Dat zal toch niet aan die chocoladetaart gelegen hebben?quote:
Kleur komt wel na genoeg over eenquote:Op zondag 3 januari 2010 11:59 schreef nectarientje het volgende:
[..]
Dat zal toch niet aan die chocoladetaart gelegen hebben?
Daar had ik vanmorgen ook een beetje last vanquote:
Daarom vroeg ik ook naar de taartquote:Op zondag 3 januari 2010 12:06 schreef MissMSX het volgende:
Daar had ik vanmorgen ook een beetje last van
Dat hangt van de lengte af natuurlijkquote:Op zondag 3 januari 2010 12:07 schreef Thrust het volgende:
Doe maar een paar kilootjes66kilo is veeeeeel te weinig
Hoe dun? Pap of water?quote:
Jijj ook last dan?quote:Op zondag 3 januari 2010 12:07 schreef nectarientje het volgende:
[..]
Daarom vroeg ik ook naar de taartDenk dat er toch iets niet helemaal jofel was met iets dat we gegeten hebben..
Het lijkt er wel op, maar dan een ander tintje en enorm door de blender gehaaldquote:Op zondag 3 januari 2010 11:59 schreef nectarientje het volgende:
[..]
Dat zal toch niet aan die chocoladetaart gelegen hebben?
quote:
Dit is geen beetje meer hoorquote:Op zondag 3 januari 2010 12:06 schreef MissMSX het volgende:
[..]
Daar had ik vanmorgen ook een beetje last van
Misschien de pannekoeken?quote:
Volgens me paspoort, 1meter90quote:Op zondag 3 januari 2010 12:07 schreef nectarientje het volgende:
[..]
Dat hangt van de lengte af natuurlijk
Dan is 66 kg wel echt te weinig ja. Ga eens eten jij!quote:
Gewoon alles eten waar ik zin in heb. Nu niet dan, want dat schiet niet meer, maar als ik weer beter benquote:
Pcies! Bierfstuk eten en de sportschool inquote:Op zondag 3 januari 2010 12:11 schreef nectarientje het volgende:
[..]
Dan is 66 kg wel echt te weinig ja. Ga eens eten jij!
sportschool? zit alleen maar spiermassa, moet juist wat vet bijquote:Op zondag 3 januari 2010 12:13 schreef Grrrrrrrr het volgende:
[..]
Pcies! Bierfstuk eten en de sportschool in
*schopt Thrust naar de appie* Je bent dan wel langer maar ik ben zwaarder dus ik kan je schoppenquote:Op zondag 3 januari 2010 12:13 schreef Thrust het volgende:
Daarvoor moet ik naar de appie, wat ik in huis heb val ik alleen maar nog meer vanaf
18,3 is ondergewicht.. tussen de 20-25 is normaalquote:Op zondag 3 januari 2010 12:15 schreef Tegan het volgende:
Aankomen vind ik ook wel moeilijk. Ookal eet je genoeg toch? Als je er geen last van heb gewoon zo laten, je zit nog redelijk normaal 18,3.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |