Je bent dus een rebels ettertje met een kort lontje?quote:Op zondag 21 november 2010 16:58 schreef Trava het volgende:
Niet voor de rechter. 1x was vanwege leerplichtambtenaar (tevaak telaat) en die andere van mishandeling zoals ze het noemen, wat slechts 1 vuist stoot was.
Tsja, zo is het misschien officieel, maar als je die jongens tegen je hebt kunnen ze je hobby erg moeilijk maken.quote:Op zondag 28 november 2010 11:52 schreef WSPP het volgende:
Waar staat in de wet dat BW liever niet een elektronische kluis wil? Waar BW een voorkeur in heeft is niet zo belangrijk daar zij de wetten moeten handhaven en niet bedenken.
Ik heb eigenlijk altijd wel goede ervaringen gehad met mijn BW mensen, maar ik heb van andere schutters ook horror-verhalen gehoord. Ik zou in ieder geval vriendelijk blijven, maar het er niet meteen bij laten zitten.quote:Op zondag 26 december 2010 22:11 schreef WSPP het volgende:
Ja mooi he, de macht die bepaalde mensen hebben. Ze hoeven zich niet aan de wet te houden en kunnen zelf van alles verzinnen. Als je er iets van zegt of je recht wilt halen ben je de sjors want dan pakken ze je op een andere manier wel terug.
Hoever zul je hier in mee moeten gaan? Als BW zegt: "Huppel even door de tuin", doe je dat dan ook?
Eensch. De wet is er om dit soort misverstanden te voorkomen. Als de wet niet gehandhaafd wordt dan wordt het een zooitje.quote:Op zondag 26 december 2010 22:11 schreef WSPP het volgende:
Ja mooi he, de macht die bepaalde mensen hebben. Ze hoeven zich niet aan de wet te houden en kunnen zelf van alles verzinnen. Als je er iets van zegt of je recht wilt halen ben je de sjors want dan pakken ze je op een andere manier wel terug.
Hoever zul je hier in mee moeten gaan? Als BW zegt: "Huppel even door de tuin", doe je dat dan ook?
Als je jezelf moet afvragen of het goed is.. ga er dan maar vanuit dat het antwoord nee is. Ik heb de kluis op zolder staan en een stukje plint weggehaald. Ik heb hem vast staan met 4 bouten 2 onder en 2 in de rug van de kluis. Inspectie destijds gehad; de BW'r keek ernaar: Hmm Hunter kluis altijd goed. Toen keek ie naar de bouten en voelde een keer aan de kluis zelf; Prima.quote:Op zaterdag 15 januari 2011 18:27 schreef spooky1234 het volgende:
Om mijn kluis te verbergen staat er nu een houten kastje dat er vrijwel naadloos overheen past.
Jullie hebben al eens zo een inspectie meegemaakt, denk je dat ze eerst mijn kast gaan verwijderen? Want dan pas zal het opvallen dat er nog een plint zit tussen de muur en mijn kluis
Het gaat er ook niet om dat het onmogelijk is om dat ding weg te halen. Met het juiste gereedschap breek je alles kapot. Het gaat er gewoon om alles zo lang mogelijk op te houden.quote:Op zaterdag 15 januari 2011 14:45 schreef kontknager het volgende:
Ik heb het opgelost door een stuk hout onder de kluis vast te boren (zodat hij boven de plint komt) Vervolgens verankerd met 4 keilbouten.
Knappe jongen als je die loskrijgt aan de buitenkant. Alleen een slijptol biedt een uitkomst. Maarja dan maak je de hele buurt wakker.
Iedere afdeling BW hanteert een eigen interpretatie van de cwwm. Dit omdat er geen eenduidig beleid is onder de BW afdelingen, en de cwwm op veel punten niet erg gedetailleerd is.
Ze verwijderen niets. Maar als ze de deur opendoen zullen ze wel een keer aan de deur trekken of aan de binnenkant kluis. Als ze dan voelen dat hij op en neer gaat wordt het 99% zeker afgekeurd.quote:Op zaterdag 15 januari 2011 18:27 schreef spooky1234 het volgende:
Om mijn kluis te verbergen staat er nu een houten kastje dat er vrijwel naadloos overheen past.
Jullie hebben al eens zo een inspectie meegemaakt, denk je dat ze eerst mijn kast gaan verwijderen? Want dan pas zal het opvallen dat er nog een plint zit tussen de muur en mijn kluis
Precies. Je moet iig. genoeg tijd hebben om 112 te bellen, vervolgens 10 minuten te wachten op de politie en ook nog eens koffie te zetten voor de inbrekerquote:Op zaterdag 15 januari 2011 19:02 schreef CamelNLD het volgende:
[..]
Het gaat er ook niet om dat het onmogelijk is om dat ding weg te halen. Met het juiste gereedschap breek je alles kapot. Het gaat er gewoon om alles zo lang mogelijk op te houden.
Zo ongeveerquote:Op woensdag 19 januari 2011 19:14 schreef kontknager het volgende:
[..]
Precies. Je moet iig. genoeg tijd hebben om 112 te bellen, vervolgens 10 minuten te wachten op de politie en ook nog eens koffie te zetten voor de inbreker
10 minuten? Zijn ze zo snel bij jullie? Hier moet je toch wel ietsie langer wachten, zeker als het na 17.00 is.quote:Op woensdag 19 januari 2011 19:14 schreef kontknager het volgende:
[..]
Precies. Je moet iig. genoeg tijd hebben om 112 te bellen, vervolgens 10 minuten te wachten op de politie en ook nog eens koffie te zetten voor de inbreker
Is een schatting. Als je verlofhouder bent komen ze altijd wel een stuk sneller hoorquote:Op vrijdag 21 januari 2011 08:45 schreef Gunny het volgende:
[..]
10 minuten? Zijn ze zo snel bij jullie? Hier moet je toch wel ietsie langer wachten, zeker als het na 17.00 is.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |