abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_76379750
Kun je hem niet in het Frans vertellen dat je hem erg leuk vindt?
Je t'adore.
Dan is het wel te hopen dat hij ook een woordje Frans spreekt, anders doet ie waarschijnlijk de deur dicht.
Wer lesen kann, ist klar im Vorteil.
pi_76380294
quote:
Op zondag 3 januari 2010 15:58 schreef Seven. het volgende:

[..]

Ik denk dat niemand voor mij mijn etiketje kan bepalen.
dat moest er nog bijkomen
pi_76380613
Je zegt zelf al dat hij geen ''smskoning'' is. Deal with it. Ik heb ook niets met mobieltjes en al die berichtjes. Ik hoor wel vaker dat mannen gewoon niet zo vaak contact hoeven te houden. Ze denken dat ''het wel goed zit''. Wees niet zo onzeker, damn.
There are only 151 Pokémon.
  zondag 3 januari 2010 @ 22:54:26 #104
277627 Seven.
We are Borg.
pi_76381072
quote:
Op zondag 3 januari 2010 22:30 schreef Felixa het volgende:
Kun je hem niet in het Frans vertellen dat je hem erg leuk vindt?
Je t'adore.
Dan is het wel te hopen dat hij ook een woordje Frans spreekt, anders doet ie waarschijnlijk de deur dicht.
Je t'aime bien is een betere omschrijving, ik vind je leuk. Maar hij is drietalig NL-FR-IT dus dat zal geen probleem zijn.
Resistance is futile.
  zondag 3 januari 2010 @ 22:56:00 #105
277627 Seven.
We are Borg.
pi_76381155
quote:
Op zondag 3 januari 2010 22:45 schreef Eenskijken het volgende:
Je zegt zelf al dat hij geen ''smskoning'' is. Deal with it. Ik heb ook niets met mobieltjes en al die berichtjes. Ik hoor wel vaker dat mannen gewoon niet zo vaak contact hoeven te houden. Ze denken dat ''het wel goed zit''. Wees niet zo onzeker, damn.
Ja hey! Dit is de tweede keer dat ik het écht goed te pakken heb en dan óók nog een man, dus lief zijn.
Resistance is futile.
pi_76381294
quote:
Op zondag 3 januari 2010 22:54 schreef Seven. het volgende:

[..]

Je t'aime bien is een betere omschrijving, ik vind je leuk. Maar hij is drietalig NL-FR-IT dus dat zal geen probleem zijn.
Weet ik, ging me meer om het woordgrapje.
Wer lesen kann, ist klar im Vorteil.
pi_76381360
quote:
Op zondag 3 januari 2010 22:56 schreef Seven. het volgende:
dus lief zijn.
De oude oude layout was veel beter!!
vosss is de naam,
met dubbel s welteverstaan.
  zondag 3 januari 2010 @ 23:37:15 #108
94676 Garisson72
weten is weten dat je nix weet
pi_76383238
quote:
Op zondag 3 januari 2010 22:23 schreef Seven. het volgende:
Morgen komt hij me helpen met Frans, overmorgen een test. Lief, hij bood nog aan om naar de bieb te gaan voor een bepaald boek maar al programmaatje gedownload.
Benieuwd naar de ontwikkelingen!
Breasts! helping men to avoid eye contact since 1865.
pi_76384263
Ik snap niet hoe je jezelf lesbisch kunt noemen maar ondertussen nog nooit hoteldebotel bent geweest van een vrouw. Ik ga er althans vanuit dat je in die relatie van 5 jaar met een man, toch wel echt verliefd bent geweest. Als de enige 2 keren dat je het echt te pakken hebt gehad allebei met een man waren, dan zegt dat toch wel iets volgens mij. No offence hoor.
pi_76384362
Mag ik weten hoe oud je bent, seven?
pi_76384396
quote:
Op maandag 4 januari 2010 00:05 schreef Taurus het volgende:
Volgens mij 26.
  maandag 4 januari 2010 @ 00:07:45 #112
94676 Garisson72
weten is weten dat je nix weet
pi_76384449
quote:
Op maandag 4 januari 2010 00:05 schreef Taurus het volgende:
En jij, Taurus?
Breasts! helping men to avoid eye contact since 1865.
pi_76384515
quote:
Op maandag 4 januari 2010 00:07 schreef Garisson72 het volgende:

[..]

En jij, Taurus?
24.
pi_76384689
Seven.
  maandag 4 januari 2010 @ 00:59:59 #115
277627 Seven.
We are Borg.
pi_76386100
quote:
Op maandag 4 januari 2010 00:02 schreef L0t.. het volgende:
Ik snap niet hoe je jezelf lesbisch kunt noemen maar ondertussen nog nooit hoteldebotel bent geweest van een vrouw. Ik ga er althans vanuit dat je in die relatie van 5 jaar met een man, toch wel echt verliefd bent geweest. Als de enige 2 keren dat je het echt te pakken hebt gehad allebei met een man waren, dan zegt dat toch wel iets volgens mij. No offence hoor.
Nou, op hem ben ik sowieso nooit verliefd geweest. Ik word gewoon nooit hoteldebotel, ben ik nu ook niet. Al heb ik wel een zware crush. Verder interesseert het me geen reet wat jij ervan vindt. No offence hoor.
Resistance is futile.
pi_76386197
quote:
Op maandag 4 januari 2010 00:59 schreef Seven. het volgende:

[..]

Nou, op hem ben ik sowieso nooit verliefd geweest. Ik word gewoon nooit hoteldebotel, ben ik nu ook niet. Al heb ik wel een zware crush. Verder interesseert het me geen reet wat jij ervan vindt. No offence hoor.
Klinkt wel 'n beetje offended
  maandag 4 januari 2010 @ 01:09:18 #117
277627 Seven.
We are Borg.
pi_76386345
quote:
Op maandag 4 januari 2010 01:03 schreef Taurus het volgende:

[..]

Klinkt wel 'n beetje offended
Niet offended, geďrriteerd. Het is irritant als iemand door onjuiste conclusies zich openlijk afvraagt waarom je je in met lesbo's identificeert.

Ik moet het wel vaker verdedigen, en dat begint mij meer en meer de keel uit te hangen. Maar hey, aangezien ik blijkbaar toch biseksueel ben, is dat probleem opgelost. Hetero-mannen weer blij en niet meer irritant als je nee zegt tegen mannen, hetero-meisjes kunnen weer lekker op hun vriendje letten als ik in de buurt ben. De lesbo's kunnen nu fijn 'zie je wel zeggen' en de homo's doen een keer een facepalm en trekken hun schouders er over op. Iedereen blij.
Resistance is futile.
pi_76386368
quote:
Op maandag 4 januari 2010 00:59 schreef Seven. het volgende:

[..]

Ze probeert gewoon iets aan te stippen, niet zo vyandig doen

Ik vind Lot. een goed punt hebben, en jij hernoemt hoteldebotel naar zware crush, een ander zal het noemen alsof ze is overgereden door een vrachtwagen. Betekenen alle 3 gewoon hetzelfde, je bent verliefd. Accepteer het!

Edit: ik zie nu je reactie hierboven, ik zeg dus helemaal niets over je wel of niet lesbisch of bi of hetero te zijn. Dus bovengaande reactie laat ik maar voor wat het is.

[ Bericht 6% gewijzigd door #ANONIEM op 04-01-2010 01:16:03 ]
  maandag 4 januari 2010 @ 01:17:51 #119
277627 Seven.
We are Borg.
pi_76386548
quote:
Op maandag 4 januari 2010 01:10 schreef SolidasRock het volgende:

[..]

Ze probeert gewoon iets aan te stippen, niet zo vyandig doen

Ik vind Lot. een goed punt hebben, en jij hernoemt hoteldebotel naar zware crush, een ander zal het noemen alsof ze is overgereden door een vrachtwagen. Betekenen alle 3 gewoon hetzelfde, je bent verliefd. Accepteer het!

O god, ik zei niets
Ja, ik ben verliefd, maar nee, ik verlies daarbij nooit alle ratio. Zeg inderdaad maar niets meer. Ik was opgelucht, blij en vrolijk als lesbo. Het leven was ongecompliceerder. Als ik wilde neuken met een vent, dan deed ik dat onder het mom dat vele lesbo's dat doen maar ondertussen iets serieuzers uitsluiten. Als bi daarentegen word je constant met de nek ofwel de pik aangekeken. Ik heb mezelf gevonden toen ik relaties met mannen uitsloot, ik werd daar gewoon erg gelukkig van. Dát staat nu op losse schroeven, OK? En dáárom irriteer ik me aan onwetende hetero's die denken het beter te weten.
Resistance is futile.
pi_76386648
quote:
Op maandag 4 januari 2010 01:17 schreef Seven. het volgende:

[..]

Ja, ik ben verliefd, maar nee, ik verlies daarbij nooit alle ratio. Zeg inderdaad maar niets meer. Ik was opgelucht, blij en vrolijk als lesbo. Het leven was ongecompliceerder. Als ik wilde neuken met een vent, dan deed ik dat onder het mom dat vele lesbo's dat doen maar ondertussen iets serieuzers uitsluiten. Als bi daarentegen word je constant met de nek ofwel de pik aangekeken. Ik heb mezelf gevonden toen ik relaties met mannen uitsloot, ik werd daar gewoon erg gelukkig van. Dát staat nu op losse schroeven, OK? En dáárom irriteer ik me aan onwetende hetero's die denken het beter te weten.
Dus dit is een beetje een tweezijdig probleem, je hebt niet alleen onzekerheid mbt. zijn gevoelens voor jou, maar ook nog een kleine identiteitscrisis?
  maandag 4 januari 2010 @ 01:21:33 #121
277627 Seven.
We are Borg.
pi_76386651
Hey great, nu kan mijn broer weer opmerkingen maken over van 2 walletjes vreten , hij leest toch alles na dat ik hier post volgens mij.
Resistance is futile.
pi_76386693
quote:
Op zaterdag 2 januari 2010 09:44 schreef FireFox1 het volgende:
Een tijdje geleden was je nog een trotse feminist

Je vond toen dat vrouwen superieur zijn aan mannen. Je weet echt niet wat je wilt he.
het zijn vrouwen he .
quote:
Op zondag 3 januari 2010 22:23 schreef Seven. het volgende:
Morgen komt hij me helpen met Frans, overmorgen een test. Lief, hij bood nog aan om naar de bieb te gaan voor een bepaald boek maar al programmaatje gedownload.
Gewoon zeggen dat je het programmatje niet snapt
Redacted
  maandag 4 januari 2010 @ 01:23:16 #123
277627 Seven.
We are Borg.
pi_76386706
quote:
Op maandag 4 januari 2010 01:21 schreef Xeanor het volgende:

[..]

Dus dit is een beetje een tweezijdig probleem, je hebt niet alleen onzekerheid mbt. zijn gevoelens tegenover jou, maar ook nog een kleine identiteitscrisis?
Nu wel ja. Is morgen op te lossen hoor, gewoon zeggen dat hij de liefde van mijn leven is en dan hoor ik niks meer van hem en dan ga ik weer ouderwets gezellig mannen haten. Is mijn broer ook weer blij.

En ondertussen komt dit er nu dus allemaal uit. Jankend fokken is nooit een goed plan.
Resistance is futile.
pi_76386749
Ik zou maar lekker gaan slapen en morgen bij daglicht je weer uiten op een forum. Je lijkt de controle te verliezen
pi_76386773
quote:
Op maandag 4 januari 2010 01:23 schreef Seven. het volgende:

[..]

Nu wel ja. Is morgen op te lossen hoor, gewoon zeggen dat hij de liefde van mijn leven is en dan hoor ik niks meer van hem en dan ga ik weer ouderwets gezellig mannen haten. Is mijn broer ook weer blij.

En ondertussen komt dit er nu dus allemaal uit. Jankend fokken is nooit een goed plan.
komen soms pareltjes van een topics uit :p, het lucht op maar of het goed is voor je reputatie is een ander verhaal. Leest je broer dat weer . Stuk gezeik. gewoon zeggen dat je hem leuk vind
Redacted
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')