Nee. Die hond hoort al niet op mij af te rennen. Dat is toch de wereld op z'n kop? Als ik als onschuldige wandelaar een cursus moet volgen hoe ik een slecht opgevoede hond moet gaan afwerenquote:Op zondag 3 januari 2010 19:03 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Ja maar daar lopen ook wandelaars. Maar dan zou je je hyperactieve hond nergens meer even los kunnen laten, er zijn al zo weinig plekken waar ze lekker kunnen rennen. Als zo'n hond op je af komt rennen, moet je je knie naar voren doen om hem af te weren. Als het goed is leren ze ook op puppycursus dat het dan niet oké is. Maar ja, veel mensen zijn tegenwoordig te eigenwijs om een cursus te volgen met hun hond, ook al is het een onhandelbaar rotbeest.
Klopt, knietje tegen het borstbeen.quote:Op zondag 3 januari 2010 19:03 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Ja maar daar lopen ook wandelaars. Maar dan zou je je hyperactieve hond nergens meer even los kunnen laten, er zijn al zo weinig plekken waar ze lekker kunnen rennen. Als zo'n hond op je af komt rennen, moet je je knie naar voren doen om hem af te weren. Als het goed is leren ze ook op puppycursus dat het dan niet oké is. Maar ja, veel mensen zijn tegenwoordig te eigenwijs om een cursus te volgen met hun hond, ook al is het een onhandelbaar rotbeest.
Ik zie al zoveel door de vingers bij hemquote:Op zondag 3 januari 2010 19:04 schreef Litpho het volgende:
[..]
'Mijn pa' klinkt ook nog steeds aardig als een understudy voor Ciske de Rat anders...
quote:Op zondag 3 januari 2010 19:04 schreef Litpho het volgende:
'Mijn pa' klinkt ook nog steeds aardig als een understudy voor Ciske de Rat anders...
quote:Op zondag 3 januari 2010 19:06 schreef AirwiN het volgende:
[..]
[ afbeelding ] Ik mocht niet mee.
Ik ben te klein.
En vervolgens hangen ze in je enkels?quote:Op zondag 3 januari 2010 19:05 schreef Bengeltje het volgende:
Klopt, knietje tegen het borstbeen.Moeten ze het maar niet doen.
Het is echt gebeurd.quote:
quote:Op zondag 3 januari 2010 19:06 schreef AirwiN het volgende:
[..]
[ afbeelding ] Ik mocht niet mee.
Ik ben te klein.
In Bussum zeggen we "me" , typ veel zoals ik wel eens spreekquote:Op zondag 3 januari 2010 19:02 schreef MissMSX het volgende:
[..]
'mijn pa'![]()
Sorry, deze kon ik echt niet laten
Of krijg je een ram voor je harses van het baasjequote:Op zondag 3 januari 2010 19:07 schreef AirwiN het volgende:
[..]
En vervolgens hangen ze in je enkels?
quote:Op zondag 3 januari 2010 19:07 schreef AirwiN het volgende:
[..]
En vervolgens hangen ze in je enkels?
Waarom zei hij dat dan op dat moment?quote:Op zondag 3 januari 2010 19:07 schreef Bengeltje het volgende:
[..]
Het is echt gebeurd.Ik heb mijn vader nooit zien huilen maar toen kwam hij huilend naar huis.
Ik vind dat dus echt afschuwelijk staan. Typ dan 'm'n', dan snap ik het nog. 'Me' heeft een compleet andere betekenis.quote:Op zondag 3 januari 2010 19:08 schreef Thrust het volgende:
[..]
In Bussum zeggen we "me" , typ veel zoals ik wel eens spreek
Weet ik het... zal wel reflex zijn geweest. Zag de trein aankomen en het eerste woord was "zit". Tja. niet handig als je hond net op het spoor loopt.quote:Op zondag 3 januari 2010 19:08 schreef MissMSX het volgende:
[..]
Waarom zei hij dat dan op dat moment?
Jij zit zeker niet op sgool?quote:Op zondag 3 januari 2010 19:08 schreef Thrust het volgende:
[..]
In Bussum zeggen we "me" , typ veel zoals ik wel eens spreek
Ik wil het geeneens weten.quote:Op zondag 3 januari 2010 19:08 schreef Bengeltje het volgende:
Echt niet. Honden die aan je enkels hangen doen wel meer dan eerst tegen je opspringen.
Aaaaaaw, dat is wel echt heel zieligquote:Op zondag 3 januari 2010 19:09 schreef Bengeltje het volgende:
[..]
Weet ik het... zal wel reflex zijn geweest. Zag de trein aankomen en het eerste woord was "zit". Tja. niet handig als je hond net op het spoor loopt.
Ben te snel, ongeduldig mannekequote:
Litpho is ook heel snel, maar wel heel correct op zijn taalgebruik. Ergo: slecht excuusquote:
Die zit hier al heel lang, kwestie van ervaring denk ikquote:Op zondag 3 januari 2010 19:12 schreef MissMSX het volgende:
[..]
Litpho is ook heel snel, maar wel heel correct op zijn taalgebruik. Ergo: slecht excuus
Wat heeft de duur van zijn aanwezigheid op Fok! te maken met zijn taalgebruik?quote:Op zondag 3 januari 2010 19:13 schreef Thrust het volgende:
[..]
Die zit hier al heel lang, kwestie van ervaring denk ik
Tuurlijk.quote:Op zondag 3 januari 2010 19:13 schreef Thrust het volgende:
[..]
Die zit hier al heel lang, kwestie van ervaring denk ik
Kon het toch proberenquote:Op zondag 3 januari 2010 19:14 schreef MissMSX het volgende:
[..]
Wat heeft de duur van zijn aanwezigheid op Fok! te maken met zijn taalgebruik?
Je lult je hier echt niet uit hoor
Hier? Dat is wel erg naief van je om dat te denkenquote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |