Zoo, weer overleeft vandaag. Achteraf gezien toch veel minder koud dan vorige week, maar gelukkig toch niet overdressed

.
Wat ik vandaag had meegemaakt wil ik toch ff delen met jullie

:
Ik kom binnen op de vestiging en kijk op de rooster: 2 bestellingen zoals ik had verwacht. Ik begin dus met het zetten van de bestellingen. Ergens halverwege vroeg een collega aan mij of ik ook de 3e bestelling (die ik normaal ook doe) vandaag ook had.
Ik: Nee, gelukkig niet.
*hij loopt naar de bord met de planning en komt terug.
Hij: Ja, maar d'r staat met pen geschreven dat je die bestelling ook hebt vandaag.
Ik:
*ik loop naar de planning toe, blijkt dat een gast achter die bestelling m'n naam had gezet. Wtf?

Ik ging dus even verhaal halen hoe en wat.
Persoon die het had veranderd: ja, iemand kon 1 bestelling niet doen dus moest er worden geschoven. Is bij meerdere personen gebeurd.
Ik: en dan schrijven jullie gewoon achter de bestelling een andere naam zonder die ene persoon in te lichten?
Hij:

..... Dus het kan wel?
Ik: NEE

. Het is niet de bedoeling om ff een naampje achter een bestelling te zetten en dan zo dat shit af te handelen zonder mij enigzins in te lichten.
Hij: o o o, ja dan moeten we iets anders op verzinnen.....
*ik liep terug naar m'n plek om verder te gaan met zetten.
Dit is toch echt belachelijk dat er gewoon zo wordt gehandeld...

. En dit is trouwens niet de eerst keer, dit soort praktijken. Het is niet dat ik niet wil of niet kan, maar had het dan eerder aangekondigd en gewoon gevraagd. Wellicht dat ik dan de bestelling wel had gedaan. Ik ben heel flexibel maar om zo te gaan handelen
Is maar goed dat ik per 1 feb stop bij tnt wat een schijtcollega's zijn sommige aan het worden.