abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_76397069
Verkooporder Umicore @ 25 eruit, ik ga voor de overname .
pi_76397219
Ik wil verhandelen maar kut euronext werkt niet mee, Wat een dramatische eerste beursdag wordt het op deze manier. Alleen mn aandelen portefeuille laat een groen cijfer zien, de rest bloedje rood.
People once tried to make Chuck Norris toilet paper. He said no because Chuck Norris takes crap from NOBODY!!!!
Megan Fox makes my balls look like vannilla ice cream.
pi_76397249
quote:
Op maandag 4 januari 2010 13:55 schreef sitting_elfling het volgende:
Ik wil verhandelen maar kut euronext werkt niet mee, Wat een dramatische eerste beursdag wordt het op deze manier. Alleen mn aandelen portefeuille laat een groen cijfer zien, de rest bloedje rood.
Heb je veel aandelen? Buy and hold of voor maar een maand gemiddeld ofzo?
(dacht dat je enkel opties/turbo's/... deed)
pi_76397919
quote:
Op maandag 4 januari 2010 13:56 schreef tony_clifton- het volgende:

[..]

Heb je veel aandelen? Buy and hold of voor maar een maand gemiddeld ofzo?
(dacht dat je enkel opties/turbo's/... deed)
Voor het hele jaar gemiddeld genomen verwacht ik een stijging die groter is dan de spaarrente van mijn bankrekening. Vandaar dat ik lichtelijk long in de aandelen zit voor lange termijn. Dus het was mij voor een logische stap aandelen dit jaar te hebben ipv. miezerige rente te krijgen van 1 of andere bank.

Voor de rest neem ik weer wat dag handel op zoals turbo's bij opening of sluiting. CFDs zijn even uit het woordenboek geschrapt, ik ben veel te hebberig voor dat. Het werkt op de zenuwen.
People once tried to make Chuck Norris toilet paper. He said no because Chuck Norris takes crap from NOBODY!!!!
pi_76398186
Heb je dan een tracker op de AEX of individuele aandelen?

Succes in ieder geval (iedereen) !
pi_76399190
quote:
Op maandag 4 januari 2010 14:26 schreef tony_clifton- het volgende:
Heb je dan een tracker op de AEX of individuele aandelen?

Succes in ieder geval (iedereen) !
Individuele aandelen, waaronder 1 iig. bekend is . Beetje stockpicking gedaan. Moest wat.
pi_76399417
quote:
Op maandag 4 januari 2010 14:57 schreef sitting_elfling het volgende:

[..]

Individuele aandelen, waaronder 1 iig. bekend is . Beetje stockpicking gedaan. Moest wat.
Orly? Geely?
  maandag 4 januari 2010 @ 15:18:10 #33
44745 Ixnay
On The Hombre
pi_76399917
En 340, woppa!

Waar zijn die pessimisten?
pi_76399964
quote:
Op maandag 4 januari 2010 15:03 schreef tony_clifton- het volgende:

[..]

Orly? Geely?
Jep, Geely is mn knuffelbeer , maar ook andere o.a Wavin enzo.

Heb op het moment longs op de AEX. Vraag me af of ik die overnight mee moet nemen, heb de
AEX Index Sprinter Long 333,00
pi_76400027
Moeilijk te zeggen...

Mijn gevoel zegt mij dat 't morgen 't rustiger aan gaat doen... Aan de andere kant, als de instutitionelen iets van plan zijn kan 't wel iets langer doorstijgen...
pi_76400086
quote:
Op maandag 4 januari 2010 15:21 schreef tony_clifton- het volgende:
Moeilijk te zeggen...

Mijn gevoel zegt mij dat 't morgen 't rustiger aan gaat doen... Aan de andere kant, als de instutitionelen iets van plan zijn kan 't wel iets langer doorstijgen...
Ik wou hem toen ik ze aanschafte gewoon wat langer aanhouden, maar vind het nu alweer zonde om eventueel winst in te leveren voor morgen. Grawr.. daar gaan mn voornemens voor dit jaar
Ik zie het wel weer aan besluit rond 17.30 of ik ze houdt.
pi_76400141
Nu, zelfs al zakt 't morgen, de SL zal ms niet direct gehaald worden...
In ieder geval, weinig ervaring/niet mijn ding dus luister maar niet naar mij .
pi_76400155
Mogelijke Ending Diagonal op de S&P index, bij dit patroon is een top van rond de 1140 te verwachten:
pi_76400384
Ik maak mij trouwens een beetje zorgen over K+S. Citi zet het koersdoel maar op 30, 25% beneden de huidige koers. Zit nog steeds break even en 't houdt momenteel 15% van de PF in.

Nuja, 't maar weer zo'n typisch analistengedoe, maartoch... Was leuker als iedereen positief was...
  maandag 4 januari 2010 @ 15:38:54 #40
102865 One_conundrum
zeg maar Conundrum
pi_76400664
Mijn ambitie voor dit jaar is dit topic weer volgen
"Vanity, definitely my favorite sin. . . ."
  maandag 4 januari 2010 @ 15:41:07 #41
44745 Ixnay
On The Hombre
pi_76400753
ING hoogste stijger met 4%.
pi_76400808
quote:
.
pi_76401087
quote:
Op maandag 4 januari 2010 15:25 schreef tony_clifton- het volgende:
Nu, zelfs al zakt 't morgen, de SL zal ms niet direct gehaald worden...
In ieder geval, weinig ervaring/niet mijn ding dus luister maar niet naar mij .
Naja, het mag niet je ding zijn, ik vroeg alleen om de verwachting voor morgen Nu weet ik ook wel dat het lastig te voorspellen is, maar toch er staat een leuke winst op de AEX vandaag, zal dat doorgaan of niet morgen ?
pi_76401123
quote:
omg

la lalalala
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
  maandag 4 januari 2010 @ 15:53:46 #46
102865 One_conundrum
zeg maar Conundrum
pi_76401222
Hoe lang is die 100e transactie bonus bij binck al zo?
"Vanity, definitely my favorite sin. . . ."
pi_76401292
Ik zeg dan uiteindelijk toch ja. De afgelopen tijd hebben we vaak gezien dat 't best lang kan doorstijgen. De maanden dat 't zijwaards ging waren een nodige pauze, waardoor er nu weer onder impuls van de macroberichten/vakantie van de institutionelen ruimte ontstaan is voor weer een paar dagen opwaards.
Maar ik verwacht weer geen 1,5% morgen.

Aan de andere kant, je kan ook veiligstellen, je hebt nu, hoeveel, 25%? Ook niet slecht

Ik zeg het, ik ben hier niet goed in. Op korte termijn handel ik enorm impulsief. Op lange termijn ook eigenlijk (vaak kopen op een bepaalde dag ipv met een lagere en realistische limiet te werken), maar daar maakt 't niet uit als je goed stockpickt.
pi_76401304
quote:
Op maandag 4 januari 2010 15:53 schreef One_conundrum het volgende:
Hoe lang is die 100e transactie bonus bij binck al zo?
Anderhalve week ofzo.

Deden ze vorig jaar ook rond deze tijd.
pi_76401888
Hoogste groei industrie VS in 3 jaar.
Geeft wel weer een beetje reden tot boost naar boven...

http://www.tijd.be/nieuws(...)jaar.8279005-600.art
pi_76402154
quote:
Op maandag 4 januari 2010 16:12 schreef tony_clifton- het volgende:
Hoogste groei industrie VS in 3 jaar.
Geeft wel weer een beetje reden tot boost naar boven...

http://www.tijd.be/nieuws(...)jaar.8279005-600.art
wat crisis?
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')