Je komt net te laat terug, eind januari/begin februari is dat evenement geloof ik.quote:Op zondag 3 januari 2010 10:10 schreef indahnesia.com het volgende:
[..]
Wanneer is dat evenement? Rond midden februari toevallig? Dan ben ik namelijk weer in Jogja. Aah, my old hometown.![]()
Ik zit hier nu dik 3.5 jaar en zie niet echt een noodzaak om terug te keren vooralsnog. Ja afgelopen mei nog 8 dagen geweest, maar dat is wel lang genoeg.
De laatste echte hiervoor heb ik nog meegemaakt (1996-1997)... goeie ouwe tijd.quote:Op zondag 3 januari 2010 10:09 schreef Ladylike het volgende:
[..]
Het blijft nog wel een paar dagen goed vriezen hier.
Eindelijk een echte winter
ik was er een weekje later.quote:Op zondag 3 januari 2010 10:12 schreef Ladylike het volgende:
[..]
ik las "8 mei nog geweest"
(mijn verjaardag)
Met veiligheid is in Indonesie weinig mis, het is veiliger dan in een gemiddeld stadje in Nederland over het algemeen. Alleen uitkijken bij het oversteken.quote:Op zondag 3 januari 2010 10:13 schreef Lenny_Leonard het volgende:
[..]
Je komt net te laat terug, eind januari/begin februari is dat evenement geloof ik.Maar Yogjakarta is dus wel een aanrader? Ook qua veiligheid e.d.? Ik vertrouw het nog niet allemaal..
Ehm.. ik houd mezelf prima bezig in de ICT-sectorquote:Wat doe jij daar eigenlijk voor werk?
Ik zal het haar zeggen.quote:Op zondag 3 januari 2010 10:15 schreef indahnesia.com het volgende:
[..]
Met veiligheid is in Indonesie weinig mis, het is veiliger dan in een gemiddeld stadje in Nederland over het algemeen. Alleen uitkijken bij het oversteken.
[..]
Ehm.. ik houd mezelf prima bezig in de ICT-sector
Zometeen maar even dweilen en dan buiten spelen met de kleinequote:Op zondag 3 januari 2010 10:13 schreef indahnesia.com het volgende:
[..]
De laatste echte hiervoor heb ik nog meegemaakt (1996-1997)... goeie ouwe tijd.
Probleem is dat wij altijd de auto nodig hebben als we iets buitenshuis willen gaan doen.quote:Op zondag 3 januari 2010 10:25 schreef Ladylike het volgende:
[..]
Zometeen maar even dweilen en dan buiten spelen met de kleine
behalve het verkeer zie ik geen nadelen aan een echte winter
Hey friemel
oh nou ik ben dus ff dweilen
Klinkt inderdaad niet slecht, maar ik maak gemiddeld meer uren dan toen ik nog full-time werkte in Nederland, al is dit wel leuker en gevarieerder om te doen, dus die uren merk je niet echt.quote:Op zondag 3 januari 2010 10:17 schreef Lenny_Leonard het volgende:
[..]
Ik zal het haar zeggen.
Klinkt prima. Een beetje werken in de ICT-sector in een land waar het bijna altijd mooi weer is..
friemelaarquote:Op zondag 3 januari 2010 10:18 schreef friemelaar het volgende:
[ afbeelding ]
Wat een weer....
's Morgens samen
jij ookquote:Op zondag 3 januari 2010 10:23 schreef friemelaar het volgende:
Voor wie ik nog niet gezien had,
De beste wensen voor 19 2010.
dweil ze en veel plezier laterquote:Op zondag 3 januari 2010 10:25 schreef Ladylike het volgende:
[..]
Zometeen maar even dweilen en dan buiten spelen met de kleine
behalve het verkeer zie ik geen nadelen aan een echte winter
Hey friemel
oh nou ik ben dus ff dweilen
quote:Top 20 in de KoffieSC-reeks op 02-01-2010
![]()
Plaats / aantal berichten / gebruiker
01. 127 goldfinger1963
02. 060 indahnesia.com
03. 043 DaMart
04. 037 FFSletop
05. 033 marcb1974
06. 027 Fha
07. 009 Muck
08. 001 Pheno
09. 001 Klonk
10. 001 MPG
11. 001 Dark_Angelus
12. 001 Nijns
13. 001 Symphonic
14. 001 friemelaar
Reeks-statistieken!
je woont in de middle of nowhere?quote:Op zondag 3 januari 2010 10:27 schreef friemelaar het volgende:
Hoi L_L![]()
[..]
Probleem is dat wij altijd de auto nodig hebben als we iets buitenshuis willen gaan doen.
De straat hier lijkt na sneeuwval binnen no-time op een ijsbaan
hee, nummer 1 staat er ook weer bijquote:Op zondag 3 januari 2010 10:34 schreef DaMart het volgende:
Goedemorgen.
Wie staan er in de stats van gisteren?
[..]
Zo ongeveer, een klein dorp = alles op afstandquote:Op zondag 3 januari 2010 10:35 schreef indahnesia.com het volgende:
[..]
je woont in de middle of nowhere?
haha.. okay.. schiet ze!quote:Op zondag 3 januari 2010 10:38 schreef friemelaar het volgende:
[..]
Zo ongeveer, een klein dorp = alles op afstand
Fijn met goed weer maar heel vervelend bij sneeuw.
Zo nu moet ik weer wegwezen, pijltjes schieten.
Tot later
dan verzaakt de gemeente met strooienquote:Op zondag 3 januari 2010 10:27 schreef friemelaar het volgende:
Hoi L_L![]()
[..]
Probleem is dat wij altijd de auto nodig hebben als we iets buitenshuis willen gaan doen.
De straat hier lijkt na sneeuwval binnen no-time op een ijsbaan
mogguh nijnquote:
Marcquote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |