quote:- En iedere vatandaş die ik vergeten ben,.
Hé, pop.quote:
Jammer.quote:
Correctie: 'dikke bitch'.quote:
hoe dan ook, wat je zegt ben je zelf.quote:Op zaterdag 2 januari 2010 19:41 schreef GenusButeo het volgende:
[..]
Correctie: 'dikke bitch'.
'Ney' staat voor 'dik'. 'Se' betekent 'teef'.
Daar gaan je vrienden en je avondje comaranjazuipenquote:Op zaterdag 2 januari 2010 19:35 schreef IHVK het volgende:
[..]
Ik moest 19:45 aanwezig zijn, maar ik ben lui.
Dat wordt stuiteren, mang! Keihard stuiteren op al die suikers!quote:Op zaterdag 2 januari 2010 19:41 schreef Rookert het volgende:
[..]
Daar gaan je vrienden en je avondje comaranjazuipen
Jwz mattie, kk laue spange chickies playen op die suikers jwt!!1quote:Op zaterdag 2 januari 2010 19:42 schreef wikwakka2 het volgende:
[..]
Dat wordt stuiteren, mang! Keihard stuiteren op al die suikers!
Ik zei niks.quote:Op zaterdag 2 januari 2010 19:41 schreef wikwakka2 het volgende:
[..]
hoe dan ook, wat je zegt ben je zelf.
Ja dat is Turks. Dat waren vroeger de welvarendere mannen in de dorpen. Het heeft ook een ander betekenis en dat is iemand die dapper, eervol, etc. is. Je hebt ook "agabey" tegenwoordig ook wel "abi" genoemd oftewel "broer".quote:
Ben je daginik?quote:Op zaterdag 2 januari 2010 20:33 schreef Julis het volgende:
Mijn naam is ook Perzisch *las ik net*Dat wist ik helemaal niet.
Jülide; (Farsça) kadın ismi 1. karışık, karmakarışık, dağınık. 2. derinlik.
Jaa, heul ergquote:
quote:Op zaterdag 2 januari 2010 20:48 schreef Min-e het volgende:
Winkelen is niet leuk meer als het overal zo druk is.
Maar mijn pc is gemaakt.![]()
Neem er wel een klein laptopje bij denk ik, [TK] Samsung NC10 mini laptop nieuw in doos (verzegeld)
Haha grappig, dus je moet als je ooit een kind krijgt heel goed nadenken over welke naam je het gaat geven.quote:Op zaterdag 2 januari 2010 20:49 schreef Julis het volgende:
[..]
Jaa, heul erg. Ik werk erg ongepland (vooral met school), ik begin altijd met een onlogische wijze aan iets en alles wat ik doe is slordig (bijv. bed opmaken, het ziet er telkens nergens naar uit, waardoor mijn moeder het overnieuw moet opmaken
). Maar voor de rest houd ik mijn kamer wel netjes
![]()
Hehe, inderdaadquote:Op zaterdag 2 januari 2010 20:56 schreef Min-e het volgende:
[..]
Haha grappig, dus je moet als je ooit een kind krijgt heel goed nadenken over welke naam je het gaat geven.![]()
Turkse namen als Yeter, Duran enzo, lijkt me om die reden niet zo heel leuk om te hebben.
Dat wel, maar voor vermaak is hij zeker geschiktquote:Op zaterdag 2 januari 2010 21:04 schreef Min-e het volgende:
[..]
Lijkt me zo'n lastige man irl, dat explosieve karakter. Maar wel vermakelijk.
Hier ookquote:Op zaterdag 2 januari 2010 21:17 schreef Julis het volgende:
Het sneeuwt hier (veel!)
Foto:
[ afbeelding ]
Yep, bios. Zit nu in trein, onderweg naar Rdam. Hoe was je dag?quote:Op zaterdag 2 januari 2010 21:56 schreef Min-e het volgende:
[..]
Bios?
Het sneeuwt hier helemaal niet, ik wil ook sneeuw.
Tis echt een bios film.quote:Op zaterdag 2 januari 2010 22:07 schreef wikwakka2 het volgende:
[..]
Ik wil hem zien, binnenkort hopelijk.
Is vandaag gevallenquote:Op zaterdag 2 januari 2010 22:07 schreef wikwakka2 het volgende:
[..]
Is dat er net gevallen, of lag dat er nog van eerst?
Ja, dat IMAX en 3D schijnt het net dat extraas te geven.quote:
Jammer dat alles hier meteen weer smeltquote:
Heb je nog lekker kunnen shoppen? Veel gekocht? Den Haag zei je he, heb je mooie winkels.quote:Op zaterdag 2 januari 2010 22:12 schreef Emel het volgende:
[..]
Yep, bios. Zit nu in trein, onderweg naar Rdam. Hoe was je dag?
Nee, shoppen ook onderbroken, was te druk. Alleen een leuk jurkje gekocht. Verder zitten relaxen, filmpje enzo. Den Haag is wel goed shoppen jaquote:Op zaterdag 2 januari 2010 22:24 schreef Min-e het volgende:
[..]
Heb je nog lekker kunnen shoppen? Veel gekocht? Den Haag zei je he, heb je mooie winkels.![]()
MIjn dag was goed. De stad was ongelooflijk druk, dus hebben we halverwege besloten dat het een beter idee was om lekkker aan de warme chocolademelk te gaan.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |