Nee hoor. Ben alleen geen plaatjes hoster voor iedereenquote:Op woensdag 6 januari 2010 13:59 schreef JortK het volgende:
[..]
Jor-D is bang voor ze hosting rekening
Maar toch wel voor liefhebbersquote:Op woensdag 6 januari 2010 14:28 schreef JorzoR het volgende:
[..]
Nee hoor. Ben alleen geen plaatjes hoster voor iedereen
Hoi Bert <3
als dat inderdaad goed gaat werken, dan is dit een uitstekende oplossingquote:Op dinsdag 5 januari 2010 23:55 schreef em-dee-em-aa het volgende:
edit:
Gevonden op ID-T website waar vanaf 1 januari ook de kaartverkoop via zal gaan (Net als met Q-Dance en wss zelfde systeem). Vond het onderstaande wel intressant:
[..]
die ga ik ook nog even binnenhalenquote:Op woensdag 6 januari 2010 10:44 schreef CrustyClown het volgende:
[..]
Ben benieuwd hoe ze dit geïmplementeerd hebben. Ik zie het al helemaal gebeuren dat je wachtnummertje stiekem in de pagina code verstopt word. Dan is het natuurlijk maar wachten tot iemand dit ontdekt en zijn eigen wachtnummers gaat sturen naar de server*Weer genoeg IT gezeur gedaan*
Heb gisteren eindelijk de Qountdown setjes eens geluisterd. Zany en B-Front waren beiden goedddd bezig patrick! Zoals Boy al zei; openen met Motherfuck HELD!
Crusty hosselt dat voor ons allemaalquote:Op woensdag 6 januari 2010 10:55 schreef de_huig het volgende:
[..]
ik hoor het al...ik hoef niet meer de hele zaterdag achter de pc te zitten om kaarten te hosselen![]()
die line-up gaat echt gruwelijk worden, dat moet gewoon!quote:
Denk niet dat je zo'n hoge gezelligheidsfactor gaat krijgen in dat beursgebouw. Daarvoor was Outland toch goed geschikt in de zin van knus enzo :pquote:Op woensdag 6 januari 2010 14:43 schreef ReMcOrE het volgende:
die line-up gaat echt gruwelijk worden, dat moet gewoon!en zal net zo'n gigantische party worden als zijn B-day party met Pavo
![]()
zal misschien iets minder zijn inderdaad, maar nog steeds op en top gezelligheid gok ikquote:Op woensdag 6 januari 2010 17:15 schreef LeonH het volgende:
[..]
Denk niet dat je zo'n hoge gezelligheidsfactor gaat krijgen in dat beursgebouw. Daarvoor was Outland toch goed geschikt in de zin van knus enzo :p
Ik heb hetzelfde met Hillegom - Eindhoven, Daarentegen is de RAI een heel stuk beter bereikbaar voor mij.quote:Op woensdag 6 januari 2010 18:44 schreef ReMcOrE het volgende:
[..]
zal misschien iets minder zijn inderdaad, maar nog steeds op en top gezelligheid gok ik
alleen jammer dat het Beursgebouw zo'n gruwelijk eind treinen is vanaf Hengelo
Ik kan ook een hele mooie tekst bedenken voor een feestje. Tis nog altijd de line-up en de mensen die het feest gaan maken. Ik wacht wel af. Ik had Zany altijd wat op een laag pitje, maar sinds de set van QD moet ik zeggen dat ik weer hoop krijg...quote:Op woensdag 6 januari 2010 18:19 schreef de_huig het volgende:
die zanyshow belooft wel vet te gaan worden als ik het zo lees
iemand ervaring met het beursgebouw in eindhoven? en dan niet voor de kamasutrabeurs
Zwaaaaaaaaaar kutquote:Op woensdag 6 januari 2010 18:19 schreef de_huig het volgende:
iemand ervaring met het beursgebouw in eindhoven? en dan niet voor de kamasutrabeurs
Silverdome styloowquote:Op woensdag 6 januari 2010 20:20 schreef Sethje het volgende:
[..]
Zwaaaaaaaaaar kut
HEt word daar altijd zo warm dat je halverwege de avond regen van de zweetcondens krijgt...
quote:AHAHAHAHAAA... Check out my Hard Dance Awards "campaign poster" http://yfrog.com/3gmhozj Please vote here: http://bit.ly/80ZCb8
Meestal staat dat er dan wel bij op PF, maar nu niet. Denk het niet dan, maar ben zelf natuurlijk niet aanwezig geweest. Dus ik durf het niet te zeggenquote:Op donderdag 7 januari 2010 00:20 schreef poiuytr het volgende:
Waren er op QD geen fotografen van Partyflock? Zit al paar achter elkaar te kijken maar nog steeds niks te zien..
dat is natuurlijk wel een enorm minpuntquote:Op woensdag 6 januari 2010 20:20 schreef Sethje het volgende:
[..]
Zwaaaaaaaaaar kut
HEt word daar altijd zo warm dat je halverwege de avond regen van de zweetcondens krijgt...
quote:
x2quote:
quote:Hierbij de line up van volgende Dangerouzmind editie op vrijdag 19 februari 2010 :
Vecino
Phazelab
Beat Providers
Ran-D
Noisecontrollers
The Prophet
Ik gok dat hij zaterdag komt, omdat iedereen dan naar de Q-Dance site moet vanwege In Qontrol kaartjes. Het zou me in ieder geval niet verbazen. Het is wel aan de late kant inderdaad, maar het is toch al uitverkocht.quote:Op donderdag 7 januari 2010 12:02 schreef JortK het volgende:
Echt schandalig dat voor XQ de line-up nog niet bekend is!
Volgens mij wordt die ook niet bekend gemaakt. Deden ze schijnbaar ook bij XQ Danaquote:Op donderdag 7 januari 2010 12:02 schreef JortK het volgende:
Echt schandalig dat voor XQ de line-up nog niet bekend is!
dus voor de zekerheid (om niks moois te missen) moet ik gelijk vanaf het begin aanwezig zijn?!quote:Op donderdag 7 januari 2010 13:40 schreef Just_Shut_Up het volgende:
[..]
Volgens mij wordt die ook niet bekend gemaakt. Deden ze schijnbaar ook bij XQ Dana.
edit: laat maar :/.quote:Op donderdag 7 januari 2010 13:40 schreef Just_Shut_Up het volgende:
[..]
Volgens mij wordt die ook niet bekend gemaakt. Deden ze schijnbaar ook bij XQ Dana.
Wanneer hebben ze het nou eens door dat het hele Gostosa trucje echt niet gaat werken? Een aantal domme koeien trappen er nog wel in blijkbaar...quote:Op donderdag 7 januari 2010 14:34 schreef ElDani het volgende:
[..]
Hij SCHIJNT (volgens partyflock topic Hardstyle dag top 5, bergje zout erbij dus) een paar minuutjes online gestaan te hebben:
HHZ
Wildstylez
The Prophet
Noisecontrollers
Technoboy
Chuckie
Gostosa
Tatanka
Let op het woordje schijnt.
Het zou me overigens totaal niet verbazen als dit het word.
Ik dacht een line-up te lezen, dus ikke kopieren plakken want stond een q-dance linkje bij. Ikke klikken op de link, bleek hij niet te bestaan en het gewoon een grapje te zijnquote:
Jammer dat ze PP niet een keer een kans geven daar.quote:Op donderdag 7 januari 2010 11:04 schreef ReMcOrE het volgende:
net via Hyves dit bericht gekregen
[..]
Hierbij de line up van volgende Dangerouzmind editie op vrijdag 19 februari 2010 :
Vecino
Phazelab
Beat Providers
Ran-D
Noisecontrollers
The Prophet
dat zou inderdaad flink klappen zijnquote:Op donderdag 7 januari 2010 17:19 schreef poiuytr het volgende:
[..]
Jammer dat ze PP niet een keer een kans geven daar.
Wat zou dat heerlijk zijn over dat geluidssysteem in Lucky
Ik denk dat de kans dat Tatanka er staat ook niet verschrikkelijk groot is. Hoorde een paar maanden geleden over een aanvaring op decibel tussen hhz en tat omdat laatstgenoemde in zijn set Who's calling draaide (als een van zijn laatste tracks ofzo). Dat vond hhz die daarna moest draaien op zn zachtst gezegd niet zo tof omdat ie destijds altijd opende met summer of hardstyle en het als een 'diss' van de Italiaan ervaarde. Heb het uit een (relatief) betrouwbare bron maar ik weet niet hoe inmiddels de verhouding is tussen die twee.quote:Op donderdag 7 januari 2010 16:56 schreef Just_Shut_Up het volgende:
Ik denk niet dat Chucky op Headhunterz XQ staat, ondanks die vette track.
Wat heeft Who's Calling met een diss te maken? Headhunterz heeft zelf de track ook gewoon gedraaid op Defqon 2008, en iedereen vond het fantastisch! En Summer Of Hardstyle is geen keiharde rip van Zenith Vs. Avex - Scream zeker?quote:Op donderdag 7 januari 2010 18:16 schreef NLS04 het volgende:
[..]
Ik denk dat de kans dat Tatanka er staat ook niet verschrikkelijk groot is. Hoorde een paar maanden geleden over een aanvaring op decibel tussen hhz en tat omdat laatstgenoemde in zijn set Who's calling draaide (als een van zijn laatste tracks ofzo). Dat vond hhz die daarna moest draaien op zn zachtst gezegd niet zo tof omdat ie destijds altijd opende met summer of hardstyle en het als een 'diss' van de Italiaan ervaarde. Heb het uit een (relatief) betrouwbare bron maar ik weet niet hoe inmiddels de verhouding is tussen die twee.
Zoiets heb ik ook al gehoord met HHZ en Pavo toen hij nog niet zo bekend was als nu. Was ook een soort zelfde situatie... Uit een betrouwbare bron van Paultjequote:Op donderdag 7 januari 2010 18:16 schreef NLS04 het volgende:
[..]
Ik denk dat de kans dat Tatanka er staat ook niet verschrikkelijk groot is. Hoorde een paar maanden geleden over een aanvaring op decibel tussen hhz en tat omdat laatstgenoemde in zijn set Who's calling draaide (als een van zijn laatste tracks ofzo). Dat vond hhz die daarna moest draaien op zn zachtst gezegd niet zo tof omdat ie destijds altijd opende met summer of hardstyle en het als een 'diss' van de Italiaan ervaarde. Heb het uit een (relatief) betrouwbare bron maar ik weet niet hoe inmiddels de verhouding is tussen die twee.
Ging het niet om het feit dat Tat scream draaide ipv who's calling? dat staat mij bij, maar dan blijft het kinderachtig..quote:Op donderdag 7 januari 2010 18:44 schreef ElDani het volgende:
[..]
Wat heeft Who's Calling met een diss te maken?
Tatanka is gewoon een baas dat hij who's calling draait, dat HHZ daarom moet huilen kan me echt mijn reet roesten. Als dit overigens waar is vind ik willem toch wel een huilie van de bovenste plankquote:Op donderdag 7 januari 2010 18:16 schreef NLS04 het volgende:
[..]
Zal wel leuk zijn als Tatanka inderdaad Scream had gedraaid en Willem met Summer of Hardstyle wou openen. Kan me dan trouwens ook wel een beetje voorstellen dat je dan kwaad kan worden. Maak dan gewoon onderling afspraken.quote:Op donderdag 7 januari 2010 18:51 schreef Tha_Bartman het volgende:
[..]
Ging het niet om het feit dat Tat scream draaide ipv who's calling? dat staat mij bij, maar dan blijft het kinderachtig..
en hij heeft ook al eens ,naar het shijnt, een trap onder zijn reet gehad over zijn houding/gedrag van Beholder... lijkt me dat je dan toch wel wil luisteren...
quote:Op donderdag 7 januari 2010 19:13 schreef LeonH het volgende:
Mot ie maar geen ploat maken wat er zoveel op lijkt
excuses. Ik bedoelde idd scream ipv Who's calling..quote:Op donderdag 7 januari 2010 18:51 schreef Tha_Bartman het volgende:
[..]
Ging het niet om het feit dat Tat scream draaide ipv who's calling? dat staat mij bij, maar dan blijft het kinderachtig..
Ik denk dat hhz dus ook boos werd omdat Tatanka had kunnen weten dat hij als co-producer de plaat van de zomer zou gaan draaien..quote:Op donderdag 7 januari 2010 19:15 schreef ElDani het volgende:
![]()
En ik bedoel Tatanka is toch gewoon vrij om te draaien wat ie wil? Tenzij er inderdaad even netjes gepraat word, maar ik ga er vanuit dat als dat gebeurd was dat ie hem ook niet gedraaid had.
Als ik Tatanka was zou ik tegen meneertje Willem zeggen dattie m'n kont mag kussen. Ik ben kaler, groter, breder en bovenal HARDER als jouquote:Op donderdag 7 januari 2010 20:24 schreef Just_Shut_Up het volgende:
Hahaha, oprotten met dat. Zou ik als Tatanka denken dan he
.
Redelijk mee eensch.quote:Op donderdag 7 januari 2010 20:53 schreef T-Force het volgende:
[..]
Als ik Tatanka was zou ik tegen meneertje Willem zeggen dattie m'n kont mag kussen. Ik ben kaler, groter, breder en bovenal HARDER als jou![]()
Dank jequote:
Oohja, jij zat bij die organisatie ja! Ik ben benieuwd wat jullie ervan gaan bakkenquote:
Het is dat hij zo verschrikkelijk valt ten opzicht van mijn tentamens, anders had ik er heel graag heen gegaan, hoe ver het ook mocht zijn. Line-up + entree is echt super gewoon!quote:
Hier ook denk ik. Ik wilde komende zaterdag eigenlijk naar Paul Elstak maar aangezien ik gisteren met training door m'n enkel ben gegaan gaat hem dat niet worden.quote:Op vrijdag 8 januari 2010 05:59 schreef 16meter het volgende:
eerste feestje van het jaar gaat hier hard bass worden w.s.
Wat vond je er niet zo goed aan dan? Mixtechnisch was het wel in orde en ze hadden een originele tracklist:quote:Op donderdag 7 januari 2010 23:25 schreef T-Force het volgende:
[..]
Oohja, jij zat bij die organisatie ja! Ik ben benieuwd wat jullie ervan gaan bakken![]()
En ik hoop dat de mannen van Noisecult mij positief gaan verassen dit keer, want de vorige keer bij de Strangerz DJ-Contest vond ik ze helaas niet zo heel goed![]()
quote:1. Josh & Wesz - I got you
2. Atlantic Wave - The Creation 2007
3. DBSTF - Shallow Planet
4. Psyko Punkz - Capital of harder stylez
5. DBSTF - Supernova
6. J&W - Fucking posers
7. Psyko Punkz - Ghostclass
8. Hardstyle Masterz - B Cool
9. Frontliner & Ruthless - One Bananaz
10. THe Vision - Worlds of space
Ik vond het mixtechnisch helaas niet zo geweldig, en sommige tracks vind ik ook gewoon niet leuk, maar dat is een kwestie van smaak. Ze hadden inderdaad wel een originele tracklist, maar helaas niet geweldig voor mij.quote:Op vrijdag 8 januari 2010 08:39 schreef Sethje het volgende:
Wat vond je er niet zo goed aan dan? Mixtechnisch was het wel in orde en ze hadden een originele tracklist:
1. Josh & Wesz - I got you
2. Atlantic Wave - The Creation 2007
3. DBSTF - Shallow Planet
4. Psyko Punkz - Capital of harder stylez
5. DBSTF - Supernova
6. J&W - Fucking posers
7. Psyko Punkz - Ghostclass
8. Hardstyle Masterz - B Cool
9. Frontliner & Ruthless - One Bananaz
10. THe Vision - Worlds of space
Andere aanwezige DJ's als The Z en Spana vonden ze mixtechnisch wel dik in orde en snapten totaal niet waarom ze niet werden uitgekozen, maar goed ieder zijn mening. Ze mixen alles wel rap door op de midoutro meestal, dat vind ik wel een pre.quote:Op vrijdag 8 januari 2010 11:10 schreef T-Force het volgende:
[..]
Ik vond het mixtechnisch helaas niet zo geweldig, en sommige tracks vind ik ook gewoon niet leuk, maar dat is een kwestie van smaak. Ze hadden inderdaad wel een originele tracklist, maar helaas niet geweldig voor mij.
Inderdaad echt super dat ze The Creation, Capital of harder stylez en supernova draaiden.![]()
Ik vind die I got you, fucking posers, B cool, One bananaz & Worlds of space gewoon echt niet gaaf![]()
Ja die jongens komen uit Haaren dus ik vond het leuk om locals te laten openen. We zullen zienquote:Ach, zoals ik al zei hoop ik dat Noisecult me op Rebirth wel verast, want ik lees op PF bijvoorbeeld vaak dat ze de plaatsen echt verdiend hebben, dus ik ben benieuwd
Ga je mond is spoelequote:Op vrijdag 8 januari 2010 11:10 schreef T-Force het volgende:
[..]
Ik vind die I got you, fucking posers, B cool, One bananaz & Worlds of space gewoon echt niet gaaf![]()
quote:Cento
D-Ultra
Frontliner
Ran-D
Royal X
Live: Psyko Punkz
MC: Apster
MC: MC-Q
Prima te doen:)quote:Op vrijdag 8 januari 2010 17:26 schreef poiuytr het volgende:
Hoe is de kwaliteit van de setjes van QD eigenlijk?
En nu wil je zeker weten dat wij er ook zijnquote:Op vrijdag 8 januari 2010 18:46 schreef Koepert het volgende:
Hoi.
Ik zit een beetje in dubio.. Of HardBass me de route solo afleggen waard is. Daar lijkt het nl op uit te draaien. Vandaar ook nog geen kaartje, maar wel in de planning liggen..
Lekkere releases verder
Rikéééquote:Op vrijdag 8 januari 2010 00:01 schreef RiKe weer iets
haha ik zit ook te luisteren, won net nog de voicelift (werd voorgezegd door ekdom)quote:Op vrijdag 8 januari 2010 21:04 schreef LeonH het volgende:
Hehe... Ekstra Weekend met Danny de Munk... Schijnt dat ze die gozer voor Qlimax 2007 hebben gevraagd om Verdomd Alleen mee te bleren bij The Prophet en Zany
Had het niet gedaan omdat ie toen al een optreden had, maar vond het wel vet om te horen
Och was jij dat? Hoe vet! Kan jij voortaan onze biertjes openen met de EW flesopenerquote:Op vrijdag 8 januari 2010 21:17 schreef 16meter het volgende:
[..]
haha ik zit ook te luisteren, won net nog de voicelift (werd voorgezegd door ekdom)
Heb ze net de link naar het youtube filmpje gefaxt, kijken of ze het nog uitzenden
http://www.youtube.com/watch?v=RJxn2diR6i
die link werkt niet ... wast gewoon een registratie van dat lied @ Qlimax 07?quote:Op vrijdag 8 januari 2010 21:17 schreef 16meter het volgende:
[..]
haha ik zit ook te luisteren, won net nog de voicelift (werd voorgezegd door ekdom)
Heb ze net de link naar het youtube filmpje gefaxt, kijken of ze het nog uitzenden
http://www.youtube.com/watch?v=RJxn2diR6i
quote:Emporium
Ook op Emporium is XXlerator natuurlijk weer nadrukkelijk aanwezig. Dit jaar met een extra area erbij. Dus zijn de hardere stijlen met drie area’s vertegenwoordigd op Emporium 2010. Kaartverkoop voor Emporium start zaterdag 30 januari. Meer info de week voorafgaand
Wie hoop je daar te zien dan? Ik vind een talent-area persoonlijk ook vaak leuk, omdat talenten niet alleen nieuwe platen draaien. Die kunnen draaien wat ze willen omdat ze toch nog niet bekend zijn voor het grote publiek. Ook is vaak het mixen opzich beter als wat de pro's doen, omdat die zoveel mogelijk bekende platen in een bepaalde tijd rammen.quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |