Je lijkt een beetje op Daphne Bunskoek!quote:Op dinsdag 5 januari 2010 08:02 schreef tliciouz het volgende:
Zo erg is die foto toch niet? Ik zal lief zijn
Beter?
[ afbeelding ]
Was dat maarquote:Op woensdag 6 januari 2010 16:19 schreef Merel1808 het volgende:
[..]
Je lijkt een beetje op Daphne Bunskoek!
Dat is niet verkeerd.quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op woensdag 6 januari 2010 17:14 schreef Meneer.V het volgende:
[..]
Dat is niet verkeerd.![]()
Toch zijn Spanje en Turkije beter om je vakantie in door te brengen.Turkije is voor mensen die op vakantie willen, maar geen geld hebbenSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Marmaris is niet goedkoop hoor.quote:Op woensdag 6 januari 2010 17:19 schreef JoyceY het volgende:
[..]
Turkije is voor mensen die op vakantie willen, maar geen geld hebben
Dan neem ik maar als een compliment! Thanks!quote:Op woensdag 6 januari 2010 16:19 schreef Merel1808 het volgende:
[..]
Je lijkt een beetje op Daphne Bunskoek!
Mijn ouders hebben een huis aldaar, Turkije is niet goedkoop meer hoor, zeker niet als je je buiten de resorts waagtquote:Op woensdag 6 januari 2010 17:19 schreef JoyceY het volgende:
[..]
Turkije is voor mensen die op vakantie willen, maar geen geld hebben
waar heb je die gekochtquote:Op maandag 4 januari 2010 20:16 schreef Hyman het volgende:
[..]Vandaag is ie dan eindelijk overgevlogen
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Helemaal
Die eerstequote:
Volgens de geruchten is het een neger!quote:Op vrijdag 8 januari 2010 21:48 schreef Skylark. het volgende:
Ik vraag me altijd af hoe die anonieme Schieganger er nou uit zou zien, kan die gast niet eens een keer een foto posten?
Ben jij nu nog aan het puberen?quote:

Waar is je bedquote:Op maandag 11 januari 2010 16:12 schreef Tijgertje. het volgende:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Meer.
Ik moest gewoon gaan staan, zodat de hoek van mn beeldscherm hoger wasquote:
Een zelfverzekerde dame.quote:Op maandag 11 januari 2010 16:12 schreef Tijgertje. het volgende:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Meer.
Jij bent toch Jeanine?quote:Op maandag 11 januari 2010 20:17 schreef Thinkk-Pinkk het volgende:
brilliante foto in de sneeuw.. tis enig...
[ afbeelding ]
Doen we evenquote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |