quote:Op vrijdag 1 januari 2010 21:50 schreef Boxie_G het volgende:
[..]
GrappenmakerEr is geen sing-off. Voor zover ik dat begrepen heb. Er wordt namelijk aan het einde van deze uitzending niks bekend gemaakt.
Er mag nu wel gewoon gestemd worden, dus geen idee hoe ze dat gaan oplossen?quote:Op vrijdag 1 januari 2010 21:51 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Maar wat doen ze morgen dan, allemaal opnieuw zingen, niemand meer zingen, alleen uitslag?
Nou nou, je kan ook overdrijvenquote:
Zij is geen potentiële schoonzoon dusquote:Op vrijdag 1 januari 2010 21:55 schreef Karina het volgende:
Oh Patricia wil niet dat Kim wint zeker.
Patriciaquote:Op vrijdag 1 januari 2010 21:46 schreef Shoombak het volgende:
[..]
Maar dit klonk echt perfect samen, maargoed, zal wel 10,9,10 worden
Gewoon bellen t/m vanavond 24.00 uur en dan minste stemmen vertrekt volgende week.quote:Op vrijdag 1 januari 2010 21:55 schreef dronkeykong het volgende:
Hoezo kun je wel bellen en sms'en....vind het maar vaag
quote:Op vrijdag 1 januari 2010 21:54 schreef marky het volgende:
Morgen is er geen Popstars, uitslag van vanavond krijg je op 8 januari.
Ilse is wél een geil wijfquote:Op vrijdag 1 januari 2010 21:55 schreef Pisces29 het volgende:
Over dat Kim wat saai oogt, kijk eens naar Ilse de Lange, dat is helemaal een doos eerste klas, Tukker die na 10 jaar zingen pas wat durf te zeggen, dus ach... valt wel mee allemaal
Charlotte vind ik pas erg, maar goed blijft persoonlijk natuurlijk smaak
Zij wel, kijk dan wat een figuur, lekker koppie die je niet vaker ziet.quote:Op vrijdag 1 januari 2010 21:56 schreef dronkeykong het volgende:
[..]
Iemand met een kop van 40 is gewoon te doen ja.
En ze zeggen er wel bij dat je tot 00:00 kan bellen? Anders is het weer zakkenvullenquote:Op vrijdag 1 januari 2010 21:56 schreef marky het volgende:
[..]
Gewoon bellen t/m vanavond 24.00 uur en dan minste stemmen vertrekt volgende week.
Kim is lekkerder!quote:Op vrijdag 1 januari 2010 21:57 schreef Adelante het volgende:
[..]
Ilse is wél een geil wijfJezus, daar mag Kim nog niet de jarretels bij aantrekken
Ik hoop het!quote:Op vrijdag 1 januari 2010 21:57 schreef Boxie_G het volgende:
Dit wordt trouwens echt de shit!!! ( vanuit zaalperspectief he)
Zeeeer verrassend!
quote:Op vrijdag 1 januari 2010 21:58 schreef CantFazeMe het volgende:
[..]
Zij wel, kijk dan wat een figuur, lekker koppie die je niet vaker ziet.
Ze zingen ook niet echt samen, maar doen allebei hun ding op het podiumquote:Op vrijdag 1 januari 2010 21:58 schreef Karina het volgende:
Die 2 passen nou helemaal niet bij elkaar.
Niet misschienquote:Op vrijdag 1 januari 2010 22:00 schreef Karina het volgende:
Ik vind Kristel niet zo goed vanavond, maar misschien komt dat door Thomas.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |