abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  zondag 3 januari 2010 @ 17:20:26 #201
239294 PierreTT
Man man man, wat een drama!
pi_76364570
quote:
Op zondag 3 januari 2010 17:17 schreef Guard het volgende:

[..]

Dat denk je nu, maar ooit zul je begrijpen dat ik je een plezier doe....

Van medelijden wordt je zwak
Ik voel me ook zwak
Half bezopen is weggegooid geld.
pi_76364900
We mogen weer binnen. rust is half wederkeerd.
de muur van de schuur die stond bij de andere tegen de schutting, compleet uit elkaar geknald
You don't have to be CRAZY to be my friend............. But it sure helps!
Op donderdag 8 december 2011 10:27 schreef MaleDuck het volgende: Ja, je bent een steunpilaar van GRTD :Y
Ik word altijd dronken van 1 biertje...meestal het 16e
Ik luister NL-Talig
pi_76364909
PICS komen btw op brandweerspotters.nl
Op donderdag 8 december 2011 10:27 schreef MaleDuck het volgende: Ja, je bent een steunpilaar van GRTD :Y
Ik luister NL-Talig
  zondag 3 januari 2010 @ 17:31:53 #204
239294 PierreTT
pi_76365010
quote:
Op zondag 3 januari 2010 17:29 schreef Crazy-M het volgende:
PICS komen btw op brandweerspotters.nl
Wanneer!
pi_76365151
quote:
Op zondag 3 januari 2010 17:31 schreef PierreTT het volgende:

[..]

Wanneer!
die zijn er ook mee bezig haha
Ik luister NL-Talig
  zondag 3 januari 2010 @ 18:08:42 #206
231574 automatic_
muppetinnetje.
pi_76366348
Wat is mijn neefje toch een varkentje soms Heerlijk
"It's good to be open-minded, but not so open that your brains fall out."
  zondag 3 januari 2010 @ 18:39:50 #207
181802 theKiD
Ons Gusje
pi_76367556
Om medelijden vragen omdat je moet werken is voor plebs en paupers

Maare Crazy.. was die brand nu bij jou thuis? Begrijp ik dat goed?
*** Nul Dertien ***
Rap... just a "C" away from "Crap"
R&P / Hoe voel je je nu? #827
  zondag 3 januari 2010 @ 18:42:48 #208
181802 theKiD
Ons Gusje
pi_76367687
Lama.. tis bij jou in de buurt en niet bij jou thuis begrijp ik via brandweerspotters...
*** Nul Dertien ***
  zondag 3 januari 2010 @ 18:43:14 #209
231574 automatic_
muppetinnetje.
pi_76367709
quote:
Op zondag 3 januari 2010 18:42 schreef theKiD het volgende:
Lama.. tis bij jou in de buurt en niet bij jou thuis begrijp ik via brandweerspotters...
Hehe
"It's good to be open-minded, but not so open that your brains fall out."
pi_76367803
Ok even verslagje haha, ging allemaal nogal vlug

We hoorde een dreun en ramen trilde. We hadden zoiets van iets tegen raam gevlogen? Vogel vloog weg uit de tuin ... Ik naar buiten en naar de voorkant gekeken. Niks te zien. Dus ik weer naar binnen. En zit net begint de hond allemaal raar te doen. Bij deur naar de gang ruiken, naar achteren lopen daar ruiken. Dus ik loop naar de gang, hond gelijk richting voordeur. Ik had zoiets daar is niks dus naar boven gelopen, keek voor uit het raam en zag 1 grote dikke rookwolk.

Gelijk naar beneden gespurt jas aan sleutels gepakt en naar buiten gerend. Ondertussen kwamen ook al de eerste mensen naar buiten. Gelijk de hoek om waar de rook was. 1 persoon was al aan het bellen. Schade was enorm. Muur van de schuur was door de poort heen tegen de schutting van de mensen die er achterwonen geblazen. Vervolgens ben ik naar de voorkant gerend van het huis, aangebeld geen gehoor, maar moest iemand binnen zitten. Nog paar keer gebeld, op ramen geslagen door brievenbus geroepen. Toen kwam er een persoon naar beneden. Die was ook al met 112 aan bellen. Brandwonden aan handen en aan gezicht. vellen hingen los. Hij is weer terug onder de douche gegaan en wij hebben buren gewaarschuwd en ook nog 112 gebeld met de melding persoon gewond en brandwonden.

Daarna eigenlijk afwachten op brandweer die snel ter plekke was. en toen ook gelijk hoop politie. Waren gelijk 2 busjes, en nog een onopvallende blauwe golf. Straat werd gelijk afgezet, ben terug gelopen richting onze straat en kwamen ook stuk of 4 busjes de straat in geknald van de politie. Vlogen ook uit de busjes en begonnen gelijk met ontruiming van 4 huizen, en van de straat. Mn vader stond met buren buiten die moesten naar binnen, en wachten op instructies. Maar misschien moesten die ook ontruimd worden. Vervolgens zeker kwartier wat dan een half uur lijkt, zit je in spanning, ontruiming ja of nee? Vanuit overal bleven mensen komen, agenten was niet normaal. Straat van ons werd volledig afgezet.

Onder de mensen door hoor je dan: Vuurwerkbom, chemicalien in de schuur. maar was nog niks concreets.

Tegen 17:15 kregen we bericht dat het veilig was om weer naar binnen te gaan. Een agent vertelde nog dat de rook zeker vanaf 3 km te zien was. Ze kwamen vanaf Noord. en zagen de rookwolk vanaf de hasselt rotonde.

Nu rust wederkeerd en maar kijken of we erachter komen wat er gebeurd is.

Schade zoals die al zeker gezien is:
3 schuren volledig ontwricht waarvan dus 1 volledig uitgebrand (waar de explosie was) 2 andere denk ik flinke brandschade. Schuurtjes die er achter stonden (andere kant van de poort) ook denk 2 met brandschade. bij de woning die erachter ligt die had boven schrootjes zijn door de hitte volledig gesmolten.

Meer schade tot nu toe niet bekend.
Ik luister NL-Talig
pi_76368013
Krant artikel:
quote:
Man gewond na ontploffing in schuurtje
zondag 03 januari 2010 | 17:48 | Laatst bijgewerkt op: zondag 03 januari 2010 | 18:24
Tekstgrootte

Foto Joris Buijs / PVE

TILBURG - Bij een ontploffing in een schuurtje achter een woonhuis aan de Zuringhof in Tilburg-Noord is de 34-jariger bewoner ernstig gewond geraakt aan zijn gezicht en bovenlichaam.

Dat gebeurde zondagmiddag rond 16 uur. De man is naar het St. Elisabethziekenhuis overgebracht.

De politie kreeg signalen dat er vuurwerk in de schuur lag. Daarop werd de buurt afgezet en achtergelegen huizen ontruimd.

De oorzaak van de ontploffing is nog onbekend. De politie heeft vooralsnog geen vuurwerk aangetroffen.

Door de kracht van de explosie is de gehele achtermuur van de schuur weggeslagen. Daardoor liepen ook de schuurtjes en woningen aan de achterzijde flinke schade op. De brandweer had het vuur snel ondercontrole. Door de kou was er wel veel rookontwikkeling
http://www.brabantsdagbla(...)ng-in-schuurtje.ece#
Ik luister NL-Talig
  zondag 3 januari 2010 @ 18:57:51 #212
239294 PierreTT
pi_76368436
quote:
Op zondag 3 januari 2010 18:39 schreef theKiD het volgende:
Om medelijden vragen omdat je moet werken is voor plebs en paupers

Maare Crazy.. was die brand nu bij jou thuis? Begrijp ik dat goed?
Nee, om medelijden vragen omdat er op mijn werk niks te doen is
pi_76368581
Het is al wel goed koud...

1 Gilze Rijen (18:40) -10.8 89   WNW 1   4.5    1023.5  

Oftewel -10,8 graden!
  zondag 3 januari 2010 @ 19:01:18 #214
239294 PierreTT
pi_76368584
quote:
Op zondag 3 januari 2010 18:45 schreef Crazy-M het volgende:
Ok even verslagje haha, ging allemaal nogal vlug

Wow, moet wel een flinke klap zijn geweest dan Uit dat krantenbericht, die man die is overgebracht naar het Elisabeth, waar was die op het moment dat jij bij de deur stond? Lag die bij dat schuurtje oid?
pi_76368657
quote:
Op zondag 3 januari 2010 19:01 schreef PierreTT het volgende:

[..]

Wow, moet wel een flinke klap zijn geweest dan Uit dat krantenbericht, die man die is overgebracht naar het Elisabeth, waar was die op het moment dat jij bij de deur stond? Lag die bij dat schuurtje oid?
toen ik er voor de deur stond was hij zichzelf ana het koelen onder de douche, hij kwam van bovenaf namelijk dus hij is in de schuur bezig geweest en daarna gelijk gaan koelen
Ik luister NL-Talig
  zondag 3 januari 2010 @ 19:04:04 #216
239294 PierreTT
pi_76368697
quote:
Op zondag 3 januari 2010 19:03 schreef Crazy-M het volgende:

[..]

toen ik er voor de deur stond was hij zichzelf ana het koelen onder de douche, hij kwam van bovenaf namelijk dus hij is in de schuur bezig geweest en daarna gelijk gaan koelen
Oke, dat was dus dezelfde man... brrr je moet er toch niet aan denken Zo verbranden lijkt me echt een van de ergste dingen die er is
pi_76368715
quote:
Op zondag 3 januari 2010 18:49 schreef Crazy-M het volgende:
Krant artikel:
[..]

http://www.brabantsdagbla(...)ng-in-schuurtje.ece#
Natúúrlijk heeft de politie geen vuurwerk gevonden, dat is toch ontploft!

full stops and exclamation marks
pi_76369171
quote:
Op zondag 3 januari 2010 19:04 schreef krioro het volgende:

[..]

Natúúrlijk heeft de politie geen vuurwerk gevonden, dat is toch ontploft!

rofl

maar jah eigenlijk ook logisch: Politie was bezig met de afzettingen. Vanuit de brandweer was er een brand technische onderzoek eenheid. En die waren/zijn bezig om de oorzaak te zoeken. Politie doet alleen de afzettingen en ontruimingen
Ik luister NL-Talig
  zondag 3 januari 2010 @ 19:14:14 #219
181802 theKiD
Ons Gusje
pi_76369173
quote:
Op zondag 3 januari 2010 18:57 schreef PierreTT het volgende:

[..]

Nee, om medelijden vragen omdat er op mijn werk niks te doen is
Heb je mij weleens zien klagen dat er niks op me werk te doen is? Want in dat geval kun je 9 van de 10 dagen die ik werk, verwachten dak om medelijde vraag..

Welkom in de grote wereld

*** Nul Dertien ***
  zondag 3 januari 2010 @ 19:18:38 #220
239294 PierreTT
pi_76369369
quote:
Op zondag 3 januari 2010 19:14 schreef theKiD het volgende:

[..]

Heb je mij weleens zien klagen dat er niks op me werk te doen is? Want in dat geval kun je 9 van de 10 dagen die ik werk, verwachten dak om medelijde vraag..

Je had al veel eerder om medelijden moeten vragen, van mij had je het in ieder geval gekregen
pi_76369660
quote:
Op zondag 3 januari 2010 19:14 schreef theKiD het volgende:

[..]

Had je maar een ander beroep moeten kiezen .
pi_76369684
quote:
Op zondag 3 januari 2010 19:04 schreef PierreTT het volgende:

[..]

Oke, dat was dus dezelfde man... brrr je moet er toch niet aan denken Zo verbranden lijkt me echt een van de ergste dingen die er is
mjah mij ook, en ook zelf dan nog bij je positieve zijn.

wel zijn mooiste opmerking: Jah ik heb alleen gereedschap in mijn schuur liggen.

Yeah right vertel dat even iemand anders haha.
Ik luister NL-Talig
pi_76369710
quote:
Op zondag 3 januari 2010 19:25 schreef Crazy-M het volgende:

[..]

mjah mij ook, en ook zelf dan nog bij je positieve zijn.

wel zijn mooiste opmerking: Jah ik heb alleen gereedschap in mijn schuur liggen.

Yeah right vertel dat even iemand anders haha.
oef das best heftig verhaal crazy!
pi_76370051
Omg die foto! En ik krijg een popupreclame op die link, die ik niet weg kan krijgen .
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')