Dan is het geen afstel dus. Alleen erg lang uitstelquote:Op zondag 3 januari 2010 10:52 schreef Bengeltje het volgende:
[..]
Jawel, het is dat komende zaterdag mijn oudste jarig is. Het zal eerder zijn dat ik mijn ouders die zaterdag zie,
dan dat ik deze week nog even naar hen toe ga.
Ik zie het als afstel, ga echt niet meer voor de verjaardag als zij hier die zaterdag zijn geweest.quote:Op zondag 3 januari 2010 10:59 schreef MissMSX het volgende:
[..]
Dan is het geen afstel dus. Alleen erg lang uitstel
Hmmmm zo ja... ja, dan is het wel afstelquote:Op zondag 3 januari 2010 11:02 schreef Bengeltje het volgende:
[..]
Ik zie het als afstel, ga echt niet meer voor de verjaardag als zij hier die zaterdag zijn geweest.
quote:Op zondag 3 januari 2010 11:19 schreef nectarientje het volgende:
Ik kom niet nog een keer met chocoladetaart aan hoor
Vandaag wandel je maar echt eens een keer meequote:Op zondag 3 januari 2010 11:19 schreef nectarientje het volgende:
Nu wel.quote:
quote:Op zondag 3 januari 2010 11:19 schreef nectarientje het volgende:
Op het laatste stukje na, doe ik met je meequote:Op zondag 3 januari 2010 11:22 schreef nectarientje het volgende:Nee, het is bankhangmetboekensleepjezelfnaardeappiealsjezinhebtdag
Watjequote:Op zondag 3 januari 2010 11:22 schreef nectarientje het volgende:
Nee, het is bankhangmetboekensleepjezelfnaardeappiealsjezinhebtdag
Had eigenlijk gisteren al moeten gaan, weinig voedzaam nog in huisquote:Op zondag 3 januari 2010 11:38 schreef nectarientje het volgende:
mja, ik kan het vandaag nog net uitzingenDan moet ik morgen wel echt maar goed, dat is niet anders.
Beterschap!quote:
Wat heeft u?quote:
aah CL *aait over bolletje* What's up?quote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |