32 uur in de week, als sorteerder dan of niet? Want Selektmail krijgen geen uurloon...quote:Op donderdag 7 januari 2010 17:45 schreef WammesWaggel het volgende:
Update: heb toch mijn centjes gehad van Tempo, ze hadden nog werk voor mij bij Selekt, 32 uur in de week.
Heb maar bedankt
In 32 uur kan je best veel Veronica's sorteren en/of bezorgen...zou mooi zijn als dat niet gelukt isquote:Op donderdag 7 januari 2010 19:03 schreef Deezertje het volgende:
[..]
32 uur in de week, als sorteerder dan of niet? Want Selektmail krijgen geen uurloon...
quote:Op donderdag 7 januari 2010 20:14 schreef gelebeer het volgende:
Ik ook niet, ik blijf lekker door fietsen. En als ze toeteren maak ik een obsceen handgebaar achter m'n rug
Stoer zeg zo`n gebaar!quote:Op donderdag 7 januari 2010 20:14 schreef gelebeer het volgende:
Ik ook niet, ik blijf lekker door fietsen. En als ze toeteren maak ik een obsceen handgebaar achter m'n rug
Euh...quote:Op donderdag 7 januari 2010 21:35 schreef kip_zonder-kop het volgende:
[..]
Stoer zeg zo`n gebaar!Als je wilt dat de automobilist respect voor fietsers hebben dan verdien je het zeker niet met dit gedrag.
Dat is niet eens het grootste probleem. Je representeert het bedrijf gewoon, en dan is het redelijk ongepast om middelvingers op te gaan steken op straat. In je vrije tijd mag je doen wat je wil, maar onder werktijd is het gewoon ongepast. Je dient je gewoon correct te gedragen.quote:Op donderdag 7 januari 2010 21:35 schreef kip_zonder-kop het volgende:
[..]
Stoer zeg zo`n gebaar!Als je wilt dat de automobilist respect voor fietsers hebben dan verdien je het zeker niet met dit gedrag.
Het verschilt volgens mij te veel per wijk om het bij te houden. Sterker nog: bij autoroutes kan het voorkomen dat je verschillende pakketten HAH hebt. Dat komt omdat je dan meerdere postcodegebieden aandoet.quote:Op donderdag 7 januari 2010 22:55 schreef Jojoortje het volgende:
Jammer dat er geen site is waar op staat welke HAH iedereen moet wegbrengen, dus echt per regio.
Of bestaat die wel?
Sorteren en daarna bezorgen, volgens de intercedente lag de betaling slechts 20 cen per uur beneden dat van TNT, netto althans dus hoe ze bij dat bedrag kwam geen idee.quote:Op donderdag 7 januari 2010 19:03 schreef Deezertje het volgende:
[..]
32 uur in de week, als sorteerder dan of niet? Want Selektmail krijgen geen uurloon...
Mij viel juist op dat automobilisten je met TNT fietstassen een stuk meer respect tonen in verhuiding tot zonder.quote:Op donderdag 7 januari 2010 21:35 schreef kip_zonder-kop het volgende:
[..]
Misschien bedoelt hij met 'obsceen handgebaar' wel dit:quote:Op donderdag 7 januari 2010 22:58 schreef marcodej het volgende:
[..]
Dat is niet eens het grootste probleem. Je representeert het bedrijf gewoon, en dan is het redelijk ongepast om middelvingers op te gaan steken op straat. In je vrije tijd mag je doen wat je wil, maar onder werktijd is het gewoon ongepast. Je dient je gewoon correct te gedragen.
Dat zal best ja. Het zou toch handig zijn!quote:Op donderdag 7 januari 2010 22:59 schreef Peterselieman het volgende:
[..]
Het verschilt volgens mij te veel per wijk om het bij te houden. Sterker nog: bij autoroutes kan het voorkomen dat je verschillende pakketten HAH hebt. Dat komt omdat je dan meerdere postcodegebieden aandoet.
Vind ik ook. Automobilisten die van rechts komen geven mij meestal voorrang, vooral met dit weer.quote:Op donderdag 7 januari 2010 23:03 schreef WammesWaggel het volgende:
[..]
Mij viel juist op dat automobilisten je met TNT fietstassen een stuk meer respect tonen in verhuiding tot zonder.
Als dat zo is dan heb ik niks gezegd.quote:Op donderdag 7 januari 2010 23:04 schreef Jojoortje het volgende:
[..]
Misschien bedoelt hij met 'obsceen handgebaar' wel dit: [ afbeelding ]
[..]
Wat is daar obsceen aan?quote:Op donderdag 7 januari 2010 23:04 schreef Jojoortje het volgende:
[..]
Misschien bedoelt hij met 'obsceen handgebaar' wel dit: [ afbeelding ]
Gezien het lage aantal poststukken lijkt het me sterk dat je bij de TNT werkt en dit is toch echt het TNT medewerkerstopic.quote:Op donderdag 7 januari 2010 19:25 schreef blckbb het volgende:
Vandaag voor 't eerst een échte ronde gelopen (250 poststukken, 200 adressen) hoewel nog niet helemaal af (70%)
Véél beter dan die 26 stukken van vorige week
Netwerk VSP, en dat is onderdeel van TNTquote:Op donderdag 7 januari 2010 23:14 schreef TokenW het volgende:
[..]
Gezien het lage aantal poststukken lijkt het me sterk dat je bij de TNT werkt en dit is toch echt het TNT medewerkerstopic.
Waarom kunnen jullie die HAH van ons niet bezorgen?quote:Op donderdag 7 januari 2010 23:16 schreef blckbb het volgende:
[..]
Netwerk VSP, en dat is onderdeel van TNT
Werk er pas 3 weken
Geadresseerd reclamedrukwerk hier hequote:Op donderdag 7 januari 2010 23:19 schreef Jojoortje het volgende:
[..]
Waarom kunnen jullie die HAH van ons niet bezorgen?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |