hou toch eens op met je suffe gedrag man, tegen zulke platen voor je kop valt weinig te bediscussieren...quote:Op zaterdag 2 januari 2010 14:55 schreef Stuart het volgende:
[..]
Ja, en jij als die rel Marokkanen in Gouda
nee ze heeft geen macht, meer dan die figuren aanspreken op hun gedrag kan de gemeenschap niet, sterker nog meer mag volgens de wet niet eens want de staat heeft het geweldsmonopolie of hoe dat ook heet tegenwoordig ... en het is niet dat die jongens niet weten dat het niet mag ofzo dus die gaan echt niet onder de indruk raken van een stevig gesprek met de village elder oidquote:Op zaterdag 2 januari 2010 14:52 schreef Stuart het volgende:
[..]
De Marokkaanse gemeenschap heeft juist heel veel macht. Daar zal meer respect voor zijn van Marokkanen dan voor de politie die niets durft uit te voeren in bepaalde wijken.
Je hebt gelijkquote:Op zaterdag 2 januari 2010 14:57 schreef Re het volgende:
[..]
hou toch eens op met je suffe gedrag man, tegen zulke platen voor je kop valt weinig te bediscussieren...
te weinig is niet voldoendequote:Op zaterdag 2 januari 2010 14:54 schreef BansheeBoy het volgende:
[..]
Dank je, het past precies. Dit is dus precies wat ik al concludeerde.²
Alsof BSB wel discussieert. Die plaatst een opmerking over het massaal uitleveren van Joden zonder onderbouwing en gaat discussie daarover uit de weg met 'kwinkslagen'. Dat is ook hinderlijk.quote:Op zaterdag 2 januari 2010 14:57 schreef Re het volgende:
[..]
hou toch eens op met je suffe gedrag man, tegen zulke platen voor je kop valt weinig te bediscussieren...
Ondertussen heb jij echter nog steeds geen verontschuldiging geuit voor de grove generalisaties in het vorige deel. Je verwacht veel van anderen, maar ondertussen doe je zelf vrij weinig.quote:
het is sowieso een onzinnige discussie in een topic over een doorgedraaide Somalier in Denemarken die blijkbaar verantwoordelijk is voor de Holocaust, voetbal hooligans en Marokkaanse reljeugd alhier... en dat poept tie ook nogquote:Op zaterdag 2 januari 2010 15:00 schreef Disana het volgende:
[..]
Alsof BSB wel discussieert. Die plaatst een opmerking over het massaal uitleveren van Joden zonder onderbouwing en gaat discussie daarover uit de weg met 'kwinkslagen'. Dat is ook hinderlijk.
Hehe ja. Maar je hebt wel gelijk. Ik heb aan het begin van dit tweede deel een on-topic postje neergezet, maar de gemoederen lopen weer eens te hoog op over andere zaken die nog noooooit besproken zijnquote:Op zaterdag 2 januari 2010 15:03 schreef Re het volgende:
[..]
het is sowieso een onzinnige discussie in een topic over een doorgedraaide Somalier in Denemarken die blijkbaar verantwoordelijk is voor de Holocaust, voetbal hooligans en Marokkaanse reljeugd alhier... en dat poept tie ook nog
En jij evenmin. Tevens spreken er mensen in de 'wij' vorm. Dit is een discussie, kom op zegquote:Op zaterdag 2 januari 2010 15:01 schreef Mutant01 het volgende:
[..]
Ondertussen heb jij echter nog steeds geen verontschuldiging geuit voor de grove generalisaties in het vorige deel. Je verwacht veel van anderen, maar ondertussen doe je zelf vrij weinig.
Die verduivelde Kurt Westergaard die ergens in Aarhus woont. Snel verhaal halen nu het nog kan.quote:Op zaterdag 2 januari 2010 15:18 schreef Ruud het volgende:
[..]
![]()
Wie heeft dit getekend en waar woont hij/zij?
Ik denk eerder dat de ware aard van de Somaliėr naar boven is gekomen.quote:Op zaterdag 2 januari 2010 16:47 schreef Meki het volgende:
Grappig, bij zulke nieuwsberichten komen altijd de ware aard van vele users naar boven.
Gelukkig ook van een zeer grote groep moslims:quote:Op zaterdag 2 januari 2010 16:47 schreef Meki het volgende:
Grappig, bij zulke nieuwsberichten komen altijd de ware aard van vele users naar boven.
Ik vooroordeel elke geweld tegen elke beweegbaar object ( dieren, mensen etc. )quote:Op zaterdag 2 januari 2010 16:58 schreef Lavenderr het volgende:
[..]
Ik denk eerder dat de ware aard van de Somaliėr naar boven is gekomen.
Ik vind het niet zo vreemd dat mensen dit veroordelen, jij wel?
Zeer grote groep mensen ?quote:Op zaterdag 2 januari 2010 17:00 schreef Gia het volgende:
[..]
Gelukkig ook van een zeer grote groep moslims:
http://frontpage.fok.nl/nieuws/365002/1/1/100/somalische-groep-prijst-aanval-op-cartoonist.html
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |