Heb je veel aandelen? Buy and hold of voor maar een maand gemiddeld ofzo?quote:Op maandag 4 januari 2010 13:55 schreef sitting_elfling het volgende:
Ik wil verhandelen maar kut euronext werkt niet mee,Wat een dramatische eerste beursdag wordt het op deze manier. Alleen mn aandelen portefeuille laat een groen cijfer zien, de rest bloedje rood.
Voor het hele jaar gemiddeld genomen verwacht ik een stijging die groter is dan de spaarrente van mijn bankrekening. Vandaar dat ik lichtelijk long in de aandelen zit voor lange termijn. Dus het was mij voor een logische stap aandelen dit jaar te hebben ipv. miezerige rente te krijgen van 1 of andere bank.quote:Op maandag 4 januari 2010 13:56 schreef tony_clifton- het volgende:
[..]
Heb je veel aandelen? Buy and hold of voor maar een maand gemiddeld ofzo?
(dacht dat je enkel opties/turbo's/... deed)
Individuele aandelen, waaronder 1 iig. bekend isquote:Op maandag 4 januari 2010 14:26 schreef tony_clifton- het volgende:
Heb je dan een tracker op de AEX of individuele aandelen?
Succes in ieder geval (iedereen)!
Orly? Geely?quote:Op maandag 4 januari 2010 14:57 schreef sitting_elfling het volgende:
[..]
Individuele aandelen, waaronder 1 iig. bekend is. Beetje stockpicking gedaan. Moest wat.
Jep, Geely is mn knuffelbeerquote:
Ik wou hem toen ik ze aanschafte gewoon wat langer aanhouden, maar vind het nu alweer zonde om eventueel winst in te leveren voor morgen. Grawr.. daar gaan mn voornemens voor dit jaarquote:Op maandag 4 januari 2010 15:21 schreef tony_clifton- het volgende:
Moeilijk te zeggen...
Mijn gevoel zegt mij dat 't morgen 't rustiger aan gaat doen... Aan de andere kant, als de instutitionelen iets van plan zijn kan 't wel iets langer doorstijgen...
Naja, het mag niet je ding zijn, ik vroeg alleen om de verwachting voor morgenquote:Op maandag 4 januari 2010 15:25 schreef tony_clifton- het volgende:
Nu, zelfs al zakt 't morgen, de SL zal ms niet direct gehaald worden...
In ieder geval, weinig ervaring/niet mijn ding dus luister maar niet naar mij.
omgquote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Anderhalve week ofzo.quote:Op maandag 4 januari 2010 15:53 schreef One_conundrum het volgende:
Hoe lang is die 100e transactie bonus bij binck al zo?
wat crisis?quote:Op maandag 4 januari 2010 16:12 schreef tony_clifton- het volgende:
Hoogste groei industrie VS in 3 jaar.
Geeft wel weer een beetje reden tot boost naar boven...
http://www.tijd.be/nieuws(...)jaar.8279005-600.art
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |