abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_76463773
quote:
Op dinsdag 5 januari 2010 18:28 schreef ShadyLane het volgende:

[..]

Dat vraag ik me af, want dat is geen hint meer, maar een uitnodiging op A3-formaat.
Vind ik niet, ze geeft alleen aan dat ze haar opties open houdt.

Seven, het is alleen niet zo handig dat je fok hebt genoemd. Dit topic is natuurlijk gauw gevonden.
pi_76463858
Na de illustratie van hoe het ging vind ik dat ook. Ik dacht dat ze na een paar gezellige uren tegen hem had gezegd: "eh trouwens, ik heb besloten dat ik vanaf nu ook op mannen val"
pi_76463976
Waar is die Seven gebleven vol zelfvertrouwen? Misschien is het allemaal te-veel/te-snel voor die jongen Zou wat gaan drinken ofzo, en vraag het aan hem.
Dat ik Technicus ben wil nog niet zeggen dat ik uitvoerig getest ben!
I was born to love you!
zondag 13 december 2009 22:16 schreef vencodark het volgende:[/b]
Volgens mij kan jij niet lullig zijn al zou je willen ;)
  dinsdag 5 januari 2010 @ 23:40:34 #179
277627 Seven.
We are Borg.
pi_76464281
quote:
Op dinsdag 5 januari 2010 23:28 schreef Xennia het volgende:

[..]

Vind ik niet, ze geeft alleen aan dat ze haar opties open houdt.

Seven, het is alleen niet zo handig dat je fok hebt genoemd. Dit topic is natuurlijk gauw gevonden.
Hij weet weken dat ik op fok zit en ook met welk account geloof ik. Uiteindelijk is fok ook wel een deel(tje) van mijn leven, geen zin om daar geheimzinnig over te doen. Fok zou nog écht iets voor hem zijn trouwens. Verder, als hij mee wil lezen, dan so be it. De kans dat dit nog ergens op uitdraait is toch al niet enorm groot dus zóveel heb ik ook weer niet te verliezen.
Resistance is futile.
  dinsdag 5 januari 2010 @ 23:43:54 #180
277627 Seven.
We are Borg.
pi_76464439
quote:
Op dinsdag 5 januari 2010 23:33 schreef Thrust het volgende:
Waar is die Seven gebleven vol zelfvertrouwen? Misschien is het allemaal te-veel/te-snel voor die jongen Zou wat gaan drinken ofzo, en vraag het aan hem.
Ik vraag hem nog helemaal niks. Ik ben dan wel gek op hem, maar dat wil niet zeggen dat ik al besloten heb dat hij de vader van mijn kinderen moet worden of zo . Ik weet alleen maar zeker dat hij de moeite waard is om vaker mee af te spreken zodat ik hem beter kan leren kennen. Al de rest is vooruit lopen op zaken die nog totaal niet aan de orde zijn, óók omdat het doorgaans toch wel ergens blijkt de wringen wat betreft ego/feminisme.
Resistance is futile.
pi_76552697
Ik ben nog nieuw op het forum, het begon bij mij op nogal eigenaardige, doch zeer originele manier dat ik me hier heb aangemeld (wil ik je best een keer vertellen, maar is niet relevant aan dit topic)...

Ik neem aan, gezien de laatste post van jou, dat er nog niet veel is veranderd aan de situatie?
Life's a bitch en liefde is een ingewikkeld scenario... je lijkt me iemand die wel stil heeft gestaan bij het leven, weet wat je wilt en weet waar je naar toe wilt met je leven. Dat je als vrouw uiteindelijk de voorkeur naar vrouwen uit hebt laten gaan kan ik ook begrijpen (een vriendin van me is ongeveer hetzelfde).
Ik denk dat als ik nou alles zou uittypen wat ik denk dat je dan nog wel een tijdje zoet bent, dat zal ik je niet aandoen. Ik zal proberen je een wijze raad te geven (want ook ik - man - heb al samengewoond, verloofd geweest, teleurgesteld door vrouwen etc. etc.)

Je hebt veel te verduren gehad in je leven 7, je hebt daarvoor een psychologisch schild opgebouwd om je te weren tegen mensen waarvan je van tevoren al weet dat ze je gaan kwetsen. Uiteindelijk ben je tot de conclusie gekomen dat het vooral mannen zijn die je kwetsen, waarschijnlijk omdat je op 'stoere' mannen valt en die zijn niet erg gevoelig in de regel.
Na heel vaak gekwetst te zijn kwam je erachter dat vrouwen ook hun interessante (seksuele) kanten hebben en vond je daar misschien een toevlucht? Nu heb je weer een man leren kennen en hij heeft je soft spot gevonden en je hebt je overgegeven aan hem... tuurlijk, je vertrouwt hem je lichaam toe, je gedachten, gevoelens etc.
Hij wilt waarschijnlijk gewoon neuken en lol maken en zal er (denk ik) wel goed uit zien en zal de vrouwen misschien voor het oprapen hebben... Je moet begrijpen dat een 'ongevoelige' man die ook nog eens goed in de smaak valt bij de vrouwen altijd de makkelijke en oppervlakkige weg kiest. Het is heerlijk voor een man om ongebonden te zijn, de meeste mannen denken niet verder dan hun lul lang is en hebben daar vrede mee. Maar meestal komt dat ook omdat die mannen niet weten wat échte liefde is of het nog nooit hebben meegemaakt (niet dat dat het geval is bij mr. X)

Hoe dan ook (pfff.. trek je 't nog?) als je jezelf wilt beschermen en het zekere voor het onzekere wilt nemen zoek dan iemand anders.. gewoon om hem uit je systeem te krijgen. Zoek een vrouw voor mijn part :p
Het lijkt er namelijk op dat hij niet de interesse met je deelt die jij in hem hebt... Als ik 't zo lees dan kan ik maar 1 ding concluderen en dat is dat hij gaat voor de punani en het leuk weet te houden, maar vraag jezelf even het volgende af:
Denk je dat jij de enige bent?
  vrijdag 8 januari 2010 @ 10:33:46 #184
277627 Seven.
We are Borg.
pi_76554548
Hoi Mahjoe. Ik zal kort uitleggen hoe het voor mij gegaan is. Op mijn 22ste kwam ik uit de kast als biseksueel (maar niet al te zeer out there, zeg maar). Destijds zat ik in een relatie met een man, was superleuk maar alleen vrienden uiteindelijk. Een paar jaar later besefte ik me dat de enige relatie waarin ikzelf gelukkig was, dan was met een man die geen groot ego had. Toen besefte ik me ook dat er maar weinig (of geen) mannen zijn waarmee ik gelukkig kan zijn. Ik besloot toen mannen uit te sluiten voor relaties, ook omdat de emotionele interesse van mijn kant sterk verminderde, voor zover die er al was. Ik viel bij mannen namelijk altijd op types die me lieten voelen dat ze mij geweldig vonden en pas daarna begon ik ze zelf ook leuk te vinden. Dus een tijdje zo aan gerommeld, seks met mannen gebeurde nog wel, met vrouwen werd er eigenlijk alleen gezoend. Ondertussen keek ik meer en meer naar vrouwen maar ik vond er geen een die ik emotioneel én seksueel aantrekkelijk vond . Anyways, nu ben ik dus waar ik nu ben, ik vind een man veel leuker dan de bedoeling was.

Ik heb me afgevraagd of ik de enige ben. En ik kom tot de conclusie dat dat op dit moment waarschijnlijk wel het geval is, misschien over een maand niet meer. Ik wil hem nog niet uit mijn systeem krijgen, ik ben zelden gek op iemand (tweede keer nu) en alleen daarom al wil ik hier nog niet van weglopen.

Bedankt voor je advies maar ik denk dat jij helemaal niet kunt weten of ik een schild heb opgebouwd. Naar mate je ouder wordt, gaan de meeste mensen sowieso voorzichtiger om met hun gevoelens aangaande romantische affaires. Ik denk dat er in mijn leven 5 mannen zijn geweest waarna ik iets te verwerken had, 2 daarvan hebben mij opzettelijk gekwetst. De grote meerderheid was binnen een paar weken vergeten. Dus om nou te zeggen dat ik een dramatisch verleden heb met mannen, nee.
Resistance is futile.
pi_76555247
Het maakt toch niet uit dat je hem hebt leren kennen als scharrel?!

Zo heb ik mijn laatste vriend ook ontmoet hoor, was geen enkel probleem..........
  vrijdag 8 januari 2010 @ 10:57:23 #186
277627 Seven.
We are Borg.
pi_76555399
quote:
Op vrijdag 8 januari 2010 10:53 schreef Xs2Shanna het volgende:
Het maakt toch niet uit dat je hem hebt leren kennen als scharrel?!

Zo heb ik mijn laatste vriend ook ontmoet hoor, was geen enkel probleem..........
Vind ik ook. Ik persoonlijk maak ook geen onderscheid daarin, zelfs niet als iemand er voor mij een stuk of 100 heeft gehad. Maar ja, de meerderheid van de mensen denkt niet zo. Hij voor zover mij bekend ook niet, maar je weet nooit.
Resistance is futile.
pi_76555949
quote:
Op vrijdag 8 januari 2010 10:33 schreef Seven. het volgende:
Hoi Mahjoe. Ik zal kort uitleggen hoe het voor mij gegaan is. Op mijn 22ste kwam ik uit de kast als biseksueel (maar niet al te zeer out there, zeg maar). Destijds zat ik in een relatie met een man, was superleuk maar alleen vrienden uiteindelijk. Een paar jaar later besefte ik me dat de enige relatie waarin ikzelf gelukkig was, dan was met een man die geen groot ego had. Toen besefte ik me ook dat er maar weinig (of geen) mannen zijn waarmee ik gelukkig kan zijn. Ik besloot toen mannen uit te sluiten voor relaties, ook omdat de emotionele interesse van mijn kant sterk verminderde, voor zover die er al was. Ik viel bij mannen namelijk altijd op types die me lieten voelen dat ze mij geweldig vonden en pas daarna begon ik ze zelf ook leuk te vinden. Dus een tijdje zo aan gerommeld, seks met mannen gebeurde nog wel, met vrouwen werd er eigenlijk alleen gezoend. Ondertussen keek ik meer en meer naar vrouwen maar ik vond er geen een die ik emotioneel én seksueel aantrekkelijk vond . Anyways, nu ben ik dus waar ik nu ben, ik vind een man veel leuker dan de bedoeling was.

Ik heb me afgevraagd of ik de enige ben. En ik kom tot de conclusie dat dat op dit moment waarschijnlijk wel het geval is, misschien over een maand niet meer. Ik wil hem nog niet uit mijn systeem krijgen, ik ben zelden gek op iemand (tweede keer nu) en alleen daarom al wil ik hier nog niet van weglopen.

Bedankt voor je advies maar ik denk dat jij helemaal niet kunt weten of ik een schild heb opgebouwd. Naar mate je ouder wordt, gaan de meeste mensen sowieso voorzichtiger om met hun gevoelens aangaande romantische affaires. Ik denk dat er in mijn leven 5 mannen zijn geweest waarna ik iets te verwerken had, 2 daarvan hebben mij opzettelijk gekwetst. De grote meerderheid was binnen een paar weken vergeten. Dus om nou te zeggen dat ik een dramatisch verleden heb met mannen, nee.
Dat is duidelijke taal, daar hou ik van...
Even kort inhaken op dat 'schild', ik zie dat als evolutie... In mijn beleving doet iedereen dat, je gaat je altijd weren, dat is gewoon je instinct lijkt me... goed, genoeg daarover.
Ik snap je helemaal als je zegt dat je zelden gek bent op iemand. Ik ben ook pas een keer in m'n leven echt gek geweest op iemand, dat mocht niet baten helaas en nu ben ik blij dat ik van haar af ben... Raar toch hoe je mening over iemand kan veranderen.

Ik denk niet dat ik bij kennis ben om jou goed te adviseren wat je moet doen, je kiest uiteindelijk toch datgene wat je zelf wilt, wat anderen ook zeggen.
Als er iets is wat ik heb geleerd is het dat mensen nog zo hard kunnen roepen om hulp, zodra gevoel een rol gaat spelen wordt het al heel lastig om objectief tegen bepaalde situaties aan te kijken... Ik hoop dat te leren in mijn levensloop, dan beschouw ik mezelf als volwassen.
Sterkte ermee 7, ik ken je niet maar ik gun iedereen het beste dus jou ook!
pi_76570760
quote:

Maar... dan ben je toch eigenlijk helemaal niet biseksueel?
Niet dat het in principe uitmaakt welke naam je aan het beestje geeft hoor, maar zoals ik jou nu hoor heb ik het idee dat je gewoon op mannen valt, maar dat je voor jezelf min of meer rationeel hebt besloten dat je er geen relatie mee kunt hebben omdat (veel) mannen een te groot ego hebben. Maar zo werkt het toch niet? Je kunt toch niet gaan bepalen op wie je valt?
...En het heet logica!
----------------------------
Ad Percipiendum Vivo
  vrijdag 8 januari 2010 @ 18:21:05 #189
219075 Fortitudo
de echte vedett
pi_76572657
Seven, waarom sluit je na dit topic niet gewoon je account.

Dan post je verder onder een andere naam.

Ik post elke twee jaar ook onder een andere naam vanwege privacyredenen
Een oude, seniele vos is nog steeds sluw en schuw. Nooit afschrijven zeg ik je.
  vrijdag 8 januari 2010 @ 18:27:47 #190
277627 Seven.
We are Borg.
pi_76572863
quote:
Op vrijdag 8 januari 2010 17:27 schreef Domensino het volgende:

[..]

Niet dat het in principe uitmaakt welke naam je aan het beestje geeft hoor, maar zoals ik jou nu hoor heb ik het idee dat je gewoon op mannen valt, maar dat je voor jezelf min of meer rationeel hebt besloten dat je er geen relatie mee kunt hebben omdat (veel) mannen een te groot ego hebben. Maar zo werkt het toch niet? Je kunt toch niet gaan bepalen op wie je valt?
Hmm, ik dácht in eerste instantie dat ik vrouwen alleen seksueel aantrekkelijk vond (22-23 jr). Op mannen viel ik alleen als ze mij het gevoel gaven dat ik speciaal ben. Pas wat later (vanaf 24 jr) begon ik crushes te krijgen op vrouwen en dat is tot nu toe nooit wederzijds geweest en doorgaans neem ik dan binnen no time afstand omdat die meiden meestal hetero waren. Maar daar ging dus niet aan vooraf dat ik viel voor het idee dat iemand verliefd is op mij. Als ik een dame zie zitten, dan is dat oprecht. Net zoals ik nu oprecht val op deze jongen.

Ik heb heel lang willen geloven dat ik oud zou worden met een vent. Maar ik acht de kans dat ik gelukkig en verliefd word op een vrouw nog steeds veel groter.

Ik ga mijzelf vanaf nu gewoon queer noemen, denk ik. Zucht.
Resistance is futile.
  vrijdag 8 januari 2010 @ 18:30:14 #191
277627 Seven.
We are Borg.
pi_76572952
quote:
Op vrijdag 8 januari 2010 18:21 schreef Fortitudo het volgende:
Seven, waarom sluit je na dit topic niet gewoon je account.

Dan post je verder onder een andere naam.

Ik post elke twee jaar ook onder een andere naam vanwege privacyredenen
Doe ik al. Maar sommige mensen weten waar ik te vinden ben.
Resistance is futile.
pi_76573307
Je moet je eens realiseren dat je jezelf helemaal niet iets hoeft te noemen, jezelf in een hokje op categorie te plaatsen, of een labeltje te geven. Doe gewoon wat je leuk lijkt.
pi_76573939
quote:
Op vrijdag 8 januari 2010 17:27 schreef Domensino het volgende:

[..]

Jawel deze termen zijn toch goed duidelijk, biseksueel zijn betekend dat je seksueel en/of emotioneel voelt aangetrokken tot zowel de gelijke als de andere sekse. Kan me goed voorstellen dat dit moeilijk is, hoe kan je ooit kiezen.
quote:
Op maandag 4 januari 2010 01:09 schreef Seven. het volgende:

[..]

Ik moet het wel vaker verdedigen, en dat begint mij meer en meer de keel uit te hangen. Maar hey, aangezien ik blijkbaar toch biseksueel ben, is dat probleem opgelost. Hetero-mannen weer blij en niet meer irritant als je nee zegt tegen mannen, hetero-meisjes kunnen weer lekker op hun vriendje letten als ik in de buurt ben. De lesbo's kunnen nu fijn 'zie je wel zeggen' en de homo's doen een keer een facepalm en trekken hun schouders er over op. Iedereen blij.
Jammer voor hun hoor als ze problemen hebben met jou wisselvalligheid. Helemaal niet zo raar lijkt me. Sowieso lekker voor jezelf kiezen.
pi_76574116
quote:
Op vrijdag 8 januari 2010 18:40 schreef Xeanor het volgende:
Je moet je eens realiseren dat je jezelf helemaal niet iets hoeft te noemen, jezelf in een hokje op categorie te plaatsen, of een labeltje te geven. Doe gewoon wat je leuk lijkt.
QFT!
...En het heet logica!
Ad Percipiendum Vivo
pi_76574574
Heb inmiddels wat meer gelezen en vraag me nu eigenlijk vooral af: wat is precies je grote probleem met "het mannelijk ego" en, belangrijker: wat versta je onder "het mannelijk ego"?
...En het heet logica!
Ad Percipiendum Vivo
  vrijdag 8 januari 2010 @ 20:00:33 #196
277627 Seven.
We are Borg.
pi_76576338
quote:
Op vrijdag 8 januari 2010 18:40 schreef Xeanor het volgende:
Ik hou van jou. Echt. Queer is zogezegd het labeltje voor mensen die geen labeltje willen . Maar voor nu hou ik het gewoon op geen labeltje, opgerot met die zooi want het is alleen maar verwarrend.
Resistance is futile.
pi_76576466
Ik denk dat je allereerst van het idee af moet dat mensen hetero-, bi- of homoseksueel zijn. Je geaardheid is niet iets in vaste hokjes waarmee je je zogenaamd moet identificeren, maar betreft gewoon een heel spectrum. Je kan hoogstens van jezelf zeggen dat je overwegend op mannen of vrouwen valt. Seksuele aantrekkingskracht is niet iets dat zo vast staat, maar is steeds een interpretatie die we zelf maken.

Sorry dat ik trouwens een open deur in trap, maar waarom niet open kaart spelen? Het kan zijn dat die kerel volledig in de veronderstelling is dat jij als lesbische vrouw niet zoveel interesse hebt. Dat koel spelen altijd is niet altijd de beste manier.
pi_76576529
quote:
Op vrijdag 8 januari 2010 20:00 schreef Seven. het volgende:

[..]

Ik hou van jou. Echt. Queer is zogezegd het labeltje voor mensen die geen labeltje willen . Maar voor nu hou ik het gewoon op geen labeltje, opgerot met die zooi want het is alleen maar verwarrend.
Ach, ik zei het alleen maar omdat er hier zoveel over werd gepraat over wat je jezelf nou vond.

En:
quote:
Ik besloot toen mannen uit te sluiten voor relaties
Denk dat zulke rationele 'beslissingen' dus gewoon botsen met je gevoelens.

Wees een vrouw en stop met het luisteren naar rationaliteit. volgens mij trapt dat zinnetje tegen heel veel zere benen hier
  vrijdag 8 januari 2010 @ 20:12:36 #199
277627 Seven.
We are Borg.
pi_76576895
quote:
Op vrijdag 8 januari 2010 19:16 schreef Domensino het volgende:
Heb inmiddels wat meer gelezen en vraag me nu eigenlijk vooral af: wat is precies je grote probleem met "het mannelijk ego" en, belangrijker: wat versta je onder "het mannelijk ego"?
De mannelijke trots. Het normen en waardenpakket deel ik eerder met mannen dan met vrouwen.

Er zijn een paar typisch mannelijke eigenschappen die botsen met mijn karakter
-Niet toe kunnen geven dat je ongelijk hebt
-Competitief zijn
-Emoties overschreeuwen (en mannen doen dat op een andere manier dan vrouwen, vrouwen roepen juist het tegenovergestelde of overdrijven hun emoties waar mannen ofwel hun bek dichthouden of gewoon een ander onderwerp kiezen en het kanon 180 graden draaien)

Dit zijn voorbeelden. Gaat niet voor iedere man op. Ik heb deze eigenschappen niet, evengoed ga ik zelden een confrontatie uit de weg (mits de moeite waard, ik ga niet zeiken over vuilniszakken buitenzetten of zo). En het is niet al te makkelijk om mij te overtuigen dat ik ongelijk heb, maar als ik het inderdaad wel inzie, dan ben ik de eerste die het toegeeft. En het competitieve in mannen, daar walg ik soms best wel van, vooral hoe het heel subtiel bijna overal onder de oppervlakte ligt. Onder collega's, onder broers, onder vrienden, onder wildvreemden. Bij vrouwen uit zich dit in jaloezie, ook vreselijk. Maar ik ben zelf een vrouw dus ik kan daar direct korte metten mee maken als ik er direct mee geconfronteerd word.
Resistance is futile.
pi_76577116
- edit

Laat maar je hebt me vraag al beantwoord.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')