Doe even direct posten als ze het weer uitzenden ok?quote:Op donderdag 14 januari 2010 00:01 schreef r100h het volgende:
hoi!
zijn er nog mtv kijkers onder ons?
er is op dit moment een nieuw voorstukje op mtv.. net zoals my new BFF,
maar ook een stukje van THE HILLS, een nieuw seizoen
ik zoek het nummer wat ze tijdens het laten zien van dat voorstukje van the hills draaien!
iemand enig idee?
bedanktt
Denk hier een remix van :quote:Op donderdag 14 januari 2010 21:16 schreef ikbobniet het volgende:
ik zoek een nummer dat wat ongeveer zo gaat;
Flabermiente des a des
het is volgens mij het genre house.
Volgens mij is het niet dezelfde maar wie weet komt het je hier bekend van voor,,quote:Op donderdag 14 januari 2010 20:05 schreef NordicBlue het volgende:
Wie kan mij met deze helpen,
Zou niet al te moeilijk moeten zijn, deuntje komt me ergens bekend van voor, maar kan niet op de naam komen.
Thanks!
Ik hoorde laatst iemand die bij Unwritten van Natasha Bedingfield aan The Hills moest denken, een korte google levert ook dat lied opquote:Op donderdag 14 januari 2010 00:01 schreef r100h het volgende:
hoi!
ik zoek het nummer wat ze tijdens het laten zien van dat voorstukje van the hills draaien!
iemand enig idee?
bedanktt
quote:Op vrijdag 15 januari 2010 00:15 schreef Paul het volgende:
Wat is ookalweer het originele liedje hiervan
Volgens mij een engels nummer
Geen dankquote:
CSI, vast iets van the Who.quote:Op vrijdag 15 januari 2010 00:17 schreef static het volgende:
Dat muziekje bij de CSI trailers op RTL4. Iemand enig idee?
Of je googlet even:quote:Op vrijdag 15 januari 2010 00:17 schreef static het volgende:
Dat muziekje bij de CSI trailers op RTL4. Iemand enig idee?
unwritten van Natasha Bedingfield?quote:Op donderdag 14 januari 2010 00:01 schreef r100h het volgende:
hoi!
iemand enig idee?
bedanktt
misschien omdat alors dit gisteravond ook zei ..quote:Op vrijdag 15 januari 2010 13:36 schreef Mertofzo het volgende:
God, waarom weet ik dit
Dat is de titelmuziek, niet die van de trailers van RTL4.quote:Op vrijdag 15 januari 2010 08:40 schreef cafca het volgende:
[..]
CSI, vast iets van the Who.
Gokje op Who are you
Dat is hem niet. Het is een dame die zingt.quote:
Nou in 9 crimes zit wel een dame die zingt, maar dan moet je wel de officiele video linken.quote:Op vrijdag 15 januari 2010 16:21 schreef static het volgende:
[..]
Dat is hem niet. Het is een dame die zingt.
Sick.quote:
Niemand?quote:Op maandag 11 januari 2010 22:36 schreef Verbal het volgende:
Ben al jaren op zoek naar de muziek die vanaf 1'12 in de trailer van de film Mysterious Skin zit.
De eerste helft weet ik, dat staat op de soundtrack, maar de muziek waar het mij om gaat staat daar dus niet op (terwijl ik hem mede daarvoor heb aangeschaft)
Komt het iemand bekend voor?
Alvast bedankt.
V.
quote:Op vrijdag 15 januari 2010 19:45 schreef Merijnvdb het volgende:
Hallo allemaal,
Dit is mijn eerste post en die is ontstaan uit een vraag die ik nergens kwijt kon, tot ik dit topic tegen kwam.
Ik ben namelijk opzoek naar een nummer dat ik alleen maar ken van een aantal promo's op TV.
Het nummer wordt gebruikt bij de promo voor de misdaadavond van net 5 & is afgelopen jaar gebruikt bij een soort van promo van music for life in belgie. Hopelijk kunnen jullie hier mee raden welk nummer dat is.
X
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |