Hier zit de ovenpatat al in de ovenquote:Op zaterdag 2 januari 2010 17:16 schreef Fha het volgende:
Stamppot boerenkool in de maak
En nee niemand krijgt wat want ik moet aankomen dus ik ga de heule 1,5 kilo aan stamppot boerenkool in mn eentje op eten![]()
quote:Op zaterdag 2 januari 2010 17:25 schreef DaMart het volgende:
Fhallo![]()
![]()
.
Ook voor jou nog een gelukkig nieuwjaar en de beste wensen.
mag je van mij helemaal in je eentje op etenquote:Op zaterdag 2 januari 2010 17:16 schreef Fha het volgende:
Stamppot boerenkool in de maak
En nee niemand krijgt wat want ik moet aankomen dus ik ga de heule 1,5 kilo aan stamppot boerenkool in mn eentje op eten![]()
die ik ook weer gewoon terug krijgquote:Op zaterdag 2 januari 2010 17:25 schreef DaMart het volgende:
[..]
Maar dan betaal je dus ook 2% meer dan in Nederland!
aurevoirquote:
Ik zit nu al volquote:Op zaterdag 2 januari 2010 17:45 schreef goldfinger1963 het volgende:
[..]
mag je van mij helemaal in je eentje op eten
dan heb je voor straks nog een portiequote:
quote:Op zaterdag 2 januari 2010 17:51 schreef goldfinger1963 het volgende:
[..]
dan heb je voor straks nog een portie
Bolle had duidelijk dus niet als goed voornemen om te stoppen met roken dit jaarquote:Op zaterdag 2 januari 2010 17:52 schreef Fha het volgende:
[..]en voor morgen. En Bolle heeft een stukje rookworst gepikt
Mijn Freddy is duizend keer mooierquote:
quote:Op zaterdag 2 januari 2010 17:53 schreef DaMart het volgende:
[..]
Bolle had duidelijk dus niet als goed voornemen om te stoppen met roken dit jaar.
die pikt ook allesquote:Op zaterdag 2 januari 2010 17:52 schreef Fha het volgende:
[..]en voor morgen. En Bolle heeft een stukje rookworst gepikt
nog meerquote:Op zaterdag 2 januari 2010 17:56 schreef Fha het volgende:
[..]Zijn enige voornemen is om meer eten te pakken te krijgen geloof ik
Hij kauwt tegenwoordig ook op dvd's en dvd hoesjesquote:
Dan wil hij gewoon zeggen dat hij samen met jou op de bank naar een film wil kijken!quote:Op zaterdag 2 januari 2010 18:10 schreef Fha het volgende:
[..]
Hij kauwt tegenwoordig ook op dvd's en dvd hoesjes
Maar hij lag al bij ons op bedquote:Op zaterdag 2 januari 2010 18:11 schreef DaMart het volgende:
[..]
Dan wil hij gewoon zeggen dat hij samen met jou op de bank naar een film wil kijken!
Ik wil hem proevenquote:
Hihi ik vergeet elke keer om hem te kopenquote:
Mona Boordevol heet hetquote:Op zaterdag 2 januari 2010 18:57 schreef Fha het volgende:
[..]
Hihi ik vergeet elke keer om hem te kopenVet slim
Ik weet hetquote:
Dacht eerst van wel... Ik kan natuurlijk een topic openen wie het beste een nieuwe sig kan bedenken, maar wedden dat je dan de meest onzinnige reacties krijgt? Kan zelf geen goeie verzinnenquote:Op zaterdag 2 januari 2010 17:25 schreef DaMart het volgende:
[..]
Je signature is wel een FAIL trouwens... daar kunnen geen plaatjes in staan.
Quote mijn post in je sig!quote:Op zaterdag 2 januari 2010 19:11 schreef FFSletop het volgende:
[..]
Dacht eerst van wel... Ik kan natuurlijk een topic openen wie het beste een nieuwe sig kan bedenken, maar wedden dat je dan de meest onzinnige reacties krijgt? Kan zelf geen goeie verzinnen
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |