quote:Op maandag 4 januari 2010 20:16 schreef Hyman het volgende:
[..]Vandaag is ie dan eindelijk overgevlogen
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Helemaal
Wowquote:
What the hellquote:
quote:Op dinsdag 5 januari 2010 08:02 schreef tliciouz het volgende:
Zo erg is die foto toch niet? Ik zal lief zijn
Beter?
[ afbeelding ]
Wat een ongemakkelijke lach.quote:Op dinsdag 5 januari 2010 08:02 schreef tliciouz het volgende:
Beter?
[ afbeelding ]
OMG jouw haar.quote:Op dinsdag 5 januari 2010 08:02 schreef tliciouz het volgende:
Beter?
[ afbeelding ]
Zo lach ik altijd dus zou ik altijd ongemakkelijk zijnquote:Op dinsdag 5 januari 2010 14:22 schreef Schieganger het volgende:
[..]
Wat een ongemakkelijke lach.
Maar still goedgekeurd
geloof jij in god?quote:Op woensdag 6 januari 2010 11:58 schreef Meneer.V het volgende:
[ afbeelding ]
Kijk vooral naar het rode bord waarop staat Tijdelijke Halte.![]()
Dit jaquote:
Dat dus. Al die gasten lopen te zeiken omdat een jongen zich verzorgd en tijd neemt voor zijn uiterlijk en ook met de tijd mee gaat. Misschien tijd dat hun dat ook eens gaan doen.quote:Op woensdag 6 januari 2010 13:05 schreef Skylark. het volgende:
Ik wed dat de jongen die op de foto staat (of dat de poster is of niet) meer pussy heeft dan jullie, dus waarom haten.
Er zit nog verschil tussen er goed verzorgd uitzien, met je tijd meegaan en jezelf als een mannelijke breezer op de foto zetten.quote:Op woensdag 6 januari 2010 13:13 schreef tliciouz het volgende:
[..]
Dat dus. Al die gasten lopen te zeiken omdat een jongen zich verzorgd en tijd neemt voor zijn uiterlijk en ook met de tijd mee gaat. Misschien tijd dat hun dat ook eens gaan doen.
Het is maar net hoe je het ziet. Ik vind het nog wel mee vallen. Je kan tegenwoordig geen kleren meer dragen die in de winkel hangen of ze vinden je al een guido. Ik heb 2 jaar terug ook zo'n rozenkrans gedragen (quote:Op woensdag 6 januari 2010 13:17 schreef Surveillance-Fiets het volgende:
[..]
Er zit nog verschil tussen er goed verzorgd uitzien, met je tijd meegaan en jezelf als een mannelijke breezer op de foto zetten.![]()
wat ie op de foto zet is loik, maar hoe
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |