hoe heb je dat voor mekaar gekregenquote:Op zaterdag 2 januari 2010 16:33 schreef FFSletop het volgende:
3 kilo sneeuw over me heen, was echt half bevroren.
Vadertje winter mag van mij wel weer opflikkeren.
Fhaquote:
Fhaquote:
dan mag je nog van geluk spreken dat er geen ijs bij wasquote:Op zaterdag 2 januari 2010 16:36 schreef FFSletop het volgende:
[..]
en gf, ik liep langs het winkelcentrum toen een of andere randmongool besloot zijn balkon op tweehoog sneeuwvrij te maken.
dankjewelquote:
quote:Op zaterdag 2 januari 2010 16:38 schreef goldfinger1963 het volgende:
[..]
dan mag je nog van geluk spreken dat er geen ijs bij was
hier is gelukkig nog niks gevallenquote:Op zaterdag 2 januari 2010 16:39 schreef FFSletop het volgende:
[..]![]()
het was van die verse poedersneeuw, net gevallen
Waar de fok woon jij wel niet? Het sneeuwt hier al de hele dag!quote:Op zaterdag 2 januari 2010 16:41 schreef goldfinger1963 het volgende:
[..]
hier is gelukkig nog niks gevallen
Bij Freddy geweestquote:Op zaterdag 2 januari 2010 16:38 schreef goldfinger1963 het volgende:
[..]
dankjewel
en wat heb je gedaan met oud&nieuw?
in belgiequote:Op zaterdag 2 januari 2010 16:44 schreef FFSletop het volgende:
[..]
Waar de fok woon jij wel niet? Het sneeuwt hier al de hele dag!
wij hebben hier gewoon gewerktquote:Op zaterdag 2 januari 2010 16:49 schreef Fha het volgende:
[..]
Bij Freddy geweestlekker rustig. En jij?
Jij ook beste wensen Sletgeval![]()
Hier ook niet hoorquote:Op zaterdag 2 januari 2010 16:44 schreef FFSletop het volgende:
[..]
Waar de fok woon jij wel niet? Het sneeuwt hier al de hele dag!
Oké,quote:
Hier gelukkig ook nietquote:
Echt?quote:Op zaterdag 2 januari 2010 17:05 schreven Fha en marcb1974 het volgende:
Hier ook niet hoor
Hier gelukkig ook niet
Zow poeh! Das al bijna een sneeuwstorm!quote:Op zaterdag 2 januari 2010 17:07 schreef FFSletop het volgende:
[..]
Echt?
hier ligt zon 3 à 4 centimeter
quote:Op zaterdag 2 januari 2010 17:08 schreef Fha het volgende:
[..]
Zow poeh! Das al bijna een sneeuwstorm!
na de feestdagen moet ik meestal afvallenquote:Op zaterdag 2 januari 2010 17:16 schreef Fha het volgende:
Stamppot boerenkool in de maak
En nee niemand krijgt wat want ik moet aankomen dus ik ga de heule 1,5 kilo aan stamppot boerenkool in mn eentje op eten![]()
Maar dan betaal je dus ook 2% meer dan in Nederland!quote:Op zaterdag 2 januari 2010 15:27 schreef goldfinger1963 het volgende:
[..]
dat altijd en hier is het 21% die ik terug vang
Fhalloquote:
Wat een eikelquote:Op zaterdag 2 januari 2010 16:36 schreef FFSletop het volgende:
[..]
en gf, ik liep langs het winkelcentrum toen een of andere randmongool besloot zijn balkon op tweehoog sneeuwvrij te maken.
Is dat de Freddy van de FRS?quote:Op zaterdag 2 januari 2010 16:49 schreef Fha het volgende:
[..]
Bij Freddy geweestlekker rustig. En jij?
Hier lag vanochtend een halve centimeter verse sneeuw. Daarvan is na de dooi niks meer overquote:Op zaterdag 2 januari 2010 17:07 schreef FFSletop het volgende:
[..]
Echt?
hier ligt zon 3 à 4 centimeter
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |