Davinia! Goed dat je de weg hier naartoe hebt gevonden! PDD is dat een Postnatale depressie? Klopt dat? Ik weet daar verder niks vanaf, maar het lijkt me verdomd klote. Want je zult nu natuurlijk het liefst gewoon heerlijk van je kindje willen genieten. Heb je last van stemmingswisselingen? Of is het gewoon de hele dag k*** ?
Lekker he die psychs die op vakantie gaan

. (nou ja zij hebben daar net zo recht op natuurlijk maar soms komt het zo verkeerd uit

). Momenteel zijn
en mijn psychiater
en mijn psycholoog ook met vakantie. Tot eind augustus moet ik het even "alleen" doen dus.
Ik ben sinds een paar dagen begonnen met een nieuw AD: Citalopram. Ik merkte al gelijk effect (waarschijnlijk omdat mijn hersenen nog wat gewend waren aan die stofjes uit mijn vorige AD

). Ik zit nu nog op de laagste dosis en mag het met een week gaan verhogen. Tussendoor gebruik ik ook oxazepam als ik erg angstig of gespannen word.
Vandaag was in elk geval weer eens enorme rotdag. Heel de dag gespannen, knoop in mijn maag, misselijk, angstig, hartkloppingen en ik kan me nauwelijks ergens op concentreren. Het enige wat me vandaag even wat rust bracht was het wandelen met mijn honden in het bos. Maar van stil zitten thuis en niks doen.... ik word er gek van. Die onrust is af en toe zo slopend

.
Momenteel overheerst bij mij de angststoornis ook overduidelijk op de depressie.... ik weet niet wat ik liever heb.....