Welke Fifa ?quote:Op zondag 17 januari 2010 02:15 schreef Hondenbrok het volgende:
Ik zoek een liedje waarin de clip een baby in moeders armen heel bang is en zit te krijsen voor monsters enzo. Zit ook in Fifa geloof ik?Hoop dat iemand me snapt!
Geen filmpje van ?quote:Op zondag 17 januari 2010 02:51 schreef 2cv het volgende:
Wat is de titel van het (instrumentale) lied van Animal Planet in de promo voor de programma's van 2010 ? Volgens mij is de gebruikte slogen (die niet meegezongen wordt in het lied) "in 2010 animal planet will take you closer to the animal kingdom".
quote:Op zondag 17 januari 2010 10:55 schreef bremmie het volgende:
Hallo,
ik zoek de titel en bandnaam van een nummer dat Paul Rabbering vaak draait.
Het is een recente drum 'n bass plaat, die begint rustig met wat akoestische gitaren en gaat dan over in drum 'n bass. Op het einde hoor je dan weer de akoestische gitaar volgens mij.
WHELP!!!
Dat is 'm!! Thanks!!!quote:
Lees a.u.b. eens eerst de regels. Daar staat duidelijk in dat je je request 1 keer per dag kunt doen en dus niet steeds blijven herhalen. De zoekers op dit forum scrollen gewoon door de pagina dus je hoeft niet bang te zijn dat je bericht wat achteraan komt te staan.quote:Op zondag 17 januari 2010 11:14 schreef noise44 het volgende:
Het nummer wat ik zoek is dus volgens mij niet van de red elvises, maar van wie dan wel?
Nee, er komt volgens mij ook voordat dat melodietje die ik gaf een paar x iemand die zegt;'let me gooooo and touch the snow i say HAARDROCK haaaaaaaaardrock'.quote:
quote:Op zondag 17 januari 2010 12:12 schreef Kerol het volgende:
[..]
Nee, er komt volgens mij ook voordat dat melodietje die ik gaf een paar x iemand die zegt;'let me gooooo and touch the snow i say HAARDROCK haaaaaaaaardrock'.
Zoiets
Heb niet bijster goed naar die zin geluisterd maar het klinkt iig als dat
BEDANKTquote:
Deze?quote:Op zaterdag 16 januari 2010 18:12 schreef BostonGeorge het volgende:
Vraagje..
Ik zit godver al de hele dag mezelf af te vragen van welk nummer ik de intro van you know me van robbie williams ken![]()
Deze dus :
Iemand die met dit kan vertellen, volgens mij is het een nederlands nummer.
Mijn dank zal groot zijn
quote:Op zondag 17 januari 2010 12:59 schreef NelsonWandelaar het volgende:
Let me know if you're good to go... Flamman!!
Sorry ik had gewoon gemist dat je je bericht ook kon wijzigen, en dacht dat mijn beschrijving misschien niet duidelijk was. Ben hier voor het eerst, en helaas nog niet alwetendquote:Op zondag 17 januari 2010 11:24 schreef Paul-89 het volgende:
[..]
Lees a.u.b. eens eerst de regels. Daar staat duidelijk in dat je je request 1 keer per dag kunt doen en dus niet steeds blijven herhalen. De zoekers op dit forum scrollen gewoon door de pagina dus je hoeft niet bang te zijn dat je bericht wat achteraan komt te staan.
Ik dacht Fifa 2010... Zo'n heel leuk deuntje is datquote:Op zondag 17 januari 2010 02:15 schreef Hondenbrok het volgende:
Ik zoek een liedje waarin de clip een baby in moeders armen heel bang is en zit te krijsen voor monsters enzo. Zit ook in Fifa geloof ik?Hoop dat iemand me snapt!
quote:Op zondag 17 januari 2010 02:15 schreef Hondenbrok het volgende:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |