quote:Op zondag 3 januari 2010 12:16 schreef nectarientje het volgende:
[..]
18,3 is ondergewicht.. tussen de 20-25 is normaal
quote:* Underweight = <18.5
* Normal weight = 18.5-24.9
* Overweight = 25-29.9
* Obesity = BMI of 30 or greater
Spieren wegen meer dan vet dus biefstuk en sportschool!!quote:Op zondag 3 januari 2010 12:15 schreef Thrust het volgende:
[..]
sportschool? zit alleen maar spiermassa, moet juist wat vet bij
Hehe, gelukkig heb ik dat nooit meegemaakt. Wel als kind een keer aanbellen om iets te verkopen ofzo en dan mensen die met de gordijn aan opendoen. Waarom doe je dan openquote:Op zondag 3 januari 2010 12:18 schreef nectarientje het volgende:
ah, ik heb de grens anders geleerdBlijft het evengoed ondergewicht
Gets, de onderbuurvrouw heeft seks en ik mag meegenieten *snel radio aanzet*
Met links een bejaard vrouwtje en rechts een gezin die denk ik aan al gehele onthouding doen :p weinig last van zulke dingenquote:Op zondag 3 januari 2010 12:18 schreef nectarientje het volgende:
ah, ik heb de grens anders geleerdBlijft het evengoed ondergewicht
Gets, de onderbuurvrouw heeft seks en ik mag meegenieten *snel radio aanzet*
quote:Op zondag 3 januari 2010 12:22 schreef Thrust het volgende:
[..]
Met links een bejaard vrouwtje en rechts een gezin die denk ik aan al gehele onthouding doen :p weinig last van zulke dingen
euh hoe? Zie nietsquote:Op zondag 3 januari 2010 12:20 schreef MissMSX het volgende:
Zeg CL en nectarientje. Doe'es lid van de klup worden!!
Ben ik de enige die altijd zo'n moeite heeft met de confirmation code?quote:Op zondag 3 januari 2010 12:20 schreef MissMSX het volgende:
Zeg CL en nectarientje. Doe'es lid van de klup worden!!
jij bent al verder dan ikquote:Op zondag 3 januari 2010 12:23 schreef CherryLips het volgende:
Ben ik de enige die altijd zo'n moeite heeft met de confirmation code?
quote:Op zondag 3 januari 2010 12:23 schreef nectarientje het volgende:
euh hoe? Zie nietsOf bedoel je dat we de foto's naar Air moeten sturen
Nee, ik heb gisteravond een mailtje met een linkje naar jullie gestuurd.quote:Op zondag 3 januari 2010 12:23 schreef nectarientje het volgende:
[..]
euh hoe? Zie nietsOf bedoel je dat we de foto's naar Air moeten sturen
Als ik weer een nieuwe kandidaat heb om boven mijn bed te hangen, beloof ik bij deze dat ik 't je zal laten zien voor 't boven m'n bed hangtquote:
Met 2kinderen gok ik dat ze op ze minst, 2x de daad gedaan hebbenquote:Op zondag 3 januari 2010 12:23 schreef Tegan het volgende:
[..]
. Zo zou ik echt niet getrouwd willen blijven.
Ah ja. da's zo irritant. Die pakt m'n mailprogramma altijd standaardquote:Op zondag 3 januari 2010 12:24 schreef nectarientje het volgende:
[..]
jij bent al verder dan ik
En Miss, werkmail misschien?
quote:Op zondag 3 januari 2010 12:29 schreef nectarientje het volgende:
Als ik weer een nieuwe kandidaat heb om boven mijn bed te hangen, beloof ik bij deze dat ik 't je zal laten zien voor 't boven m'n bed hangt
Die theorie gebruik ik ook bij mijn oudersquote:Op zondag 3 januari 2010 12:29 schreef Thrust het volgende:
[..]
Met 2kinderen gok ik dat ze op ze minst, 2x de daad gedaan hebbenDat ze nog samen zijn snap ik ook niet
Geeft niet hoorquote:Op zondag 3 januari 2010 12:30 schreef MissMSX het volgende:
Ah ja. da's zo irritant. Die pakt m'n mailprogramma altijd standaard
quote:Op zondag 3 januari 2010 12:39 schreef CherryLips het volgende:
ik ben die buikpijn een beetje beu nu
quote:Op zondag 3 januari 2010 14:19 schreef CherryLips het volgende:
afscheidsfeestje vriendin net afgezegd
quote:Op zondag 3 januari 2010 12:39 schreef CherryLips het volgende:
ik ben die buikpijn een beetje beu nu
Beterschapquote:Op zondag 3 januari 2010 14:25 schreef CherryLips het volgende:
Half jaar. Heb haar afgelopen dinsdag nog gezien, maar toch. Ik voel me ondertussen een stuk beter, maar ik durf een treinreis toch niet aan
.
Jij ook beterschapquote:
quote:Op zondag 3 januari 2010 16:15 schreef MissMSX het volgende:
En mensen met honden moeten met hond en al verbannen worden naar een desolaat oord
"De hel"quote:Op zondag 3 januari 2010 16:15 schreef MissMSX het volgende:
En mensen met honden moeten met hond en al verbannen worden naar een desolaat oord
Wel oke. beetje pijn nog, maar niet veel. vooral wat geirriteerd en gevoelig nog.quote:Op zondag 3 januari 2010 16:15 schreef MissMSX het volgende:
[..]
Jij ook beterschap
Hoe voelt het nu?
Heel verhaal getikt, verdwijnt het. stomme fokquote:Op zondag 3 januari 2010 16:15 schreef MissMSX het volgende:
[..]
Jij ook beterschap
Hoe voelt het nu?
Je mag er dus wel mee lopen? En hoe lang moet je voorzichtig aan doen?quote:Op zondag 3 januari 2010 16:33 schreef TwistedDarling het volgende:
[..]
Wel oke. beetje pijn nog, maar niet veel. vooral wat geirriteerd en gevoelig nog.
lekker steunverband eromheen als ik de deur uit moet en dan komt het wel goed.
Ja, zolang ik maar niet ga rennen, geen rare bewegingen maak en geen lange afstanden afleg. En met wat extra steun om de knie.quote:Op zondag 3 januari 2010 16:38 schreef MissMSX het volgende:
[..]
Je mag er dus wel mee lopen? En hoe lang moet je voorzichtig aan doen?
Goed dat je naar je lichaam luistertquote:Op zondag 3 januari 2010 16:41 schreef TwistedDarling het volgende:
[..]
Ja, zolang ik maar niet ga rennen, geen rare bewegingen maak en geen lange afstanden afleg. En met wat extra steun om de knie.
2 a 3 weken.
ik was er lekker vroeg bij, voordat er echt wat mis was gegaan.
Je doet toch wat wijsheid op als je jarenlang sukkeltquote:Op zondag 3 januari 2010 16:42 schreef MissMSX het volgende:
[..]
Goed dat je naar je lichaam luistert
quote:Op zondag 3 januari 2010 16:15 schreef MissMSX het volgende:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |