Dat hadden wij ook!quote:Op vrijdag 1 januari 2010 21:01 schreef Orea het volgende:
Wij zijn uit de meisjesnaam(nu al en das best wonderlijk omdat we niet bepaald van dezelfde namen houden) Maar 1 ander meisje is zo genoemd op Fok!
Maar, we denken dat we een jongen krijgen. Nog een paar weken dan weten we dat en laat nu net de jongensnaam vinden echt een drama zijn! Hebben wel 10 namen die we 'zo, zo' vinden, maar niks springt eruit
dank jequote:Op vrijdag 1 januari 2010 21:38 schreef Sonnetje85 het volgende:
staat erbij
en Pepijn is idd leuk!quote:Op vrijdag 1 januari 2010 23:01 schreef Orea het volgende:
Hugo en Florian vond ik ook erg leuk
Manlief helaas weer niet![]()
Pepijn kan inderdaad ook op het overwegen lijstje
Trui, ik ga het lijstje eens voorlezen aan manliefben bang dat hij er veel leuke namen tussen vind en ik net iets minder
![]()
Leuk, blijf vooral meedenken
mijn zus heet ook Kirstenquote:Op vrijdag 1 januari 2010 23:08 schreef Orea het volgende:
Simon staat inderdaad ook op het overwegen lijstje Miss![]()
Kersten wordt wat lastig (ik zelf heet Kirsten)
Renze ga ik ook nog even in de groep gooien!
Het gaat gewoon nog een hele onderneming worden met ons 2 om een naam te gaan vinden.. Zul je zien dat het ook echt een jongen is. Het was echt veel te makkelijk namelijk, die meisjesnaam![]()
vroeg de kloonquote:
quote:
Ooh, okay. Orea is idd ook wel beter dan WeLLusquote:Op zaterdag 2 januari 2010 14:29 schreef Orea het volgende:
Nou ja niet in die zin dat ik heel erg bekend was hoorposte hiervoor als NieTTus jaren mee in het Als zwanger worden topic
![]()
quote:Op zaterdag 2 januari 2010 14:35 schreef Orea het volgende:
Oh ik snap dat mini-Orea bij deze uitgehuwelijkt is??
Klopt, de vaak gehoorde schrijfwijze is "Bouwe" maar dat klinkt niet zoals we het uitspreken,quote:Op zaterdag 2 januari 2010 14:46 schreef trui het volgende:
vlinder, hoe kom je eigenlijk bij Bowe, dat is toch niet zo'n gebruikelijke schrijfwijze dacht ik?
* simmu riltquote:Op zaterdag 2 januari 2010 16:53 schreef debuurvrouw het volgende:
Vandaag in de krant: Miesje, zusje van Mees en Minte.
Op zichzelf mooie namen, maar zo in een rijtje wel heel erg Kwik Kwek en Kwak vind ik.
Dus jullie gaan niet voor Selene, Helene en Philene?quote:
Vind ik ook. en mees en Minte vind ik ook prachtig. Maar als rijtje?quote:
selene, artemis en diana dan hequote:Op zaterdag 2 januari 2010 17:32 schreef debuurvrouw het volgende:
[..]
Dus jullie gaan niet voor Selene, Helene en Philene?
ik hou altijd en overal stug vol dat we dat niet wetenquote:Op zaterdag 2 januari 2010 19:07 schreef Orea het volgende:
Weten jullie al wel het geslacht van de ukjes Simmu? Want dat maakt het zoeken al iets makkelijker misschien?
Terra en Marequote:Op zaterdag 2 januari 2010 19:03 schreef simmu het volgende:
ne, sorrie, ik hou al op. wat debuurvrouw zei: apart zijn de namen best leuk, maar zo samen wordt het toch snel een kinderliedje....
en ik lees stiekum hard mee, want wij zijn ook nog helemaal confused over de namen
zie de post erboven: selene past er prima bijquote:Op zaterdag 2 januari 2010 19:21 schreef Lenaatje het volgende:
Wij zijn ook al druk aan het denken voor namen. Nou ja ik roep zo nu en dan wat en lief schiet het meeste meteen af. Dus ik voorzie weer een mooie strijd net als met Mahre destijds!
Dus wie heeft een leuk idee voor bij Mahre?
Ik vind zelf Ninthe erg leuk. Renske hadden we bij Mahre heel hoog staan vinden we nog steeds heel leuk ware het niet dat de oppas en buurmeisje zo heet, dus niet handig.
Jongensnaam hebben we geen idee van eigenlijk.
Nou ja, Thera dan maar.quote:Op zaterdag 2 januari 2010 19:21 schreef Lenaatje het volgende:
Wij zijn ook al druk aan het denken voor namen. Nou ja ik roep zo nu en dan wat en lief schiet het meeste meteen af. Dus ik voorzie weer een mooie strijd net als met Mahre destijds!
Dus wie heeft een leuk idee voor bij Mahre?
Ik vind zelf Ninthe erg leuk. Renske hadden we bij Mahre heel hoog staan vinden we nog steeds heel leuk ware het niet dat de oppas en buurmeisje zo heet, dus niet handig.
Apollo (Leuk wel als tweelingbroer van Artemis), Orion. Beer zag ik staan. En Homer, naar Homerusquote:Op zaterdag 2 januari 2010 19:22 schreef simmu het volgende:
[..]
zie de post erboven: selene past er prima bijartemis ook
(jaja, ik heb iets met het hele artemis gebeuren. ik ga eens zoeken of er in de verhalen over artemis niet een aanvaardbare jongensnaam zit)
apollo zie ik wel zitten, maar sangdrax niet. bij homer dacht hij aan iemand anders en de blik die ik kreeg was vrij dodelijkquote:Op zaterdag 2 januari 2010 19:37 schreef debuurvrouw het volgende:
[..]
Apollo (Leuk wel als tweelingbroer van Artemis), Orion. Beer zag ik staan. En Homer, naar Homerus
Ik heb t ook vooral met jongensnamen iddquote:Op zaterdag 2 januari 2010 19:10 schreef Orea het volgende:
Sja, drama die jongensnamen.... (mijn collega had het weer met meidennamen, en dat kan ik me niet voorstellen! Heb er zo een heleboel die ik op kan noemen en die ik ook zeker zou kunnen kiezen)
diane? vind ik dan wel weer leuk klinken met mahrequote:Op zaterdag 2 januari 2010 19:27 schreef Lenaatje het volgende:
Selene lijkt weer heel erg op mijn naam, is dus ook niet heel handig,
Zo lastig die namen en wat er al eerder gezegd is er moet meteen een soort van klik zijn en dat hadden we met Mahre ook. Ach we hebben nog wel even dus komt vast goed!
Nou ja Homer niet?!quote:Op zaterdag 2 januari 2010 19:39 schreef simmu het volgende:
[..]
apollo zie ik wel zitten, maar sangdrax niet. bij homer dacht hij aan iemand anders en de blik die ik kreeg was vrij dodelijk
Pharaoh is een verwijzing naar de zon, die schijnt op de maan zodat die licht geeft. Noem je de eerste pha en de tweede raoh...quote:Op zaterdag 2 januari 2010 19:10 schreef simmu het volgende:
ik wil zo graag dat het bij selene's naam 'past', in de zin van: een link naar de maan. geen idee waarom ik dat wil, maar dat is wat ik wilen dus kan ik geen jongensmaannamen vinden.....
Een Nynke hebben we in de omgeving. Lobkequote:Op zaterdag 2 januari 2010 19:33 schreef debuurvrouw het volgende:
[..]
Nou ja, Thera dan maar.![]()
Kruizing Ninthe en Renske brengt Nynke. Eva misschien? Lobke.
Mart als jongensnaam?
Tobiasquote:Op zaterdag 2 januari 2010 16:46 schreef pessie het volgende:
Ik stem mee voor Tobias en Laurens. Beide namen vind manlief helaas niets... Hij kwam laatst met een naam aanzetten die nog wel in mn hoofd ronddwarreld... Ach, wij hebben nog 29 weken!
Klopt!quote:Op zaterdag 2 januari 2010 21:00 schreef Saffier het volgende:
Je hebt het halve koninklijk huis erbij gehaald
Grappig.. Ik heb mijn brainstorm aan mijn vrouw doorgegeven:quote:Op zaterdag 2 januari 2010 21:02 schreef Ssserpente het volgende:
[..]
Klopt!Daar moest ik ook aan denken bij hun namen.
Over Amélie heb ik ook nog getwijfeld.
echt? dat vind ik echt oubollig. Aan de kant van mijn schoonfamilie is er een Willemijn van een jaar of 10 en die wordt soms liefkozend Willie genoemdquote:Op zaterdag 2 januari 2010 21:13 schreef miss_sly het volgende:
Ik vind Willemijn een hele leuke, lieve naam
Ik zou het dan ook neit afkortenquote:Op zaterdag 2 januari 2010 21:33 schreef snoopy het volgende:
[..]
echt? dat vind ik echt oubollig. Aan de kant van mijn schoonfamilie is er een Willemijn van een jaar of 10 en die wordt soms liefkozend Willie genoemd![]()
Josephine vind ik wel heel mooi
* simmu noteert!quote:Op zaterdag 2 januari 2010 20:36 schreef poemojn het volgende:
Jongensnamen met betekenis Moon van Babynames.com:
Sahar (Hebreeuws)
Yamir (Sanskriet)
Qamar (Arabisch)
Bulan (Indonesisch)
Ik vind Yamir wel leuk.Lijkt erg op bekende NLse jongensnamen (Jaron, Jair ed).
Selene en Yamir, vind je dat wat?
Ik zag in de krant mensen die hun zoon Sweder hebben genoemd. Die vind ik ook in dit rijtje passen.quote:Op zaterdag 2 januari 2010 21:05 schreef draaijer het volgende:
[..]
Grappig.. Ik heb mijn brainstorm aan mijn vrouw doorgegeven:
Amélie
Annelore
Florentine (Flo)
Laurentien
Willemijn
Amélie-Jozefien
Diederick
Floris-Jan
Laurens
Lodewijk
Melchior
Pepijn
Roderick
Evert-Jan
Rikkert-Jan
Niet dat het belangrijk is, maar als we Amélie-Jozefien zouden doen, dan hebben alle kids een "Z" in hun naam. Ook meteen een beetje sneu
jaaa Merijnquote:Op zaterdag 2 januari 2010 13:23 schreef Ssserpente het volgende:
Marijn/Merijn vind ik erg mooi. Romein/Romijn ook.Die laatste stond bovenaan mijn lijstje jongensnamen. N. was het er alleen niet zo mee eens omdat deze naam in Zeeland een best veel voorkomende achternaam is. Maar ik vind 'm zo mooi.
quote:Jongensnamen:
Daan
Sem
Lucas
Ruben
Jayden
Thomas
Tim
Milan
Lars
Jesse
Thijs
Finn
Stijn
Bram
Luuk
Levi
Sven
Julian
Noah
Max
Meisjesnamen:
Emma
Sophie
Julia
Lieke
Lotte
Sanne
Lisa
Eva
Anna
Noa
Tess
Fleur
Anne
Sara
Isa
Jasmijn
Femke
Roos
Lynn
Maud
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Weltrusten... Tot morgen zonder zorgen.
Oudste, Jongste en Lara
Mijn mietjesschema in de strijd naar een betere conditie.
Yasmine dan?quote:Op zaterdag 2 januari 2010 21:38 schreef Orea het volgende:
Jasmijn ook erg mooi(kan hier helaas niet met de achternaam, die begint met Mijn
)
Dan wordt het mienemijnquote:
Wat leuk, Ninthe hoor je bijna nooit, maar die heeft hier ook heel lang op nr 1 gestaan!quote:Op zaterdag 2 januari 2010 19:21 schreef Lenaatje het volgende:
Homer was onze werktitelquote:
Het is dat wij toch geen meisje kregen ander maakte je een grote kans hoor!quote:Op dinsdag 5 januari 2010 15:11 schreef innepin het volgende:
[..]
Homer was onze werktitelstond ook op de proefdruk van het geboortekaartje, mevrouw van de drukkerij vond het erg "bijzonder" (en volgens mij vond ze Homer uiteindelijk leuker dan Willow, maar lekker
voor haar )
Ik wacht nog steeds op de eerste fokbaby die naar mij genoemd wordt trouwensKreeg toevallig 3x in een maand tijd via de PM te horen dat mensen mijn naam zo mooi vinden
![]()
Lief.
Thanx, dat heb je snel gedaan!quote:Op dinsdag 5 januari 2010 15:47 schreef innepin het volgende:
24 april 2006: Fabian Willem, zoon van cheqy (papa)
Das ook leuk. Weet ook niet meer hoe ik er aan kom eigenlijk maar ik heb hem al heel lang in mijn hoofd en is tot nu toe de enige naam die wel allebei leuk vinden!! Tenminste vorige week mijn lief kan nog wel eens veranderen!quote:Op dinsdag 5 januari 2010 15:05 schreef innepin het volgende:
[..]
Wat leuk, Ninthe hoor je bijna nooit, maar die heeft hier ook heel lang op nr 1 gestaan!
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |