Ik voel me ook zwakquote:Op zondag 3 januari 2010 17:17 schreef Guard het volgende:
[..]
Dat denk je nu, maar ooit zul je begrijpen dat ik je een plezier doe....
Van medelijden wordt je zwak
die zijn er ook mee bezig hahaquote:
Hehequote:Op zondag 3 januari 2010 18:42 schreef theKiD het volgende:
Lama.. tis bij jou in de buurt en niet bij jou thuis begrijp ik via brandweerspotters...
http://www.brabantsdagbla(...)ng-in-schuurtje.ece#quote:Man gewond na ontploffing in schuurtje
zondag 03 januari 2010 | 17:48 | Laatst bijgewerkt op: zondag 03 januari 2010 | 18:24
Tekstgrootte
Foto Joris Buijs / PVE
TILBURG - Bij een ontploffing in een schuurtje achter een woonhuis aan de Zuringhof in Tilburg-Noord is de 34-jariger bewoner ernstig gewond geraakt aan zijn gezicht en bovenlichaam.
Dat gebeurde zondagmiddag rond 16 uur. De man is naar het St. Elisabethziekenhuis overgebracht.
De politie kreeg signalen dat er vuurwerk in de schuur lag. Daarop werd de buurt afgezet en achtergelegen huizen ontruimd.
De oorzaak van de ontploffing is nog onbekend. De politie heeft vooralsnog geen vuurwerk aangetroffen.
Door de kracht van de explosie is de gehele achtermuur van de schuur weggeslagen. Daardoor liepen ook de schuurtjes en woningen aan de achterzijde flinke schade op. De brandweer had het vuur snel ondercontrole. Door de kou was er wel veel rookontwikkeling
Nee, om medelijden vragen omdat er op mijn werk niks te doen isquote:Op zondag 3 januari 2010 18:39 schreef theKiD het volgende:
Om medelijden vragen omdat je moet werken is voor plebs en paupers![]()
Maare Crazy.. was die brand nu bij jou thuis? Begrijp ik dat goed?
Wow, moet wel een flinke klap zijn geweest danquote:Op zondag 3 januari 2010 18:45 schreef Crazy-M het volgende:
Ok even verslagje haha, ging allemaal nogal vlug
toen ik er voor de deur stond was hij zichzelf ana het koelen onder de douche, hij kwam van bovenaf namelijk dus hij is in de schuur bezig geweest en daarna gelijk gaan koelenquote:Op zondag 3 januari 2010 19:01 schreef PierreTT het volgende:
[..]
Wow, moet wel een flinke klap zijn geweest danUit dat krantenbericht, die man die is overgebracht naar het Elisabeth, waar was die op het moment dat jij bij de deur stond? Lag die bij dat schuurtje oid?
Oke, dat was dus dezelfde man... brrr je moet er toch niet aan denkenquote:Op zondag 3 januari 2010 19:03 schreef Crazy-M het volgende:
[..]
toen ik er voor de deur stond was hij zichzelf ana het koelen onder de douche, hij kwam van bovenaf namelijk dus hij is in de schuur bezig geweest en daarna gelijk gaan koelen
Natúúrlijk heeft de politie geen vuurwerk gevonden, dat is toch ontploft!quote:Op zondag 3 januari 2010 18:49 schreef Crazy-M het volgende:
Krant artikel:
[..]
http://www.brabantsdagbla(...)ng-in-schuurtje.ece#
roflquote:Op zondag 3 januari 2010 19:04 schreef krioro het volgende:
[..]
Natúúrlijk heeft de politie geen vuurwerk gevonden, dat is toch ontploft!
Heb je mij weleens zien klagen dat er niks op me werk te doen is?quote:Op zondag 3 januari 2010 18:57 schreef PierreTT het volgende:
[..]
Nee, om medelijden vragen omdat er op mijn werk niks te doen is
Je had al veel eerder om medelijden moeten vragen, van mij had je het in ieder geval gekregenquote:Op zondag 3 januari 2010 19:14 schreef theKiD het volgende:
[..]
Heb je mij weleens zien klagen dat er niks op me werk te doen is?Want in dat geval kun je 9 van de 10 dagen die ik werk, verwachten dak om medelijde vraag..
![]()
Welkom in de grote wereld
![]()
Had je maar een ander beroep moeten kiezenquote:Op zondag 3 januari 2010 19:14 schreef theKiD het volgende:
[..]
Heb je mij weleens zien klagen dat er niks op me werk te doen is?Want in dat geval kun je 9 van de 10 dagen die ik werk, verwachten dak om medelijde vraag..
![]()
Welkom in de grote wereld
![]()
mjah mij ook, en ook zelf dan nog bij je positieve zijn.quote:Op zondag 3 januari 2010 19:04 schreef PierreTT het volgende:
[..]
Oke, dat was dus dezelfde man... brrr je moet er toch niet aan denkenZo verbranden lijkt me echt een van de ergste dingen die er is
oef das best heftig verhaal crazy!quote:Op zondag 3 januari 2010 19:25 schreef Crazy-M het volgende:
[..]
mjah mij ook, en ook zelf dan nog bij je positieve zijn.
wel zijn mooiste opmerking: Jah ik heb alleen gereedschap in mijn schuur liggen.
Yeah right vertel dat even iemand anders haha.
Ja dat doen die hamers en schroevendraaiers, die ontploffenquote:Op zondag 3 januari 2010 19:25 schreef Crazy-M het volgende:
[..]
mjah mij ook, en ook zelf dan nog bij je positieve zijn.
wel zijn mooiste opmerking: Jah ik heb alleen gereedschap in mijn schuur liggen.
Yeah right vertel dat even iemand anders haha.
Hehequote:Op zondag 3 januari 2010 19:34 schreef Guard het volgende:
[..]
Ja dat doen die hamers en schroevendraaiers, die ontploffen
Ik klaag nietquote:Op zondag 3 januari 2010 19:25 schreef Tegan het volgende:
[..]
Had je maar een ander beroep moeten kiezen.
Stoute styliste!quote:Op zondag 3 januari 2010 19:45 schreef theKiD het volgende:
Styliste helpt breda gewoon met hun topic vol te krijgen
Tuurlijk, want hamers en schroevendraaiers bewaar je het best op een bedje van TNT, warm, bij een knisperend vuurtjequote:Op zondag 3 januari 2010 19:34 schreef Guard het volgende:
[..]
Ja dat doen die hamers en schroevendraaiers, die ontploffen
Coolquote:Op zondag 3 januari 2010 19:46 schreef theKiD het volgende:
[..]
Voor jou doen we alsof we t niet zien..
Dat wist ik heul nietquote:Op zondag 3 januari 2010 19:46 schreef PierreTT het volgende:
[..]
Tuurlijk, want hamers en schroevendraaiers bewaar je het best op een bedje van TNT, warm, bij een knisperend vuurtje
ik wilde net zeggen! Als er iemand in breda loopt te spammen!quote:Op zondag 3 januari 2010 19:46 schreef theKiD het volgende:
[..]
Voor jou doen we alsof we t niet zien..
quote:Op zondag 3 januari 2010 19:45 schreef theKiD het volgende:
EN van sneeuw houden EN breda helpen... Nee dat zijn geen pluspunten voor 2010
quote:Op zondag 3 januari 2010 19:48 schreef styliste het volgende:
[..]
ik wilde net zeggen! Als er iemand in breda loopt te spammen!
Avondeten regelenquote:
Dat is lief!quote:
Smakelijk alvastquote:
Ze woont bij breda, en werkt in breda.. do the math..quote:Op zondag 3 januari 2010 19:48 schreef styliste het volgende:
[..]
ik wilde net zeggen! Als er iemand in breda loopt te spammen!
quote:Op zondag 3 januari 2010 19:51 schreef theKiD het volgende:
[..]
Ze woont bij breda, en werkt in breda.. do the math..
Niet waar toch?quote:Op zondag 3 januari 2010 19:51 schreef theKiD het volgende:
[..]
en wat nou als ik van iemand uit breda in de sneeuw hou, mag t dan wel?quote:Op zondag 3 januari 2010 19:51 schreef theKiD het volgende:
[..]
ik durf bijna niet meer...quote:Op zondag 3 januari 2010 19:53 schreef automatic_ het volgende:
Liefjes, ik ga vanavond weer naar Breda toe
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |