Antigua? Dat is toch echt California Dreaming (2004 remix)quote:
Geen idee, zo stond ie ook in m'n iTunes, en zo vond ik 'm op youtubequote:Op zondag 3 januari 2010 16:09 schreef Japsnars het volgende:
[..]
Antigua? Dat is toch echt California Dreaming (2004 remix)
Waarom koop je hem dan ookquote:Op zondag 3 januari 2010 16:12 schreef Schieganger het volgende:
Ik heb een Lavalamp gekochtmeest nutteloze aankoop van 2010 is nu al gemaakt
die zijn tofquote:Op zondag 3 januari 2010 16:12 schreef Schieganger het volgende:
Ik heb een Lavalamp gekochtmeest nutteloze aankoop van 2010 is nu al gemaakt
Ja ik zit er ook de hele tijd naar te kijken, ik ging net in Forza 3 hard over de kop omdat ik erdoor werd afgeleidquote:
Ik heb mijne vannacht voor het eerst in 3 jaar weer aangezetquote:Op zondag 3 januari 2010 16:15 schreef Schieganger het volgende:
[..]
I kkan echt de hele dag staren naar die dingen. Afleiding enzo
quote:Op zondag 3 januari 2010 16:20 schreef Japsnars het volgende:
Whehe, mijn zusje komt net mijn kamer opgestampt om er bij het verlaten weer achter te komen dat haar UGGs nu enorm plakken omdat ze in een plas vruchtensap is gestampt, now she's pissed![]()
Foto's van je zusje?quote:Op zondag 3 januari 2010 16:20 schreef Japsnars het volgende:
Whehe, mijn zusje komt net mijn kamer opgestampt om er bij het verlaten weer achter te komen dat haar UGGs nu enorm plakken omdat ze in een plas vruchtensap is gestampt, now she's pissed![]()
quote:
Zo origineel was je dus nietquote:Op zondag 3 januari 2010 @ 16:23 schreef Sjoegerd het volgende:
Whehe zat net bij Chatroulette met een schoen op mijn hoofd... Toen kwam ik een kerel tegen die precies hetzelfde deed
Was het wel vruchtensap.quote:Op zondag 3 januari 2010 16:20 schreef Japsnars het volgende:
blijkbaar niet neequote:
Nee, maar het is wel grappig dat je dan precies iemand tegenkomt die hetzelfde doetquote:
valt meequote:
quote:
Theo Maassen was echt tof gisterenquote:
filmpje vriendjequote:
zit niet met mn shag te kutten!!quote:Op zondag 3 januari 2010 16:39 schreef Pinkerton het volgende:
[..]
Theo Maassen was echt tof gisteren
"Mijn vrienden, laten we haar voor het gemak maar even HEEEEEEEEYYYY!!!!!! noemen"
Zover ik het nog zag zat Bart te trollen. Wat Do heeft gedaan heb ik niet gezien.quote:
quote:
Vriendin.quote:Op zondag 3 januari 2010 16:39 schreef Pinkerton het volgende:
[..]
"Mijn vrienden, laten we haar voor het gemak maar even HEEEEEEEEYYYY!!!!!! noemen"
Ik vond de show trouwens tegenvallenquote:Op zondag 3 januari 2010 16:39 schreef Pinkerton het volgende:
[..]
Typoquote:
Ik vond hem wel leukquote:
Dat was dus zo slecht, héquote:Op zondag 3 januari 2010 16:39 schreef Pinkerton het volgende:
[..]
Zo af en toe.quote:Op zondag 3 januari 2010 16:54 schreef MarkM het volgende:
[..]
Doe jij ook nog wat anders dan leren en FOK!ken?
Wat probeer je precies te bereiken?quote:Op zondag 3 januari 2010 17:01 schreef Tijgertje. het volgende:
CSS Mensen aanwezig?
Waarom doet li a:active het niet?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |