abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  zaterdag 2 januari 2010 @ 02:29:55 #1
277627 Seven.
We are Borg.
pi_76315160
OK, morgen kan ik mezelf waarschijnlijk wel voor mijn kop slaan omdat ik dit topic geopend heb. Samenvatting onderaan.

Het ondenkbare is gebeurd, ik (26) ben keihard gevallen voor een man (26). Uit de hand gelopen scharrel, zeg maar. Ik had niet verwacht dat ik me nog eens emotioneel aangetrokken zou voelen tot een vent, maar het is nu eenmaal zo en uiteindelijk moet ik hier dus 'iets' mee doen.

Samenvatting tot nu toe. Hij en ik kwamen elkaar een maand geleden tegen in mijn vaste kroeg. Er kwam direct een leuk gesprek op gang, paar drankjes erbij en de avond eindigde in mijn bed (Jaja, blabla, slet/hoer!). Een kleine 48 uur later is hij vertrokken. Daarna nog eens afgesproken, elkaar nog eens tegen gekomen, ik heb hem mee uit eten genomen, we hebben samen pizza gemaakt. Toffe gesprekken, inside jokes, goeie seks, veel geknuffel en leuke tijden gewoon. Alle ingrediënten voor een leuke prille relatie zijn er wel.

Van zijn kant geen signalen dat hij mij écht leuk vindt, buiten dat hij altijd lang blijft hangen en me altijd vraagt of ik niet even bij onder de douche spring. Van mijn kant alleen het signaal dat ik wel wou dat ik hem op een andere manier had leren kennen. Zijn respons daarop was dat dat er niet toe doet. Buiten de manier waarop we van start gegaan zijn was het eigenlijk perfectico allemaal. Maar er is één probleem want aan zijn gedrag als hij er niet is, leid ik af dat hij niet voor mij gevallen is. Hij reageert wel direct áls ik hem al eens sms (en da's weinig, en zeker niet van die onzin als 'hoi, hoe is het? lekker geslapen' etc.). Maar uit zichzelf sms-en is maar 1 of 2 keer voorgekomen. OK, dat kán natuurlijk want hij is geen smskoning en ook geen gsmfreak. Met de kerst waren we allebei druk. Ik heb de proef op de som genomen en niets laten horen. Het resultaat was 8 dagen radiostilte. In de tussentijd heb ik dus ontdekt dat ik hem mis, ik moet de neiging onderdrukken om hem elke brainfart te sms-en enzovoorts. En ik heb dus ook ontdekt dat hij mij niet mist .

Dus some advice please, is dit hopeloos? Mijn plan is sowieso om het vroeg of laat te vertellen, want 'gezellig blijven scharrelen' hou ik op deze manier ook niet lang vol. Hij is niet het impulsieve type dat halsoverkop verliefd wordt of makkelijk zijn gevoelens toont. Dus ik zal hoe dan ook meer tijd met hem door moeten brengen om hem alsnog te doen inzien hoe geweldig _! ik ben. Nou ja, bij hem voel ik me geweldig terwijl ik gewoon mezelf ben .

Oh, wees lief voor mij, deze shite is al verwarrend genoeg voor hetero's. .

Samenvatting: TS is minder lesbisch dan ze aanvankelijk dacht, verliefd geworden op een scharrel die overigens niet moeilijk doet over het feit dat er eerst gescharreld is. Indien samen is het enorm leuk, daarbuiten weinig contact. Wanneer de stekker eruit trekken?
Resistance is futile.
pi_76315308
Ben je zelf ook een man??
5 Ferrari's op videoband!
  zaterdag 2 januari 2010 @ 02:48:18 #3
104871 remlof
Europees federalist
pi_76315366
Ik denk dat je gewoon een beetje geduld moet hebben, zoals je al zei is hij niet het impulsieve type dat halsoverkop verliefd wordt of makkelijk zijn gevoelens toont.

Maar dat had ik je al gezegd geloof ik.
  Moderator zaterdag 2 januari 2010 @ 02:56:34 #4
56843 crew  onlogisch
Forumbeest
pi_76315417
OT : Geniet van de tijd zolang het duurt. En als je duidelijkheid van hem wilt van hoe of wat. Vraag het hem

Het leven is zo simpel

[ Bericht 42% gewijzigd door Mordreth op 02-01-2010 08:17:02 (nergens voor nodig) ]
Recordhouder aantal posts op één dag.
4045
onlogisch
  zaterdag 2 januari 2010 @ 03:00:15 #5
269388 Swagger
wat een kut username eigenlijk
pi_76315436
Ik weet niet wat je bent...

homo/lesbisch/kat.
Groetjes,
Swagger
pi_76315449
Seven is niet lesbisch meer

Uit de kast, maar dan anders

Meer heb ik niet te melden ben wel benieuwd of je nu ooit nog andere mannen leuk gaat vinden. Na deze 'ervaring' of had je wel ervaring met mannen?
  zaterdag 2 januari 2010 @ 03:18:50 #7
277627 Seven.
We are Borg.
pi_76315541
quote:
Op zaterdag 2 januari 2010 02:41 schreef Ferrari_Tape het volgende:
Ben je zelf ook een man??
Ik ben een vrouw die blijkbaar biseksueel is. Maar een duidelijke voorkeur voor vrouwen.
quote:
Op zaterdag 2 januari 2010 03:02 schreef erikkll het volgende:
Seven is niet lesbisch meer

Uit de kast, maar dan anders

Meer heb ik niet te melden ben wel benieuwd of je nu ooit nog andere mannen leuk gaat vinden. Na deze 'ervaring' of had je wel ervaring met mannen?
Ik heb veel ervaring met mannen (samengewoond, verloofd geweest en alles) . En toen kwam ik tot de conclusie dat relaties met mannen voor mij niet werken omdat 'iets' in mijn persoonlijkheid enorm botst met het mannelijk ego. Ik was al biseksueel eerst dus toen was het 1 + 1 optellen.
Resistance is futile.
  zaterdag 2 januari 2010 @ 03:19:33 #8
277627 Seven.
We are Borg.
pi_76315544
quote:
Op zaterdag 2 januari 2010 03:00 schreef Swagger het volgende:
Ik weet niet wat je bent...

homo/lesbisch/kat.
Zie trouwens ook de samenvatting!
Resistance is futile.
pi_76315563
Hij denkt alleen aan je als hij je ziet of hoort. Maw. het is niet wederzijds.
pi_76315579
Ben bang dat het pech hebben is.
Het gevaar zit het er nu in dat als jij heel erg je best voor hem gaat doen hij wellicht aan je gaat wennen en zichzelf overtuigt jou ook leuk te vinden. Dan wil je er eigenlijk al niet meer aan beginnen.

Wel een kut situatie.
  zaterdag 2 januari 2010 @ 03:32:42 #11
277627 Seven.
We are Borg.
pi_76315620
quote:
Op zaterdag 2 januari 2010 03:26 schreef Cracka-ass het volgende:
Ben bang dat het pech hebben is.
Het gevaar zit het er nu in dat als jij heel erg je best voor hem gaat doen hij wellicht aan je gaat wennen en zichzelf overtuigt jou ook leuk te vinden. Dan wil je er eigenlijk al niet meer aan beginnen.

Wel een kut situatie.
Nou nou, heel erg mijn best gaan doen . Hij heeft me maar te nemen zoals ik ben. Bovendien, ik wil gelijkwaardigheid dus als hij er uit zichzelf niet van overtuigd is dat ik leuk genoeg ben, dan is dat geen gelijkwaardige basis wat mij betreft.
quote:
Op zaterdag 2 januari 2010 03:23 schreef tho_Omas het volgende:
Hij denkt alleen aan je als hij je ziet of hoort. Maw. het is niet wederzijds.
. Maar is inderdaad wel mijn redenatie. Momenteel wel weer besloten om niets te laten horen, ik heb hem ook als eerste een geil nieuwjaar gewenst . Eens kijken hoe lang de radiostilte nu gaat duren.
Resistance is futile.
pi_76315642
mensen worden vaak verliefd op iemand in hun nabije omgeving, dus gewoon veel tijd met hem doorbrengen!
pi_76315652
quote:
Op zaterdag 2 januari 2010 03:32 schreef Seven. het volgende:

[..]

Nou nou, heel erg mijn best gaan doen . Hij heeft me maar te nemen zoals ik ben. Bovendien, ik wil gelijkwaardigheid dus als hij er uit zichzelf niet van overtuigd is dat ik leuk genoeg ben, dan is dat geen gelijkwaardige basis wat mij betreft.
Het is toch al niet gelijkwaardig, als in jij doet nu al veel meer moeite.
pi_76315658
Ik zou er niet teveel moeite in steken. De kans is groot dat hij een keer van bil wil, maar dat is dan het hoogst haalbare. Hou de eer aan jezelf.
  zaterdag 2 januari 2010 @ 03:44:45 #15
277627 Seven.
We are Borg.
pi_76315716
quote:
Op zaterdag 2 januari 2010 03:35 schreef Cracka-ass het volgende:

[..]

Het is toch al niet gelijkwaardig, als in jij doet nu al veel meer moeite.
Dat valt nogal mee. Hoewel... Ik sms niet bepaald dagelijks, maar 7 van de 10 keer ben ik degene die eerst smst. En ik heb hem in een spontane blije bui mee uit eten genomen.
Resistance is futile.
pi_76315750
Mannen sms'en gewoon niet graag. Live with it. Dat geldt trouwens ook voor andere communicatievormen.

Als je echt wil weten wat er aan het handje is, zul je het hem op de man(!) af moeten vragen. Desnoods drie keer achter elkaar.
Tegenwoordig moet je Dr. Ir. zijn om een beetje correct Nederlands te kunnen neerpleuren.
Abusing semicolons since 1987.
  zaterdag 2 januari 2010 @ 03:48:27 #17
277627 Seven.
We are Borg.
pi_76315759
quote:
Op zaterdag 2 januari 2010 03:37 schreef tho_Omas het volgende:
Ik zou er niet teveel moeite in steken. De kans is groot dat hij een keer van bil wil, maar dat is dan het hoogst haalbare. Hou de eer aan jezelf.
Wat heeft de eer daarmee te maken? Hij behandelt me niet respectloos, hij behandelt mij gewoon zoals de ongeschreven regels bij scharrels. En zo behandel ik hem doorgaans ook trouwens, m.u.v. uit eten. Want oh wee, hij zou toch eens lucht krijgen van mijn gevoelens. Dát en hij denkt dat ik op vrouwen val .
quote:
Op zaterdag 2 januari 2010 03:34 schreef apelul het volgende:
mensen worden vaak verliefd op iemand in hun nabije omgeving, dus gewoon veel tijd met hem doorbrengen!
Thanks voor de tip. Ik kijk het sowieso nog een paar weken aan, ik ben er nog niet klaar voor om de stekker eruit te trekken.
Resistance is futile.
  zaterdag 2 januari 2010 @ 03:50:43 #18
277627 Seven.
We are Borg.
pi_76315789
quote:
Op zaterdag 2 januari 2010 03:47 schreef rekenwonder het volgende:
Mannen sms'en gewoon niet graag. Live with it. Dat geldt trouwens ook voor andere communicatievormen.

Als je echt wil weten wat er aan het handje is, zul je het hem op de man(!) af moeten vragen. Desnoods drie keer achter elkaar.
Dat scheelt, ik ben ook niet zo'n smsert. Ik reageer wel op sms maar uit mezelf iets sturen: zelden. Tenzij ik er echt aanleiding toe heb. Dus, over een paar weken. Op dit moment zou hij gillend wegrennen en ikzelf misschien ook wel want ik ben schijtbang voor relaties en ik zie het niet zitten om weer keihard gekwetst te raken. Misschien knap ik wel enorm op hem af.
Resistance is futile.
pi_76315921
mindgames ...... Misschien is hij wel net zo " bang" of erger dan jij, en dan kunnen mannen het wellicht beter om te gaan voor wat ze nu hebben ipv de gok te durven nemen en gaan voor meer (en de kans op einde prille relatie voor lief nemen)

Weet niet of hij op de hoogte is van jouw bisexualiteit , maar het kan wel meespelen in zijn extra onzekerheid.

Maar ken de beste man niet, net zoals ik TS niet ken, dus kan ook maar zo wel alleen een scharrelaar zijn , of wat anders.

Ben zelf een onzekere romanticus die te hard van stapel loopt, die vaak het probeert te bepreken in een gesprek. Zou je dat ook normaal aanraden, ware het niet dat het toevallig net een paar niet helemaal lekker is gegaan als gevolg van zo'n gesprek
(maar dat is dan wellicht nog beter dan maar aan blijven modderen, maak ik mezelf maar wijs )

EDIT : sorry, vergeten dat dit fok was : slet !

[ Bericht 2% gewijzigd door Ted038 op 02-01-2010 04:14:33 ]
  zaterdag 2 januari 2010 @ 04:45:50 #20
277627 Seven.
We are Borg.
pi_76316210
quote:
Op zaterdag 2 januari 2010 04:06 schreef Ted038 het volgende:
mindgames ...... Misschien is hij wel net zo " bang" of erger dan jij, en dan kunnen mannen het wellicht beter om te gaan voor wat ze nu hebben ipv de gok te durven nemen en gaan voor meer (en de kans op einde prille relatie voor lief nemen)

Weet niet of hij op de hoogte is van jouw bisexualiteit , maar het kan wel meespelen in zijn extra onzekerheid.

Maar ken de beste man niet, net zoals ik TS niet ken, dus kan ook maar zo wel alleen een scharrelaar zijn , of wat anders.

Ben zelf een onzekere romanticus die te hard van stapel loopt, die vaak het probeert te bepreken in een gesprek. Zou je dat ook normaal aanraden, ware het niet dat het toevallig net een paar niet helemaal lekker is gegaan als gevolg van zo'n gesprek
(maar dat is dan wellicht nog beter dan maar aan blijven modderen, maak ik mezelf maar wijs )

EDIT : sorry, vergeten dat dit fok was : slet !
Voor zover hij weet, sluit ik relaties met mannen volledig uit. En inderdaad, dat zou zulke angst in de hand kunnen werken. Hij discussieerde wel bijzonder fel over het uitsluiten van mannen voor relaties. Hij loopt zijn pik niet achterna. Maar dat neemt niet weg dat ik zelden van hem hoor.
Resistance is futile.
pi_76316304
quote:
Op zaterdag 2 januari 2010 04:45 schreef Seven. het volgende:

[..]

Voor zover hij weet, sluit ik relaties met mannen volledig uit. En inderdaad, dat zou zulke angst in de hand kunnen werken. Hij discussieerde wel bijzonder fel over het uitsluiten van mannen voor relaties. Hij loopt zijn pik niet achterna. Maar dat neemt niet weg dat ik zelden van hem hoor.
Jij smst hem met een bericht dat je hem niet meer wil zien, omdat je verliefd op hem bent geworden. En dat hij alleen contact met je mag opnemen als hij ook verliefd is. Als hij je echt alleen als een scharrel ziet, dan hoef je geen zorgen te maken over het feit dat je dit per sms afkapte. Als het er ook maar een beetje inzit, dan zal hij reageren... hopelijk ben je tegen die tijd nog verliefd en zoniet, dan pech voor hem.

Ik dacht, ik verzin eens iets drastisch en orgineels
De waarheid ligt altijd in het midden - mahlah
  zaterdag 2 januari 2010 @ 05:08:31 #22
277627 Seven.
We are Borg.
pi_76316321
Lekker drastisch mahlah. .

En lage slagingskans, vermoed ik.
Resistance is futile.
pi_76316344
Als je zo'n drama maakt kan je het hem niet eens kwalijk nemen dat die niet reageert.
  zaterdag 2 januari 2010 @ 05:36:49 #24
71919 wonderer
Hung like a My Little Pony
pi_76316429
Vertel hem dat hij je heeft "genezen"?

Seriously though, gewoon zeggen wat er aan de hand is en hem vragen wat hij ervan denkt. Enige manier om duidelijkheid te krijgen is duidelijkheid scheppen.
"Pain is my friend. I can trust pain. I can trust pain to make my life utterly miserable."
"My brain is too smart for me."
"We don't need no education." "Yes you do, you just used a double negative."
  zaterdag 2 januari 2010 @ 05:48:45 #25
277627 Seven.
We are Borg.
pi_76316464
quote:
Op zaterdag 2 januari 2010 05:36 schreef wonderer het volgende:
Vertel hem dat hij je heeft "genezen"?
Ghe, ultieme troefkaart!
quote:
Seriously though, gewoon zeggen wat er aan de hand is en hem vragen wat hij ervan denkt. Enige manier om duidelijkheid te krijgen is duidelijkheid scheppen.
Paar weken afwachten nog.
Resistance is futile.
  zaterdag 2 januari 2010 @ 08:42:15 #26
210227 rechtsedirecte
Southern most Fok!ker
pi_76316839
quote:
Op zaterdag 2 januari 2010 05:48 schreef Seven. het volgende:

Paar weken afwachten nog.
oke, tot over een paar weken dan Seven, en hou ons op de hoogte !! good luck
'Lopen is geen sport maar een manier van reizen'
'Als ik loop voel ik me beroerd, maar als ik niet loop nog beroerder'
'Once you discover the rewards of pain, you want more pain'
pi_76317120
Een tijdje geleden was je nog een trotse feminist

Je vond toen dat vrouwen superieur zijn aan mannen. Je weet echt niet wat je wilt he.
What is my problem with man, you ask? No. I ask you, what was man's problem with me?
pi_76317192
Leuk, dat je toch nog van je verwachtte voorkeur af kan wijken door op een vent te vallen. Ben reuze benieuwd hoe dit gaat eindigen.
pi_76317213
Hij vind je geen relatiemateriaal, en gebaseerd op je postgedrag in R&P en je opvattingen over mannen en vrouwen kan ik het hem niet kwalijk nemen. Je bent een leuke fuckbuddy waar toevallig ook nog hersens inzitten, maar meer ook niet.
  zaterdag 2 januari 2010 @ 10:36:27 #30
284887 _appeltje_
snoep verstandig!
pi_76317626
er is wel hoop...
hij is 48 uur blijven hangen die eerste keer,welke man doet dat nou bij gewoon een
scharrel,ik vind dat kei lang hoor
ik duim voor je!
pi_76317650
quote:
Op zaterdag 2 januari 2010 10:36 schreef _appeltje_ het volgende:
er is wel hoop...
hij is 48 uur blijven hangen die eerste keer,welke man doet dat nou bij gewoon een
ik duim voor je!
Ligt eraan hoe vaak er toen geneukt is.
pi_76319100
quote:
Op zaterdag 2 januari 2010 03:37 schreef tho_Omas het volgende:
dat dus

weet hij trouwens dat je op vrouwen valt?
pi_76323169
Yaaaaahhhh!!!! Zo kennen we Fok weer !

Gewoon ongegeneerd flink porren in het mogelijke liefdesgeluk van een ander, proberen zo in een keer van je eigen frustraties en waanideeen af te komen, of juist bevestiging daarvan te zoeken

Iedereen kan en mag veranderen, dus een diehard Fokster ook.

@TS : Als die man denkt/weet dat je mannen niet als relatiemateriaal ziet, is wat hij nu heeft wel zo'n beetje het maximaal haalbare toch ? Ook zal hij zich minder makkelijk (of zelfs niet) openstellen voor diepere gevoelens voor jou en er zelfs tegen gaan vechten. (anyway, dat zou ik doen dan )

Blijkbaar komt het onderwerp wel eens aan de orde in discussies, wellicht eens iets toegeven (en dan de mannen "iets" , een vrouwen "iets" , dat merkt een man geeneens) en kijken hoe hij daarop reageert .... (beetje idee van, biedt hem een vinger aan, wellicht pakt hij hele hand ... )
Op soort van flirterige toon : "moah, misschien zou ik ook wel op een man verliefd kunnen worden" of zoiets. Het zegt nog niks over jou gevoelens tegen hem, maar als er bij hem maar een beetje basis zit, zal dit nu toch aardig gekieteld worden : hangt nu dan weer af van karakter man wat hij ermee doet .....

Of waar vrouwen goed in zijn , speel het "stel" spelletje : zou van "Stel, ik zou verliefd op je zijn / worden , wat zou jij dan doen? " of zoiets, net wat je aandurft ... Door dat "stel" zijn er nog genoeg uitwegen te bedenken, mocht hij niet antwoorden zoals jij het fijn zou vinden en/of gaat vragen waarom je dat vraagt ....
En naast zijn directe antwoord zal hij wellicht onbewust zich weer gaan interesseren in een relatie met jou , als hij deze eerst als onmogelijk had beschouwd .... , mocht hij die vraag opvatten zoals jij hem bedoeld had .....
(ik haat het als vrouwen met mijn mind aan het fucken zijn, zit ik er nu eentje advies te geven hoe )

Ach, het is maar een poginkje, maar je moet toch wat, je bent immers dit topic gestart omdat je niet blij bent met de huidige situatie, dus waarom niet proberen dat te veranderen.

Succes ! en wellicht een goed begin van het nieuwe jaar dan maar

PS spreek zeker niet voor alle mannen, maar als ik zo met een vrouw zou omgaan als jij hem omschrijft, dan zou ik er zeker wel een relatie mee willen. (en me tegelijkertijd dus super klote en onzeker voelen omdat je weet dat je bijna gegarandeerd afgewezen wordt ..., en het dus maar laat zoals het is, een soort onduidelijke tussenvorm)

[ Bericht 6% gewijzigd door Ted038 op 02-01-2010 14:26:00 ]
  zaterdag 2 januari 2010 @ 14:11:17 #34
277627 Seven.
We are Borg.
pi_76323411
quote:
Op zaterdag 2 januari 2010 09:44 schreef FireFox1 het volgende:
Een tijdje geleden was je nog een trotse feminist

Je vond toen dat vrouwen superieur zijn aan mannen. Je weet echt niet wat je wilt he.
Een paar weken geleden had ik nog niet door dat ik verliefd was. Verder vind ik vrouwen niet superieur aan mannen.
quote:
Op zaterdag 2 januari 2010 09:53 schreef Leintjeuh het volgende:
Leuk, dat je toch nog van je verwachtte voorkeur af kan wijken door op een vent te vallen. Ben reuze benieuwd hoe dit gaat eindigen.
Zo leuk vind ik het niet. . Er is een grote faalkans omdat ik het zogenaamde mannelijke ego niet goed trek, áls dit al uitmondt in iets serieuzers.
quote:
Op zaterdag 2 januari 2010 09:56 schreef Scorpie het volgende:
Hij vind je geen relatiemateriaal, en gebaseerd op je postgedrag in R&P en je opvattingen over mannen en vrouwen kan ik het hem niet kwalijk nemen. Je bent een leuke fuckbuddy waar toevallig ook nog hersens inzitten, maar meer ook niet.
Projectie. Hij is geen typische man. Maar dat neemt niet weg dat je gelijk kunt hebben. Die 48 uur verliepen als volgt: praten, praten, praten, zoenen, knuffelen, seks, slapen, knuffelen, praten, seks, douchen, praten, praten, knuffelen, eten, seks, praten, seks, knuffelen, slapen, praten, praten, eten, praten, seks, douchen, praten.
quote:
Op zaterdag 2 januari 2010 11:48 schreef BountyHunter340 het volgende:

[..]

dat dus

weet hij trouwens dat je op vrouwen valt?
quote:
Op zaterdag 2 januari 2010 04:45 schreef Seven. het volgende:

[..]

Voor zover hij weet, sluit ik relaties met mannen volledig uit.

En Ted, thanks, dat is dan ook het enige dat nog een beetje hoop biedt.
Resistance is futile.
pi_76323553
quote:
Op zaterdag 2 januari 2010 14:11 schreef Seven. het volgende:
graag gedaan, inmiddels post ook wat uitgebreid ...
  zaterdag 2 januari 2010 @ 14:20:14 #36
110057 AgLarrr
Merck toch hoe sterck!
pi_76323643
quote:
Op zaterdag 2 januari 2010 14:11 schreef Seven. het volgende:

Zijn reactie lijkt me ook de meest zinvolle tot dusver. Jouw meneer is niet ontvankelijk voor je signalen omdat hij er vanuit gaat dat je ze helemaal niet afgeeft.

En verder: welkom terug op de heteroseksuele jachtvelden. Waar mannen -als puntje bij paaltje komt- toch graag iets te jagen hebben, in plaats van de haas aangereikt krijgen op een zilveren schaal. Dat je niet vergeet die gedachte mee te nemen..

Succes en plezier
"Ill fares the land, to hastening ills a prey;
Where wealth accumulates, and men decay"

- Oliver Goldsmith, The Deserted Village
pi_76323747
Een maand is toch nog behoorlijk pril. Juist lekker, eerst een half jaar 'aankloten'. Nu al direct gaan vragen 'waar we zijn' of 'waar dit naartoe gaat' heeft in mijn ervaring zelden succes gehad, geniet gewoon van het contact met hem en laat de regie maar in zijn handen.
pi_76323914
quote:
Op zaterdag 2 januari 2010 14:24 schreef Taurus het volgende:
Een maand is toch nog behoorlijk pril. Juist lekker, eerst een half jaar 'aankloten'. Nu al direct gaan vragen 'waar we zijn' of 'waar dit naartoe gaat' heeft in mijn ervaring zelden succes gehad, geniet gewoon van het contact met hem en laat de regie maar in zijn handen.
theoretisch een "je hebt gelijk" , maar eenmaal verliefd of meer, wil je maar wat graag bevestiging, duidelijkheid en vooral datzelfde gevoel bij die ander.
(dat dit leidt (doorschiet) tot vragen als 'waar we zijn' of 'waar dit naartoe gaat' ,ligt vaak niet aan de man )

* Ted038 laat zichzelf hier weer goed kennen vandaag
pi_76324206
quote:
Op zaterdag 2 januari 2010 14:30 schreef Ted038 het volgende:

[..]

theoretisch een "je hebt gelijk" , maar eenmaal verliefd of meer, wil je maar wat graag bevestiging, duidelijkheid en vooral datzelfde gevoel bij die ander.
(dat dit leidt (doorschiet) tot vragen als 'waar we zijn' of 'waar dit naartoe gaat' ,ligt vaak niet aan de man )

* Ted038 laat zichzelf hier weer goed kennen vandaag
Wat bedoel je precies met dat zinnetje tussen haakjes? Dat die vragen meer van vrouwen afkomen? En dat eerste begrijp ik wel, maar mijn advies bij beginnende verhoudingen is toch dat soort vragen lang uit te stellen. Het is sowieso mooier als het vanzelf zichtbaar wordt 'waar we zijn' of 'waar dit naartoe gaat' dan wanneer een iemand de ander met die vragen onder druk zet. Dan wordt het maar 'besloten', terwijl het hier om een gevoelskwestie gaat en dat moet groeien, ontwikkelen.
pi_76324555
quote:
Op zaterdag 2 januari 2010 14:39 schreef Taurus het volgende:
Wat bedoel je precies met dat zinnetje tussen haakjes? Dat die vragen meer van vrouwen afkomen?
in 1 x goed ...

ik (als man) laat dat meer op zijn beloop, of pas na langere periode ....

mijn ideale relatie verloop zou zijn een snelle groeicurve naar vaste relatie, waarbij we van elkaar weten wat we voor elkaar voelen (ook omdat je dat gewoon tegen elkaar durft te zeggen) en van daaruit langzaamaan uitgroeien naar meer, niets iets wat je moet bespreken, maar iets dat als vanzelf moet gaan.
(tuurlijk : zaken als de vraag van wie bij wie gaat worden wordt wel gesteld, maar de bereidheid tot samenwonen zou geen discussie, maar een wens van beiden moeten zijn : als voorbeeld)
En daarbij is dat langzaamaan flink subjectief, bij die echte liefde in mijn leven zou dat maar zo best snel kunnen zijn, maar jah, dat weet ik nu nog niet ......

En iedereen is anders, en iedereen kan/mag/zal of zelfs moet veranderen in de loop van de tijd, dus heb niet de illusie dat er standaardantwoorden zijn voor liefde- en relatievraagstukken .....
pi_76324677
quote:
Op zaterdag 2 januari 2010 14:49 schreef Ted038 het volgende:

[..]

in 1 x goed ...

ik (als man) laat dat meer op zijn beloop, of pas na langere periode ....

mijn ideale relatie verloop zou zijn een snelle groeicurve naar vaste relatie, waarbij we van elkaar weten wat we voor elkaar voelen (ook omdat je dat gewoon tegen elkaar durft te zeggen) en van daaruit langzaamaan uitgroeien naar meer. En daarbij is dat langzaamaan flink subjectief, bij die echte liefde in mijn leven zou dat maar zo best snel kunnen zijn, maar jah, dat weet ik nu nog niet ......

En iedereen is anders, en iedereen kan/mag/zal of zelfs moet veranderen in de loop van de tijd, dus heb niet de illusie dat er standaardantwoorden zijn voor liefde- en relatievraagstukken .....
Nouja, dat vind ik niet zo schokkend, het mag toch algemeen bekend zijn dat dat meer vrouwenvraagstukken dan mannenvraagstukken zijn. En natuurlijk is iedereen anders en geeft iedereen andere uitwerkingen aan zijn of haar gevoelens, maar als we de zaak daarmee af doen kunnen we de helft van R&P wel sluiten. Na een maand niet de wens hebben een sluitende definitie aan de status van je verhouding met iemand te hechten vind ik wel een goed advies.
  zaterdag 2 januari 2010 @ 14:54:40 #42
277627 Seven.
We are Borg.
pi_76324726
Nou ja, wat mij betreft is het nu te vroeg. Ik moet ook wennen aan het idee van een vent in mijn leven, misschien ga ik later nog teveel beren op de weg zien. Of laat hij ineens zijn ware aard zien en blijkt hij een enorm ego te hebben. . Dan knap ik snel af.
Resistance is futile.
  zaterdag 2 januari 2010 @ 14:57:39 #43
110057 AgLarrr
Merck toch hoe sterck!
pi_76324825
quote:
Op zaterdag 2 januari 2010 14:54 schreef Seven. het volgende:
Nou ja, wat mij betreft is het nu te vroeg. Ik moet ook wennen aan het idee van een vent in mijn leven, misschien ga ik later nog teveel beren op de weg zien. Of laat hij ineens zijn ware aard zien en blijkt hij een enorm ego te hebben. . Dan knap ik snel af.
Mannen hebben toch altijd een enorm ego?

zaterdag 2 januari 2010 @ 14:59:08 #44
277627 Seven.
We are Borg.
pi_76324871
quote:
Op zaterdag 2 januari 2010 14:57 schreef AgLarrr het volgende:

[..]

Nee hoor. Mijn vrienden zijn allemaal niet van die types. De standaard alpha is aan mij niet besteedt in ieder geval.
Resistance is futile.
pi_76324893
quote:
Op zaterdag 2 januari 2010 14:54 schreef Seven. het volgende:
Blijf lekker bij de vrouwen zou ik zeggen. Met zo'n instelling als die van jouw, houdt geen man het 5 jaar met jouw uit.
What is my problem with man, you ask? No. I ask you, what was man's problem with me?
  zaterdag 2 januari 2010 @ 15:03:03 #46
219075 Fortitudo
de echte vedett
pi_76325021
slet!
Een oude, seniele vos is nog steeds sluw en schuw. Nooit afschrijven zeg ik je.
pi_76325065
quote:
Op zaterdag 2 januari 2010 14:53 schreef Taurus het volgende:

[..]

Nouja, dat vind ik niet zo schokkend, het mag toch algemeen bekend zijn dat dat meer vrouwenvraagstukken dan mannenvraagstukken zijn.

Ook nooit beweerd de grote liefdesgoeroe van Fok te zijn
quote:
En natuurlijk is iedereen anders en geeft iedereen andere uitwerkingen aan zijn of haar gevoelens, maar als we de zaak daarmee af doen kunnen we de helft van R&P wel sluiten.
hoop dat laatste toch niet. Dat er geen standaardantwoorden zijn, betekent nog niet dat het posten van een vraag best leuke invalshoeken geeft waar je wat mee kunt. Daarnaast biedt het steun dat er met je meegedacht wordt en is het neerpennen van het verhaal op zich ook al therapeutisch, op een "lief dagboek" niveau dan.
Dat je anderen er wellicht ook mee helpt of op zijn minst vermaakt, denk niet dat dat een argument is om te posten, maar speelt wel mee om R&P niet te willen sluiten
quote:
Na een maand niet de wens hebben een sluitende definitie aan de status van je verhouding met iemand te hechten vind ik wel een goed advies.

Na een maand wil ik toch wel een bevestiging van die ander hebben dat het meer is dan zoenen / sex alleen .... call me oldfashioned (en gezien jouw interesse in astrologie : vissen)

Op zich leuke discussie, maar laat het verder weer even over aan Seven en haar issues ...
  zaterdag 2 januari 2010 @ 15:08:38 #48
110057 AgLarrr
Merck toch hoe sterck!
pi_76325169
quote:
Op zaterdag 2 januari 2010 14:59 schreef Seven. het volgende:

[..]

Nee hoor. Mijn vrienden zijn allemaal niet van die types. De standaard alpha is aan mij niet besteedt in ieder geval.
Je bevestigt hier volgens mij iets waar ik al een poosje over filosofeer. Volgens mij begrijpen vrouwen het verschil tussen ego en eer niet, en verwarren het laatste vaak met het eerste. Nouwjah. Food for thought, maar niet in dit topic.

pi_76325189
quote:
Op zaterdag 2 januari 2010 14:57 schreef AgLarrr het volgende:

[..]

Neuh, er zijn er genoeg met hele kleintjes.
pi_76325482
quote:
Op zaterdag 2 januari 2010 10:36 schreef _appeltje_ het volgende:
er is wel hoop...
ik duim voor je!
Ja, vind ik ook. Als het voor hem een one night stand was geweest, had ie niet zo lang gebleven. Dan was ie misschien 's nachts al met stille trom vertrokken.
Wer lesen kann, ist klar im Vorteil.
pi_76325671
quote:
Op zaterdag 2 januari 2010 15:08 schreef AgLarrr het volgende:

[..]

Je bevestigt hier volgens mij iets waar ik al een poosje over filosofeer. Volgens mij begrijpen vrouwen het verschil tussen ego en eer niet, en verwarren het laatste vaak met het eerste. Nouwjah. Food for thought, maar niet in dit topic.
En natuurlijk logica. Ego en logica worden ook nog al eens verward door de vrouwelijke medemens.
pi_76325733
quote:
Op zaterdag 2 januari 2010 15:26 schreef Cracka-ass het volgende:

[..]

En natuurlijk logica. Ego en logica worden ook nog al eens verward door de vrouwelijke medemens.
Wat een hoop frusties kom ik tegen in elk topic vandaag: open eens een apart vrouwen-bash topic of ga eens heel snel aan de man.
  zaterdag 2 januari 2010 @ 15:37:15 #53
277627 Seven.
We are Borg.
pi_76326039
quote:
Op zaterdag 2 januari 2010 14:59 schreef FireFox1 het volgende:

[..]

Blijf lekker bij de vrouwen zou ik zeggen. Met zo'n instelling als die van jouw, houdt geen man het 5 jaar met jouw uit.
Hmm, ik snap dat ik wat ongenuanceerd overkom op fok maar in de praktijk heb ik allang bewezen dat ik het langer dan 5 jaar met een vent uit kan houden.
quote:
Op zaterdag 2 januari 2010 15:08 schreef AgLarrr het volgende:

[..]

Open een topic, ik reageer er graag op.
quote:
Op zaterdag 2 januari 2010 15:04 schreef Ted038 het volgende:

[..]

Ook nooit beweerd de grote liefdesgoeroe van Fok te zijn
[..]

hoop dat laatste toch niet. Dat er geen standaardantwoorden zijn, betekent nog niet dat het posten van een vraag best leuke invalshoeken geeft waar je wat mee kunt. Daarnaast biedt het steun dat er met je meegedacht wordt en is het neerpennen van het verhaal op zich ook al therapeutisch, op een "lief dagboek" niveau dan.
Dat je anderen er wellicht ook mee helpt of op zijn minst vermaakt, denk niet dat dat een argument is om te posten, maar speelt wel mee om R&P niet te willen sluiten
[..]

Na een maand wil ik toch wel een bevestiging van die ander hebben dat het meer is dan zoenen / sex alleen .... call me oldfashioned (en gezien jouw interesse in astrologie : vissen)

Op zich leuke discussie, maar laat het verder weer even over aan Seven en haar issues ...
Ik hoef nog niet zozeer bevestiging. Maar na 2 of 3 maanden wil ik wel een beter idee hebben of het wederzijds is. Het is nu pas een maand.
Resistance is futile.
  zaterdag 2 januari 2010 @ 15:40:47 #54
277627 Seven.
We are Borg.
pi_76326452
Wat wil je nou wat wij er van zeggen?
  zaterdag 2 januari 2010 @ 15:52:25 #56
285341 Pink_Gun
....is geen speelgoed....
pi_76326495
Wacht het af.
pi_76331749
wel ineens rustig hierzo ....

avondploeg, neem het eens over
pi_76332392
Begrijp ik je goed Seven, dat hij weet dat je lesbisch c.q. bi bent, en dat je hem heb verteld dat een langdurige liefdesrelatie met een man voor jou een absolute no-go is (gebaseerd op rendementen uit het verleden)?

Zo ja, dan begrijp ik erg goed dat hij op z'n minst een beetje in de war zal zijn over de signalen die je nu verspreidt (voor zover je die afgeeft), dan wel dat hij van jullie sexuele verhouding niet meer (emotioneel) werk zal maken (voor zover hij dat wel zou willen) omdat hij ervan uitgaat dat er geen eer te behalen is.

De enige oplossing is hem toch te vertellen dat hij je emotioneel in de war heeft gebracht en dat je rotsvaste vertrouwen in het niet slagen van een man-seven-verhouding aan het afbrokkelen is. Als je duidelijkheid wil, dan zul je toch ook eens een keer emotioneel met de billen bloot moeten (en niet alleen fysiek).

Suc7
Quinn Dexter
  zaterdag 2 januari 2010 @ 19:16:16 #59
266754 VeerEli
Nee, ik ben niet Pools.
pi_76333413
Als hij denkt dat jij alleen op vrouwen valt, zal je hem als eerste moeten duidelijk maken dat dat dus toch niet zo is
Ik weet niet hoe je dat moet doen, aangezien je nog niet wil vertellen dat je verliefd op hem bent geworden, maar als hij blijft denken dat je lesbisch bent, zal hij denk ik nooit meer proberen te krijgen bij jou lijkt me? Misschien heeft hij wel gevoelens voor jou, maar durft hij daar niks mee te doen omdat hij ''weet'' dat je alleen op vrouwen valt

Succes ermee, hoe je het ook gaat aanpakken, hoop voor je dat het wederzijds is
B-b-b-bird, Bird, The Bird is the word.
pi_76333643
Wat leuk dat je verliefd bent Seven.

Wat ik niet zo handig vind is dat je hem een geil nieuwjaar wenst. Daarmee wek je de indruk dat je makkelijk bent en seks met hem wilt en er verder niets bij komt kijken. Daarnaast heb je hem verteld een relatie met een man uit te sluiten.
Ik denk dus niet dat hij degene gaat zijn die jou gaat vertellen dat hij toch verliefd is geworden.
Als dat al zo is, want misschien leek het hem juist wel ongecompliceerd een seksrelatie te hebben met een lesbische vrouw, zodat er zeker geen gevoelens bij zouden komen kijken.

Het lijkt me dat jij aan zet bent.
pi_76336410
Wow!

Ok uit eigen ervaring zou ik zeggen: vertel hem snel hoe je over hem denkt en voelt. En als hij zegt :meh, ik vind je alleen leuk als scharrel, dan idd de stekker er hard uittrekken! Dan kan dat nog namelijk....
pi_76337312
quote:
Op zaterdag 2 januari 2010 19:16 schreef VeerEli het volgende:
Als hij denkt dat jij alleen op vrouwen valt, zal je hem als eerste moeten duidelijk maken dat dat dus toch niet zo is
Ik weet niet hoe je dat moet doen, aangezien je nog niet wil vertellen dat je verliefd op hem bent geworden, maar als hij blijft denken dat je lesbisch bent, zal hij denk ik nooit meer proberen te krijgen bij jou lijkt me? Misschien heeft hij wel gevoelens voor jou, maar durft hij daar niks mee te doen omdat hij ''weet'' dat je alleen op vrouwen valt

Succes ermee, hoe je het ook gaat aanpakken, hoop voor je dat het wederzijds is
Ik vraag me af of hij denkt dat ze lesbisch is. Ze hebben seks gehad.
ROBODEMONS..................|:(
pi_76337472
quote:
Op zaterdag 2 januari 2010 21:02 schreef Morrigan het volgende:

[..]

quote:
Op zaterdag 2 januari 2010 03:48 schreef Seven. het volgende:

[..]

Wat heeft de eer daarmee te maken? Hij behandelt me niet respectloos, hij behandelt mij gewoon zoals de ongeschreven regels bij scharrels. En zo behandel ik hem doorgaans ook trouwens, m.u.v. uit eten. Want oh wee, hij zou toch eens lucht krijgen van mijn gevoelens. Dát en hij denkt dat ik op vrouwen val .
[..]

Wer lesen kann, ist klar im Vorteil.
  zaterdag 2 januari 2010 @ 22:36:57 #64
277627 Seven.
We are Borg.
pi_76340672
quote:
Op zaterdag 2 januari 2010 21:02 schreef Morrigan het volgende:

[..]

Ik persoonlijk ken maar weinig lesbo's die seks met mannen volledig uitsluiten, bij veel lesbo's is het eerder dat het er domweg zelden van komt omdat ze onaantrekkelijk of onbeschikbaar zijn. Verder iets met de macht der gewoonte en makkelijk kunnen scoren.
Resistance is futile.
  zaterdag 2 januari 2010 @ 22:40:14 #65
277627 Seven.
We are Borg.
pi_76340814
quote:
Op zaterdag 2 januari 2010 19:22 schreef Xennia het volgende:
Wat leuk dat je verliefd bent Seven.

Wat ik niet zo handig vind is dat je hem een geil nieuwjaar wenst. Daarmee wek je de indruk dat je makkelijk bent en seks met hem wilt en er verder niets bij komt kijken. Daarnaast heb je hem verteld een relatie met een man uit te sluiten.
Ik denk dus niet dat hij degene gaat zijn die jou gaat vertellen dat hij toch verliefd is geworden.
Als dat al zo is, want misschien leek het hem juist wel ongecompliceerd een seksrelatie te hebben met een lesbische vrouw, zodat er zeker geen gevoelens bij zouden komen kijken.

Het lijkt me dat jij aan zet bent.
Thanks. Ik denk wel dat het nu nog te vroeg is om hem een volledige update van mijn gevoelens te geven. Maar een vette hint in de richting van relaties niet meer uitsluiten zou natuurlijk geen slecht plan zijn.
quote:
Op zaterdag 2 januari 2010 20:32 schreef Quickie_Butt het volgende:
Wow!

Ok uit eigen ervaring zou ik zeggen: vertel hem snel hoe je over hem denkt en voelt. En als hij zegt :meh, ik vind je alleen leuk als scharrel, dan idd de stekker er hard uittrekken! Dan kan dat nog namelijk....
Die zag je niet aankomen hè? . Ik ook niet! . Nog even geduld met die stekker.
Resistance is futile.
  zaterdag 2 januari 2010 @ 22:42:33 #66
284196 Underwatertaker.
I'll take you underwater
pi_76340900
Sara Kroos op FOK!
  zaterdag 2 januari 2010 @ 22:43:09 #67
277627 Seven.
We are Borg.
pi_76340921
quote:
Op zaterdag 2 januari 2010 22:42 schreef Underwatertaker. het volgende:
Sara Kroos op FOK!
Ik? . Je hebt géén idee.
Resistance is futile.
  zaterdag 2 januari 2010 @ 22:44:23 #68
277627 Seven.
We are Borg.
pi_76340966
quote:
Op zaterdag 2 januari 2010 15:50 schreef FireFox1 het volgende:
Wat wil je nou wat wij er van zeggen?
En wát zei ik nou in de OP? Lief zijn want voor hetero's is dit al kut, laat staan voor lesbo's. Dus. Lief zijn, dat wil ik. En ook eerlijk zonder direct ruzie uit te lokken. .
Resistance is futile.
pi_76341739
quote:
Op zaterdag 2 januari 2010 22:40 schreef Seven. het volgende:

[..]

Thanks. Ik denk wel dat het nu nog te vroeg is om hem een volledige update van mijn gevoelens te geven. Maar een vette hint in de richting van relaties niet meer uitsluiten zou natuurlijk geen slecht plan zijn.
[..]

Die zag je niet aankomen hè? . Ik ook niet! . Nog even geduld met die stekker.
Maak er wel ff een vette dubbel er bovenop hint van... want het is wel een man he En hij moet wel over een redelijke barriere heen aka het idee dat jij eigenlijk normaal niets met mannen begint. OF hij laat weinig van zich horen omdat hij zich niet emotioneel wil binden want het wordt toch niets OF hij laat weinig van zich horen omdat hij je niet ziet zitten in een relatie-context.

Hoe eerder je er achter bent hoe eerder je kunt beginnen met of heerlijk genieten of hem de deur uit bonjouren...
pi_76347940
quote:
Op zaterdag 2 januari 2010 22:36 schreef Seven. het volgende:

[..]

Ik persoonlijk ken maar weinig lesbo's die seks met mannen volledig uitsluiten,
Maar als je seks met mannen niet uitsluit, waarom noem je jezelf dan lesbisch en niet bi?

quote:
bij veel lesbo's is het eerder dat het er domweg zelden van komt omdat ze onaantrekkelijk of onbeschikbaar zijn. Verder iets met de macht der gewoonte en makkelijk kunnen scoren.
bedoel je de mannen of de lesbo's?
  zondag 3 januari 2010 @ 02:59:05 #71
277627 Seven.
We are Borg.
pi_76348241
quote:
Op zondag 3 januari 2010 02:36 schreef Morrigan het volgende:

[..]

Maar als je seks met mannen niet uitsluit, waarom noem je jezelf dan lesbisch en niet bi?
Omdat ik me niet prettig voel bij het etiket bi. Want dat houdt in dat je door hetero-mannen als seksobject beschouwd wordt, door hetero-vrouwen als bedreiging, door lesbo's als iemand die toch uiteindelijk oud wil worden met een man en kindjes maken enzo, door homo's als de dorpsgek die niet weet wat ze wil. En ik ben geen van allen. Bovendien heb ik wel degelijk een sterke voorkeur voor vrouwen. Ik doe daar alleen buiten zoenen weinig mee, omdat mannen nu eenmaal makkelijker in bed te krijgen zijn en ik wil ook geen misbruik maken van de weinige vrouwen die in onze vijver zwemmen (dat en ik vind de meesten alleen emotioneel aantrekkelijk én ze zijn veel sneller gekwetst).
quote:

[..]

bedoel je de mannen of de lesbo's?
De lesbo's. Voor mannen tenminste.

[ Bericht 0% gewijzigd door Seven. op 03-01-2010 03:08:15 ]
Resistance is futile.
pi_76348403
Dat vind ik wel interessant om te lezen, want dan heb jij een heel andere kijk op deze zaken dan ik. Zelf ben ik ook lesbisch, maar ik voel me absoluut niet seksueel aangetrokken tot mannen. Verder heb ik niks tegen bi-dames.
pi_76348469
ik denk dat je het beste maar gewoon kunt vertellen wat je voelt. als het niet wederzijds is loopt het stuk, maar als je er niks mee doet loopt het uiteindelijk daardoor wel weer stuk, omdat je er toch niet voor kunt weglopen wat je voelt
pi_76348473
Schat, als je met iemand neukt maak je als vrouw nou eenmaal stofjes aan die je het idee geven dat je een nestje moet bouwen en bij hem moet blijven. Geniet gewoon even van die stofjes maar ga niet meteen je hele seksualiteit im frage stellen. Waarschijnlijk voel je je een paar weken zo en zakt het dan weer en ben je gewoon nogsteeds zo lesbisch als Van Nelle shag. Geen zorgen.
  zondag 3 januari 2010 @ 05:07:10 #75
277627 Seven.
We are Borg.
pi_76348974
quote:
Op zondag 3 januari 2010 03:16 schreef Morrigan het volgende:
Dat vind ik wel interessant om te lezen, want dan heb jij een heel andere kijk op deze zaken dan ik. Zelf ben ik ook lesbisch, maar ik voel me absoluut niet seksueel aangetrokken tot mannen. Verder heb ik niks tegen bi-dames.
Volgens de strikte definitie ben ik biseksueel en dat ben ik ook al jaren. Maar ik kak dus een beetje op etiketjes, eigenlijk ben ik het beste te omschrijven als niet-hetero. Sinds ik relaties met mannen uitsluit, past lesbo beter bij mij. Vond ik dan. Trouwens, zoals ik zijn er velen. Meiden waarvan ik dacht dat ze overtuigd lesbo waren die ineens met mannelijke scharrels aan komen zetten enzo. Ik ken maar weinig vrouwen die zich echt totaal niet seksueel aangetrokken voelen tot mannen. Ik kom veel meer in aanraking met vrouwen die pas wat later ontdekken dat het met mannen 'gewoon niet werkt'.
quote:
Op zondag 3 januari 2010 03:38 schreef Dipkip het volgende:
Schat, als je met iemand neukt maak je als vrouw nou eenmaal stofjes aan die je het idee geven dat je een nestje moet bouwen en bij hem moet blijven. Geniet gewoon even van die stofjes maar ga niet meteen je hele seksualiteit im frage stellen. Waarschijnlijk voel je je een paar weken zo en zakt het dan weer en ben je gewoon nogsteeds zo lesbisch als Van Nelle shag. Geen zorgen.
Nah, hij is niet de enige scharrel geweest de afgelopen jaren. Bij een enkeling wel wat gevoelens gehad, maar altijd na aandringen van de ander op iets serieuzers, dan spelen die stofjes bij mij wel een kleine rol maar nooit lang. Deze keer is het anders, ik ken mezelf. Al weet ik ook dat ik na een afwijzing binnen een paar weken weer redelijk goed in mijn vel zit, maar ik leg mij nu eenmaal makkelijk bij dat soort situaties neer.
Resistance is futile.
pi_76349032
ik denk dat hij je best leuk vindt en een beetje hard to get voor jou wil blijven zodat je interesse groeit
maar ook dat hij het op dit moment nog net zo makkelijk laat gaan als je het niet goed aanpakt

maar ja ik ken hem niet

anyway, het is een man, hij weet heus wel wat hij doet hoor, denk ik dan
what's the rush.. ik zou het zeker niet allemaal op zijn bordje gooien, misschien worden jouw gevoelens wel versterkt door zijn spelletje en kan je dat beter eerst terughoudend counteren om te zien of je het dan nog zo ervaart

als je hem echt zo bijzonder vindt kan je het beter iets subtieler aanpakken vind ik, het zet toch de toon voor wat je verder evt met hem wil

[ Bericht 0% gewijzigd door Manono op 03-01-2010 06:21:45 ]
Jusqu'ici tout va bien...
  zondag 3 januari 2010 @ 06:01:59 #77
277627 Seven.
We are Borg.
pi_76349069
Ja merde, de meningen lopen uiteen.

Subtieler is wel een goeie tip, ook van Xennia.
Resistance is futile.
pi_76349095
denk het wel ja, ik zou nu ook zeker niet zeggen dat je (ineens) op mannen valt, dat toont niet echt karakter
zou dat meer laten doorschemeren in je gedrag

waarschijnlijk voelt hij zich juist specialer als jij merkt dat jij misschien voor hem aan het vallen bent

[ Bericht 4% gewijzigd door Manono op 03-01-2010 06:26:08 ]
Jusqu'ici tout va bien...
  zondag 3 januari 2010 @ 09:50:40 #79
110057 AgLarrr
Merck toch hoe sterck!
pi_76349880
quote:
Op zondag 3 januari 2010 05:35 schreef Manono het volgende:

anyway, het is een man, hij weet heus wel wat hij doet hoor, denk ik dan

Wat een onzin, wij kutten ook maar wat aan - of in ieder geval ik dan.

pi_76349888
quote:
Op zondag 3 januari 2010 06:01 schreef Seven. het volgende:
Ja merde, de meningen lopen uiteen.

Subtieler is wel een goeie tip, ook van Xennia.
Ligt er een beetje aan hoe je het wil benaderen... als je het benaderd als een gewone verliefdheid, wat zou je dan doen om de ander te laten merken dat je gek op hem/haar bent? Zou je dat subtiel doen of zou je liever graag wat duidelijkheid scheppen? Hoe erg vindt je het als je vlinders hebt en die doorgroeien, maar ze worden niet beantwoord?

Wees gewoon jezelf, dat is de persoon waarvan je hoopt dat hij verliefd op je wordt, en waar hij verder mee wil.
pi_76350197
Ik zou je haar weer lang laten groeien
Never regret anything, beacuse one time it was exaclty what you wanted.
Op donderdag 29 mei 2014 01:52 schreef Tamashii het volgende:
Aan Ado vraagt iedereen toestemmming
pi_76351808
quote:
Op zaterdag 2 januari 2010 22:36 schreef Seven. het volgende:

[..]

Ik persoonlijk ken maar weinig lesbo's die seks met mannen volledig uitsluiten, bij veel lesbo's is het eerder dat het er domweg zelden van komt omdat ze onaantrekkelijk of onbeschikbaar zijn. Verder iets met de macht der gewoonte en makkelijk kunnen scoren.
Meid, de vooroordelen de vooroordelen

Maar dat betekent wel dat je nooit een echte knappe vrouw kan scoren als relatiemateriaal, want dat zou dan, als echte lesbo, een onaantrekkelijke meid zijn, en ik kan me niet voorstellen dat jij daarop valt. Dus alle meiden die jij aantrekkelijk zou vinden, zijn dan dus of bi of hetero.....the world sucks!!!
Quinn Dexter
pi_76352019
quote:
Al weet ik ook dat ik na een afwijzing binnen een paar weken weer redelijk goed in mijn vel zit, maar ik leg mij nu eenmaal makkelijk bij dat soort situaties neer.
Met de beentjes wijd?
De oude oude layout was veel beter!!
vosss is de naam,
met dubbel s welteverstaan.
pi_76352277
quote:
Op zondag 3 januari 2010 10:14 schreef Adolecens het volgende:
En iets leuks aantrekken, dus geen thuinbroeken meer.
  zondag 3 januari 2010 @ 14:25:05 #85
277627 Seven.
We are Borg.
pi_76357863
quote:
Op zondag 3 januari 2010 11:34 schreef Quinn_Dexter het volgende:

[..]

Meid, de vooroordelen de vooroordelen

Maar dat betekent wel dat je nooit een echte knappe vrouw kan scoren als relatiemateriaal, want dat zou dan, als echte lesbo, een onaantrekkelijke meid zijn, en ik kan me niet voorstellen dat jij daarop valt. Dus alle meiden die jij aantrekkelijk zou vinden, zijn dan dus of bi of hetero.....the world sucks!!!
De meesten die ik echt aantrekkelijk vind zijn bi of hetero inderdaad. Al val ik wel echt op kort haar.
Resistance is futile.
  zondag 3 januari 2010 @ 14:25:54 #86
277627 Seven.
We are Borg.
pi_76357892
quote:
Op zondag 3 januari 2010 10:14 schreef Adolecens het volgende:
Nooit!
quote:
Op zondag 3 januari 2010 11:54 schreef RVP67 het volgende:

[..]

En iets leuks aantrekken, dus geen thuinbroeken meer.
Ik draag vrouwelijke kleding.
Resistance is futile.
pi_76357927
quote:
Op zondag 3 januari 2010 14:25 schreef Seven. het volgende:

[..]

De meesten die ik echt aantrekkelijk vind zijn bi of hetero inderdaad. Al val ik wel echt op kort haar.
Je valt dus op "mannelijke" vrouwen

Begrijp je jezelf nog wel?
  zondag 3 januari 2010 @ 14:30:00 #88
277627 Seven.
We are Borg.
pi_76358040
quote:
Op zondag 3 januari 2010 14:26 schreef FireFox1 het volgende:

[..]

Je valt dus op "mannelijke" vrouwen

Begrijp je jezelf nog wel?
Nee, ik val doorgaans op vrouwen die er met kort haar en een baggy broek/strak topje nog steeds sexy uitzien. Meestal haak ik af bij de slobbertruien. Eerder het type suicide-girl of zo. Tattoos vind ik sexy enzo. En je kunt je nog zo mannelijk kleden, van binnen blijf je toch een vrouw.
Resistance is futile.
pi_76358125
quote:
Op zondag 3 januari 2010 14:30 schreef Seven. het volgende:

[..]

Nee, ik val doorgaans op vrouwen die er met kort haar en een baggy broek/strak topje nog steeds sexy uitzien. Meestal haak ik af bij de slobbertruien. Eerder het type suicide-girl of zo. Tattoos vind ik sexy enzo. En je kunt je nog zo mannelijk kleden, van binnen blijf je toch een vrouw.
Zal je op haar vallen?

zondag 3 januari 2010 @ 14:35:05 #90
277627 Seven.
We are Borg.
pi_76358243
quote:
Op zondag 3 januari 2010 14:32 schreef FireFox1 het volgende:

[..]

Zal je op haar vallen?

[ afbeelding ]
Ik kan niet zien of ze mooie fijne trekken heeft in d'r gezicht. Maar zo'n taille kan ik zeker waarderen.
Resistance is futile.
  zondag 3 januari 2010 @ 14:35:58 #91
277627 Seven.
We are Borg.
pi_76358281
Ik moet eens een betere foto in mijn fobo zetten. Dat haar zit raar , was om 7 uur 's morgens of zo.
Resistance is futile.
pi_76358321
-dubbelpost-
pi_76358369
quote:
Op zondag 3 januari 2010 14:36 schreef FireFox1 het volgende:

[..]

Zo'n taille kan ik ook wel waarderen

Alleen dat korte haar
quote:
Op zondag 3 januari 2010 14:35 schreef Seven. het volgende:
Ik moet eens een betere foto in mijn fobo zetten. Dat haar zit raar , was om 7 uur 's morgens of zo.
Eentje van voren. Bij voorkeur (semi) naakt
  zondag 3 januari 2010 @ 14:38:16 #94
285174 Evienne
never odd or even
pi_76358387
quote:
Op zondag 3 januari 2010 14:32 schreef FireFox1 het volgende:

[..]

Zal je op haar vallen?

[ afbeelding ]
Ik wel.

Seven, als je deze man echt leuk vindt, wacht dan niet te lang. Je hebt het al aan jezelf toegegeven, das al een hele grote stap. Als hij denkt dat jij alleen maar wil scharrelen, en jij neemt nu ook nog eens meer afstand, zal hij vrij moeiteloos achter een andere vrouw aan gaan die zich wél profileert als relatie-materiaal.
think for yourself, question authority
while it is always possible to wake a person who's sleeping, no amount of noise will wake a person who is pretending to be asleep
pi_76358803
quote:
Op zaterdag 2 januari 2010 02:29 schreef Seven. het volgende:
Van zijn kant geen signalen dat hij mij écht leuk vindt, buiten dat hij altijd lang blijft hangen en me altijd vraagt of ik niet even bij onder de douche spring. Van mijn kant alleen het signaal dat ik wel wou dat ik hem op een andere manier had leren kennen. Zijn respons daarop was dat dat er niet toe doet. Buiten de manier waarop we van start gegaan zijn was het eigenlijk perfectico allemaal. Maar er is één probleem want aan zijn gedrag als hij er niet is, leid ik af dat hij niet voor mij gevallen is. Hij reageert wel direct áls ik hem al eens sms (en da's weinig, en zeker niet van die onzin als 'hoi, hoe is het? lekker geslapen' etc.). Maar uit zichzelf sms-en is maar 1 of 2 keer voorgekomen. OK, dat kán natuurlijk want hij is geen smskoning en ook geen gsmfreak. Met de kerst waren we allebei druk. Ik heb de proef op de som genomen en niets laten horen. Het resultaat was 8 dagen radiostilte. In de tussentijd heb ik dus ontdekt dat ik hem mis, ik moet de neiging onderdrukken om hem elke brainfart te sms-en enzovoorts. En ik heb dus ook ontdekt dat hij mij niet mist .
Wat is dat voor bullshitconclusie, misschien denkt hij wel hetzelfde omdat jij hem niet gesmst hebt in de vakantie
Beneath the gold, bitter steel
pi_76359976
quote:
Op zondag 3 januari 2010 05:07 schreef Seven. het volgende:

[..]

Volgens de strikte definitie ben ik biseksueel en dat ben ik ook al jaren. Maar ik kak dus een beetje op etiketjes, eigenlijk ben ik het beste te omschrijven als niet-hetero. Sinds ik relaties met mannen uitsluit, past lesbo beter bij mij. Vond ik dan. Trouwens, zoals ik zijn er velen. Meiden waarvan ik dacht dat ze overtuigd lesbo waren die ineens met mannelijke scharrels aan komen zetten enzo. Ik ken maar weinig vrouwen die zich echt totaal niet seksueel aangetrokken voelen tot mannen. Ik kom veel meer in aanraking met vrouwen die pas wat later ontdekken dat het met mannen 'gewoon niet werkt'.
[..]

Nah, hij is niet de enige scharrel geweest de afgelopen jaren. Bij een enkeling wel wat gevoelens gehad, maar altijd na aandringen van de ander op iets serieuzers, dan spelen die stofjes bij mij wel een kleine rol maar nooit lang. Deze keer is het anders, ik ken mezelf. Al weet ik ook dat ik na een afwijzing binnen een paar weken weer redelijk goed in mijn vel zit, maar ik leg mij nu eenmaal makkelijk bij dat soort situaties neer.
ik denk toch echt dat je idd bi bent, maar dat je zelf alles te veel in banen wilt leiden. en ook al vind je in theorie misschien dat mannen eigenlijk best wel sukkels zijn, als je er dan op een gegeven moment voor valt kom je er toch niet om heen. dus ik denk niet dat je echt zo makkelijk kunt ''kiezen''
pi_76360191
Je bent ge-PUA'd. Na intiem contact afstand houden en doen lijken alsof je haar niet nodig hebt en ook niet wanhopig voor haar bent, juist dan wordt ze gek op je. Straight from the book.

geintje
pi_76360591
quote:
Op zondag 3 januari 2010 14:25 schreef Seven. het volgende:

[..]

Met sommige bi-dames is niks mis.
  zondag 3 januari 2010 @ 15:58:19 #99
277627 Seven.
We are Borg.
pi_76361390
quote:
Op zondag 3 januari 2010 15:17 schreef apenkutkop het volgende:

[..]

ik denk toch echt dat je idd bi bent, maar dat je zelf alles te veel in banen wilt leiden. en ook al vind je in theorie misschien dat mannen eigenlijk best wel sukkels zijn, als je er dan op een gegeven moment voor valt kom je er toch niet om heen. dus ik denk niet dat je echt zo makkelijk kunt ''kiezen''
Ik denk dat niemand voor mij mijn etiketje kan bepalen.
quote:
Op zondag 3 januari 2010 15:34 schreef Morrigan het volgende:

[..]

Met sommige bi-dames is niks mis.
Inderdaad.
Resistance is futile.
  zondag 3 januari 2010 @ 22:23:41 #100
277627 Seven.
We are Borg.
pi_76379374
Morgen komt hij me helpen met Frans, overmorgen een test. Lief, hij bood nog aan om naar de bieb te gaan voor een bepaald boek maar al programmaatje gedownload.
Resistance is futile.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')