Of nu al een beetje doen, zodat je iig weet wat er van je verwacht wordt en je goed in kunt schatten hoeveel werk het isquote:Op zondag 3 januari 2010 16:50 schreef TwistedDarling het volgende:
[..]
Je doet toch wat wijsheid op als je jarenlang sukkelt
Whe, ik moet studeren maar ik wil echt niet. Ik vind namelijk dat ik nog kerstvakantie heb. Dat is ook zo, maar toch heb je dan nooit echt vrij.
ik kan ook morgen vroeg opstaan en dan gelijk gaan studeren. heb toch pas om 3 u college en zoveel werk is het volgens mij niet. dilemma's. :p
quote:
Als ze los lopen springen ze tegen je op en als ze aan de lijn zitten breek je je nek over die riem.quote:
quote:Op zondag 3 januari 2010 16:59 schreef MissMSX het volgende:
[..]
[..]
Als ze los lopen springen ze tegen je op en als ze aan de lijn zitten breek je je nek over die riem.
Opzouten met die kutbeesten als je ze niet in bedwang kunt houden
De enige lieve hond is een hond die niet in mijn buurt is. Ik heb zo'n schurfthekel aan die beesten, maar nog meer aan de baasjes die niet begrijpen dat er mensen zijn die niet gediend zijn van een hond in de buurtquote:Op zondag 3 januari 2010 17:02 schreef Thrust het volgende:
[..]
sommige mensen kunnen dat niet, maar er zijn lieve hondjes
![]()
Ik heb vanmiddag gewandeld en kwam op de boulevard van Kijkduin. Mooi weer, dus druk. En ik stap lekker door i.p.v. dat ik flaneer. Dus ik wil zo'n flanerende troela met hond inhalen, loopt die hond ineens naar links, zo voor m'n voeten. Als ik niets had gedaan was ik over de lijn gestruikeld, dus ik pak in een reflex en een stuk irritatie de lijn op met de hond eraan en zet de hond rechts naast me neer voor de voeten van die vrouw. Zegt ze: "Nou ja, doe ff normaal joh." Waarop ik antwoordde:"Doe zelf normaal. Hou die hond gewoon bij je."quote:Op zondag 3 januari 2010 17:07 schreef Thrust het volgende:
In dit geval dan honden, maar je moet vind ik mensen niet onnodig lastig vallenzeker niet als er al commentaar geleverd is, sommige mensen zijn echt oost indisch doof
Lekker ascosiaalquote:Op zondag 3 januari 2010 17:12 schreef MissMSX het volgende:
[..]
Ik heb vanmiddag gewandeld en kwam op de boulevard van Kijkduin. Mooi weer, dus druk. En ik stap lekker door i.p.v. dat ik flaneer. Dus ik wil zo'n flanerende troela met hond inhalen, loopt die hond ineens naar links, zo voor m'n voeten. Als ik niets had gedaan was ik over de lijn gestruikeld, dus ik pak in een reflex en een stuk irritatie de lijn op met de hond eraan en zet de hond rechts naast me neer voor de voeten van die vrouw. Zegt ze: "Nou ja, doe ff normaal joh." Waarop ik antwoordde:"Doe zelf normaal. Hou die hond gewoon bij je."
Kutwijf
Van mij of van haar?quote:
Hij liep niet eens heel lang ofzo, maar lang genoeg om mij te kunnen laten struikelen terwijl ik wilde passeren.quote:Op zondag 3 januari 2010 17:24 schreef Thrust het volgende:
Haha, de eigenares van die hondals je een hond aan de riem heb, moet je hem kort houden
B loopt ook gewoon netjes naast me, stukje opvoeding
Ik denk ook niet dat ik dat in dit leven alleen ga halenquote:Op zondag 3 januari 2010 17:31 schreef Thrust het volgende:
100.000 km!aardig afstand, is dat gewoon rustig wandelen of heb je een aardig tempo?
dat valt wel mee hoor. Ik vind wandelen leuk om te doen en als ik voor officiele tochten een stempeltje kan krijgen loop ik ten minste niet voor nietsquote:Op zondag 3 januari 2010 17:42 schreef Thrust het volgende:
Je pakt het aardig professioneel aan, voor een hobbywandelen is leuk zo af en toe maar dit gaat wel heel ver
Een beetje vent post gewoon de echte en accepteert de bijbehorende ban.quote:
quote:Op zondag 3 januari 2010 16:15 schreef MissMSX het volgende:
En mensen met honden moeten met hond en al verbannen worden naar een desolaat oord
Zolang Plato zijn grootheidswaanzin alleen van waarde is in zijn hoofd, maar nog niet geëffectueerd in wet- en regelgeving, zou ik dat lekker naast mij neerleggen.quote:
Die hond van mijn ouders niet. Als dat beest haar speelgoedbot ziet heeft ze zelfs geen oog voor andere honden. En het is een Jack Russel, die springen niet zo erg tegen je aan.quote:Op zondag 3 januari 2010 16:59 schreef MissMSX het volgende:
[..]
[..]
Als ze los lopen springen ze tegen je op en als ze aan de lijn zitten breek je je nek over die riem.
Opzouten met die kutbeesten als je ze niet in bedwang kunt houden
Dat, en ik heb de hond van mijn ouders geleerd om aan de stille kant van mij te lopen, zodat ze niemand in de weg loopt/quote:Op zondag 3 januari 2010 17:24 schreef Thrust het volgende:
Haha, de eigenares van die hondals je een hond aan de riem heb, moet je hem kort houden
B loopt ook gewoon netjes naast me, stukje opvoeding
Ging ook om de eigenaarsquote:
Het valt of staat met een goede opvoeding. En als ik zie hoe vaak ik ongevraagd wordt lastiggevallen door tegen-mij-opspringende honden, dan denk ik 'daar valt nog wel wat te verbeteren'.quote:Op zondag 3 januari 2010 18:36 schreef RealZeus het volgende:
Dat, en ik heb de hond van mijn ouders geleerd om aan de stille kant van mij te lopen, zodat ze niemand in de weg loopt/
De hond kan er in feite ook niets aan doen. Het zijn gewoon slechte baasjes.quote:Op zondag 3 januari 2010 18:36 schreef RealZeus het volgende:
[..]
Dat, en ik heb de hond van mijn ouders geleerd om aan de stille kant van mij te lopen, zodat ze niemand in de weg loopt/
Wat is de stille kant als je in een druk centrum loopt?quote:Op zondag 3 januari 2010 18:36 schreef RealZeus het volgende:
[..]
Iets wat ze zelfs met kinderen mogen doen, eerst screenen voor dat mensen een hond mogen kopenquote:Op zondag 3 januari 2010 18:44 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Het valt of staat met een goede opvoeding. En als ik zie hoe vaak ik ongevraagd wordt lastiggevallen door tegen-mij-opspringende honden, dan denk ik 'daar valt nog wel wat te verbeteren'.
* Bengeltje houdt Noukie uit buurt van Miss.quote:Op zondag 3 januari 2010 18:44 schreef MissMSX het volgende:
[..]
De hond kan er in feite ook niets aan doen. Het zijn gewoon slechte baasjes.
En dan dat eeuwige "Hij doet niets hoor." van dat soort sukkels. Hij komt in m'n buurt, dat is al erg genoeg
Of op een drukke boulevard. Goed puntquote:Op zondag 3 januari 2010 18:45 schreef Bengeltje het volgende:
[..]
Wat is de stille kant als je in een druk centrum loopt?
Het zijstraatje naar de weg naar huis.quote:Op zondag 3 januari 2010 18:45 schreef Bengeltje het volgende:
[..]
Mits goed aangelijnd en vooral goed luisterend heb ik niets tegen honden. Ik wil ze gewoon niet ongevraagd aan me hebben zittenquote:Op zondag 3 januari 2010 18:46 schreef Bengeltje het volgende:
[..]
* Bengeltje houdt Noukie uit buurt van Miss.
In principe geen probleem toch? Mits het baasje de lijn gewoon kort houdt.quote:
Je poste thuis.quote:Op zondag 3 januari 2010 18:46 schreef Anthraxx het volgende:
[..]
Het zijstraatje naar de weg naar huis.
Heel kort naast je, zo kort dat ie geen kant op kanquote:Op zondag 3 januari 2010 18:45 schreef Bengeltje het volgende:
[..]
Aan de voet. Dan zei je 'voet!' en dan liep ze echt vlak naast je.quote:Op zondag 3 januari 2010 18:45 schreef Bengeltje het volgende:
[..]
Net als mannen, toch?quote:Op zondag 3 januari 2010 18:48 schreef MissMSX het volgende:
[..]
Mits goed aangelijnd en vooral goed luisterend heb ik niets tegen honden. Ik wil ze gewoon niet ongevraagd aan me hebben zitten
Klopt. Heel kort. Zeker als het zo druk is heb je al weinig ruimte om in te halen.quote:Op zondag 3 januari 2010 18:48 schreef AirwiN het volgende:
[..]
In principe geen probleem toch? Mits het baasje de lijn gewoon kort houdt.
Ik heb het ook liever niet.quote:Op zondag 3 januari 2010 18:48 schreef MissMSX het volgende:
[..]
Mits goed aangelijnd en vooral goed luisterend heb ik niets tegen honden. Ik wil ze gewoon niet ongevraagd aan me hebben zitten
Het gaat me er niet om dat het doodeng is, het is gewoon enorm ongewenst om zo'n beest tegen je op te hebben rijden met z'n smerige poten en bek. Bahquote:Op zondag 3 januari 2010 18:49 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Aan de voet. Dan zei je 'voet!' en dan liep ze echt vlak naast je.
En je hond meenemen naar een druk centrum is sowieso al een slecht idee, iedereen breekt z'n nek over de hond en zo'n hond vind het echt vreselijk. In wandelgebieden vind ik het wel wat anders, kan zo'n hond ook eens lekker een beetje loslopen en dan mag de riem van mij ook gewoon vieren hoor.
Het is alleen een beetje jammer als die honden losgelaten worden en van enthousiasme tegen alles en iedereen opspringen. Nou vind ik dat geen erg omdat ik honden tof vind, maar als klein CL'etje vond ik het ook doodeng.
Aangelijnde mannen?quote:
Dan nog, het kan links en rechts zijn. En zo kort in een druk centrum? Sorry, ben een echte hondenliefhebber.quote:Op zondag 3 januari 2010 18:49 schreef Thrust het volgende:
[..]
Heel kort naast je, zo kort dat ie geen kant op kaneen hond is niet geschikt om in een drukke ruimtes, veel ruimte te geven, gaan dan lekker het strand op ofzo
Honden in een druk gebied is bijna net zo erg als kinderwagens enzoquote:Op zondag 3 januari 2010 18:52 schreef Bengeltje het volgende:
[..]
Dan nog, het kan links en rechts zijn. En zo kort in een druk centrum? Sorry, ben een echte hondenliefhebber.
Liever een hond dan een kat (ben ook gek op mijn poezels hoor) maar in een druk centrum? Nee doe ik haar niet aan en de mensen die niet van honden houden ook niet.
Nou dacht meer het goed luisteren gebeuren, maar wat jij leuk vindquote:
Wat lief. Je had ze ook kunnen laten trekkenquote:Op zondag 3 januari 2010 18:54 schreef Bengeltje het volgende:
[..]
Ik liet vandaag drie mannen mijn auto duwen.Dat is pas onder de duim hebben.
Vertel, vertel!quote:Op zondag 3 januari 2010 18:54 schreef CherryLips het volgende:
Gister trouwens de spoorwegpolitie op Den haag CS in actie gezien
Die van ons komen ook echt in het centrum., in het bos hebben ze de ruimte en anders wel de hei opquote:Op zondag 3 januari 2010 18:52 schreef Bengeltje het volgende:
[..]
Dan nog, het kan links en rechts zijn. En zo kort in een druk centrum? Sorry, ben een echte hondenliefhebber.
Liever een hond dan een kat (ben ook gek op mijn poezels hoor) maar in een druk centrum? Nee doe ik haar niet aan en de mensen die niet van honden houden ook niet.
Leg mij eens geen woorden in de mondquote:Op zondag 3 januari 2010 18:54 schreef Thrust het volgende:
[..]
Nou dacht meer het goed luisteren gebeuren, maar wat jij leuk vind
Klopt, het is vreselijk irritant om een kinderwagen tegen je been te krijgen. Of het nu door de ouder wordt gedaan of een kleintje die net kan lopen en met de wagen aan de haal gaat en deze tegen je been parkeert.quote:Op zondag 3 januari 2010 18:53 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Honden in een druk gebied is bijna net zo erg als kinderwagens enzo. Alleen is het een stuk minder erg als je per ongeluk tegen een kinderkar aantrapt dan wanneer je een hond een rotschop geeft
En dan kom ik daar blij aangewandeld met mijn nerdy wandelboekje en medailles en dan komt jouw hond op me afgerend. En wat gebeurt er dan?quote:Op zondag 3 januari 2010 18:55 schreef Thrust het volgende:
[..]
Die van ons komen ook echt in het centrum., in het bos hebben ze de ruimte en anders wel de hei op
Geef je wel een koekje, laat die woorden maar zittenquote:Op zondag 3 januari 2010 18:55 schreef MissMSX het volgende:
[..]
Leg mij eens geen woorden in de mond![]()
* crosspost naar OUD quote *quote:Op zondag 3 januari 2010 18:53 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Honden in een druk gebied is bijna net zo erg als kinderwagens enzo. Alleen is het een stuk minder erg als je per ongeluk tegen een kinderkar aantrapt dan wanneer je een hond een rotschop geeft
Het was niet heel spectaculair, ik zat in de trein te wachten tot hij wegreed en toen werd een oud anders smoezelig mannetje toegesproken door vier agenten en werden z'n spullen doorzocht. Hij wilde steeds opstaan maar dat mocht niet, beetje nerveus enzo. Blijkbaar vonden ze van alles, want hij werd na tien minuten meegenomen. Die man steeds lachen en die agent schouderklopjes proberen te geven, was die agent niet zo blij meequote:
Dan roep ik, gaat die liggen en kan jij gewoon passerenquote:Op zondag 3 januari 2010 18:56 schreef MissMSX het volgende:
[..]
En dan kom ik daar blij aangewandeld met mijn nerdy wandelboekje en medailles en dan komt jouw hond op me afgerend. En wat gebeurt er dan?
Owh ja, kinderwagens en kinderen... zouden ook verboden moeten worden. Zooooooooooooo irritantquote:Op zondag 3 januari 2010 18:55 schreef Bengeltje het volgende:
[..]
Klopt, het is vreselijk irritant om een kinderwagen tegen je been te krijgen. Of het nu door de ouder wordt gedaan of een kleintje die net kan lopen en met de wagen aan de haal gaat en deze tegen je been parkeert.Je mag die ook geen tik geven.
Had ik kunnen doen, maar ik wil ze graag nog iets langer houden en niet over ze heen glijden.quote:Op zondag 3 januari 2010 18:54 schreef Anthraxx het volgende:
[..]
Wat lief. Je had ze ook kunnen laten trekken.
quote:Op zondag 3 januari 2010 18:56 schreef Thrust het volgende:
[..]
Geef je wel een koekje, laat die woorden maar zitten
Zo, al een beetje bijgekomen?quote:Op zondag 3 januari 2010 18:56 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Het was niet heel spectaculair, ik zat in de trein te wachten tot hij wegreed en toen werd een oud anders smoezelig mannetje toegesproken door vier agenten en werden z'n spullen doorzocht. Hij wilde steeds opstaan maar dat mocht niet, beetje nerveus enzo. Blijkbaar vonden ze van alles, want hij werd na tien minuten meegenomen. Die man steeds lachen en die agent schouderklopjes proberen te geven, was die agent niet zo blij mee.
Spannend!
quote:Op zondag 3 januari 2010 18:56 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Het was niet heel spectaculair, ik zat in de trein te wachten tot hij wegreed en toen werd een oud anders smoezelig mannetje toegesproken door vier agenten en werden z'n spullen doorzocht. Hij wilde steeds opstaan maar dat mocht niet, beetje nerveus enzo. Blijkbaar vonden ze van alles, want hij werd na tien minuten meegenomen. Die man steeds lachen en die agent schouderklopjes proberen te geven, was die agent niet zo blij mee.
Spannend!
Waarom maak ik dat nooit mee?quote:Op zondag 3 januari 2010 18:57 schreef Thrust het volgende:
[..]
Dan roep ik, gaat die liggen en kan jij gewoon passeren
Juist, daarom liever geen hond mee naar het centrum.quote:Op zondag 3 januari 2010 18:56 schreef MissMSX het volgende:
[..]
En dan kom ik daar blij aangewandeld met mijn nerdy wandelboekje en medailles en dan komt jouw hond op me afgerend. En wat gebeurt er dan?
Niets, die stond alleen in de sneeuw, de banden vonden het mooi om op dezelfde plek te blijven spinnen.quote:Op zondag 3 januari 2010 18:57 schreef Anthraxx het volgende:
Was was er mis met de auto? (afgezien van het feit dat hij het niet meer deed).
Ze zijn vrij goed opgevoed, mede dankzij me paquote:
'mijn pa'quote:Op zondag 3 januari 2010 19:01 schreef Thrust het volgende:
[..]
Ze zijn vrij goed opgevoed, mede dankzij me pa
Het komt voor, als je een hond goed jong in huis hebt en je er veel aandacht aan kan besteden.quote:
Ja maar daar lopen ook wandelaarsquote:Op zondag 3 januari 2010 18:59 schreef Bengeltje het volgende:
[..]
Juist, daarom liever geen hond mee naar het centrum.Kleine moeite en de hond is liever aan het rennen in het bos.
'Mijn pa' klinkt ook nog steeds aardig als een understudy voor Ciske de Rat anders...quote:Op zondag 3 januari 2010 19:02 schreef MissMSX het volgende:
[..]
'mijn pa'![]()
Sorry, deze kon ik echt niet laten
quote:Op zondag 3 januari 2010 19:03 schreef Bengeltje het volgende:
[..]
Het komt voor, als je een hond goed jong in huis hebt en je er veel aandacht aan kan besteden.
Mijn vader had een dobermann, die rende over het spoor. Mijn vader riep "zit" hond ging zitten, trein er overheen.
Nee. Die hond hoort al niet op mij af te rennen. Dat is toch de wereld op z'n kop? Als ik als onschuldige wandelaar een cursus moet volgen hoe ik een slecht opgevoede hond moet gaan afwerenquote:Op zondag 3 januari 2010 19:03 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Ja maar daar lopen ook wandelaars. Maar dan zou je je hyperactieve hond nergens meer even los kunnen laten, er zijn al zo weinig plekken waar ze lekker kunnen rennen. Als zo'n hond op je af komt rennen, moet je je knie naar voren doen om hem af te weren. Als het goed is leren ze ook op puppycursus dat het dan niet oké is. Maar ja, veel mensen zijn tegenwoordig te eigenwijs om een cursus te volgen met hun hond, ook al is het een onhandelbaar rotbeest.
Klopt, knietje tegen het borstbeen.quote:Op zondag 3 januari 2010 19:03 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Ja maar daar lopen ook wandelaars. Maar dan zou je je hyperactieve hond nergens meer even los kunnen laten, er zijn al zo weinig plekken waar ze lekker kunnen rennen. Als zo'n hond op je af komt rennen, moet je je knie naar voren doen om hem af te weren. Als het goed is leren ze ook op puppycursus dat het dan niet oké is. Maar ja, veel mensen zijn tegenwoordig te eigenwijs om een cursus te volgen met hun hond, ook al is het een onhandelbaar rotbeest.
Ik zie al zoveel door de vingers bij hemquote:Op zondag 3 januari 2010 19:04 schreef Litpho het volgende:
[..]
'Mijn pa' klinkt ook nog steeds aardig als een understudy voor Ciske de Rat anders...
quote:Op zondag 3 januari 2010 19:04 schreef Litpho het volgende:
'Mijn pa' klinkt ook nog steeds aardig als een understudy voor Ciske de Rat anders...
quote:Op zondag 3 januari 2010 19:06 schreef AirwiN het volgende:
[..]
[ afbeelding ] Ik mocht niet mee.
Ik ben te klein.
En vervolgens hangen ze in je enkels?quote:Op zondag 3 januari 2010 19:05 schreef Bengeltje het volgende:
Klopt, knietje tegen het borstbeen.Moeten ze het maar niet doen.
Het is echt gebeurd.quote:
quote:Op zondag 3 januari 2010 19:06 schreef AirwiN het volgende:
[..]
[ afbeelding ] Ik mocht niet mee.
Ik ben te klein.
In Bussum zeggen we "me" , typ veel zoals ik wel eens spreekquote:Op zondag 3 januari 2010 19:02 schreef MissMSX het volgende:
[..]
'mijn pa'![]()
Sorry, deze kon ik echt niet laten
Of krijg je een ram voor je harses van het baasjequote:Op zondag 3 januari 2010 19:07 schreef AirwiN het volgende:
[..]
En vervolgens hangen ze in je enkels?
quote:Op zondag 3 januari 2010 19:07 schreef AirwiN het volgende:
[..]
En vervolgens hangen ze in je enkels?
Waarom zei hij dat dan op dat moment?quote:Op zondag 3 januari 2010 19:07 schreef Bengeltje het volgende:
[..]
Het is echt gebeurd.Ik heb mijn vader nooit zien huilen maar toen kwam hij huilend naar huis.
Ik vind dat dus echt afschuwelijk staan. Typ dan 'm'n', dan snap ik het nog. 'Me' heeft een compleet andere betekenis.quote:Op zondag 3 januari 2010 19:08 schreef Thrust het volgende:
[..]
In Bussum zeggen we "me" , typ veel zoals ik wel eens spreek
Weet ik het... zal wel reflex zijn geweest. Zag de trein aankomen en het eerste woord was "zit". Tja. niet handig als je hond net op het spoor loopt.quote:Op zondag 3 januari 2010 19:08 schreef MissMSX het volgende:
[..]
Waarom zei hij dat dan op dat moment?
Jij zit zeker niet op sgool?quote:Op zondag 3 januari 2010 19:08 schreef Thrust het volgende:
[..]
In Bussum zeggen we "me" , typ veel zoals ik wel eens spreek
Ik wil het geeneens weten.quote:Op zondag 3 januari 2010 19:08 schreef Bengeltje het volgende:
Echt niet. Honden die aan je enkels hangen doen wel meer dan eerst tegen je opspringen.
Aaaaaaw, dat is wel echt heel zieligquote:Op zondag 3 januari 2010 19:09 schreef Bengeltje het volgende:
[..]
Weet ik het... zal wel reflex zijn geweest. Zag de trein aankomen en het eerste woord was "zit". Tja. niet handig als je hond net op het spoor loopt.
Ben te snel, ongeduldig mannekequote:
Litpho is ook heel snel, maar wel heel correct op zijn taalgebruik. Ergo: slecht excuusquote:
Die zit hier al heel lang, kwestie van ervaring denk ikquote:Op zondag 3 januari 2010 19:12 schreef MissMSX het volgende:
[..]
Litpho is ook heel snel, maar wel heel correct op zijn taalgebruik. Ergo: slecht excuus
Wat heeft de duur van zijn aanwezigheid op Fok! te maken met zijn taalgebruik?quote:Op zondag 3 januari 2010 19:13 schreef Thrust het volgende:
[..]
Die zit hier al heel lang, kwestie van ervaring denk ik
Tuurlijk.quote:Op zondag 3 januari 2010 19:13 schreef Thrust het volgende:
[..]
Die zit hier al heel lang, kwestie van ervaring denk ik
Kon het toch proberenquote:Op zondag 3 januari 2010 19:14 schreef MissMSX het volgende:
[..]
Wat heeft de duur van zijn aanwezigheid op Fok! te maken met zijn taalgebruik?
Je lult je hier echt niet uit hoor
Hier? Dat is wel erg naief van je om dat te denkenquote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |