quote:Op zondag 3 januari 2010 12:39 schreef CherryLips het volgende:
ik ben die buikpijn een beetje beu nu
quote:Op zondag 3 januari 2010 14:19 schreef CherryLips het volgende:
afscheidsfeestje vriendin net afgezegd
quote:Op zondag 3 januari 2010 12:39 schreef CherryLips het volgende:
ik ben die buikpijn een beetje beu nu
Beterschapquote:Op zondag 3 januari 2010 14:25 schreef CherryLips het volgende:
Half jaar. Heb haar afgelopen dinsdag nog gezien, maar toch. Ik voel me ondertussen een stuk beter, maar ik durf een treinreis toch niet aan
.
Jij ook beterschapquote:
quote:Op zondag 3 januari 2010 16:15 schreef MissMSX het volgende:
En mensen met honden moeten met hond en al verbannen worden naar een desolaat oord
"De hel"quote:Op zondag 3 januari 2010 16:15 schreef MissMSX het volgende:
En mensen met honden moeten met hond en al verbannen worden naar een desolaat oord
Wel oke. beetje pijn nog, maar niet veel. vooral wat geirriteerd en gevoelig nog.quote:Op zondag 3 januari 2010 16:15 schreef MissMSX het volgende:
[..]
Jij ook beterschap
Hoe voelt het nu?
Heel verhaal getikt, verdwijnt het. stomme fokquote:Op zondag 3 januari 2010 16:15 schreef MissMSX het volgende:
[..]
Jij ook beterschap
Hoe voelt het nu?
Je mag er dus wel mee lopen? En hoe lang moet je voorzichtig aan doen?quote:Op zondag 3 januari 2010 16:33 schreef TwistedDarling het volgende:
[..]
Wel oke. beetje pijn nog, maar niet veel. vooral wat geirriteerd en gevoelig nog.
lekker steunverband eromheen als ik de deur uit moet en dan komt het wel goed.
Ja, zolang ik maar niet ga rennen, geen rare bewegingen maak en geen lange afstanden afleg. En met wat extra steun om de knie.quote:Op zondag 3 januari 2010 16:38 schreef MissMSX het volgende:
[..]
Je mag er dus wel mee lopen? En hoe lang moet je voorzichtig aan doen?
Goed dat je naar je lichaam luistertquote:Op zondag 3 januari 2010 16:41 schreef TwistedDarling het volgende:
[..]
Ja, zolang ik maar niet ga rennen, geen rare bewegingen maak en geen lange afstanden afleg. En met wat extra steun om de knie.
2 a 3 weken.
ik was er lekker vroeg bij, voordat er echt wat mis was gegaan.
Je doet toch wat wijsheid op als je jarenlang sukkeltquote:Op zondag 3 januari 2010 16:42 schreef MissMSX het volgende:
[..]
Goed dat je naar je lichaam luistert
quote:Op zondag 3 januari 2010 16:15 schreef MissMSX het volgende:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |