Waarom zou een niet-moslim een tekenaar van islamitische cartoons kwaad willen doen?quote:Op zaterdag 2 januari 2010 19:55 schreef voyeur het volgende:
De man is voorgeleid aan de rechter en sindsdien heb ik geen bevestiging meer gezien van terroristische banden. Ik sluit het niet uit, maar ik ben me er ook van bewust dat er een hoop gestoorden rondlopen.
Iemand die een zelfmoordaanslag uitvoert mag je toch met recht een gestoorde eenling noemen?quote:Op zaterdag 2 januari 2010 20:11 schreef voyeur het volgende:
[..]
Inlichtingendiensten claimen altijd banden met Al-Quaida terwijl dat feitelijk een non-existente organisatie is. Als de band eenmaal gelegd is wordt deze doorlopend herhaald in het nieuws omdat het nieuws dan beter verkoopt. De betrokken Somalische organisatie weet van niets, kent de man niet, maar juicht zijn daad toe.
Het blote feit dat hij asiel gezocht en gekregen heeft, terwijl de inlichtingendienst zegt dat hij in Somalie al banden met terrorisme had maakt het bericht al verdacht. Ze geven niet zomaar een asielvergunning af.
Alle gestoorde eenlingen zijn tot nu toe gelinkt aan Al-Quaida omdat een groot complot nu eenmaal interessanter is dan individuen die doorslaan. De war on terror zou anders veel moeilijker verkopen. Ik wacht het onderzoek gewoon af en oordeel dan.
Zie je ondertitelquote:Op zondag 3 januari 2010 13:30 schreef BansheeBoy het volgende:
Somaliėrs, Nigerianen, waarom zo ineens?²
Als het zelfverdediging betreft. Jazeker.quote:Op zondag 3 januari 2010 14:13 schreef Gia het volgende:
[..]
Als je acher elke letter van de koran staat, ben je dus voor geweld tegen vijanden van de islam. Anders sta je niet achter ELKE letter van de koran.
quote:Op zondag 3 januari 2010 14:17 schreef KoosVogels het volgende:
[..]
Dat kan, uiteraard. De houding van de PVV jegens moslims is echter overduidelijk negatief. Als stemmer vereenzelvig jij je met dat gedachtengoed.
Ik vind dat echt bullshit, alsof er ook maar iemand is die het eens is met alle punten van een partij waar hij op stemt.quote:Op zondag 3 januari 2010 14:17 schreef KoosVogels het volgende:
[..]
Dat kan, uiteraard. De houding van de PVV jegens moslims is echter overduidelijk negatief. Als stemmer vereenzelvig jij je met dat gedachtengoed.
Dat kan, maar in het stemhokje mag je maar een kruisje zetten, dus zal je moeten bepalen of kinderen voor kinderen liedjes herschreven moeten worden of dat de grenzen dan maar niet potdicht gaan. Het laatste is voor de economie overigens verstandiger.quote:Op zondag 3 januari 2010 14:15 schreef Gia het volgende:
[..]
Ik kan het eens zijn met 'grenzen dicht' en ik kan het oneens zijn met 'kopvoddentax'. Of niet dan?
MBO'ers en intellectquote:Op zondag 3 januari 2010 14:10 schreef BansheeBoy het volgende:
[..]
Kom op Gia, neem me serieus. Kom met intelligentere vragen. Dit is een belediging voor mijn intellect.²
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |