Ik ( bij windows vista) heb in de taakbalk staan EN en daarnaast een toetsenbord, als ik die op NL zet, dan gaat hij ook =jes typen ipv ?ens dus daar ligt dat aan.quote:Op zondag 3 januari 2010 10:55 schreef RenRen- het volgende:
Als mijn PC, direct na het opstarten al gelijk = ipv ? doet, en ~ ipv +, dan is er vast iets mis met keyboardinstellingen. Maar wat dan precies?
quote:Op zondag 3 januari 2010 @ 10:58 schreef RealDug het volgende:
[..]
Ik ( bij windows vista) heb in de taakbalk staan EN en daarnaast een toetsenbord, als ik die op NL zet, dan gaat hij ook =jes typen ipv ?ens dus daar ligt dat aan.
Als ik daar weer rechts op klik kan ik een standaard instellen geloof ik. Denk dat hij bij jou verkeerd staat ingesteld.quote:
quote:
Je kunt die Nederlandse ook verwijderen en de Amerikaanse alleen laten staan. Dan heb je er geen last meer vanquote:Op zondag 3 januari 2010 11:08 schreef RealDug het volgende:
[..]
Als ik daar weer rechts op klik kan ik een standaard instellen geloof ik. Denk dat hij bij jou verkeerd staat ingesteld.
Dat zal het zijnquote:Op zondag 3 januari 2010 @ 11:08 schreef RealDug het volgende:
[..]
Als ik daar weer rechts op klik kan ik een standaard instellen geloof ik. Denk dat hij bij jou verkeerd staat ingesteld.
Ik heb een nieuwe CD in de auto:quote:Op zondag 3 januari 2010 11:17 schreef Rechterbal het volgende:
[..]
ta ta ta ta TA TA TAT TADADAAAAAAA
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
quote:Op zondag 3 januari 2010 11:33 schreef mstr het volgende:
[..]
Ik heb een nieuwe CD in de auto:Toffe CDSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Op zaterdag 28 april 2012 00:09 schreef Klinkerbotsing het volgende:
Lieve jongeman ben jij. :@
Op woensdag 8 juli 2020 18:58 schreef PoezeligDing het volgende:
:* My one and only, master, king , whatever. THE ZER! O+
Onder welke naam kan ik hem vinden?quote:Op zondag 3 januari 2010 11:34 schreef mstr het volgende:
[..]
Het is gemixt door een user van FTD, maar het is echt een goede en lekkere mix.
VA_-_This_is_2009_-_Yearmix-CDquote:Op zondag 3 januari 2010 11:37 schreef Stroopwafels het volgende:
[..]
Onder welke naam kan ik hem vinden?
Succesquote:
Platen zien er goed uitquote:Op zondag 3 januari 2010 11:40 schreef mstr het volgende:
[..]
VA_-_This_is_2009_-_Yearmix-CD
En dan moet je de jongste pakken, de oudste heeft een verneukte .cue.
Laukau!quote:
Op het moment dat ik wakker word is het voor mij ochtend.quote:
Spannende avond gehad?quote:Op zondag 3 januari 2010 12:52 schreef Tijgertje. het volgende:
[..]
Op het moment dat ik wakker word is het voor mij ochtend.
Ik ben nu een halfuurtje wakker en het is dus het komende uur ochtend.
Ja. Heerlijk.quote:
Goed plan.quote:
Die paarse fles, krullenshampoo, (Andrelon?), en de leave-in conditioner daarvan.quote:Op zondag 3 januari 2010 @ 13:09 schreef Daniane het volgende:
Maaree meiden
wat voor shampoo (& evt. conditioner) gebruiken jullie?
wil n nieuwe goede.
Gewoon Andrelon.quote:Op zondag 3 januari 2010 13:09 schreef Daniane het volgende:
Maaree meiden
wat voor shampoo (& evt. conditioner) gebruiken jullie?
wil n nieuwe goede.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |