Nee, voel er totaal niets van, alleen iedere keer als ik de pleister eraf haal dan bloed het weer helemaal omdat het aan de pleister blijft plakken. Maar ik kon moeilijk geen pleister doen op het werk enzo.quote:Op zaterdag 2 januari 2010 18:01 schreef Grrrrrrrr het volgende:
Ik heb nog nooit een echte brandwond gehad. Alleen wat brandblaren en toen vond ik mezelf al heel zielig.![]()
Heb je er veel last van (gehad) T.?
Nee. Denk niet dat die echt iets kan doen?quote:Op zaterdag 2 januari 2010 18:03 schreef Grrrrrrrr het volgende:
Ben je er eigenlijk mee naar de huisarts geweest?
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Het valt wel mee toch.
quote:Op zaterdag 2 januari 2010 18:39 schreef Tegan het volgende:Ziet er netjes uit idd.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Het valt wel mee toch.
Als je niet aan het werk bent zou ik het zo min mogelijk bedekken (maw: niet), als ik het zo zie zou ik zeggen dat die wond binnen een dag droog zou moeten kunnen zijn als je het niet afdekt.
"It's hard to argue against cynics - they always sound smarter than optimists because they have so much evidence on their side."
Ik vind van wel, dus dat heb je maar te accepterenquote:
Hoe was de lunch? En zit je nu op het toilet dat je tijd hebt om te posten?quote:Op zaterdag 2 januari 2010 20:14 schreef Tegan het volgende:
Heb je het trouwens over mijn duim of mijn lunch?
Doe eens teruglezenquote:Op zaterdag 2 januari 2010 20:22 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Hoe was de lunch? En zit je nu op het toilet dat je tijd hebt om te posten?
quote:
huh valt dit niet onder met 2 maten metenquote:Op zaterdag 2 januari 2010 20:22 schreef MissMSX het volgende:
Je duim heb ik gemist
Maar daar krijg je een kusje op
Daar doe ik niet aan. Ik verwacht dat ze speciaal voor mij een copy/paste doet of het nog even herhaalt.quote:
Hey, lekker gewandeld?quote:
Ik heb meegedaan met het eten en taarten na de wandelingquote:
Na 2x 20 min wandelen, heb je wel een taartje verdiendquote:Op zaterdag 2 januari 2010 20:33 schreef nectarientje het volgende:
[..]
Ik heb meegedaan met het eten en taarten na de wandelingHoewel, ik heb 2x 20 min gewandeld, ook al best aardig
En nee, ik ben niet getrouwd.
ja hoorquote:Op zaterdag 2 januari 2010 21:54 schreef Bengeltje het volgende:
Zou je voor mij twee van die rode rubberdingetjes kunnen bewaren?
Zijn gewone rubberen pakkingen? Weet niet of het haast heb?quote:Op zaterdag 2 januari 2010 21:54 schreef Bengeltje het volgende:
Dus als het haast heb, ga je maar zuipen vanavondquote:Op zaterdag 2 januari 2010 21:55 schreef nectarientje het volgende:
[..]
ja hoorPM je adres maar, dan doe ik ze op de bus voor je. Ik heb nu geen lege flessen, maar dat komt goed. Of heb je er heel veel haast mee?
Mankeert niks aan, meer Hertog Jan drinkerquote:
Ik ben van huis uit Grolsch gewend. Brand vind ik ook erg lekkerquote:Op zaterdag 2 januari 2010 21:59 schreef Thrust het volgende:
Mankeert niks aan, meer Hertog Jan drinkerHoewel ik net een flesje Red stripe ge-probeert heb, wat een troep
Wat wil je ermee als ik vragen mag?quote:Op zaterdag 2 januari 2010 21:54 schreef Bengeltje het volgende:
Dan heb je, een goede opvoeding genotenquote:Op zaterdag 2 januari 2010 22:00 schreef nectarientje het volgende:
[..]
Ik ben van huis uit Grolsch gewend. Brand vind ik ook erg lekker
Uiteraard, wij Achterhoekers weten wel wat lekker isquote:
Nee, geen haast mee. Stuur je zo mijn adres.quote:Op zaterdag 2 januari 2010 21:55 schreef nectarientje het volgende:
[..]
ja hoorPM je adres maar, dan doe ik ze op de bus voor je. Ik heb nu geen lege flessen, maar dat komt goed. Of heb je er heel veel haast mee?
Mijn zoon heeft vandaag een gitaar gekregen voor zijn verjaardag volgende week, zijn in Eindhoven gaan kijken. Lit vertelde dat die rode dingen handig zijn om de band die aan de gitaar bevestigd zit op z'n plaats te houden.quote:Op zaterdag 2 januari 2010 22:01 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Wat wil je ermee als ik vragen mag?
Hehe, hoe kom je erop?quote:Op zaterdag 2 januari 2010 22:06 schreef Bengeltje het volgende:
Lit vertelde dat die rode dingen handig zijn om de band die aan de gitaar bevestigd zit op z'n plaats te houden.
Ik hoor 't hem gewoon zeggen.quote:Op zaterdag 2 januari 2010 22:09 schreef Bengeltje het volgende:
Antwoord: " Velen zijn mij voor geweest".![]()
quote:Op zaterdag 2 januari 2010 22:06 schreef nectarientje het volgende:
[..]
Uiteraard, wij Achterhoekers weten wel wat lekker is
Waar moet je zijn?quote:Op zaterdag 2 januari 2010 22:16 schreef Thrust het volgende:
weet ik, kom er nog wel eens
ga de van de week nog naar toe
Even naar Hengelo en Arnhem, iets ophalen voor Paquote:
Welke Hengelo?quote:Op zaterdag 2 januari 2010 22:44 schreef Thrust het volgende:
Even naar Hengelo en Arnhem, iets ophalen voor Pa
Deze Hengelo, http://maps.google.nl/maps?f=q&source=s_q&hl=nl&geocode=&q=hengelo&sll=52.050115,6.039391&sspn=0.031353,0.090895&ie=UTF8&hq=&hnear=Hengelo,+Overijssel&z=12quote:
Rij er wel doorheenquote:
Hoeveel punten krijg ik daarvoor?quote:
Vandaag niet. Gisteren welquote:
Gistermiddag was een groot deel al weg zelfs.quote:Op zondag 3 januari 2010 10:34 schreef Bengeltje het volgende:
[..]
Bij jullie alles weer weg?
Van mij had een dagje later gemogen.Maar het is wel weer mooi wit.
Vanmiddag wou ik naar een verjaardag en mijn auto slipt nogal snel.quote:Op zondag 3 januari 2010 10:37 schreef MissMSX het volgende:
[..]
Gistermiddag was een groot deel al weg zelfs.
Waarom had het van jou een dgaje later gemogen?
Dat klinkt als een goede reden jaquote:Op zondag 3 januari 2010 10:38 schreef Bengeltje het volgende:
[..]
Vanmiddag wou ik naar een verjaardag en mijn auto slipt nogal snel.![]()
Vind het niet eng, maar ik glij liever niet ergens tegenaan.
Er is nog tijd zat.quote:Op zondag 3 januari 2010 10:39 schreef MissMSX het volgende:
[..]
Dat klinkt als een goede reden ja
Nou ja, misschien is het bij jou vanmiddag ook al zo goed als weg
Waarom zou het dan helemaal niet doorgaan? Kun je geen nieuwe afspraak plannen?quote:Op zondag 3 januari 2010 10:41 schreef Bengeltje het volgende:
[..]
Er is nog tijd zat.Zou wel fijn zijn om even te gaan, anders is het weer uitstellen en waarschijnlijk gaat het dan helemaal niet meer door.
Jawel, het is dat komende zaterdag mijn oudste jarig is. Het zal eerder zijn dat ik mijn ouders die zaterdag zie,quote:Op zondag 3 januari 2010 10:44 schreef MissMSX het volgende:
[..]
Waarom zou het dan helemaal niet doorgaan? Kun je geen nieuwe afspraak plannen?
Niemand anders die je kan brengen? oh ene, goedemorgenquote:Op zondag 3 januari 2010 10:41 schreef Bengeltje het volgende:
[..]
Er is nog tijd zat.Zou wel fijn zijn om even te gaan, anders is het weer uitstellen en waarschijnlijk gaat het dan helemaal niet meer door.
Goedemorgen.quote:Op zondag 3 januari 2010 10:54 schreef Thrust het volgende:
[..]
Niemand anders die je kan brengen? oh ene, goedemorgen
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |