oke, tot over een paar weken dan Seven, en hou ons op de hoogte !! good luckquote:
Ligt eraan hoe vaak er toen geneukt is.quote:Op zaterdag 2 januari 2010 10:36 schreef _appeltje_ het volgende:
er is wel hoop...
hij is 48 uur blijven hangen die eerste keer,welke man doet dat nou bij gewoon een
scharrel,ik vind dat kei lang hoor![]()
ik duim voor je!
dat dusquote:Op zaterdag 2 januari 2010 03:37 schreef tho_Omas het volgende:
Ik zou er niet teveel moeite in steken. De kans is groot dat hij een keer van bil wil, maar dat is dan het hoogst haalbare. Hou de eer aan jezelf.
Een paar weken geleden had ik nog niet door dat ik verliefd was. Verder vind ik vrouwen niet superieur aan mannen.quote:Op zaterdag 2 januari 2010 09:44 schreef FireFox1 het volgende:
Een tijdje geleden was je nog een trotse feminist![]()
Je vond toen dat vrouwen superieur zijn aan mannen. Je weet echt niet wat je wilt he.
Zo leuk vind ik het niet.quote:Op zaterdag 2 januari 2010 09:53 schreef Leintjeuh het volgende:
Leuk, dat je toch nog van je verwachtte voorkeur af kan wijken door op een vent te vallen. Ben reuze benieuwd hoe dit gaat eindigen.
Projectie. Hij is geen typische man. Maar dat neemt niet weg dat je gelijk kunt hebben. Die 48 uur verliepen als volgt: praten, praten, praten, zoenen, knuffelen, seks, slapen, knuffelen, praten, seks, douchen, praten, praten, knuffelen, eten, seks, praten, seks, knuffelen, slapen, praten, praten, eten, praten, seks, douchen, praten.quote:Op zaterdag 2 januari 2010 09:56 schreef Scorpie het volgende:
Hij vind je geen relatiemateriaal, en gebaseerd op je postgedrag in R&P en je opvattingen over mannen en vrouwen kan ik het hem niet kwalijk nemen. Je bent een leuke fuckbuddy waar toevallig ook nog hersens inzitten, maar meer ook niet.
quote:Op zaterdag 2 januari 2010 11:48 schreef BountyHunter340 het volgende:
[..]
dat dus
weet hij trouwens dat je op vrouwen valt?
quote:Op zaterdag 2 januari 2010 04:45 schreef Seven. het volgende:
[..]
Voor zover hij weet, sluit ik relaties met mannen volledig uit.
graag gedaan, inmiddels post ook wat uitgebreid ...quote:Op zaterdag 2 januari 2010 14:11 schreef Seven. het volgende:
En Ted, thanks, dat is dan ook het enige dat nog een beetje hoop biedt.
Zijn reactie lijkt me ook de meest zinvolle tot dusver. Jouw meneer is niet ontvankelijk voor je signalen omdat hij er vanuit gaat dat je ze helemaal niet afgeeft.quote:Op zaterdag 2 januari 2010 14:11 schreef Seven. het volgende:
En Ted, thanks, dat is dan ook het enige dat nog een beetje hoop biedt.
theoretisch een "je hebt gelijk" , maar eenmaal verliefd of meer, wil je maar wat graag bevestiging, duidelijkheid en vooral datzelfde gevoel bij die ander.quote:Op zaterdag 2 januari 2010 14:24 schreef Taurus het volgende:
Een maand is toch nog behoorlijk pril. Juist lekker, eerst een half jaar 'aankloten'. Nu al direct gaan vragen 'waar we zijn' of 'waar dit naartoe gaat' heeft in mijn ervaring zelden succes gehad, geniet gewoon van het contact met hem en laat de regie maar in zijn handen.
Wat bedoel je precies met dat zinnetje tussen haakjes? Dat die vragen meer van vrouwen afkomen? En dat eerste begrijp ik wel, maar mijn advies bij beginnende verhoudingen is toch dat soort vragen lang uit te stellen. Het is sowieso mooier als het vanzelf zichtbaar wordt 'waar we zijn' of 'waar dit naartoe gaat' dan wanneer een iemand de ander met die vragen onder druk zet. Dan wordt het maar 'besloten', terwijl het hier om een gevoelskwestie gaat en dat moet groeien, ontwikkelen.quote:Op zaterdag 2 januari 2010 14:30 schreef Ted038 het volgende:
[..]
theoretisch een "je hebt gelijk" , maar eenmaal verliefd of meer, wil je maar wat graag bevestiging, duidelijkheid en vooral datzelfde gevoel bij die ander.
(dat dit leidt (doorschiet) tot vragen als 'waar we zijn' of 'waar dit naartoe gaat' ,ligt vaak niet aan de man)
* Ted038 laat zichzelf hier weer goed kennen vandaag![]()
in 1 x goed ...quote:Op zaterdag 2 januari 2010 14:39 schreef Taurus het volgende:
Wat bedoel je precies met dat zinnetje tussen haakjes? Dat die vragen meer van vrouwen afkomen?
Nouja, dat vind ik niet zo schokkend, het mag toch algemeen bekend zijn dat dat meer vrouwenvraagstukken dan mannenvraagstukken zijn. En natuurlijk is iedereen anders en geeft iedereen andere uitwerkingen aan zijn of haar gevoelens, maar als we de zaak daarmee af doen kunnen we de helft van R&P wel sluiten. Na een maand niet de wens hebben een sluitende definitie aan de status van je verhouding met iemand te hechten vind ik wel een goed advies.quote:Op zaterdag 2 januari 2010 14:49 schreef Ted038 het volgende:
[..]
in 1 x goed ...
ik (als man) laat dat meer op zijn beloop, of pas na langere periode ....
mijn ideale relatie verloop zou zijn een snelle groeicurve naar vaste relatie, waarbij we van elkaar weten wat we voor elkaar voelen (ook omdat je dat gewoon tegen elkaar durft te zeggen) en van daaruit langzaamaan uitgroeien naar meer. En daarbij is dat langzaamaan flink subjectief, bij die echte liefde in mijn leven zou dat maar zo best snel kunnen zijn, maar jah, dat weet ik nu nog niet ......
En iedereen is anders, en iedereen kan/mag/zal of zelfs moet veranderen in de loop van de tijd, dus heb niet de illusie dat er standaardantwoorden zijn voor liefde- en relatievraagstukken .....
Mannen hebben toch altijd een enorm ego?quote:Op zaterdag 2 januari 2010 14:54 schreef Seven. het volgende:
Nou ja, wat mij betreft is het nu te vroeg. Ik moet ook wennen aan het idee van een vent in mijn leven, misschien ga ik later nog teveel beren op de weg zien. Of laat hij ineens zijn ware aard zien en blijkt hij een enorm ego te hebben.. Dan knap ik snel af.
Nee hoor. Mijn vrienden zijn allemaal niet van die types. De standaard alpha is aan mij niet besteedt in ieder geval.quote:Op zaterdag 2 januari 2010 14:57 schreef AgLarrr het volgende:
[..]
Mannen hebben toch altijd een enorm ego?
Blijf lekker bij de vrouwen zou ik zeggen. Met zo'n instelling als die van jouw, houdt geen man het 5 jaar met jouw uit.quote:Op zaterdag 2 januari 2010 14:54 schreef Seven. het volgende:
Nou ja, wat mij betreft is het nu te vroeg. Ik moet ook wennen aan het idee van een vent in mijn leven, misschien ga ik later nog teveel beren op de weg zien. Of laat hij ineens zijn ware aard zien en blijkt hij een enorm ego te hebben.. Dan knap ik snel af.
quote:Op zaterdag 2 januari 2010 14:53 schreef Taurus het volgende:
[..]
Nouja, dat vind ik niet zo schokkend, het mag toch algemeen bekend zijn dat dat meer vrouwenvraagstukken dan mannenvraagstukken zijn.
hoop dat laatste toch niet. Dat er geen standaardantwoorden zijn, betekent nog niet dat het posten van een vraag best leuke invalshoeken geeft waar je wat mee kunt. Daarnaast biedt het steun dat er met je meegedacht wordt en is het neerpennen van het verhaal op zich ook al therapeutisch, op een "lief dagboek" niveau dan.quote:En natuurlijk is iedereen anders en geeft iedereen andere uitwerkingen aan zijn of haar gevoelens, maar als we de zaak daarmee af doen kunnen we de helft van R&P wel sluiten.
quote:Na een maand niet de wens hebben een sluitende definitie aan de status van je verhouding met iemand te hechten vind ik wel een goed advies.
Je bevestigt hier volgens mij iets waar ik al een poosje over filosofeer. Volgens mij begrijpen vrouwen het verschil tussen ego en eer niet, en verwarren het laatste vaak met het eerste. Nouwjah. Food for thought, maar niet in dit topic.quote:Op zaterdag 2 januari 2010 14:59 schreef Seven. het volgende:
[..]
Nee hoor. Mijn vrienden zijn allemaal niet van die types. De standaard alpha is aan mij niet besteedt in ieder geval.
Neuh, er zijn er genoeg met hele kleintjes.quote:Op zaterdag 2 januari 2010 14:57 schreef AgLarrr het volgende:
[..]
Mannen hebben toch altijd een enorm ego?
Ja, vind ik ook. Als het voor hem een one night stand was geweest, had ie niet zo lang gebleven. Dan was ie misschien 's nachts al met stille trom vertrokken.quote:Op zaterdag 2 januari 2010 10:36 schreef _appeltje_ het volgende:
er is wel hoop...
hij is 48 uur blijven hangen die eerste keer,welke man doet dat nou bij gewoon een
scharrel,ik vind dat kei lang hoor![]()
ik duim voor je!
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |