ja hoorquote:Op zaterdag 2 januari 2010 21:54 schreef Bengeltje het volgende:
Zou je voor mij twee van die rode rubberdingetjes kunnen bewaren?
Zijn gewone rubberen pakkingen? Weet niet of het haast heb?quote:Op zaterdag 2 januari 2010 21:54 schreef Bengeltje het volgende:
Dus als het haast heb, ga je maar zuipen vanavondquote:Op zaterdag 2 januari 2010 21:55 schreef nectarientje het volgende:
[..]
ja hoorPM je adres maar, dan doe ik ze op de bus voor je. Ik heb nu geen lege flessen, maar dat komt goed. Of heb je er heel veel haast mee?
Mankeert niks aan, meer Hertog Jan drinkerquote:
Ik ben van huis uit Grolsch gewend. Brand vind ik ook erg lekkerquote:Op zaterdag 2 januari 2010 21:59 schreef Thrust het volgende:
Mankeert niks aan, meer Hertog Jan drinkerHoewel ik net een flesje Red stripe ge-probeert heb, wat een troep
Wat wil je ermee als ik vragen mag?quote:Op zaterdag 2 januari 2010 21:54 schreef Bengeltje het volgende:
Dan heb je, een goede opvoeding genotenquote:Op zaterdag 2 januari 2010 22:00 schreef nectarientje het volgende:
[..]
Ik ben van huis uit Grolsch gewend. Brand vind ik ook erg lekker
Uiteraard, wij Achterhoekers weten wel wat lekker isquote:
Nee, geen haast mee. Stuur je zo mijn adres.quote:Op zaterdag 2 januari 2010 21:55 schreef nectarientje het volgende:
[..]
ja hoorPM je adres maar, dan doe ik ze op de bus voor je. Ik heb nu geen lege flessen, maar dat komt goed. Of heb je er heel veel haast mee?
Mijn zoon heeft vandaag een gitaar gekregen voor zijn verjaardag volgende week, zijn in Eindhoven gaan kijken. Lit vertelde dat die rode dingen handig zijn om de band die aan de gitaar bevestigd zit op z'n plaats te houden.quote:Op zaterdag 2 januari 2010 22:01 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Wat wil je ermee als ik vragen mag?
Hehe, hoe kom je erop?quote:Op zaterdag 2 januari 2010 22:06 schreef Bengeltje het volgende:
Lit vertelde dat die rode dingen handig zijn om de band die aan de gitaar bevestigd zit op z'n plaats te houden.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |