Lois wat bizar dat er zo weinig naar jullie eigen ervaring/inzichten geluisterd wordt hierin. jullie kennen haar toch als de beste, en je wil ook heus 't beste voor haar. ik hoop toch ook heel hard dat er toch nog iets anders mogelijk is.

wij zouden dinsdag het adviesgesprek hebben over 'Cato' maar sufferd en chaoot die ik ben had ik ook beloofd om precies diezelfde ochtend te helpen in de klas bij het verjaardagsfeest van haar juffen. en dat ontdekte ik 1 dag van te voren he, dat dat op dezelfde dag viel...

maarja, ik wist dat dat feest ook erg belangrijk voor haar was, (en bovendien had ik 't beloofd aan de andere klasse-moeders die allebei moesten werken

) dus ik heb 't gesprek bij Virenze maar verzet. dat kon gelukkig, komende dinsdag de herkansing. het feest in de klas was hartstikke leuk en Cato kon haar geluk niet op dat ik er de hele dag bij was, ze kwam me om de haverklap knuffelen en kussen

. dus ik heb geen spijt van m'n beslissing.

het gaat sowieso wel heel goed de laatste week, ze had gisteren weer haar vriendinnetje te spelen en deed 't zo knap en leuk, dat samen spelen. ik was zeer onder de indruk. daarna is ze dan wel doodop, maar OK.