abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  FOK!fotograaf donderdag 7 januari 2010 @ 18:10:06 #101
73911 ultra_ivo
pi_76530741
quote:
Op donderdag 7 januari 2010 15:59 schreef Bloemhof het volgende:
Ik loop op kisten, verrekte lekker
Bergschoenen hier, dat loopt ook heerlijk.
pi_76530802
Loopt iemand hier op snowboots? Geeft totaal geen steun die dingen of wel? Naja, als ik maar niet uitglijd.
Noot noot.
pi_76532650
quote:
Op donderdag 7 januari 2010 17:45 schreef WammesWaggel het volgende:
Update: heb toch mijn centjes gehad van Tempo, ze hadden nog werk voor mij bij Selekt, 32 uur in de week.
Heb maar bedankt
32 uur in de week, als sorteerder dan of niet? Want Selektmail krijgen geen uurloon...
pi_76533427
Vandaag voor 't eerst een échte ronde gelopen (250 poststukken, 200 adressen) hoewel nog niet helemaal af (70% )

Véél beter dan die 26 stukken van vorige week
pi_76533592
quote:
Op donderdag 7 januari 2010 19:03 schreef Deezertje het volgende:

[..]

32 uur in de week, als sorteerder dan of niet? Want Selektmail krijgen geen uurloon...
In 32 uur kan je best veel Veronica's sorteren en/of bezorgen...zou mooi zijn als dat niet gelukt is

Maar als SelektMail gaat werven via het uitzendbureau, moeten ze wel behoorlijk wanhopig op zoek zijn naar mensen, is toch hartstikke duur?

Ik vrees trouwens best wel een beetje voor zaterdag, hopen dat het pas 's avonds gaat sneeuwen ofzo...
  donderdag 7 januari 2010 @ 19:59:40 #106
92756 es70
Nee! Nu! Even! Niet!
pi_76535100
Al vanaf voor de kerst vrijwel mijn hele wijk lopend moeten doen, damn . Ik heb spierpijn op plekken waar ik me niet eens van spieren bewust was .
De boel (grotendeels bedrijventerrein) is in een complete ijsbaan verandert . En prompt nu moeten de catalogi van Vink Lisse rondgebracht .
Lopen gaat wel een stuk beter sinds ik anti glij-ijzers van mijn schoonvader heb gekregen .
De stukken die ik wel kan fietsen ben ik een tikkie asociaal , ik zoek het best begaanbare pad (en da's vaak 't midden van de weg) en laat me door niets of niemand opjagen (zeker niet door lui die lekker warmpjes in hun heilige koe zitten ).
Vrijheid kun je niet eisen of afdwingen, maar op basis van vertrouwen kun je heel vrij zijn.
"The trouble with people is not that they don't know but that they know so much that ain't so."
pi_76535858
Ik ook niet, ik blijf lekker door fietsen. En als ze toeteren maak ik een obsceen handgebaar achter m'n rug
Out for my own, to live my own way...
pi_76537201
Gelukkig zaterdag dubbel HAH, bij een buitenwijk toch wel een voordeel aangezien het er dan tussen mag en mijn handschoenen dan gewoon aan kunnen blijven.
pi_76537332
quote:
Op donderdag 7 januari 2010 20:14 schreef gelebeer het volgende:
Ik ook niet, ik blijf lekker door fietsen. En als ze toeteren maak ik een obsceen handgebaar achter m'n rug
pi_76539793
quote:
Op donderdag 7 januari 2010 20:14 schreef gelebeer het volgende:
Stoer zeg zo`n gebaar! Als je wilt dat de automobilist respect voor fietsers hebben dan verdien je het zeker niet met dit gedrag.
Tok.
pi_76544033
quote:
Op donderdag 7 januari 2010 21:35 schreef kip_zonder-kop het volgende:

[..]

Stoer zeg zo`n gebaar! Als je wilt dat de automobilist respect voor fietsers hebben dan verdien je het zeker niet met dit gedrag.
Euh...
Noot noot.
pi_76544239
Jammer dat er geen site is waar op staat welke HAH iedereen moet wegbrengen, dus echt per regio.

Of bestaat die wel?
Noot noot.
pi_76544384
quote:

[..]

Dat is niet eens het grootste probleem. Je representeert het bedrijf gewoon, en dan is het redelijk ongepast om middelvingers op te gaan steken op straat. In je vrije tijd mag je doen wat je wil, maar onder werktijd is het gewoon ongepast. Je dient je gewoon correct te gedragen.
"Niet-wielrenners. De leegheid van die levens schokt me." - T. Krabbé
  Redactie Frontpage / Sport donderdag 7 januari 2010 @ 22:59:43 #114
122036 crew  Peterselieman
Maffe Fries
pi_76544454
quote:
Op donderdag 7 januari 2010 22:55 schreef Jojoortje het volgende:
Jammer dat er geen site is waar op staat welke HAH iedereen moet wegbrengen, dus echt per regio.

Of bestaat die wel?
Het verschilt volgens mij te veel per wijk om het bij te houden. Sterker nog: bij autoroutes kan het voorkomen dat je verschillende pakketten HAH hebt. Dat komt omdat je dan meerdere postcodegebieden aandoet.
Altijd onderweg naar het avontuur
pi_76544568
quote:
Op donderdag 7 januari 2010 19:03 schreef Deezertje het volgende:

[..]

Sorteren en daarna bezorgen, volgens de intercedente lag de betaling slechts 20 cen per uur beneden dat van TNT, netto althans dus hoe ze bij dat bedrag kwam geen idee.
pi_76544657
quote:

[..]

Mij viel juist op dat automobilisten je met TNT fietstassen een stuk meer respect tonen in verhuiding tot zonder.
pi_76544701
quote:
Op donderdag 7 januari 2010 22:58 schreef marcodej het volgende:

[..]

Dat is niet eens het grootste probleem. Je representeert het bedrijf gewoon, en dan is het redelijk ongepast om middelvingers op te gaan steken op straat. In je vrije tijd mag je doen wat je wil, maar onder werktijd is het gewoon ongepast. Je dient je gewoon correct te gedragen.
Misschien bedoelt hij met 'obsceen handgebaar' wel dit:
quote:
Op donderdag 7 januari 2010 22:59 schreef Peterselieman het volgende:

[..]

Het verschilt volgens mij te veel per wijk om het bij te houden. Sterker nog: bij autoroutes kan het voorkomen dat je verschillende pakketten HAH hebt. Dat komt omdat je dan meerdere postcodegebieden aandoet.
Dat zal best ja. Het zou toch handig zijn!
Noot noot.
pi_76544736
quote:
Op donderdag 7 januari 2010 23:03 schreef WammesWaggel het volgende:

[..]

Mij viel juist op dat automobilisten je met TNT fietstassen een stuk meer respect tonen in verhuiding tot zonder.
Vind ik ook. Automobilisten die van rechts komen geven mij meestal voorrang, vooral met dit weer.
Noot noot.
pi_76544902
quote:
Op donderdag 7 januari 2010 23:04 schreef Jojoortje het volgende:

[..]

Misschien bedoelt hij met 'obsceen handgebaar' wel dit: [ afbeelding ]
[..]
Als dat zo is dan heb ik niks gezegd.
Tok.
pi_76545146
quote:
Op donderdag 7 januari 2010 23:04 schreef Jojoortje het volgende:

[..]

Misschien bedoelt hij met 'obsceen handgebaar' wel dit: [ afbeelding ]

Wat is daar obsceen aan?
"Niet-wielrenners. De leegheid van die levens schokt me." - T. Krabbé
pi_76545161
quote:
Op donderdag 7 januari 2010 19:25 schreef blckbb het volgende:
Vandaag voor 't eerst een échte ronde gelopen (250 poststukken, 200 adressen) hoewel nog niet helemaal af (70% )

Véél beter dan die 26 stukken van vorige week
Gezien het lage aantal poststukken lijkt het me sterk dat je bij de TNT werkt en dit is toch echt het TNT medewerkerstopic.
pi_76545240
quote:
Op donderdag 7 januari 2010 23:14 schreef marcodej het volgende:

[..]

Wat is daar obsceen aan?
Noot noot.
pi_76545248
quote:
Op donderdag 7 januari 2010 23:14 schreef TokenW het volgende:

[..]

Gezien het lage aantal poststukken lijkt het me sterk dat je bij de TNT werkt en dit is toch echt het TNT medewerkerstopic.
Netwerk VSP, en dat is onderdeel van TNT
Werk er pas 3 weken
pi_76545403
quote:
Op donderdag 7 januari 2010 23:16 schreef blckbb het volgende:

[..]

Netwerk VSP, en dat is onderdeel van TNT
Werk er pas 3 weken
Waarom kunnen jullie die HAH van ons niet bezorgen?
Noot noot.
pi_76545691
quote:
Op donderdag 7 januari 2010 23:19 schreef Jojoortje het volgende:

[..]

Waarom kunnen jullie die HAH van ons niet bezorgen?
Geadresseerd reclamedrukwerk hier he Denk dat 't voor een 16-jarige scholier teveel is om huis aan huis te sorteren (tenminste, ik denk dat bij jullie het gemiddeld aantal poststukken ietsjes meer is dan ongeveer 400 )
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')