1 2 3 4 5 6 7 8 | [img=15,15]http://tinyurl.com/very-grumpy[/img] [img=15,15]http://tinyurl.com/eyebrows-flirt[/img] [img=27,23]http://tinyurl.com/emo-gay-handtasje[/img] [img=19,18]http://tinyurl.com/pink-bandana[/img] [img=35,15]http://tinyurl.com/slap-that-bitch[/img] [img=34,28]http://tinyurl.com/sorry-roos[/img] [img=55,24]http://tinyurl.com/schiet-smiley[/img] |
quote:Op vrijdag 1 januari 2010 21:57 schreef Cat22 het volgende:
[..]
Ja hee, ik heb geen zin in nóg een naamtopic.![]()
Met mijn naam verkeerd geschreven ook nog.
zou mooi zijn , dan weet ik waar mijn lotgeld is gebleven....quote:Op vrijdag 1 januari 2010 22:10 schreef Goodbye het volgende:
Prijzen? Cat22?
Heeft Cat een miljoentje in de wacht gesleept dan?![]()
Idemquote:Op vrijdag 1 januari 2010 22:12 schreef kitao het volgende:
[..]
zou mooi zijn , dan weet ik waar mijn lotgeld is gebleven....
Stink ik ofzo?quote:
quote:Op vrijdag 1 januari 2010 22:12 schreef Ingetje79 het volgende:
Nog een weekjuuuuh...tralalalalaaaa, dan gaan we diertjes knuffelen![]()
Is het al bedtijd?
Oooooooh wat leuk!! Ik heb op jou en MB en de asielactie gestemd. Niet eens op de SC, ik wist niet dat dat konquote:Op vrijdag 1 januari 2010 22:13 schreef Greys het volgende:
Hihihihi
Goodbye, we hebben veel FOK! awards!
De F&F SC is 'De beste Forum SC ooit'
En de Asielactie heeft echt meeeeeeeeeeega gewonnen!
En Elies heeft een award!
En Zwabber ook!
En MissBliss ook!
En ik ook!
quote:Op vrijdag 1 januari 2010 21:57 schreef Cat22 het volgende:
[..]
Ja hee, ik heb geen zin in nóg een naamtopic.![]()
Met mijn naam verkeerd geschreven ook nog.
En ik niks dus de TT is verwarrend!quote:Op vrijdag 1 januari 2010 22:13 schreef Greys het volgende:
Hihihihi
Goodbye, we hebben veel FOK! awards!
De F&F SC is 'De beste Forum SC ooit'
En de Asielactie heeft echt meeeeeeeeeeega gewonnen!
En Elies heeft een award!
En Zwabber ook!
En MissBliss ook!
En ik ook!
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Op donderdag 21 juli 2011 23:08 schreef Loveless85 het volgende:
Dan heb je safe = condoom
Double dutch = condoom en pil
quadruple Cat = pil, MAP, condoom, castratie, prikpil, spiraaltje, zaaddodende pasta en voor het jodelen de bergen uit
En ik heb nog wel op jou gestemd.quote:
Fanatiekste Nachtbrakerquote:Op vrijdag 1 januari 2010 22:14 schreef Goodbye het volgende:
[..]
Oooooooh wat leuk!! Ik heb op jou en MB en de asielactie gestemd. Niet eens op de SC, ik wist niet dat dat konHad jij die voor de liefste user?
En welke heeft Zwabber?
Ik ga idd ff verkassen naar de bank, gewapend met fleecedeken zonder mouwenquote:Op vrijdag 1 januari 2010 22:14 schreef Cat22 het volgende:
[..]
![]()
![]()
![]()
![]()
Ben je moe? Lekker slaapjes doen dan.![]()
Ik kijk nu naar The Apprentice.
Ik had de leukste avatar, de liefste user, de populairste user en de beste kandidaat voor mod. Vier stuksquote:Op vrijdag 1 januari 2010 22:14 schreef Goodbye het volgende:
[..]
Oooooooh wat leuk!! Ik heb op jou en MB en de asielactie gestemd. Niet eens op de SC, ik wist niet dat dat konHad jij die voor de liefste user?
En welke heeft Zwabber?
quote:
Pr0n!quote:
Oh echt!quote:
Je had er vier?quote:Op vrijdag 1 januari 2010 22:16 schreef Greys het volgende:
[..]
Ik had de leukste avatar, de liefste user, de populairste user en de beste kandidaat voor mod. Vier stuks
Elisa had de meest behulpvaardige en lieve mod
Zwabber had de Nachtbraker award!
MissBliss had fotografie awards, twee stuks!
Welterusten!quote:Op vrijdag 1 januari 2010 22:17 schreef kitao het volgende:, ik ga pitten , morgen gaat de wekker om 5 uur...
[ afbeelding ]
Goed he?quote:Op vrijdag 1 januari 2010 22:17 schreef Greys het volgende:
[..]
Hoi Senes!
Gefeliciteerd met de Beste Forum SC ooit!
Fleecedekens zonder mouwen zijnquote:Op vrijdag 1 januari 2010 22:16 schreef Ingetje79 het volgende:
[..]
Ik ga idd ff verkassen naar de bank, gewapend met fleecedeken zonder mouwen![]()
Later
Zullen we een fanclub oprichten?quote:
Lekker bedje!quote:Op vrijdag 1 januari 2010 22:17 schreef kitao het volgende:
, ik ga pitten , morgen gaat de wekker om 5 uur...
[ afbeelding ]
quote:Op vrijdag 1 januari 2010 22:18 schreef Cat22 het volgende:
[..]
Fleecedekens zonder mouwen zijn. Tot later!
![]()
Yoko en Naartjie liggen heel dicht tegen elkaar aan te slapen.
Ze houdt toch zoveel van hem.Hij iets minder van haar. Dus als hij wakker(der) wordt zal de liefde wel over zijn.
Ik baal er ook van. IK WIL HUMOR TV.quote:Op vrijdag 1 januari 2010 22:19 schreef Enfermera het volgende:
FuckHumor Tv maakt geen deel uit van mn abonnement! (gister was ik bij vrienden, vandaar kon ik het toen wel zien)
![]()
Ja, van de Asielacties werd ik bijna een beetje emo (quote:Op vrijdag 1 januari 2010 22:18 schreef senesta het volgende:
[..]
Goed he?![]()
En dat zijn jullie hoor, en ik ben echt heel trots op F&F![]()
De asielacties hebben echt een hele dikke overwinning
Nee joh!quote:Op vrijdag 1 januari 2010 22:19 schreef Ingetje79 het volgende:
[..]
![]()
Zeg Greys, ben je nou blauw ofnie...en zo ja...waarvan dan?
Ik snapte er al niets vanquote:Op vrijdag 1 januari 2010 22:20 schreef Greys het volgende:
[..]
Nee joh!Dat was maar een grapje van een half uurtje
Waar we nog een jaar van gaan nagenieten.quote:Op vrijdag 1 januari 2010 22:20 schreef Greys het volgende:
[..]
Nee joh!Dat was maar een grapje van een half uurtje
quote:
Het ontstond ook spontaan, niets afgesproken!quote:
Da's zeker alleen voor awardwinnars he?quote:
quote:
Wil ook hier wel even vermelden dat ik jouw werk heel erg tof vindquote:Op vrijdag 1 januari 2010 22:26 schreef ALTER-EGO het volgende:
Ohw hier waren jullie gebleven.
Welterusten Kitao.
quote:Op vrijdag 1 januari 2010 22:36 schreef Enfermera het volgende:
[..]
Ohh, zo lief. Gisteren waren we bij mn ouders en kregen we een envelop. Ik dacht; leuk, kaart! Zit er geld in.
Briefjes van 50.
Totaal 500 euro!![]()
![]()
![]()
Bleek dat mn moeder van mijn oma (haar moeder dus) zo'n 3000 euro heeft gehad (ze geeft geld aan haar kinderen zodat wij later, als zij overleden is, niet zoveel successierechten hoeven te betalen). En nou vond mn moeder het wel leuk om ons ook wat te geven![]()
Zo lief.Ik heb echt geweldige ouders.
Wat leukquote:Op vrijdag 1 januari 2010 22:42 schreef DeZwabber het volgende:
als we dan toch artsie fartsie doen...
enige wat ik makkelijk voor handen heb is mijn oude schoolagenda, de dingen die ik tijdens de les zat te prutsen ipv leren![]()
[ afbeelding ]
we hebben ooit een hamsternestje gehad
[ afbeelding ]
Wipneus en Pim?quote:Op vrijdag 1 januari 2010 22:49 schreef DeZwabber het volgende:
overigens, pluskudo;s voor degene die weet waar de paddo van gejat is
Dankje.quote:Op vrijdag 1 januari 2010 22:36 schreef nokwanda het volgende:
[..]
Wil ook hier wel even vermelden dat ik jouw werk heel erg tof vind
quote:Op vrijdag 1 januari 2010 22:36 schreef Enfermera het volgende:
[..]
Ohh, zo lief. Gisteren waren we bij mn ouders en kregen we een envelop. Ik dacht; leuk, kaart! Zit er geld in.
Briefjes van 50.
Totaal 500 euro!![]()
![]()
![]()
Bleek dat mn moeder van mijn oma (haar moeder dus) zo'n 3000 euro heeft gehad (ze geeft geld aan haar kinderen zodat wij later, als zij overleden is, niet zoveel successierechten hoeven te betalen). En nou vond mn moeder het wel leuk om ons ook wat te geven![]()
Had ik het bijna goed!quote:
Ik dacht net in eerste instantie dat het een konijntje was.quote:Op vrijdag 1 januari 2010 22:43 schreef DeZwabber het volgende:
niet duidelijk te zien misschien maar het is een hoopje hamsters
Hoe cool!quote:Op vrijdag 1 januari 2010 22:42 schreef DeZwabber het volgende:
als we dan toch artsie fartsie doen...
enige wat ik makkelijk voor handen heb is mijn oude schoolagenda, de dingen die ik tijdens de les zat te prutsen ipv leren![]()
[ afbeelding ]
we hebben ooit een hamsternestje gehad
[ afbeelding ]
Gaaf he.. Ja idd!quote:Op vrijdag 1 januari 2010 22:43 schreef Greys het volgende:
Enfermera wat fijn voor je, wat een verrassing!
Haha, zo zat ik ook inderdaad! xDquote:
Echt he... Ja precies.quote:Op vrijdag 1 januari 2010 22:53 schreef ALTER-EGO het volgende:
[..]
Dat is mooi meegenomen zo in deze dure tijden.
Lief van je ouders.
quote:
Daarom dus.quote:
Leuk om te horen.quote:Overigens vind ik jou dat wel hoor, iig hoe je hier post en overkomt.
Haha jaquote:Op vrijdag 1 januari 2010 23:02 schreef Ingetje79 het volgende:
Dat zijn de betere enveloppen Enfermera![]()
Meneer I. staat onder de douche...3 x raden waar ie zich mee gaat wassen![]()
A) Lushquote:Op vrijdag 1 januari 2010 23:02 schreef Ingetje79 het volgende:
Dat zijn de betere enveloppen Enfermera![]()
Meneer I. staat onder de douche...3 x raden waar ie zich mee gaat wassen![]()
Bijna goedquote:Op vrijdag 1 januari 2010 23:06 schreef Enfermera het volgende:
[..]
Haha ja
...kranten? Toiletwater? Pindakaas?
Helemaal goed...alles staat nog op de achtertafel voor de foto.quote:Op vrijdag 1 januari 2010 23:06 schreef Cat22 het volgende:
[..]
A) Lush
B) Lush
C) Lush
Heb ik er eentje goed?
Zoeoeoeoet!quote:Op vrijdag 1 januari 2010 23:08 schreef Ingetje79 het volgende:
[..]
Bijna goed![]()
[..]
Helemaal goed...alles staat nog op de achtertafel voor de foto.
"wat zal ik es meenemen?"
Hij is er met de paarse Jelly vandoor en de Godmotherzeep.
Ben benieuwd wat ie er van vindt
Niet dat ik me herinnerquote:
Echt?? Mijn Mr greep dus gewoon naar zijn eigen tube.quote:Op vrijdag 1 januari 2010 23:08 schreef Ingetje79 het volgende:
[..]
Bijna goed![]()
[..]
Helemaal goed...alles staat nog op de achtertafel voor de foto.
"wat zal ik es meenemen?"
Hij is er met de paarse Jelly vandoor en de Godmotherzeep.
Ben benieuwd wat ie er van vindt
Ik heb het wel ff gemeld jaquote:Op vrijdag 1 januari 2010 23:10 schreef Cat22 het volgende:
[..]
Zoeoeoeoet!![]()
Heb je hem wel een puff in zijn handen gefrot? Want dan is de jelly 10.000 keer leuker.
Wat moet dat moet.quote:Op vrijdag 1 januari 2010 23:10 schreef ElisaB het volgende:
[..]
Niet dat ik me herinner
Ik moet heel erg hard 24 kijken, dus lig vandaag veelal gestrekt op de bank met het hoofd richting de TV
Echt jaquote:Op vrijdag 1 januari 2010 23:10 schreef Ml-etje het volgende:
[..]
Echt?? Mijn Mr greep dus gewoon naar zijn eigen tube.
Ik ook....had net een heel verhaal getyptquote:
quote:Op vrijdag 1 januari 2010 23:15 schreef ElisaB het volgende:
Ik doe de jellies altijd los in het handje; gaat prima heur
quote:Op vrijdag 1 januari 2010 23:16 schreef Cat22 het volgende:
![]()
Aldi chips is ook te eten. Maar Pringels zijn een stuk lekkerder.
Wat goed! En slim van je omaquote:Op vrijdag 1 januari 2010 22:36 schreef Enfermera het volgende:
[..]
Briefjes van 50.
Totaal 500 euro!![]()
![]()
![]()
IKEA, Kruidvat, Etos, etc. etc. etc.quote:Op vrijdag 1 januari 2010 23:16 schreef ElisaB het volgende:
[..]
Doe mij eens zeggen waar ik een puff kan scoren
Drogistquote:Op vrijdag 1 januari 2010 23:16 schreef ElisaB het volgende:
[..]
Doe mij eens zeggen waar ik een puff kan scoren
Die van Elies zijn groterquote:Op vrijdag 1 januari 2010 23:17 schreef Cat22 het volgende:
[..]
IKEA, Kruidvat, Etos, etc. etc. etc.
Zal ik er anders eentje voor je meenemen volgende week? Ik heb hele grote.
quote:Op vrijdag 1 januari 2010 23:15 schreef Ingetje79 het volgende:
[..]
Echt ja![]()
Hij is gek op lekkere luchtjes.
De bruisbal vond ie ook heerlijk ruiken, jammer dat we nog steeds geen bad hebben
Als wraak ga ik zijn geliefde scheermesje gebruikenquote:Op vrijdag 1 januari 2010 23:19 schreef Ml-etje het volgende:
[..]leuk (maar stiekem blijf ik het een voordeel vinden dat mijn Mr mijn spullen niet moet
).
En dat bad, gaat dat nog lukken?
Op vakantie doe ik gewoon douchegel int handje. Mijn kofferruimte wordt dan gevuld met andere zaken (vooral op de terugweg).quote:Op vrijdag 1 januari 2010 23:18 schreef Ingetje79 het volgende:
[..]
Drogist![]()
Ik hou het meest van het washandje.
Het valt me dan ook altijd op met vakanties dat er wel handdoeken zijn, maar noooooit washandjes.![]()
3 keer raden wat ik als 1ste in de koffer prop
OH NOESSSS!quote:Op vrijdag 1 januari 2010 23:20 schreef Greys het volgende:
Oh god, straks ligt Ing dr hele Jelly door het putje
Elies heeft er geen. Heeft ze net zelf gezegd.quote:
Jup...ik noem het een fluff btwquote:
Ik ben er duidelijk maar met een half brein bij.quote:Op vrijdag 1 januari 2010 23:06 schreef Cat22 het volgende:
[..]
[..]
Daarom dus.![]()
[..]
Leuk om te horen.Ik ben niet 100% optimist (ook al lijkt dat hier wellicht anders) maar probeer wel de humor van vervelende dingen in te zien. Wat ook niet altijd lukt natuurlijk. Maar het is de poging die telt, denk ik dan maar.
Ik zou serieus maar even gaan checkenquote:
Mannen met Lush zijn idd meedogenloos.quote:Op vrijdag 1 januari 2010 23:20 schreef Greys het volgende:
Oh god, straks ligt Ing dr hele Jelly door het putje
quote:Op vrijdag 1 januari 2010 23:20 schreef Ingetje79 het volgende:
[..]
Als wraak ga ik zijn geliefde scheermesje gebruiken![]()
Dat bad gaat zeker lukken; we hebben alle spullen al (badmeubel, douchebak/scherm, bad, toilet).
Alleen nog tegels en een kraan en dan slopen en verbouwen.
Hopelijk voor de zomer in badje
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |