quote:Op zaterdag 2 januari 2010 18:39 schreef Tegan het volgende:Ziet er netjes uit idd.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Het valt wel mee toch.
Als je niet aan het werk bent zou ik het zo min mogelijk bedekken (maw: niet), als ik het zo zie zou ik zeggen dat die wond binnen een dag droog zou moeten kunnen zijn als je het niet afdekt.
"It's hard to argue against cynics - they always sound smarter than optimists because they have so much evidence on their side."
Ik vind van wel, dus dat heb je maar te accepterenquote:
Hoe was de lunch? En zit je nu op het toilet dat je tijd hebt om te posten?quote:Op zaterdag 2 januari 2010 20:14 schreef Tegan het volgende:
Heb je het trouwens over mijn duim of mijn lunch?
Doe eens teruglezenquote:Op zaterdag 2 januari 2010 20:22 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Hoe was de lunch? En zit je nu op het toilet dat je tijd hebt om te posten?
quote:
huh valt dit niet onder met 2 maten metenquote:Op zaterdag 2 januari 2010 20:22 schreef MissMSX het volgende:
Je duim heb ik gemist
Maar daar krijg je een kusje op
Daar doe ik niet aan. Ik verwacht dat ze speciaal voor mij een copy/paste doet of het nog even herhaalt.quote:
Hey, lekker gewandeld?quote:
Ik heb meegedaan met het eten en taarten na de wandelingquote:
Na 2x 20 min wandelen, heb je wel een taartje verdiendquote:Op zaterdag 2 januari 2010 20:33 schreef nectarientje het volgende:
[..]
Ik heb meegedaan met het eten en taarten na de wandelingHoewel, ik heb 2x 20 min gewandeld, ook al best aardig
En nee, ik ben niet getrouwd.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |