visite.. en na wat zoenen zou het beginnen, maar ik kreeg hem ineens niet meer stijf (was hij wel tijdens het zoenen). Ik ben nu 26 en dit is me nog nooit eerder gebeurt… ik vind haar best wel mooi en wou ook al een tijdje met haar naar bed.
Nu is het wel zo dat ik zo’n 8 uur daarvoor me zelf had geholpen (ze kwam onverwachts). Ik was ook een beetje zenuwachtig, omdat ze lesbisch is en omdat ze nogal hoge verwachtingen van me had.. maar dit alles is normaal geen probleem.. en ik ben nu nog steeds niet geil… normaal kan wel drie keer op een dag..
Zijn er meer mannen die dit hebben of moet ik me zorgen gaan maken??
Nee, jij hoeft je helemaal geen zorgen te maken, want dit komt bij heel veel mannen voor.
In princiepe heeft het er niet echt iets mee te maken dat jij 8uur ervoor ook al gemasturbeerd had,
maar het zit het hem in de spanningen.
Wanneer je spanningen hebt, en te graag wil, is je focus net wat meer op wat anders gericht,
dan wat eigenlijk zou moeten, namelijk ontspannen, en het over je heen laten komen.
Het is niet erg als hij een keertje weigert, maar probeer de volgende keer iets meer te ontspannen.
Maak je verder niet druk om "hoe goed" je wel niet moet zijn, want daar word je juist minder goed door
Succes!