abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_76598673
Stelde geen zak voor vandaag... weinig post, klein beetje sneeuw en een beetje wind, maar de gevoelstemperatuur was echt nooit -10 of in die buurt
Als je gezegd had dat het +3 was, had ik je ook geloofd. Hoop heisa weer om niks.
pi_76598800
quote:
Op zaterdag 9 januari 2010 14:08 schreef Jojoortje het volgende:

[..]

Oh das balen... Ik kon nog wel redelijk fietsen gelukkig. Hou jij trouwens gewoon thuis pauze?
Jups, de twee wijken die ik loop zijn echt heel dichtbij mijn huis, dus dat komt wel goed uit.
A liar is a person who uses the valid designations, the words, in order to make something which is unreal appear to be real. - Nietzche
pi_76598971
Toevallig een TNT'er die weet of de pakketbezorging in Z-Limburg stilgelegd is vandaag?
  zaterdag 9 januari 2010 @ 14:33:06 #229
273607 Linker_Onderlip
...naast Rechter Onderlip
pi_76599108
Pfff sta je daar met een extra broek...zweten !!!. Goed te doen hier hoor...alleen kreeg ik door het weer de garagebox van het steunpunt niet dicht en waren de nabrengzakken sowieso te laat.
Ieder kutje zingt zoals het gebekt is.
pi_76599233
quote:
Op vrijdag 8 januari 2010 21:05 schreef Ohrpolster. het volgende:
Meldt iedereen morgen weer even hier als men het overleefd heeft?
Wat schattig

Ik had twee wijken van dik 2 uur per stuk en kon om 9 uur de straat al op (vanaf 7.30 nog even wat binnenwerk gedaan). Ze hadden hiero geen sneeuw aangegeven voor 17.00 uur vanmiddag, maar toch vertikte de sneeuw zich aan het weerbericht te houden! In combinatie met die harde wind hier aan de kust deden die kleine sneeuwvlokjes best pijn in je ogen
Per wijk drie propvolle tassen HAH, dus kon elke keer terug rijden naar het sorteercentrum om tassen op te halen. Qua kou vond ik het trouwens best te doen, had van m'n moeder een thermobroek gekregen en dat hielp echt goed!
Kreeg trouwens van iemand nog een nieuwjaarsfooi, hoe leuk *is weer drie euro rijker*
pi_76599931
Ze hadden me de AH folder vandaag bespaard, anders had ik 10 tassen...
pi_76600166
Had vandaag 5 tassen, waarvan 4 HAH En die kou viel wel mee, en lekker geen sneeuw hier!
Soms heb je van die momenten waar je niet meer weet wat je hoort te weten zoals je naam.
pi_76600863
Geen C1000 HAH vandaag gehad.
Wel gewoon weer 4 volle blauwe bakken.
ROBODEMONS..................|:(
pi_76601233
Ook ik ben weer heelhuids thuisgekomen, zonder bevroren vingertoppen of onderkoelingsverschijnselen. Na alle heisa in de diverse weerberichten was het vandaag een beetje een deceptie. Het was helemaal niet koud, het voelde zelfs warmer aan dan gisteren. De gevoelstemperatuur was absoluut geen -10 of -15, hij voelde gewoon aan als rond het vriespunt, en dat was het ook. De sneeuwbuien die langs de kust voor sneeuwduinen zouden zorgen heb ik ook nog niet gezien, er dwarrelen wat vriendelijke sneeuwvlokjes naar beneden af en toe, en dat is het. Wel een beetje vervelend dikke hah van de Postcodeloterij, waardoor zelfs het kleinste prutswijkje nog 3 grijze tassen had. Weinig plaatwerk, maar wel redelijk wat HSM-post door een mailing van de gemeente.
Newman: I'm a U.S. Postal worker.
George: Aren't those the guys that always go crazy and come back with a gun and shoot everybody?
Newman: Sometimes...
pi_76602877
Nou ik vond het echt wel koud. Ik moet maar een aantal keer de auto uit. Maar WAAIEN als een dolle daar langs het veluwe/ijsselmeer! Niet normaal. Super koud!
  zaterdag 9 januari 2010 @ 16:41:26 #236
123170 alors
zlata1234
pi_76603080
Hey even een vraagje, komt deze vandaag nog?

Zending opgehaald en in sorteerproces 08-01-2010 Zwolle , intern transport pakketten
Zending gesorteerd in sorteercentrum 09-01-2010 Zwolle , intern transport pakketten
Zending zit in afleverroute 09-01-2010
Voorgemeld en gescand op rit 09-01-2010
Chauffeur is onderweg 09-01-2010
Niet aangeboden, uitgesteld 09-01-2010 -->
know'm sayin?
word? word.
pi_76603208
Zo zo, wat een route.

Samenvatting:

Kou: viel mee
Sneeuw: begon het laatste half uur pas
HAH: godverdekolere, die verpest het wéér

Voor de rest ging het goed.
pi_76603340
Volgende week dus de C1000 AH en FitForFree hier, zoals ik al zei , we moeten rekening houden met standaard 2/3 HAH op zaterdag, met alle leuke formaten etc.

Als het goed is heb ik volgende week zaterdag toch echt weer een keertje vrij ,maar voor het geval het ''toevallig'' net deze week weer eens niet kan, weet iemand als die FitForFree een beetje dik/ raar formaat heeft?
pi_76604346
quote:
Op zaterdag 9 januari 2010 16:41 schreef alors het volgende:
Hey even een vraagje, komt deze vandaag nog?

Zending opgehaald en in sorteerproces 08-01-2010 Zwolle , intern transport pakketten
Zending gesorteerd in sorteercentrum 09-01-2010 Zwolle , intern transport pakketten
Voorgemeld en gescand op rit 09-01-2010
Chauffeur is onderweg 09-01-2010
Niet aangeboden, uitgesteld 09-01-2010 -->
Zeker H&M?
Noot noot.
  zaterdag 9 januari 2010 @ 17:39:11 #240
123170 alors
zlata1234
pi_76605042
quote:
Op zaterdag 9 januari 2010 17:17 schreef Jojoortje het volgende:

[..]

Zeker H&M?

Maar ik denk dat het em vandaag niet meer wordt Dan dinsdag pas
know'm sayin?
word? word.
pi_76605512
Zoo, weer overleeft vandaag. Achteraf gezien toch veel minder koud dan vorige week, maar gelukkig toch niet overdressed .

Wat ik vandaag had meegemaakt wil ik toch ff delen met jullie :

Ik kom binnen op de vestiging en kijk op de rooster: 2 bestellingen zoals ik had verwacht. Ik begin dus met het zetten van de bestellingen. Ergens halverwege vroeg een collega aan mij of ik ook de 3e bestelling (die ik normaal ook doe) vandaag ook had.

Ik: Nee, gelukkig niet.
*hij loopt naar de bord met de planning en komt terug.
Hij: Ja, maar d'r staat met pen geschreven dat je die bestelling ook hebt vandaag.
Ik:
*ik loop naar de planning toe, blijkt dat een gast achter die bestelling m'n naam had gezet. Wtf? Ik ging dus even verhaal halen hoe en wat.

Persoon die het had veranderd: ja, iemand kon 1 bestelling niet doen dus moest er worden geschoven. Is bij meerdere personen gebeurd.
Ik: en dan schrijven jullie gewoon achter de bestelling een andere naam zonder die ene persoon in te lichten?
Hij: ..... Dus het kan wel?
Ik: NEE . Het is niet de bedoeling om ff een naampje achter een bestelling te zetten en dan zo dat shit af te handelen zonder mij enigzins in te lichten.
Hij: o o o, ja dan moeten we iets anders op verzinnen.....
*ik liep terug naar m'n plek om verder te gaan met zetten.

Dit is toch echt belachelijk dat er gewoon zo wordt gehandeld... . En dit is trouwens niet de eerst keer, dit soort praktijken. Het is niet dat ik niet wil of niet kan, maar had het dan eerder aangekondigd en gewoon gevraagd. Wellicht dat ik dan de bestelling wel had gedaan. Ik ben heel flexibel maar om zo te gaan handelen

Is maar goed dat ik per 1 feb stop bij tnt wat een schijtcollega's zijn sommige aan het worden.
  zaterdag 9 januari 2010 @ 17:58:09 #242
198417 Lastpost
Rotterdammert!
pi_76605726
Hier was het echt een beroerde bedoeling, vandaag gezellig 11 tassen post voor 2 wijken en ik kom binnen en wat denk je ...
"Tsja de sleutel van het depot is bij een ander dus je dient hier je tassen op te halen", leuk als je er 5 hebt.
En toen zag ik de 6 tassen van m'n middagwijk ook al staan waarvoor ik dus eerst nog een aantal km kan gaan fietsen én ook geen nabrengdepot voor die regio en toen heb ik maar de hulptroepen gebeld en heb ik lekker met de auto kunnen bezorgen.

Hier was het dus écht koud, hoe verder de middag ging hoe verneukter die kou, dat stuivende sneeuw en .. had ik die kou al genoemd?
Nee, was echt geen pretje hier.
pi_76606020
quote:
Op zaterdag 9 januari 2010 16:34 schreef rub3n het volgende:
Nou ik vond het echt wel koud. Ik moet maar een aantal keer de auto uit. Maar WAAIEN als een dolle daar langs het veluwe/ijsselmeer! Niet normaal. Super koud!
Ach, zolang je niet met auto en al in het meer waait is er niks aan de hand.
Tok.
pi_76607566
Ik heb een vraag en misschien weten jullie het antwoord. Wij kregen vandaag een briefje in de brievenbus dat de postbode een poststuk had wat niet door de brievenbus kon. Ik kan het nu de eerstvolgende werkdag zelf op kantoor komen halen. Er staat geen 3S nummer op het briefje en ook geen afzender.
Afgezien dat het kutweer is en de postbode misschien niet zo veel zin had, vraag ik mij af, waarom die niet gewoon heeft aangebeld, want er was iemand thuis. Worden die briefjes al vooraf geschreven en blijft het poststuk direct achter op kantoor en stoppen ze dan alleen het briefje in de bus???
Wij hadden het namelijk al eerder een paar keer dat ik gewoon thuis was en er een briefje in de bus lag dat ik het kon ophalen. Stom is dat ik zolang moet wachten om het op te halen, het wordt ook niet opnieuw aangeboden.
  zaterdag 9 januari 2010 @ 19:18:19 #245
265385 djpj1337
wereldheerser
pi_76608388
Ik wacht vandaag al de hele dag met smart op een pakketje en ik krijg hem maar niet. (regio Twente).

op de tracktrace staat al de hele dag 'shipment out for delivery'.

De vorige keer vroeg ik nog: Goh wat een weer, dat jullie nog bezorgen... Hij zei "Wij bezorgen altijd, of het nou regent/sneeuwt of wat dan ook".

Toch op vandaag nog niet gekregen, weten jullie misschien antwoord?

en @gast hierboven: Ja ik heb ook wel eens dat hij totaal niet aanbelt of wat dan ook, en dan gewoon doodleuk het pakketje niet bezorgt. Ook weleens gehad, dat ie aanbelt, ik helemaal naar beneden stormen, en dat je dan de deur opendoet en er staat niemand. Dat was een f*cking fatboy, die dingen zijn zo groot, en toch weet hij nog op tijd weg te komen zeg maar he
Volgens mij ligt het er gewoon net aan wie jouw bezorger is
  FOK!fotograaf zaterdag 9 januari 2010 @ 19:18:24 #246
73911 ultra_ivo
pi_76608391
Vraag terug, is je brievenbus wel goed? Als erop staat dat het poststuk niet in de brievenbus past dan is dit meestal omdat de brievenbus te klein is. Dan staat er ook geen 3S nummer op het briefje om de simpele reden dat het poststuk er geen heeft.
pi_76608863
Mensen met een te kleine brievenbus.
A liar is a person who uses the valid designations, the words, in order to make something which is unreal appear to be real. - Nietzche
pi_76609245
quote:
Op zaterdag 9 januari 2010 19:30 schreef MissSpooky het volgende:
Mensen met een te kleine brievenbus.
Idd...

Ik heb een rij huizen waar van de brievenbus echt zo klein is, dat ik zelfs de hah moet vouwen, zo irritant. Dus alles wat groter is, A4formaat, Makro, moet allemaal apart worden gevouwen
Noot noot.
pi_76609374
Raar als je met sneeuwval en spekglad de post rond moet brengen.. Als je uitglijdt, je breekt je nek of benen, kunnen jullie baas het niet schelen? Wanneer mag je niet rond brengen? Met deze weer en dan nog zware tassen is toch gevaarlijk... Dan denk ik dat team-coaches gewoon gestoord zijn om jullie laten werken met zo weer. Worden jullie dan wel extra betaald?
pi_76609380
Kou viel inderdaad erg mee, sneeuw viel ook wel mee, alleen de wind was soms een beetje vervelend. Die HAH van Postcodeloterij en C1000 was wel klote, enige voordeel was dat 't wat minder makkelijk wegwaaide uit je handen Post was ook nog eens vrij veel hier, waterschapsbelasting zat er bij, bijna HAH dus, maar maakte qua voorbereiding niet zoveel uit want kon toch door de HSM. Moest wel een wijk extra lopen omdat we te weinig mensen hadden, uiteindelijk van 5.00 tot 16.00 bezig geweest...pittig dagje dus toch wel. Maar dat kwam eerder door dat idiote krantje van de Postcode loterij dan door de kou.

En onderweg warme chocolademelk gekregen bij een winkel, dat maakte m'n dag wel weer goed
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')